SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Nope. stream 2 is kapot om de belgen te pestenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:19 schreef MacDeMarco het volgende:
doet bij meerdere stream 2 het niet? er zit toch niemand in de dbk?
geeft toch nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:19 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Is dezelfde ja. Excuus als het een oude foto is. Ik zag het voorbij komen op fb, met de mededeling dat dit nieuwe bewoners zijn
Geeft wel! Nu niet draaien. Geef gewoon toe dat je een FB-tokkie bent!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
geeft toch niet
als het wel zo is
dan wil iedereen het weten
Wij kunnen stream 1 kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nope. stream 2 is kapot om de belgen te pesten
heb nu weer beeldquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nope. stream 2 is kapot om de belgen te pesten
Oh. Dacht dat onze belgische broeders alleen stream 2 hadden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij kunnen stream 1 kijken
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geeft wel! Nu niet draaien. Geef gewoon toe dat je een FB-tokkie bent!![]()
Als dat je gelukkig maakt, schat🤣quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geeft wel! Nu niet draaien. Geef gewoon toe dat je een FB-tokkie bent!![]()
Jullie kunnen sowieso geen 2 streams kijken? Of is er maar 1 gratis te bekijken?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij kunnen stream 1 kijken
huh? Is er ooit iemand boos op mij?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zal je nog eens helpen als er iemand boos is op jou
ik hoor het net anders in de tv uitz, ze moesten zorgen dat op 3.20 van het spel, iemand die hun het gunde onder de blaadjes zou staan, ze mochten kiezen wiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De geheime opdracht was dus zoals ik gisteren al zei.
Ze moesten zorgen dat Nouchine om 3.20 onder het ticket stond.
De rest is er dus allemaal bij verzonnen.
Alle 2 gratisquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Jullie kunnen sowieso geen 2 streams kijken? Of is er maar 1 gratis te bekijken?
Nouchine hoor je ook overal boven uitquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:23 schreef Ireth het volgende:
Wat een t*ringherrie![]()
Denk dat ik de streams maar uitgooien en pas weer aanslinger als er minder dan 6 bewoners over zijn
1 gratis te bekijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Jullie kunnen sowieso geen 2 streams kijken? Of is er maar 1 gratis te bekijken?
Ik zei toch. Glock, 9mm.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
oh meennnnnnnnn laat ze ophouden met dat zingen
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zei toch. Glock, 9mm.
(En @:engine neemt de munitie mee)
Weegt dit minder dan 2kgquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zei toch. Glock, 9mm.
Dat zeg ik toch!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik hoor het net anders in de tv uitz, ze moesten zorgen dat op 3.20 van het spel, iemand die hun het gunde onder de blaadjes zou staan, ze mochten kiezen wie
Welles!quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Welles!
En zo niet, dan was het op verzoek.![]()
![]()
![]()
Minder MInder? Ik wacht al een tijdje op Nieuwenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:23 schreef Ireth het volgende:
Wat een t*ringherrie![]()
Denk dat ik de streams maar uitgooi en pas weer aanslinger als er minder dan 6 bewoners over zijn
Ja. 870 gram zonder kogelsquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weegt dit minder dan 2kgdacht aan kalasnikov maar dat weeg wellicht meer dan 2kg
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zei toch. Glock, 9mm.
Die kogels gaan toch ook geen 1.2kg wegen zekerquote:
Nee joh, Stefan de Walle is een Hagenees en BB heeft een Brabants/Limburgs accent. Of hij moet dat accent acteren, dan zou het kunnen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:35 schreef Ireth het volgende:
Op tv nu dimi en vera in de dbk, en ik blijf erbij dat de stem klinkt als SinterklaasStefan de Walle
![]()
("Kijk sjonnie, lekkere wijvuh!!!")
Mja, twijfelgeval.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die kogels gaan toch ook geen 1.2kg wegen zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Zoals je het net zei leek het alsof BB tegen hen had gezegd dat Nouch onder de boom moest staan, maar ze mochten zelf kiezen wie.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch!
Zei ik gisteren ook.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
ik zou het niet etenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nooit kwark gegeten. Als ik in NL ben zal ik het eens kopen.
Dimi zeg kwark met pindakaas kan dat .
Klinkt best goor
dafuq?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Klinkt best goor
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mja, twijfelgeval.
Denk dat we ze met zo'n 500 gram allemaal kunnen hebben. Maar kan best zijn dat je een kilo voor Kitty nodig hebtFoei foei straks staat de politie voor je deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Klinkt best goor
wa de cosser nie ken da vreet ie niequote:
kwark met jamquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
wa de cosser nie ken da vreet ie nie
wat de boer niet kent dat vreet hij nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
wa de cosser nie ken da vreet ie nie
8 a 10 gram per kogel volgens Google.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die kogels gaan toch ook geen 1.2kg wegen zeker
Kan Navel wel vinden, maar wat vinden haar tanden daarvanquote:
Dat hebben we hier ook hoor, platte kaasquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die hebben vooral een hekel aan Nawel.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kan Navel wel vinden, maar wat vinden haar tanden daarvan
Toen hadden ze Nouchine al gekozen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zoals je het net zei leek het alsof BB tegen hen had gezegd dat Nouch onder de boom moest staan, maar ze mochten zelf kiezen wie.Anders krijg je weer van die posts "BB trekt Nouchine voor!!
"
Hier dus:
[..]
Platte kaas?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat hebben we hier ook hoor, platte kaas
niemandquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:34 schreef TheLuckyman het volgende:
Nieuwe stemming op de site. Wie gun jij immuniteit..
Met chocolade vlokkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:31 schreef Ireth het volgende:
Kwark met verse aardbeien en verse ananas
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:34 schreef TheLuckyman het volgende:
Nee je moet er een tijdje op zittenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Platte kaas?
Is dat als je met een hamer op kaas slaat
is kwark platte kaasquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat hebben we hier ook hoor, platte kaas
Lekker != interessantquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:34 schreef odie22 het volgende:
nou er blijven niet veel leuke spelers over, alleen vera is nog beetje interessant
I know, jouw post klopte ook gewoon hoor maar kon wel verkeerd geïnterpreteerd worden want er was gisteren ook een hele discussie dat N&T van BB de opdracht hadden gekregen om Nouchine immuniteit te geven.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Toen hadden ze Nouchine al gekozen.
Was gister steeds discussie dat hij alleen voor Nouche was. Ze kreeg alleen de kans. Niet het recht.
Yesssquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:34 schreef TheLuckyman het volgende:
Ja, al vind ik de belgische vaak lekkerder, zachter van smaak.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
is kwark platte kaas
Dat wist ik niet
Lekker interessantquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lekker != interessant
Vera: Lekker
Kitty: Interessant
Toegegeven.... lekker > interessant
https://dagelijksekost.ee(...)kwark-en-platte-kaasquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
is kwark platte kaas
Dat wist ik niet
Al heb je in kwark ook wel verschillen in de dikte afhankelijk van het merk en soort.quote:Eigenlijk is er geen verschil tussen kwark en platte kaas, althans niet van smaak. Het enige kleine verschil zit in de structuur: kwark is de grovere versie van platte kaas.
Peter 2x is hem echt gegund!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Was best makkelijk beslist. Al gunde ik het Peter ook
dat vera lekker is staat buiten kijfquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lekker != interessant
Vera: Lekker
Kitty: Interessant
Toegegeven.... lekker > interessant
Blondine er uit, en dan krijgen we daar volgende week een blondine voor terugquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:38 schreef engine het volgende:
Zoals ik het nu inschat gaat Dimi of Vera er zaterdag uit. Ik verwacht dat Peter de immuniteitspin krijgt van het publiek.
Daar ben ik nog niet zo zeker van hoor. Als de mannen met hun lul gaan stemmen pakt Vera straks gewoon die pin.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:38 schreef engine het volgende:
Zoals ik het nu inschat gaat Dimi of Vera er zaterdag uit. Ik verwacht dat Peter de immuniteitspin krijgt van het publiek.
kitty heeft al genoeg immuniteitSPINNEN op haar pak rondlopenquote:
ja maar goed die Noush doet ook moeilijk hoor en die verzint ook allemaal dingen, zoals in de aflevering al ja moet ik hem misschien niet pakken...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik ben ook niet zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van hoor. Als de mannen met hun lul gaan stemmen pakt Vera straks gewoon die pin.
join the clubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
join the club
wel met je vinger het scherm aangeraakt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ja hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
wel met je vinger het scherm aangeraakt ?
Kitty gestemdquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:34 schreef TheLuckyman het volgende:
Same😊quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:48 schreef Burner82 het volgende:
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Dimi natuurlijk![]()
En nu? Krijgt je "engine" hem niet meer "aangezwengeld"?😅😊quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:48 schreef engine het volgende:
2x Kitty gestemd.
Mijn lul is woestboos.
Mother of gaysquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zijn er dan fans van die wandelende roze huispak? Noooo
Hallootjesquote:
Geen fan. Maar ze zet de boel in beweging. Kijk alleen wat ze hier al losmaakt. Anders krijgen we in ruil voor Kitty gezeik over Grace' zangkunsten.quote:
verpletterende killerquote:
We hebben Salarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Geen fan. Maar ze zet de boel in beweging. Kijk alleen wat ze hier al losmaakt. Anders krijgen we in ruil voor Kitty gezeik over Grace' zangkunsten.
Die gaan samen in een dag nog niet eens losmaken wat Kitty in een uur losmaaktquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben Salar
Nawel
en Nouchine
je hebt vanmiddag wel meegekregen tochquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Die gaan samen in een dag nog niet eens losmaken wat Kitty in een uur losmaakt
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
Geluid Dimitri in de DBK over de spullen.
Tuurlijk. Maar het is anders.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt vanmiddag wel meegekregen toch
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:57 schreef MacDeMarco het volgende:
ik hoor dimitri op stream 1 praten met een vrouwelijke stem van de productie?
Ik vraag me af wie er eerder uit gaat, Kitty, OF haar huisp(l)ak🤣😉quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:57 schreef Benny het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het is anders.
Kitty moet voorlopig nog ff blijven. Dat gaat nog wel storm veroorzaken daarzo
ze lezen mee, snel een slquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
als de rest nu even hun kop houdt
Sl stream 1, ik hoorde nietsquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:57 schreef MacDeMarco het volgende:
ik hoor dimitri op stream 1 praten met een vrouwelijke stem van de productie?
ze lezen echt meequote:
Kitty, en haar huispak loopt achter haar aanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er eerder uit gaat, Kitty, OF haar huisp(l)ak🤣😉
ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef Mjelleke het volgende:
Heb een keer op Vera en een keer op Peter gestemd.
wie zal het zijn?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef rinardo het volgende:
Serieus , ik denk echt dat hier een MOL van BB meeleest
Als dat pak dat maar op Kitty haar manier doet want anders krijgt die ook nog een veeg uit de panquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kitty, en haar huispak loopt achter haar aan
Dan hoop ik dat het hun ook duidelijk is dat we genoeg hebben van dat ZINGEN de hele dagquote:
Soms is ie er wel echt, vooral overdag als er games zijn. Tenminste, zo was het vorig jaar. Maar zo in de avonduren is het vrijwel altijd een productiemedewerker.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef MacDeMarco het volgende:
wel jammer dat ze niet met de big brother stem zelf praten
Vrijdag feestje, zaterdag naar huisquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:00 schreef BB-King het volgende:
2x Vera gestemd.
Wil haar sowieso nog met drank op zien in het huis.
Ja dat denk ik ook, want dat huisp(l)ak is alles wat ze heeft, toch? Dus zonder is ze (vul hier zelf maar in, want ik moet al kotsen als ik eraan denk🤣)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kitty, en haar huispak loopt achter haar aan
Op Vera gestemd bij GoPlay, op Peter gestemd op RTL.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:00 schreef BB-King het volgende:
2x Vera gestemd.
Wil haar sowieso nog met drank op zien in het huis.
POLLquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef rinardo het volgende:
GMTA!!quote:
Als dat zo is, BB gooi drank het huis in, binnen nu en 20 min, anders ga ik pitten🤣quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef rinardo het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, eindelijk weer online ...... van vanochtend![]()
Grace krijgt de vrijstelling - 11 januari 2022.welkom terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Grace krijgt de vrijstelling - 11 januari 2022.DGK!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grace krijgt de vrijstelling - 11 januari 2022.Deze laad niet bij mij @DGK_TegengasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
De mol valt ook wel aan te wijzenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef rinardo het volgende:
neenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
zouden ze hun spullen vanavond nog krijgen?
Ik ben,,,, de mol,,,,,. nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie zal het zijn?
@:Vraagjeaanderegie is er niet meer
vertelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef Benny het volgende:
[..]
De mol valt ook wel aan te wijzen
En nee, het is niet @:D.
Ik verwacht dat de stagair dat morgen even op zijn gemak uitzoekt. Terwijl Amy binnenkomtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
Zouden de nieuwe die niet meebrengen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
Nou niet zo hequote:
dat zou een leuk feestje zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Zouden de nieuwe die niet meebrengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wordt het pak gewoon gedumpt in de afvalbakquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Als dat pak dat maar op Kitty haar manier doet want anders krijgt die ook nog een veeg uit de pan
een lurkert die graag liked dus ?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is iemand die niet actief is met posten, maar wel actief is in posts liken
dus jij weet wie het isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Was er al bang voor. Kitty moet weer gesaved worden natuurlijk. Niemand heeft inzicht in de stemmen dus kunnen zelf kiezen. Zo doorzichtig!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:34 schreef TheLuckyman het volgende:
Heb je al verdachten, Sherlock?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:07 schreef Benny het volgende:
[..]
chemisch afvalquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wordt het pak gewoon gedumpt in de afvalbak
Ben benieuwd... Heb jij eigenlijk al een favoriet?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was er al bang voor. Kitty moet weer gesaved worden natuurlijk. Niemand heeft inzicht in de stemmen dus kunnen zelf kiezen. Zo doorzichtig!
Misschien worden de kledingstukken die ze op hun lijstje hebben gezet netjes opgestapeld per bewoner in de gameroom en dat ze dan allemaal hun eigen stapeltje mogen wegen? Althans zoiets hoop ik()quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
Zou leuker zijn als ze de koffers van nieuwe bewoners krijgen, en dan mogen kiezen wat die bewoners mee het huis in krijgen. BB leest u mee?🤣quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
Die is dan echt een koning.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef rinardo het volgende:
de 0.5 versiequote:
ik hoop dat ze nog de kleding krijgenquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die is dan echt een koning.
Je mengen onder het gepeupel zelf.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
@:Flory heb jij ook een boos kijkend ja knikkend poppetje?
nee denk morgenvroegquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat ze nog de kleding krijgen
maar dat zal wel weer niet
Maar dat geldt overal toch voor dan? Dat is op zaterdag net zo goed. Dan zouden ze haar ook genomineerd kunnen laten en dan alsnog redden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was er al bang voor. Kitty moet weer gesaved worden natuurlijk. Niemand heeft inzicht in de stemmen dus kunnen zelf kiezen. Zo doorzichtig!
De illusie van inspraak.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat geldt overal toch voor dan? Dat is op zaterdag net zo goed. Dan zouden ze haar ook genomineerd kunnen laten en dan alsnog redden.
Zo kun je alles in twijfel trekken.
Misschien ook wel, omdat met zo'n UI niemand het verwachtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef Benny het volgende:
[..]
De mol valt ook wel aan te wijzen
En nee, het is niet @:D.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien ook wel, omdat met zo'n UI niemand het verwacht
Jammer. Was een leuke dag!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
jij bent zo goedquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:18 schreef Flory het volgende:
[..]
@:Gast_op_Afstand_GOA
Er is ook een andere nee smiley [ afbeelding ]
Zeker. Ik blijf ook gewoon stemmen. Maar het is niet dat BB het ene wel kan beinvloeden en het andere niet. Als Kitty moet blijven hebben ze daar echt niet zo'n stemming voor nodig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Peter is saai maar ik denk wel dat hij dit wintquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:19 schreef Mickytjuh het volgende:
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
Weet zeker dat Kitty dit gaat winnen... Want volledige huisvrouwen vereniging staat achter dat wicht.
Ik gun het Peter.
Peter is lief.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd ..... @:Tourniquet
Tobias en Dimitri over Vera - 11 januari 2022.Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:18 schreef Flory het volgende:
[..]
@:Gast_op_Afstand_GOA
Er is ook een andere nee smiley [ afbeelding ]
Er was wel iets met Big Brother, niet speciaal dit programma, maar kan hem zo snel niet vindenquote:
Blij meequote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Maak lang niet alles zelf hoor, maar tis wel een (beetje uit de hand gelopen) hobby
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Kitty gestemd. Wel weer een leuke twist. Of moet Tobias voor straf zijn immuniteitsspeldje af staan aan een andere bewoner waar wij op moeten gaan stemmen, omdat hij hem niet draagt?
hoi mopquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Newal gaat alweer plat. Als er al één onmiddellijk dat huis mag verlaten is het Deze wit/blauwtand voert werkelijk waar niets uit in dat huis. Grijze muis.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd ..... @:Tourniquet
Tobias en Dimitri over Vera - 11 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@KnalPoenani vroeg hiernaar.
(oh je had het al gezien.)
kristof likt ? Nu al ? Wie ? Hebben we daar beelden van?quote:
Goaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zie weer een zelfde patroon ontstaan als vorig jaar met Jill. Die werd ook altijd overal voor gekozen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat geldt overal toch voor dan? Dat is op zaterdag net zo goed. Dan zouden ze haar ook genomineerd kunnen laten en dan alsnog redden.
Zo kun je alles in twijfel trekken.
Jup ik ook. Voorlopig hebben ze wel leuke twists, zoals Grace vrijstelling kreeg vanmorgen bijv.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo hard gaat worden.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vertel, Mario. Wie LIKT Kristoff dan?🤣
Peter ik vertrouw je voor geen meterquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:27 schreef just me het volgende:
Peter is mijn ideaal
![]()
mja... dat liedje is van vér voor jullie tijd denk ik
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter ik vertrouw je voor geen meter
Twitter is pro Peter.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:19 schreef Mickytjuh het volgende:
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
Weet zeker dat Kitty dit gaat winnen... Want volledige huisvrouwen vereniging staat achter dat wicht.
Ik gun het Peter.
Peter is lief.
Ik ken het als radio jingle, telt dat ook?🤣quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:27 schreef just me het volgende:
Peter is mijn ideaal
![]()
voor jou welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:29 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik ken het als radio jingle, telt dat ook?🤣
Ja dat is Peter?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:27 schreef just me het volgende:
Peter is mijn ideaal
![]()
grijze trui en rode sjaalquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:27 schreef just me het volgende:
Peter is mijn ideaal
![]()
Ja prima. Maar dat geldt dan wel voor alle beslissingen. BB heeft ze gemaakt, niet de kijker.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zie weer een zelfde patroon ontstaan als vorig jaar met Jill. Die werd ook altijd overal voor gekozen.
d'n Kristrofquote:
Kinderpindakaasquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:27 schreef just me het volgende:
Peter is mijn ideaal
![]()
moet je daarvoor kinderen tot pindakaas malen ?quote:
hoi douchiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:36 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze al wat gehoord over de lijstjes? Heb ff gedouched in de tussentijd...
Daar moet eerst een redactievergadering over gevoerd worden...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:36 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze al wat gehoord over de lijstjes? Heb ff gedouched in de tussentijd...
Vannacht zou nog kunnen. Al hebben ze dat script al gebruikt met Kristof...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:37 schreef Flory het volgende:
Aaw ze gaan al naar bed![]()
Had echt gehoopt op nieuwe bewoner
Ken uw klassiekersquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
moet je daarvoor kinderen tot pindakaas malen ?
was het eerst plaatje dat ik kocht van mijn zakgeldquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers
Dat nummer zongen ze ook bij Jiskefet, over Peter, die dol was op kinderpindakaas
Misschien zit ze in de sauna?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vannacht zou nog kunnen. Al hebben ze dat script al gebruikt met Kristof...
nieuwe om 3:00quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vannacht zou nog kunnen. Al hebben ze dat script al gebruikt met Kristof...
Daar ken ik het denk ik van dan. Ken het wel, maar was er nog niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers
Dat nummer zongen ze ook bij Jiskefet, over Peter, die dol was op kinderpindakaas
Weet je ook wie meezong?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
was het eerst plaatje dat ik kocht van mijn zakgeld
Das al een oudjequote:
Liedje "Peter" kwam uit in mijn geboortejaarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
moet je daarvoor kinderen tot pindakaas malen ?
Sweet Sixteen was het koor maar dat zul je vast niet bedoelenquote:
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:37 schreef Flory het volgende:
Aaw ze gaan al naar bed![]()
Had echt gehoopt op nieuwe bewoner
Henny Stoel zat in dat koorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
Sweet Sixteen was het koor maar dat zul je vast niet bedoelen
gouden handel nu met topfavoriet kittyquote:
wat goed van jouquote:
Nope want we konden het niet zienquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:45 schreef engine het volgende:
Hun weten wel dat de kijker de volgorde van het spel bepaald heeft. Weet iemand wat die volgorde uiteindelijk was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |