Meh nu vrees ik dat vera het ook wel haalt. Als Dimi het kan dan zij ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:15 schreef Rhosyn het volgende:
Het is wel goed dat Kitty het niet is geworden. Bewoners durven haar nu niet echt te confronteren omdat ze denken dat ze populair is.
Ik denk wel zeker te weten dat Kitty en Peter populairder zijn dan Vera.
Er staat al een andere mooie blondine klaar dus doei Vera!
Noes is een hangerig, kleffig, zeurig meisje.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Noes is een hangerig, kleffig, zeurig meisje.
Als Kitty Russisch Roulette speelt is ze na afloop boos op het lijk omdat die haar winst heeft afgepaktquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:16 schreef Tourniquet het volgende:
"Ieder spel draait om winst, behalve het spel dat ik win"
Mist wel een beetje in dit huis, iemand die goede gesprekken kan voeren.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik herken eerder een Rene in Tobias.
Je moet, zo heb ik geleerd, altijd de beredenering vanuit BB volgen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:15 schreef engine het volgende:
[..]
Meh nu vrees ik dat vera het ook wel haalt. Als Dimi het kan dan zij ook.
groen is een goede kleur voor hen. Giftig, jaloers...quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat een giftig clubje van de groene kamer
René was dodelijk saaiquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:17 schreef engine het volgende:
[..]
Mist wel een beetje in dit huis, iemand die goede gesprekken kan voeren.
Hoe kom je hierbij?quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
Kitty weer janken
die gaat in de dbk zitten mokken en dan is er iemand anders de lul
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:18 schreef Stargazing het volgende:
[..]
groen is een goede kleur voor hen. Giftig, jaloers...
walgelijk groepje heel jammer en salar is de aanstichter samen met nawelquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ze kan dan weer beheerder worden van een Facebook groepjequote:Op woensdag 12 januari 2022 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
Weer dat ze thuis alleen zit. Ze doet toch vrijwilligers werk. En kan toch een baan gaan zoeken. Dan is ze niet alleen thuis. Dat is haar eigen keuze vind ik. Er is zat vrijwilligers werk overal. Dat gezeik over alleen thuis ligt echt aan haar zelf.
quote:
Dat zou treurig zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:15 schreef engine het volgende:
[..]
Meh nu vrees ik dat vera het ook wel haalt. Als Dimi het kan dan zij ook.
Salar is gewoon bang. Hij weet dat als Kitty weg is, hij volgt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:20 schreef Silves het volgende:
Daar gaat het om, als Klit weggaat dan moeten de 2 divas ook iets overnemen.
Ik vroeg mij ook al af of ik dat verkeerd verstaan had. 'telefoon' in dit rijtjequote:Op woensdag 12 januari 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
je telefoon is het belangrijkste wat er is
familie vrienden telefoon![]()
![]()
Salar
gev antwort,hoezo is geenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:16 schreef mario390 het volgende:
is geen spel meerß hoezo niet?
en speelweek duurt tot vrijdag
ik denk dat vera gaan moet![]()
heeft zij zich dat ei selfs gelegd
Kokenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:16 schreef Benny het volgende:
Salar: "Als zij weg is gaat er niemand kopen"
Nawel: "Jaweeeel. Kristof zit er al op de asen"
en niemand die hem zegtquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:21 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik vroeg mij ook al af of ik dat verkeerd verstaan had. 'telefoon' in dit rijtje
Dat zou ook nog een twist kunnen zijn. Misschien dat wij niet hoeven stemmen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter denkt dat de overige bewoners zullen moeten gaan kiezen.
Denk het niet maar als dat zo zou zijn dan is het dag Kitty.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter denkt dat de overige bewoners zullen moeten gaan kiezen.
Hou op ... wij weten net zoveel als jij. Als je geen antwoord krijgt, is er geen antwoord.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
gev antwort,hoezo is geen
spel meer?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:22 schreef Stargazing het volgende:
Salar voelt zich al 13 dagen misselijk omdat hij zijn makeup niet heeft
- Een spannende survivalweek aankondigen, en dat vervolgens niet doen....quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zou treurig zijn.
Maar 1 stream.
Kijkers voorkeur negeren ten bate van eigen inzicht op hoe kijkcijfers verhogen.
Bewoners hun gedrag extreem regisseren.
![]()
![]()
![]()
![]()
BB concept naar de kloten
Ze heeft nog vier zonen met gezinnen,quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
Weer dat ze thuis alleen zit. Ze doet toch vrijwilligers werk. En kan toch een baan gaan zoeken. Dan is ze niet alleen thuis. Dat is haar eigen keuze vind ik. Er is zat vrijwilligers werk overal. Dat gezeik over alleen thuis ligt echt aan haar zelf.
Ja valt mij tegen, ik ben er maar even weggegaanquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |