he marioquote:
maar en spel week duurt tot vrijdagquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat spel is al geweest, gisteren in de gameroom. Met de helm met balletjes.
danke shonequote:Op woensdag 12 januari 2022 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
he mario
omdat wij dat hebben beslist(dekijker)
gaat me omdat nog spelen zijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
he mario
omdat wij dat hebben beslist(dekijker)
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:30 schreef suzi1 het volgende:
stomme keuze hebben julie gemachtidiote
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die stemming nog niet gesloten was op het moment dat het spel begon? Verkeerd gelezen dan.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
En weer ze wil dit zo graag. Dat geldt toch voor iedereen dat ze het graag willen anders hadden ze zich toch niet opgegeven. Ik walg ondertussen van kitty haar manipulerende gedrag met steeds zeggen van dan zit ik weer alleen thuis.
Haar nederlands gaat met de dag achteruit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:23 schreef Benny het volgende:
Grace: "Ik wil feest. Hoe kun je een feestbeest in een huis zetten zonder feest"
FeestGrace
Dat weten we nietquote:
Bij BB weet je het nooit, maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
We hebben ook moeten stemmen voor een spel volgorde.
Neem aan dat er nog een spel komt.
Je bent zelf een julliequote:Op woensdag 12 januari 2022 12:30 schreef suzi1 het volgende:
stomme keuze hebben julie gemachtidiote
aahquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:31 schreef mario390 het volgende:
Stream 2 was nach de result als
dim immun is,15 min streamlock
om dat ik terug kijken willt
Ja hier ook, mijn stem krijgt ze als wij mogen kiezen wie naar huis moetquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
En weer ze wil dit zo graag. Dat geldt toch voor iedereen dat ze het graag willen anders hadden ze zich toch niet opgegeven. Ik walg ondertussen van kitty haar manipulerende gedrag met steeds zeggen van dan zit ik weer alleen thuis.
Zo is dat, het is hier geen Love Island.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:31 schreef Flow3r het volgende:
Vera gaat maar lekker naar haar andere maatje Cercan , fijn samen thuis zitten kniezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |