Moet je kijken of DGK die toevallig heeft opgenomenquote:
Mooi scenarioquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, zeker aangezien beiden nog niet veiliggesteld zijn.
Met wat pech komen ze samen op de nominatiebank.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
oh bedoelde je vastknopen op bed ?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace wil niet dat Vera naar huis wordt gestuurd zaterdag
Ja zelfde als to en Jillquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:59 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat BB dit nog wel even uit wil melken. Dus lijkt me sterk dat Dimi en Vera nu genomineerd zullen zijn.
kitty is ook nog een te grote knallerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:59 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat BB dit nog wel even uit wil melken. Dus lijkt me sterk dat Dimi en Vera nu genomineerd zullen zijn.
Tobias is te saai voor Vera.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tobi is een romanticus. Dimi doet aan wurgsex. Dat vindt ze spannend kennelijk.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is er dan eindelijk toch van gekomen ......![]()
Vera en Dimitri zoenen - 11 januari 2022.Nounou, hij pakt 'r ff op haar bekkie en Veertje is instant giebelkutje12jaaroudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het speelde al voor deze nominatieweek ze was vorige week al steeds bij hem in de buurtquote:
maar dat is ook weer eens wat anders , als een zweep op de muur tekenen en haar daar tegen aan gooienquote:
Denk eerder kittquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
kitty is ook nog een te grote knaller
peter
Je hebt het gemistquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Vera voelt vlindertjes. Denk eerder een natte klit.
Peter, gesneuveld omwille van hetero's. RIP.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
kitty is ook nog een te grote knaller
peter
Denk dat ze beide snappen dat de regie, zoals hierboven gezegd, dit lekker gaat melken. Mooie bonus of het hoofddoel op dit moment? ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Het speelde al voor deze nominatieweek ze was vorige week al steeds bij hem in de buurt
Zoenmoment gemist makker.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:01 schreef utopia2.0 het volgende:
hou toch op perversequote:Op woensdag 12 januari 2022 00:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar Peter danquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:59 schreef Whuzz het volgende:
Wel hand werkquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:02 schreef engine het volgende:
Grace geeft advies om niet te neuken op stream
big brother gecancelledquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Peter, gesneuveld omwille van hetero's. RIP.
Mario wordt nu ontvoerd door Robert ten Brink, nieuwe bewoner morgenquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Moeten Mario ff op de hoogte houden zijn videoland doet het niet meer
Wat moet zij nou met die Dood van Pierlala?quote:
Ik moet hier even om lachen. Kijk even naar je rechterhand en haal die 2cm eelt er even af.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:03 schreef Paul het volgende:
Ik zou echt een foto van Mario willen zien![]()
mario als bewonerquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:03 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Mario wordt nu ontvoerd door Robert ten Brink, nieuwe bewoner morgen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mario is hoodsponsor van Fleshlight.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik moet hier even om lachen. Kijk even naar je rechterhand en haal die 2cm eelt er even af.
Je kunt wel onder de dekens oemp oemp oempquote:
arschlochquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik moet hier even om lachen. Kijk even naar je rechterhand en haal die 2cm eelt er even af.
Zal die toch ff moeten wachten eerst Robert in quarantaine omdat naar Oostenrijk moet, daarna Moet hij zelf ik quarantaine voordat hij het huis in mag. Dan zit Vera allang thuis.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:03 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Mario wordt nu ontvoerd door Robert ten Brink, nieuwe bewoner morgen
I Miljoenquote:
Maak een OnlyFans. Post ze daar. Dikke lambo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, heeft iemand enig idee waar dit wordt neergezet, meer dan 200 views binnen 10 minuten ....
En die kan niet tippen aan jou fantasieënquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is fantasie van greysbones
DM toch?quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, heeft iemand enig idee waar dit wordt neergezet, meer dan 200 views binnen 10 minuten ....
Het is maar goed dat jij de Gouden Kooi niet heb meegemaakt. Dat had je niet overleefd.quote:
wat? het zoenen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als je wilt verzin je altijd wel watquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt wel onder de dekens oemp oemp oemp
zo en kut kijk ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij de Gouden Kooi niet heb meegemaakt. Dat had je niet overleefd.
Twitter misschien?quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik maak mijn fantasieën werkelijkheid..quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En die kan niet tippen aan jou fantasieën
Nou ben benieuwd. Wanneer spreken we afquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik maak mijn fantasieën werkelijkheid..
Yup. Ga ook pitten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar het huis slaapt ook en deze jonge gaat ook slapen. Morgenvroeg gaat het wekkertje weer vroeg. Have fun all
Nee, ik denk hier ....quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:06 schreef Whuzz het volgende:
Maak een OnlyFans. Post ze daar. Dikke lambo.
wordt nog flink geouwehoerd op stream 2 1 hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar het huis slaapt ook en deze jonge gaat ook slapen. Morgenvroeg gaat het wekkertje weer vroeg. Have fun all
geen bed meer voor kitty in de gameroomquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:07 schreef Whuzz het volgende:
Streamswitch. Roddelen door het gesnurk van Kitty heen
Mario doe rustig aan ...straksquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
je was altijd en idiot ook bij utopia
en je blijvt het
Mario kerel, maak je niet zo druk en neem het allemaal niet zo serieus. Is maar een tip.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
en je blijvt het
Snelquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd. Wanneer spreken we af
klaarquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
en je blijvt het
Ik heb haar het woord jaar spel nog niet horen spellen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:07 schreef mario390 het volgende:
gelooft me niemand maar had ik gelijk
zij spelt jaar spel
Ohhw dat.. sjah dat kun je niet tegenhouden denk ik, DM is min of meer openbaar toch?quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat iemand ze doorzet naar Facebook of zo, never mind ...
quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Livebeeld van Peter en Geraldine:
[ afbeelding ]
Dan heb je dus wel Nena gemist.quote:
haar is bedoeltquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ik heb haar het woord jaar spel nog niet horen spellen.
zet er een watermerk opquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat iemand ze doorzet naar Facebook of zo, never mind ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |