quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:33 schreef stavromulabeta het volgende:
Gewoon, omdat het kan![]()
Je zet het gevaarte op een ei en laat dan het stalen balletje omlaag vallen. Dan is er een perfect ronde stukje eierschaal afgebroken.Ik dacht ook eens iets te posten hier, ben jij me net voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Deze gisteravond besteld op Amazon Prime, en vanmiddag al bezorgd:
Dat handgeschilderde keramieken bijtje deed het hem.![]()
Het merk: Take2 Clack Keramisch ei, ¤18,56
Morgen een eitje bij het ontbijt, ben heel benieuwd!"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
[..]
Je zet het gevaarte op een ei en laat dan het stalen balletje omlaag vallen. Dan is er een perfect ronde stukje eierschaal afgebroken.Oké!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is dat zo?
[..]
Je zet het gevaarte op een ei en laat dan het stalen balletje omlaag vallen. Dan is er een perfect ronde stukje eierschaal afgebroken.Ik vind hem fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Net een leuke, in de brievenbus zat een overzicht van wanneer welke afvalcontainer aan de beurt is. Dit heet de Entsorgungskalender, een mooie false friend, want het is geen ontzorgingskalender.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zo een Eierschalensollbruchstellenverursacher heb ik aan een vriend van cadeau gegeven voor zijn verjaardag, het perfecte geschenk voor een Telekommunikationstechnikdiplomingenieur
[..]
Je zet het gevaarte op een ei en laat dan het stalen balletje omlaag vallen. Dan is er een perfect ronde stukje eierschaal afgebroken.Wat is Duits toch een prachtige taal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Leuk hebbedingetje trouwens, ik wil em nu ook.
Haha ik ook hoor en liet het mijn stiefmoeder zien en die wil het nu ookquote:Op woensdag 30 november 2022 15:58 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wat is Duits toch een prachtige taal!
Leuk hebbedingetje trouwens, ik wil em nu ook.
Vanmorgen bij het ontbijt proefondervindelijk ondervonden: het werkt als een tierelier!quote:Op woensdag 30 november 2022 17:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Haha ik ook hoor en liet het mijn stiefmoeder zien en die wil het nu ook
Wij hebben een ander soortquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:20 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
De meest nodeloos complexe manier om een eitje te openen
Zo’n ding met tanden is echt beduidend minder effectief, geen grip op de eierschaal en soms gekartelde randjes dus kleine stukjes plukken. Maar wel grappig natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2022 18:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Vanmorgen bij het ontbijt proefondervindelijk ondervonden: het werkt als een tierelier!![]()
Waarom heb ik dat ding nu pas aangeschaft ... het had me zoveel frustratie bij het eitjes pellen gescheeld!
Maar met deze dus geen eierschaalfriemeltjes meer; je eitje wordt zonder kartelrandjes ‘onthoofd’ door de klap van het zware bolletje. Je lepelt het kapje uit, en daarna zonder frustratie je ei. Heerlijk.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:18 schreef Seven. het volgende:
Zo’n ding met tanden is echt beduidend minder effectief, geen grip op de eierschaal en soms gekartelde randjes dus kleine stukjes plukken. Maar wel grappig natuurlijk.
Dit jaar krijgt hij dus nóg een eierköpfer, kijken of hij het raadt.
een scherp mes?quote:Op donderdag 1 december 2022 09:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Is er iets waarmee je snel en fatsoenlijk groenten en fruit in blokjes en schijfjes kan krijgen.
Het gaat om grotere hoeveelheden. Had bij de aldi een handig ding maar dat was niet zo stevig en heb ik afgelopen week doormidden geslagenquote:
Als het om dunne plakjes gaat, een japanse mandoline, ideaal.quote:Op donderdag 1 december 2022 09:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het gaat om grotere hoeveelheden. Had bij de aldi een handig ding maar dat was niet zo stevig en heb ik afgelopen week doormidden geslagen.
Ik lees ff terugquote:Op maandag 13 februari 2023 18:51 schreef marc0871 het volgende:
Nu ik toch bezig was, heb ik ook maar een ander probleempje opgelost; ik miste een oven.
Ik heb wel een combimagnetron, maar daar gaan sommige dingen niet mee en andere matig.
Dus nog maar weer eens de beurs getrokken.
Het is deze geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Één van de criteria was, dat er een spit in zat.
Binnenkort lekker gegrilde kippenpoten![]()
En pizza, brood, cake, taart, tray bakes en ovenschotels![]()
Ik kan weer nieuwe dingen gaan bereiden.
CUL is nog niet van me af
Klein? Serieus?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:46 schreef foodlover het volgende:
[..]
Ik lees ff terug![]()
Ze werken prima die kleine hetelucht oventjes. In onze laatste woning in Nederland was de inbouw oven kapot toen we erin kwamen. Omdat het tijdelijk was toen een moulinex tweedehands oventje gekocht voor 15 euro ofzo op marktplaats. Dat ding werkte als een trein.
Ik zou eens kijken naar Kenwood. Ik heb een Kenwood keukenmachine die ook dienst doet als food processor en met een 1000w motor vliegt 'ie door winterpenen heen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:12 schreef 111210 het volgende:
Iemand tips voor een goede foodprocesor onder de 75,- die een beetje power heeft om ook harde groentes fijn te hakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |