Moet je kijken of DGK die toevallig heeft opgenomenquote:
Mooi scenarioquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, zeker aangezien beiden nog niet veiliggesteld zijn.
Met wat pech komen ze samen op de nominatiebank.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
oh bedoelde je vastknopen op bed ?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace wil niet dat Vera naar huis wordt gestuurd zaterdag
Ja zelfde als to en Jillquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:59 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat BB dit nog wel even uit wil melken. Dus lijkt me sterk dat Dimi en Vera nu genomineerd zullen zijn.
kitty is ook nog een te grote knallerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:59 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat BB dit nog wel even uit wil melken. Dus lijkt me sterk dat Dimi en Vera nu genomineerd zullen zijn.
Tobias is te saai voor Vera.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tobi is een romanticus. Dimi doet aan wurgsex. Dat vindt ze spannend kennelijk.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is er dan eindelijk toch van gekomen ......![]()
Vera en Dimitri zoenen - 11 januari 2022.Nounou, hij pakt 'r ff op haar bekkie en Veertje is instant giebelkutje12jaaroudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het speelde al voor deze nominatieweek ze was vorige week al steeds bij hem in de buurtquote:
maar dat is ook weer eens wat anders , als een zweep op de muur tekenen en haar daar tegen aan gooienquote:
Denk eerder kittquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
kitty is ook nog een te grote knaller
peter
Je hebt het gemistquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Vera voelt vlindertjes. Denk eerder een natte klit.
Peter, gesneuveld omwille van hetero's. RIP.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
kitty is ook nog een te grote knaller
peter
Denk dat ze beide snappen dat de regie, zoals hierboven gezegd, dit lekker gaat melken. Mooie bonus of het hoofddoel op dit moment? ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Het speelde al voor deze nominatieweek ze was vorige week al steeds bij hem in de buurt
Zoenmoment gemist makker.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Vera voelt vlindertjes. Denk eerder een natte klit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |