SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Dát was je eerste aanwijzing?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:41 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik vind jouw obsessie met haar een beetje zorgelijk.
Ook en over immuniteitquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:43 schreef engine het volgende:
Heel moeilijk te verstaan. Ze praten wel over het zoenen.
Inderdaad. Zou bij mij meteen weer over zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:42 schreef Flow3r het volgende:
meteen alles doorlullen aan Grace in dezelfde kamer waar Dimi ligt, wat zal hij nu denken
T'is geen vliegtuigquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:43 schreef b_engeltje het volgende:
De een gaat "plassen" en de ander volgt... dat zou ik doen teminste
Wat gok je?quote:
Vera en Dimi ook. Let it goooooooquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:44 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Probeer mij al een week in te houden
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:43 schreef Paul het volgende:
heb op de frontpage gelinkt naar COS
Paul
Deze man
Je bent nog nooit in een club/discotheek geweest zie ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef r0ydr het volgende:
Na 10 dagen al kussen zelfs al eerder gevoel hebben voor iemand ik vind het raar
Was echt. Zag je al dagen aankomen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Streamers; was dit echt? Of ziet Vera haar kansen niet zo hoog en probeert ze zo erin te blijven?
(Oprechte vraag)
ik hoor haar duidelijk snurkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Angelique61 het volgende:
Ligt Kitty ook op de slaapkamer, hoor der niet
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je bent nog nooit in een club/discotheek geweest zie ik.
Kwam van Dimiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Streamers; was dit echt? Of ziet Vera haar kansen niet zo hoog en probeert ze zo erin te blijven?
(Oprechte vraag)
Vera: Hij was er al op aan het letten, 'this is the moment' toen we opstonden dacht hij het is nu of nooitquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
(Oprechte vraag)
Precies. 10 dagen? 10 minuten vind ik al heldhaftig!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zou het wel weten op die leeftijd en single
Mijn mening: Vera vind Tobias leuker.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
(Oprechte vraag)
ben je gek hoezo heb ik en obsessie,?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:44 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Probeer mij al een week in te houden
Nou als je een lekkertje ziet moet je je kans pakkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. 10 dagen? 10 minuten vind ik al heldhaftig!
Ja was echt. Maar beetje zoenen is voor Vera ook niet heel bijzonder. Waarschijnlijk is dat voor haar gewoon flirten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
(Oprechte vraag)
Tobias, Dimitrie en Vera lijken daar anders over te denken. Die hebben er wat meer over te zeggen dan jij lijkt mequote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Mijn mening: Vera vind Tobias leuker.
Ik denk het welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
(Oprechte vraag)
Ik vind de timing best toevallig.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
(Oprechte vraag)
Nee ze vind tobias te serieus, te degelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Mijn mening: Vera vind Tobias leuker.
Ja, iedereen wel. Maar die camera's zijn voor velen toch wel een obstakeltje hequote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet op het toilet *zucht*
Ik zou na 1 kus meer (kussen) willen
Sluit je streams een paar uur af en relax evenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je gek hoezo heb ik en obsessie,?
ik heb 5 beelden in bh geplaatst maar dat
doe ik ook van de anderen
ik doe niet vanavond typen zoenen,zoenen
Te SAAIquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee ze vind tobias te serieus, te degelijk
Ik heb nu even niet de tijd om ál het vrouwelijk gedrag met je te analyseren Mario.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo is zij nu in graces bed?
moet niet zijn dat het echt is
Zegt ze, ik hoorde haar zeggen dat ze hem oprecht het leukste vind en ik denk dat dat beter past.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee ze vind tobias te serieus, te degelijk
Dimi had het binnen 10 seconden al verteldquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb nu even niet de tijd om ál het vrouwelijk gedrag met je te analyseren Mario.
Maar vaak als zoiets gebeurd willen vrouwen dat even onderling besprken. Deal with it.
dimi was eerderquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:50 schreef suzi1 het volgende:
en dan lullen over dat dimi het gelijk tegen de mannen vertelde
hahaha zij dan
Gevalletje "pinnetje in ronde gaatje" of "rechthoekje in ronde gaatje"quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zegt ze, ik hoorde haar zeggen dat ze hem oprecht het leukste vind en ik denk dat dat beter past.
dat werd jij zeggen pfffquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:48 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Sluit je streams een paar uur af en relax even
Waneer dan, in het begin want de afgelopen 2 dagen, na het nachtelijke gesprek met grace is het toch echt dimiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zegt ze, ik hoorde haar zeggen dat ze hem oprecht het leukste vind en ik denk dat dat beter past.
Ik zet er ook mijn vraagtekens bij. Ze zijn allemaal wel heel bewust van "tv maken". Hebben het vaak genoeg over. Ah well.. dit is meestal wel een kiss of death in een RLS. 1 van de 2 gaat eruit zaterdag. Slecht gespeeld hoor.. net zoals in iedere romcom moet je de mensen laten wachten op die zoen.. zou zouden ze je erin houden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
(Oprechte vraag)
Zei ook niet dat mannen dat níet dedenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dimi had het binnen 10 seconden al verteld
Past wel beter met haar, zij is een wilde hoorquote:
Ja, zeker aangezien beiden nog niet veiliggesteld zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zet er ook mijn vraagtekens bij. Ze zijn allemaal wel heel bewust van "tv maken". Hebben het vaak genoeg over. Ah well.. dit is meestal wel een kiss of death in een RLS. 1 van de 2 gaat eruit zaterdag. Slecht gespeeld hoor.. net zoals in iedere romcom moet je de mensen laten wachten op die zoen.. zou zouden ze je erin houden.
Een saaie past beter?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:51 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Past wel beter met haar, zij is een wilde hoor
Tja. Er is altijd nog een kans dat Vera morgen naakt de tuin in rent en schreeuwt "IK WIL MARIOOOOOO!"quote:
Persoonlijk denk ik ook dat het beter past. Maar dat is mss iets voor buiten het huis, zie namelijk echt geen toekomst tussen Vera en Dimi. Ik merk wel ook dat Tobias haar wel ook meer opzoekt. Daar straks ook een gesprek met haar na het spel.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Sorry maar ik denk het laatstequote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
(Oprechte vraag)
Tobi is veel te braafjes, zij wil gekkigheid enzoquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:51 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Past wel beter met haar, zij is een wilde hoor
als je maar niet met de hummer door het hek rijdtquote:
Dimi: Mag ik kijken?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:54 schreef greysbones het volgende:
Grace gaat Vera vast knoppen op bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Whuzz stop dan ook met uitdagenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja. Er is altijd nog een kans dat Vera morgen naakt de tuin in rent en schreeuwt "IK WIL MARIOOOOOO!"
Inderdaad. Kijk dat gesprek in de keuken maar terug tussen Dimi en Tobi.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tobias, Dimitrie en Vera lijken daar anders over te denken. Die hebben er wat meer over te zeggen dan jij lijkt me
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent zo en idiot,root oop hoor
altijd elke jaar de selfde idioten
hier
ja. Elkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent zo en idiot,root oop hoor
altijd elke jaar de selfde idioten
hier
Chips ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ja. Elk
jaar weer
idioten
@:greysbones .
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:54 schreef greysbones het volgende:
Grace gaat Vera vast knoppen op bed
Die denken dat we ze niet horen onder de deken.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Net zo saai als zij, dat wordt niks, ze heeft Dimi nodig
Grace wil niet dat Vera naar huis wordt gestuurd zaterdagquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat geloof ik wel, anders typ je dat niet, maar wat betekent het ?
link?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Kijk dat gesprek in de keuken maar terug tussen Dimi en Tobi.
Tobi is een romanticus. Dimi doet aan wurgsex. Dat vindt ze spannend kennelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Tobi is veel te braafjes, zij wil gekkigheid enzo
Moet je kijken of DGK die toevallig heeft opgenomenquote:
Mooi scenarioquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, zeker aangezien beiden nog niet veiliggesteld zijn.
Met wat pech komen ze samen op de nominatiebank.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
oh bedoelde je vastknopen op bed ?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace wil niet dat Vera naar huis wordt gestuurd zaterdag
Ja zelfde als to en Jillquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:59 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat BB dit nog wel even uit wil melken. Dus lijkt me sterk dat Dimi en Vera nu genomineerd zullen zijn.
kitty is ook nog een te grote knallerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:59 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat BB dit nog wel even uit wil melken. Dus lijkt me sterk dat Dimi en Vera nu genomineerd zullen zijn.
Tobias is te saai voor Vera.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tobi is een romanticus. Dimi doet aan wurgsex. Dat vindt ze spannend kennelijk.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is er dan eindelijk toch van gekomen ......![]()
Vera en Dimitri zoenen - 11 januari 2022.Nounou, hij pakt 'r ff op haar bekkie en Veertje is instant giebelkutje12jaaroudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het speelde al voor deze nominatieweek ze was vorige week al steeds bij hem in de buurtquote:
maar dat is ook weer eens wat anders , als een zweep op de muur tekenen en haar daar tegen aan gooienquote:
Denk eerder kittquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
kitty is ook nog een te grote knaller
peter
doet het hier nogquote:
Je hebt het gemistquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Vera voelt vlindertjes. Denk eerder een natte klit.
Peter, gesneuveld omwille van hetero's. RIP.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
kitty is ook nog een te grote knaller
peter
Denk dat ze beide snappen dat de regie, zoals hierboven gezegd, dit lekker gaat melken. Mooie bonus of het hoofddoel op dit moment? ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Het speelde al voor deze nominatieweek ze was vorige week al steeds bij hem in de buurt
Zoenmoment gemist makker.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:01 schreef utopia2.0 het volgende:
hou toch op perversequote:Op woensdag 12 januari 2022 00:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar Peter danquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:59 schreef Whuzz het volgende:
Wel hand werkquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:02 schreef engine het volgende:
Grace geeft advies om niet te neuken op stream
big brother gecancelledquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Peter, gesneuveld omwille van hetero's. RIP.
Mario wordt nu ontvoerd door Robert ten Brink, nieuwe bewoner morgenquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Moeten Mario ff op de hoogte houden zijn videoland doet het niet meer
Wat moet zij nou met die Dood van Pierlala?quote:
Ik moet hier even om lachen. Kijk even naar je rechterhand en haal die 2cm eelt er even af.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:03 schreef Paul het volgende:
Ik zou echt een foto van Mario willen zien![]()
mario als bewonerquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:03 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Mario wordt nu ontvoerd door Robert ten Brink, nieuwe bewoner morgen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |