Ey deze heb ik ook, hoe bevalt die?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:40 schreef marc0871 het volgende:
Van mijn staafmixer had vorig jaar zomer al eens het asje losgelaten, waarmee alles werd aangedreven.
Nou had ik nog een handmixer, waarbij ik op de achterkant een staafmixer in z'n kont kon douwen.
Werkt goed, maar een beetje lomp.
Nou viel het me laatst op, dat ik hierdoor actief probeerde te ontwijken, dat ik de staafmixer moest gebruiken.
Toch maar eens eropuit om een nieuwe te halen.
Dat is deze geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima, hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:06 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Ey deze heb ik ook, hoe bevalt die?
Wat zit er allemaal bij?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:09 schreef Satijn het volgende:
Volgende week ga ik Magimix CS 3200 XL ophalen!
Normaal doe ik niet zoveel dure aankopen, maar ik ben zo benieuwd!
Het was eigenlijk boven budget, maar op marktplaats staan er veel dus een goed dealtje kunnen maken (ook impulsaankopen denk ik).
Voordeel vind ik dat er veel verschillende accessoires voor te koop zijn.
[ afbeelding ]
Standaard is het met 1 grote kom met de hakmolen/blender & deegmes & klopper, 1 medium kom voor de snijbladen (2mm en 4mm rasp, 2mm en 4mm plakjes) 1 kleine kom met hakmes. De kommen passen in elkaar bij gebruik, alleen de deksel moet je even afspoelen tussentijds. De kommen kunnen niet in de vaatwasser, maar vind ze niet onhandig met de handafwas.quote:
Volgens mij kan dit met mijn keukenmachine. Op zich wel interessant om je eigen worst te draaien voor op de BBQ.quote:
Lijkt heel erg op die van ons (ander merk, zelfde uiterlijk.)quote:Op maandag 13 februari 2023 18:51 schreef marc0871 het volgende:
Nu ik toch bezig was, heb ik ook maar een ander probleempje opgelost; ik miste een oven.
Ik heb wel een combimagnetron, maar daar gaan sommige dingen niet mee en andere matig.
Dus nog maar weer eens de beurs getrokken.
Het is deze geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Één van de criteria was, dat er een spit in zat.
Binnenkort lekker gegrilde kippenpoten![]()
En pizza, brood, cake, taart, tray bakes en ovenschotels![]()
Ik kan weer nieuwe dingen gaan bereiden.
CUL is nog niet van me af
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:59 schreef golfer het volgende:
Omdat het grillelement van ons gasfornuis/elektrisch oven het begeven heeft hebben we nu dus maar een kleine losse oven/grill/rotisserie gekocht:
[ afbeelding ]
Op de gram nauwkeurig.quote:
Ugh, ik heb 2 weegschalen online gekocht maar kan ze allebei niet terugvinden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Op de gram nauwkeurig.
Die Soehnle ziet er wel aardig uit. Ik denk dat ik iets 'meer' nodig heb. Ik voer regelmatig 50 wegingen na elkaar uit. Het is niet de bedoeling dat de weegschaal oploopt of iets in die richting.
Ik zat er ook al naar te kijken, ja.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt heel erg op die van ons (ander merk, zelfde uiterlijk.)
Alleen is die van ons 60L.
[..]
Bekijk Dieet weegschaal | Nutrition Scale | Zwart | Calorieën teller op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneappquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is nou een goede keukenweegschaal?
Ik heb voor mijn werk vaak een weegschaal nodig. Ik heb er nu 1 van de Lidl, zo'n platte rechthoek. Deze schiet echter regelmatig midden in het werk op Amerikaanse maten. Het touchscreen werkt zo matig dat de beste oplossing is om de batterij er even uit en in te doen.
Het hoeft niet de goedkoopste oplossing te zijn, het mag best 40-50 euro kosten.
CUL / Het grote "Ik zoek een ..."-topic #1quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is nou een goede keukenweegschaal?
Ik heb voor mijn werk vaak een weegschaal nodig. Ik heb er nu 1 van de Lidl, zo'n platte rechthoek. Deze schiet echter regelmatig midden in het werk op Amerikaanse maten. Het touchscreen werkt zo matig dat de beste oplossing is om de batterij er even uit en in te doen.
Het hoeft niet de goedkoopste oplossing te zijn, het mag best 40-50 euro kosten.
Oh jaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
CUL / Het grote "Ik zoek een ..."-topic #1
Ja precies, dat is mijn probleem ook met dat ding, goed genoeg om te blijven gebruiken maar voor echt fijne gemixte soep gaat 'ie niet hard genoeg.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Prima, hoor.
Doet vooralsnog precies wat ie moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |