abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin donderdag 3 februari 2022 @ 21:20:45 #201
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203494293
quote:
4s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:51 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Kan ook met mensen hoor. Enten zeggen we altijd hier als iemand een prikje moet. En als hij dan niet als de sodeflikker gaat dan schreeuwen we ENTEN!
Ik snap je punt wel maar het is echt inenten of laat je inenten :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_203494463
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:02 schreef AchJa het volgende:

[..]
Nope. Paspoort blijft gewoon bestaan. En na deze pandemie verdwijnen de maatregelen gewoon.
[..]
Nou nee hoor. En de VS??? Wat dan?
Ja als jij er anders over denkt laat ik je lekker.
Ben geen profeet ofzo maar ik zie het de verkeerde kant op gaan en als jij de VS niet als een slecht voorbeeld ziet ga ik ook geen moeite doen ;)
pi_203494532
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:54 schreef Anti_schaap het volgende:
Wat zijn mensen toch ontzettend dom… 🤦‍♂️
Verwijder die app, stop met meewerken aan uitsluiting van mensen. Als je met alle kennis van nu alsnog deze krankzinnige QR-code blijft gebruiken, dan ben je net zo schuldig en medeplichtig aan de inbreuk op grondrechten. ‘Wir haben es nicht gewusst’ gaat dan echt niet meer op.
Ik was nooit een voorstander van de 'QR-code' maar door dit soort posts mag 3G nog wel een tijdje blijven :')
pi_203494751
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:32 schreef Candymannetje het volgende:

Ja als jij er anders over denkt laat ik je lekker.
Ben geen profeet ofzo maar ik zie het de verkeerde kant op gaan en als jij de VS niet als een slecht voorbeeld ziet ga ik ook geen moeite doen ;)
Tot zover "het virus gebruiken voor andere doeleinden"...
pi_203494805
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:48 schreef AchJa het volgende:

[..]
Tot zover "het virus gebruiken voor andere doeleinden"...
Wat verwacht je nou van mij?
Dat ik je ga overtuigen van mijn visie?
Ik laat ieder in z'n waarde.
Heb duidelijke voorbeelden gegeven maar als jij denkt dat de corona maatregelen verdwijnen net zoals de maatregelen tegen terrorisme ;)
Dan ga ik geen moeite doen om je te overtuigen, je ziet het vanzelf wel.
pi_203495024
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:52 schreef Candymannetje het volgende:

Wat verwacht je nou van mij?
Ik verwacht gewoon een onderbouwing van de claim die je doet. Dat hurdur de maatregelen verdwijnen niet, het wordt een politiestaat en dat soort retoriek hoor ik wel vaker maar het is allemaal gebaseerd op FB en Telegramgroepjes zonder ook maar enige vorm van serieuze onderbouwing.

quote:
Dat ik je ga overtuigen van mijn visie?
Ik laat ieder in z'n waarde.
Heb duidelijke voorbeelden gegeven maar als jij denkt dat de corona maatregelen verdwijnen net zoals de maatregelen tegen terrorisme ;)
Jij denkt dus echt dat als corona verdwenen is danwel het niet meer zorgt voor volle ziekenhuizen de maatregelen blijven? Waarom dan?

quote:
Dan ga ik geen moeite doen om je te overtuigen, je ziet het vanzelf wel.
Jij ook.
pi_203495156
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 22:05 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik verwacht gewoon een onderbouwing van de claim die je doet. Dat hurdur de maatregelen verdwijnen niet, het wordt een politiestaat en dat soort retoriek hoor ik wel vaker maar het is allemaal gebaseerd op FB en Telegramgroepjes zonder ook maar enige vorm van serieuze onderbouwing.
[..]
Jij denkt dus echt dat als corona verdwenen is danwel het niet meer zorgt voor volle ziekenhuizen de maatregelen blijven? Waarom dan?
[..]
Jij ook.
Nu ga je er van uit dat ik denk dat het een politiestaat wordt omdat je berichten op telegram en facebook heb gelezen?
Persoonlijk denk ik dat alles draait om big data.
Bedrijven zoals google en facebook verdienen daar miljarden mee en de overheid gaat dat gebruiken voor hun eigen doeleinden.
pi_203495312
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 22:13 schreef Candymannetje het volgende:

Nu ga je er van uit dat ik denk dat het een politiestaat wordt omdat je berichten op telegram en facebook heb gelezen?
Bedrijven zoals google en facebook verdienen daar miljarden mee en de overheid gaat dat gebruiken voor hun eigen doeleinden.
Daar gaan we weer, welke doeleinden dan?
  donderdag 3 februari 2022 @ 22:25:48 #209
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203495384
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 22:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als dat het doel is, dan heeft de overheid die QR app helemaal niet nodig.
Alle data is al aan elkaar gekoppeld, al jaren voor Corona. GBA, UWV, Belastingdienst en nog wat instanties, ze kunnen je uittekenen.
Spoel je telefoon door het toilet en ze weten nog genoeg over/van je…
pi_203495495
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 22:25 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Als dat het doel is, dan heeft de overheid die QR app helemaal niet nodig.
Alle data is al aan elkaar gekoppeld, al jaren voor Corona. GBA, UWV, Belastingdienst en nog wat instanties, ze kunnen je uittekenen.
Spoel je telefoon door het toilet en ze weten nog genoeg over/van je…
Het is nog niet gekoppeld ;)
  donderdag 3 februari 2022 @ 22:34:27 #211
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_203495496
'Geduld raakt op met ongevaccineerden' Net alsof het een soort daad is die je verplicht bent aan je werkgever e.d. :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_203495506
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 22:22 schreef AchJa het volgende:

[..]
Daar gaan we weer, welke doeleinden dan?
Ja dan gaan we in cirkels praten :P
  donderdag 3 februari 2022 @ 22:49:25 #213
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203496159
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 22:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Edoch… :Y
Het is de natte droom van de eurofiele partijen ;)
  donderdag 3 februari 2022 @ 23:11:41 #215
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203496212
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:08 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het is de natte droom van de eurofiele partijen ;)
Nee, die droom is al lang werkelijkheid, ik vervul 'm elke werkdag… 8-)
pi_203496613
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:11 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nee, die droom is al lang werkelijkheid, ik vervul 'm elke werkdag… 8-)
De droom van de één is de nachtmerrie van de ander ;)
Ieder z'n ding.
  donderdag 3 februari 2022 @ 23:48:12 #217
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203496708
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:39 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De droom van de één is de nachtmerrie van de ander ;)
Ieder z'n ding.
Eens qua stelling in z'n algemeenheid.
Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik elke werkdag met al die aan elkaar gekoppelde/gerelateerde data van overheidsinstanties werk en daar heb ik geen data van een QR app voor nodig.
In dat opzicht is er dus al lang geen sprake meer van een droom, maar van keiharde realiteit…
pi_203496758
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:48 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Eens qua stelling in z'n algemeenheid.
Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik elke werkdag met al die aan elkaar gekoppelde/gerelateerde data van overheidsinstanties werk en daar heb ik geen data van een QR app voor nodig.
In dat opzicht is er dus al lang geen sprake meer van een droom, maar van keiharde realiteit…
Dat is dus precies waar ik op tegen ben.
Maar ja ik werk ik de recycling en zie ook hoe wij op die manier in de maling genomen worden.
Het maakt je wereldbeeld er niet beter op :D
pi_203496820
Have no fear, the almighty god Omicron is here and he shall deliver us from evil!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 03:29:32 #220
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_203497513
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:03 schreef matigeuser het volgende:
Dit gaat de goeie kant op. Terwijl de ziekenhuisopnames afnemen en de situatie eigenlijk steeds beter wordt, worden de overheden steeds wanhopiger om nog een laatste greep op het volk te houden. Ze schelden, tieren, dreigen. Verplichten, drang, stigmatiseren. Ze verdelen, zaaien haat en censureren.

Prima, laat ze maar. Hoe gekker de overheden worden, hoe eerder en meer mensen beginnen te twijfelen. Alweer een booster? Buiten een mondkapje op? Een ander mondkapje? Dus mijn mondkapje heeft 2 jaar lang niet gewerkt? Werkt dat vaccin eigenlijk nog wel zo goed als er nu alweer geboosterd moet worden?

Ik neem de de schreeuwers van de overheid niet meer serieus in ieder geval. Laat ze maar lullen. Over een paar maanden zijn we hier vanaf.

En dan niet dankzij de lockdowns, vaccins, avondklokken, drang en dwang, tweedeling in de maatschappij en gedram van de overheid, maar desondanks. Gewoon, door een natuurlijke mutatie op het virus. Net zoals vrijwel elk virus met de tijd minder gevaarlijk wordt. Precies zoals voorspeld door wetenschappers en experts. Net zoals die ook zeiden dat lockdowns niet gaan helpen en mondkapjes ook niet.

Hopelijk valt de vaccinschade op de lange termijn mee. En hopelijk komen de mensen met long-covid erweer bovenop. Het einde van de crisis is in ieder geval nabij. Succes allen met de laatste loodjes!
_O_
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:06 schreef Stephan5 het volgende:
Nooit zal ik toegeven.
Ik heb vaccinatie zeker overwogen, maar met dit soort verhalen gaat mijn bloed koken.... dan zullen ze mij onder zware narcose het moeten toedienen. :)
.
Gelukkig leef ik niet in Canada, of Singapore. :N
baas, respect :)
verwijder dit account.
pi_203666231
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:06 schreef Stephan5 het volgende:
Ik heb vaccinatie zeker overwogen, maar met dit soort verhalen gaat mijn bloed koken.... dan zullen ze mij onder zware narcose het moeten toedienen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')