quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mario is hoodsponsor van Fleshlight.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik moet hier even om lachen. Kijk even naar je rechterhand en haal die 2cm eelt er even af.

Je kunt wel onder de dekens oemp oemp oempquote:

arschlochquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik moet hier even om lachen. Kijk even naar je rechterhand en haal die 2cm eelt er even af.

Zal die toch ff moeten wachten eerst Robert in quarantaine omdat naar Oostenrijk moet, daarna Moet hij zelf ik quarantaine voordat hij het huis in mag. Dan zit Vera allang thuis.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:03 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Mario wordt nu ontvoerd door Robert ten Brink, nieuwe bewoner morgen

I Miljoenquote:

Maak een OnlyFans. Post ze daar. Dikke lambo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, heeft iemand enig idee waar dit wordt neergezet, meer dan 200 views binnen 10 minuten ....

En die kan niet tippen aan jou fantasieënquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is fantasie van greysbones

DM toch?quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, heeft iemand enig idee waar dit wordt neergezet, meer dan 200 views binnen 10 minuten ....

Het is maar goed dat jij de Gouden Kooi niet heb meegemaakt. Dat had je niet overleefd.quote:

wat? het zoenen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:

Als je wilt verzin je altijd wel watquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt wel onder de dekens oemp oemp oemp

zo en kut kijk ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij de Gouden Kooi niet heb meegemaakt. Dat had je niet overleefd.

Twitter misschien?quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:

mits 1 van de 2 er niet uit hoeft het weekend
  mits 1 van de 2 er niet uit hoeft het weekend   

Ik maak mijn fantasieën werkelijkheid..quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En die kan niet tippen aan jou fantasieën

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |