SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
En Jaap.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:08 schreef Benny het volgende:
Waar kan ik tekenen voor een RLS met Kitty en Jerrel?
BB is geen bewonerquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:09 schreef Whuzz het volgende:
Kitty: "Ik neem het niemand kwalijk"
Ook Kitty: "Wat BB met dat spel deed was echt fucked up"
Ja echt he. Overal waar je las werd er gekozen voor Peter, Kitty en Vera...quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
Degene die onderaan stond in de peiling![]()
![]()
Ze zegt nergens dat anderen geen emotie mogen hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
Alleen zij is zielig. Ze gaat helemaal voorbij aan het feit dat het voor peter en vera precies hetzelfde ondervinden
Maar BB bestaat wel uit "iemanden". Dus ze neemt iemand wel iets kwalijk.quote:
Wel want alleen voor haar is het fucked up.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zegt nergens dat anderen geen emotie mogen hebben.
Mods zijn ook allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 12 januari 2022 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh.. @:Benny door slotje heen posten en topic kapen !!![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als ze thuis moet, haar huis maar niet versieren met ballonnen.
Ik had netjes gewacht, maar gedacht dat de LaPo het niet doorhad aangezien we vrijwel gelijk de laatste posts hadden. Niks geen bewustie in dezequote:Op woensdag 12 januari 2022 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh.. @:Benny door slotje heen posten en topic kapen !!![]()
Die aardappelen worden al niet gekookt....quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:12 schreef viseenoptie het volgende:
Als Kitty eruit gaat eten ze ongekookte aardappelen en rauwe boerenkool dat ze denken dat het sla is
Nu nog Kitty, Vera en Peter.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:12 schreef Ireth het volgende:
Wie zijn er genomineerd??? (Ben aan het werk, kan niet kijken!)
Dimi heeft vrijstelling gekregen door de kijkers.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:12 schreef Ireth het volgende:
Wie zijn er genomineerd??? (Ben aan het werk, kan niet kijken!)
Dit krijgen we te horen tot de liveuitzending..quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:12 schreef kaatjejannie het volgende:
Hoe vaak kan Kitty zeggen dat gisterenochtend echt fucked up was?
Peter zei nog dat BB zei dat er maar 1 vrijstelling zou bijkomen, niet 6 dus ze maakt het er echt zelf vanquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:11 schreef Was-beer het volgende:
Dat zij zelf in de veronderstelling was dat een briefje vinden gelijk stond aan vrijstelling kan BB toch niks aan doen
Voor haarzelf ook, twee weken en ze wil al niet naar huis laat staat als ze er langer in zit wordt het steeds erger en wil ze eeuwig daar blijven.quote:
Neenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dimi heeft vrijstelling gekregen door de kijkers.
Dus nu zijn nog genomineerd:
Kitty, Peter, Vera
Meh nu vrees ik dat vera het ook wel haalt. Als Dimi het kan dan zij ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:15 schreef Rhosyn het volgende:
Het is wel goed dat Kitty het niet is geworden. Bewoners durven haar nu niet echt te confronteren omdat ze denken dat ze populair is.
Ik denk wel zeker te weten dat Kitty en Peter populairder zijn dan Vera.
Er staat al een andere mooie blondine klaar dus doei Vera!
Noes is een hangerig, kleffig, zeurig meisje.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Noes is een hangerig, kleffig, zeurig meisje.
Als Kitty Russisch Roulette speelt is ze na afloop boos op het lijk omdat die haar winst heeft afgepaktquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:16 schreef Tourniquet het volgende:
"Ieder spel draait om winst, behalve het spel dat ik win"
Mist wel een beetje in dit huis, iemand die goede gesprekken kan voeren.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik herken eerder een Rene in Tobias.
Je moet, zo heb ik geleerd, altijd de beredenering vanuit BB volgen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:15 schreef engine het volgende:
[..]
Meh nu vrees ik dat vera het ook wel haalt. Als Dimi het kan dan zij ook.
groen is een goede kleur voor hen. Giftig, jaloers...quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat een giftig clubje van de groene kamer
René was dodelijk saaiquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:17 schreef engine het volgende:
[..]
Mist wel een beetje in dit huis, iemand die goede gesprekken kan voeren.
Hoe kom je hierbij?quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
Kitty weer janken
die gaat in de dbk zitten mokken en dan is er iemand anders de lul
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:18 schreef Stargazing het volgende:
[..]
groen is een goede kleur voor hen. Giftig, jaloers...
walgelijk groepje heel jammer en salar is de aanstichter samen met nawelquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ze kan dan weer beheerder worden van een Facebook groepjequote:Op woensdag 12 januari 2022 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
Weer dat ze thuis alleen zit. Ze doet toch vrijwilligers werk. En kan toch een baan gaan zoeken. Dan is ze niet alleen thuis. Dat is haar eigen keuze vind ik. Er is zat vrijwilligers werk overal. Dat gezeik over alleen thuis ligt echt aan haar zelf.
quote:
Dat zou treurig zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:15 schreef engine het volgende:
[..]
Meh nu vrees ik dat vera het ook wel haalt. Als Dimi het kan dan zij ook.
Salar is gewoon bang. Hij weet dat als Kitty weg is, hij volgt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:20 schreef Silves het volgende:
Daar gaat het om, als Klit weggaat dan moeten de 2 divas ook iets overnemen.
Ik vroeg mij ook al af of ik dat verkeerd verstaan had. 'telefoon' in dit rijtjequote:Op woensdag 12 januari 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
je telefoon is het belangrijkste wat er is
familie vrienden telefoon![]()
![]()
Salar
gev antwort,hoezo is geenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:16 schreef mario390 het volgende:
is geen spel meerß hoezo niet?
en speelweek duurt tot vrijdag
ik denk dat vera gaan moet![]()
heeft zij zich dat ei selfs gelegd
Kokenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:16 schreef Benny het volgende:
Salar: "Als zij weg is gaat er niemand kopen"
Nawel: "Jaweeeel. Kristof zit er al op de asen"
en niemand die hem zegtquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:21 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik vroeg mij ook al af of ik dat verkeerd verstaan had. 'telefoon' in dit rijtje
Dat zou ook nog een twist kunnen zijn. Misschien dat wij niet hoeven stemmen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter denkt dat de overige bewoners zullen moeten gaan kiezen.
Denk het niet maar als dat zo zou zijn dan is het dag Kitty.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter denkt dat de overige bewoners zullen moeten gaan kiezen.
Hou op ... wij weten net zoveel als jij. Als je geen antwoord krijgt, is er geen antwoord.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
gev antwort,hoezo is geen
spel meer?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:22 schreef Stargazing het volgende:
Salar voelt zich al 13 dagen misselijk omdat hij zijn makeup niet heeft
- Een spannende survivalweek aankondigen, en dat vervolgens niet doen....quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zou treurig zijn.
Maar 1 stream.
Kijkers voorkeur negeren ten bate van eigen inzicht op hoe kijkcijfers verhogen.
Bewoners hun gedrag extreem regisseren.
![]()
![]()
![]()
![]()
BB concept naar de kloten
Ze heeft nog vier zonen met gezinnen,quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
Weer dat ze thuis alleen zit. Ze doet toch vrijwilligers werk. En kan toch een baan gaan zoeken. Dan is ze niet alleen thuis. Dat is haar eigen keuze vind ik. Er is zat vrijwilligers werk overal. Dat gezeik over alleen thuis ligt echt aan haar zelf.
Ja valt mij tegen, ik ben er maar even weggegaanquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ze kan niet wachten om voor de camera te twerken...quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:23 schreef Benny het volgende:
Grace: "Ik wil feest. Hoe kun je een feestbeest in een huis zetten zonder feest"
FeestGrace
nee kann ook dat de post niemand zietquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hou op ... wij weten net zoveel als jij. Als je geen antwoord krijgt, is er geen antwoord.
ik heb ook moeten terugspoelen en mijn geluid ook verder moeten opengooien. Salar, Nawel en Nouchine krijgen te weinig zenderchecksquote:
NIemand is verplicht antwoord te gevenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
gev antwort,hoezo is geen
spel meer?
Deze is beterquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:19 schreef Benny het volgende:
Voor diegene die ook al een week lang met dit deuntje in hun kop rondlopen
We hebben ook moeten stemmen voor een spel volgorde.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIemand is verplicht antwoord te geven![]()
Weten wij ook niet kan maar zo zijn dat er nog wel een spel komt.
die zit in de DBK of loopt te mokkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:25 schreef viseenoptie het volgende:
Heb Kitty al 20min niet meer gehoord iniedergeval
N dat begrijp ik dus absoluut niet!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:15 schreef Rhosyn het volgende:
Het is wel goed dat Kitty het niet is geworden. Bewoners durven haar nu niet echt te confronteren omdat ze denken dat ze populair is.
Ik denk wel zeker te weten dat Kitty en Peter populairder zijn dan Vera.
Er staat al een andere mooie blondine klaar dus doei Vera!
Dat spel is al geweest, gisteren in de gameroom. Met de helm met balletjes.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
We hebben ook moeten stemmen voor een spel volgorde.
Neem aan dat er nog een spel komt.
was gistermiddag in de gameroomquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Misschien willen ze 2 genomineerden, en mogen de bewoners zelf nog iemand vrijstellenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nu nog Kitty, Vera en Peter.
We weten niet of het hier bij blijft of dat er nog een spel komt voor immuniteit.
Ik dacht dat die stemming nog niet gesloten was op het moment dat het spel begon? Verkeerd gelezen dan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat spel is al geweest gisteren in de gameroom. Met de helm met balletjes.
he marioquote:
maar en spel week duurt tot vrijdagquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat spel is al geweest, gisteren in de gameroom. Met de helm met balletjes.
danke shonequote:Op woensdag 12 januari 2022 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
he mario
omdat wij dat hebben beslist(dekijker)
gaat me omdat nog spelen zijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
he mario
omdat wij dat hebben beslist(dekijker)
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:30 schreef suzi1 het volgende:
stomme keuze hebben julie gemachtidiote
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die stemming nog niet gesloten was op het moment dat het spel begon? Verkeerd gelezen dan.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
En weer ze wil dit zo graag. Dat geldt toch voor iedereen dat ze het graag willen anders hadden ze zich toch niet opgegeven. Ik walg ondertussen van kitty haar manipulerende gedrag met steeds zeggen van dan zit ik weer alleen thuis.
Haar nederlands gaat met de dag achteruit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:23 schreef Benny het volgende:
Grace: "Ik wil feest. Hoe kun je een feestbeest in een huis zetten zonder feest"
FeestGrace
Bij BB weet je het nooit, maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je bent zelf een julliequote:Op woensdag 12 januari 2022 12:30 schreef suzi1 het volgende:
stomme keuze hebben julie gemachtidiote
aahquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:31 schreef mario390 het volgende:
Stream 2 was nach de result als
dim immun is,15 min streamlock
om dat ik terug kijken willt
Ja hier ook, mijn stem krijgt ze als wij mogen kiezen wie naar huis moetquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
En weer ze wil dit zo graag. Dat geldt toch voor iedereen dat ze het graag willen anders hadden ze zich toch niet opgegeven. Ik walg ondertussen van kitty haar manipulerende gedrag met steeds zeggen van dan zit ik weer alleen thuis.
Zo is dat, het is hier geen Love Island.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:31 schreef Flow3r het volgende:
Vera gaat maar lekker naar haar andere maatje Cercan , fijn samen thuis zitten kniezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |