SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Dát was je eerste aanwijzing?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:41 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik vind jouw obsessie met haar een beetje zorgelijk.
Ook en over immuniteitquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:43 schreef engine het volgende:
Heel moeilijk te verstaan. Ze praten wel over het zoenen.
Inderdaad. Zou bij mij meteen weer over zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:42 schreef Flow3r het volgende:
meteen alles doorlullen aan Grace in dezelfde kamer waar Dimi ligt, wat zal hij nu denken
T'is geen vliegtuigquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:43 schreef b_engeltje het volgende:
De een gaat "plassen" en de ander volgt... dat zou ik doen teminste
Wat gok je?quote:
Vera en Dimi ook. Let it goooooooquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:44 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Probeer mij al een week in te houden
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:43 schreef Paul het volgende:
heb op de frontpage gelinkt naar COS
Paul
Deze man
Je bent nog nooit in een club/discotheek geweest zie ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef r0ydr het volgende:
Na 10 dagen al kussen zelfs al eerder gevoel hebben voor iemand ik vind het raar
Was echt. Zag je al dagen aankomen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Streamers; was dit echt? Of ziet Vera haar kansen niet zo hoog en probeert ze zo erin te blijven?
(Oprechte vraag)
ik hoor haar duidelijk snurkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Angelique61 het volgende:
Ligt Kitty ook op de slaapkamer, hoor der niet
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je bent nog nooit in een club/discotheek geweest zie ik.
Kwam van Dimiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Streamers; was dit echt? Of ziet Vera haar kansen niet zo hoog en probeert ze zo erin te blijven?
(Oprechte vraag)
Vera: Hij was er al op aan het letten, 'this is the moment' toen we opstonden dacht hij het is nu of nooitquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
(Oprechte vraag)
Precies. 10 dagen? 10 minuten vind ik al heldhaftig!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zou het wel weten op die leeftijd en single
Mijn mening: Vera vind Tobias leuker.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
(Oprechte vraag)
ben je gek hoezo heb ik en obsessie,?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:44 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Probeer mij al een week in te houden
Nou als je een lekkertje ziet moet je je kans pakkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. 10 dagen? 10 minuten vind ik al heldhaftig!
Ja was echt. Maar beetje zoenen is voor Vera ook niet heel bijzonder. Waarschijnlijk is dat voor haar gewoon flirten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
(Oprechte vraag)
Tobias, Dimitrie en Vera lijken daar anders over te denken. Die hebben er wat meer over te zeggen dan jij lijkt mequote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Mijn mening: Vera vind Tobias leuker.
Ik denk het welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
(Oprechte vraag)
Ik vind de timing best toevallig.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
(Oprechte vraag)
Nee ze vind tobias te serieus, te degelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Mijn mening: Vera vind Tobias leuker.
Ja, iedereen wel. Maar die camera's zijn voor velen toch wel een obstakeltje hequote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet op het toilet *zucht*
Ik zou na 1 kus meer (kussen) willen
Sluit je streams een paar uur af en relax evenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je gek hoezo heb ik en obsessie,?
ik heb 5 beelden in bh geplaatst maar dat
doe ik ook van de anderen
ik doe niet vanavond typen zoenen,zoenen
Te SAAIquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee ze vind tobias te serieus, te degelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |