Dat zou leuk zijn, maar de AVROTROS is vreselijk saai met dit soort dingen dus zal wel niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:56 schreef drxanax het volgende:
Hopelijk krijgen we wat teasers van videoclipopname ofzo op haar instagram.
Tot halverwege gekomen, wat een beproeving.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef molloot200 het volgende:
Nou het nummer van de geduchte concurrent van S10 is uit
Ik neem aan dat dat ook op deze LP staat?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben ZO BOOS op onze delegatie, hoe durven ze, robbed king, winner vibes!quote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef molloot200 het volgende:
Verkeerde stad genoemd welquote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef molloot200 het volgende:
Wat een prachtige videoclip, La Grande Bellezza is er niets bij.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is ronduit een schande dat dit ons land niet mag vertegenwoordigen!
Wat kan er nou ook mis gaan aan de combinatie van Italië en Nederland bij zangers! Precies, helemaal niets, dus die winst zou in de tas zitten!
Ik niet eensquote:Op maandag 14 februari 2022 20:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tot halverwege gekomen, wat een beproeving.![]()
Ik zou willen zeggen 'laat hem maar lekker in Italië blijven', maar dat zou ik de Italianen niet toe willen wensen.
Zover kwam ik niet eensquote:Op maandag 14 februari 2022 20:38 schreef NailQueen het volgende:
"And I will be your secret italiano"
Dat was de druppel. Toen heb ik hem afgezet
En dat ook nog met een Amsterdamse tongval.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:38 schreef NailQueen het volgende:
"And I will be your secret italiano"
Dat was de druppel. Toen heb ik hem afgezet
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:05 schreef Em31 het volgende:
Ik ga niet eens klikken. Nu al plaatsvervangende schaamte.
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is alsof een AliExpress Engelbert Humperdink (en dát was al niet heul best) een lied over croissants en trottoirs zou zingen als 'ie wanhopig graag mee wil doen aan het ESF als dat weer eens in Frankrijk is. HUUUUUU.
Eerlijk is eerlijk, achteraf was Thomas Berge niet eens zo slecht.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is alsof een AliExpress Engelbert Humperdink (en dát was al niet heul best) een lied over croissants en trottoirs zou zingen als 'ie wanhopig graag mee wil doen aan het ESF als dat weer eens in Frankrijk is. HUUUUUU.
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef molloot200 het volgende:
Alsof ze dat ooit zouden kiezenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:48 schreef Aadrianus het volgende:
Mijn god, wat is ons een hoop ellende bespaard gebleven.
Ach, cameraman Ron van Ron en Saïd uit Ik geloof in mij.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:23 schreef Greys het volgende:
Aan de andere kant, laten we blij zijn dat hij in de clip niet in een gele zwembroek op een opblaasflamingo in de Trevifontein ligt.
(Zeg me ajb dat dat de hele clip zo is want ik heb niet alles willen zien.)
En dan wordt het straks Maan en Snelle.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:27 schreef blackswangreen het volgende:
Om het onderwerp terug te brengen op S10 (die is er ook nog): ze is genomineerd voor een Edison in de categorie 'beste song', voor de remix van 'Adem je in'. De concurrentie zijn Meau, Maan en Snelle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |