Ze kan niet wachten om voor de camera te twerken...quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:23 schreef Benny het volgende:
Grace: "Ik wil feest. Hoe kun je een feestbeest in een huis zetten zonder feest"
FeestGrace
nee kann ook dat de post niemand zietquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hou op ... wij weten net zoveel als jij. Als je geen antwoord krijgt, is er geen antwoord.
ik heb ook moeten terugspoelen en mijn geluid ook verder moeten opengooien. Salar, Nawel en Nouchine krijgen te weinig zenderchecksquote:
NIemand is verplicht antwoord te gevenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
gev antwort,hoezo is geen
spel meer?
Deze is beterquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:19 schreef Benny het volgende:
Voor diegene die ook al een week lang met dit deuntje in hun kop rondlopen
We hebben ook moeten stemmen voor een spel volgorde.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIemand is verplicht antwoord te geven![]()
Weten wij ook niet kan maar zo zijn dat er nog wel een spel komt.
die zit in de DBK of loopt te mokkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:25 schreef viseenoptie het volgende:
Heb Kitty al 20min niet meer gehoord iniedergeval
N dat begrijp ik dus absoluut niet!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:15 schreef Rhosyn het volgende:
Het is wel goed dat Kitty het niet is geworden. Bewoners durven haar nu niet echt te confronteren omdat ze denken dat ze populair is.
Ik denk wel zeker te weten dat Kitty en Peter populairder zijn dan Vera.
Er staat al een andere mooie blondine klaar dus doei Vera!
Dat spel is al geweest, gisteren in de gameroom. Met de helm met balletjes.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
We hebben ook moeten stemmen voor een spel volgorde.
Neem aan dat er nog een spel komt.
was gistermiddag in de gameroomquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
We hebben ook moeten stemmen voor een spel volgorde.
Neem aan dat er nog een spel komt.
Misschien willen ze 2 genomineerden, en mogen de bewoners zelf nog iemand vrijstellenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nu nog Kitty, Vera en Peter.
We weten niet of het hier bij blijft of dat er nog een spel komt voor immuniteit.
Ik dacht dat die stemming nog niet gesloten was op het moment dat het spel begon? Verkeerd gelezen dan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat spel is al geweest gisteren in de gameroom. Met de helm met balletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |