Hun nu zelf ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat was het moment dat ik hem maar weer even heb uitgezet
Precies, volgende week zeg ik gewoon dat ik er vroeg bij ben dit jaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon hele jaar door, op een gegeven oment ben je weer op tijd voor kerst
Ik zat keurig te wachtenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
Had te laat door dat ik lapo had, maar niet gekaapt
Zag gisteren nog een kerstboom bij iemand in huis staanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, volgende week zeg ik gewoon dat ik er vroeg bij ben dit jaar.
Ik ook. Wij zijn echt een keurig voorbeeld.quote:
Ongelooflijk dat ze dit toestaan, ik had de deur ingetrapt en die kerstboom meegenomenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag gisteren nog een kerstboom bij iemand in huis staan
Hier in de haven hangt ook nog overal de kerstverlichting, ik vind het wel gezellig staan in deze sombere tijden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag gisteren nog een kerstboom bij iemand in huis staan
Misschien staat ie daar wel het hele jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ze dit toestaan, ik had de deur ingetrapt en die kerstboom meegenomen
Is ook gezellig, hier hangt niks meer in t centrum etc..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier in de haven hangt ook nog overal de kerstverlichting, ik vind het wel gezellig staan in deze sombere tijden.
Kwamen nog met een nieuwe stream die na 1 minuut ook weer weg wasquote:
we have some technical difficulties please stand byquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Kwamen nog met een nieuwe stream die na 1 minuut ook weer weg was
Heyy ik heb deze mention niet gehadquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ze zijn nu op dazzler zijn stream @:engine
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Heyy ik heb deze mention niet gehad
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
mooi kun je ons op de hoogte houden
Las godverdomme wat is FOK! weer eens traag zeg Vegas?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Brazzler?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:14 schreef engine het volgende:
Meteen even geabboneerd op Dazzler. Mis ik die ook niet meer
Wil ik NIKS van missen!quote:
Nog meer series in je lijst met series die je nog wil zien?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook eigenlijk té veel.. Dus moet beetje meer series kijken
Bij dat kleine café?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier in de haven hangt ook nog overal de kerstverlichting, ik vind het wel gezellig staan in deze sombere tijden.
Zal eens tellen hoeveel ik erin heb staanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog meer series in je lijst met series die je nog wil zien?
Ik 3quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal eens tellen hoeveel ik erin heb staan
Welke allemaal en zal ik helpen welke je er wel uit kan knikkeren?quote:
Zal morgen wel door geven, zit nu op mijn mobielquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke allemaal en zal ik helpen welke je er wel uit kan knikkeren?
Ik ga zo op mijn mobiel, even nog een aflevering zien en de rest van de chocomelk opmakenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal morgen wel door geven, zit nu op mijn mobiel
Welke aflevering?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga zo op mijn mobiel, even nog een aflevering zien en de rest van de chocomelk opmaken
Alleen is die bijna leeg
aflevering 14quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke aflevering?
Morgen weer nieuwe chocomelk maken
Van welke seriequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
aflevering 14
Morgen spruitjes met spek
Once upon a time, eindelijk het laatste seizoen. Kijk al sinds augustus deze seriequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van welke serie
Dat is wel lekker
Ik vis met gebakken aardappeltjes
Zo best lang al zegquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Once upon a time, eindelijk het laatste seizoen. Kijk al sinds augustus deze serie
Doe ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Sommige nieuwe kijk ik wel gelijk of die ik vind,andere sla ik op maar kijk ik niet
Ja is best slim, anders vergeet ik welke serie het ook al weer leuk was etcquote:
Ik had er laatst een stel uit "mijn lijst" geknikkerd, achteraf spijt van ivm volgende seizoenen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja is best slim, anders vergeet ik welke serie het ook al weer leuk was etc
Oh dat is niet echt slim nee, maar een lijstje op je bureaublad welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had er laatst een stel uit "mijn lijst" geknikkerd, achteraf spijt van ivm volgende seizoenen.
Heb ook een lijstje op mijn bureaublad met wat ik nog wil zien.
Dan kan je wel lang bingewatchenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het niet erg om af en toe is wat te missen. soms stuit je op een pareltje van jaren geleden, en dan heb je gelijk meerdere seizoenen te kijken
ja preciesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan kan je wel lang bingewatchen
7 seizoenen en ook andere series, films, boeken, sociaal doen en vooral werken tussendoorquote:
Yep nu wel, wel een einde wat ik niet verwacht hadquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je stay close inmiddels uitgekeken?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep nu wel, wel een einde wat ik verwacht had
Misschien wel tegelijk met die van mijquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
in de usa is de uitrol van de update gespot voor mijn device @:mrsloveable
gaat echt niet zo lang meer duren
Hoop op nog een seizoen, maar dat het dan weer een paar jaar later isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee ik vond het wel een verrassend einde
ja zou maar zo kunnen, paar weekjes max denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel tegelijk met die van mij![]()
Toch?!
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
zeker niks mis mee, prima zo voor de dinsdag avond
ja lekker manquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaan nog best lang door eigenlijk.
Vinyl streams is eigenlijk altijd genietenquote:
ja vind dat ook vaak wel leukquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Vinyl streams is eigenlijk altijd genieten
Sowieso die early hardcorequote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja vind dat ook vaak wel leuk
op de een of andere manier is het ook leuker om te kijken als je ze met die platen in de weer ziet gaan
Net Stay Close afgekeken ..... wowquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
serieuze business dat series kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ff bluetooth doppen ingedaan, even dansje doen
Gaat wel steeds sneller nu. Hoop dat je niet ontploftquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
m;n hartslag gaat sneller dan de beat
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
toch wel bijna een kwartiertje gespingtouwt
Kan je morgen weer een pozza eten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
toch wel bijna een kwartiertje gespingtouwt
Je gaat het volhouden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
nee pas weer volgende maand pozza
Heel VIV is trots op je.quote:
Ja eigenlijk welquote:
Yesssquote:
Ga je 1 februari uitroepen tot wereldpozzadag?quote:
joo latersquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Yesss![]()
Ik ga mij hier weer afmelden. Tot de volgende
nee joh gekkiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je 1 februari uitroepen tot wereldpozzadag?
Ik wou het net dumpen ... niet best ...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
KLB / Tong80 opgenomen in het ziekenhuis na hartaanval
"Gelukkig" ligt hij in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wou het net dumpen ... niet best ...
Zeker niet, een apart figuur maar ik mag hem best wel.quote:
quote:
Ja, dat boeit hem helemaal niet. Hij is liever thuis.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zit hier een manneke in z'n pyjama cartoons te kijken en met autootjes te spelen, terwijl hij over een half uur op de spelzaal moet zijn met een gevuld buikje.
Whehe nee hij vindt het juist leuk bij beide speelzalen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat boeit hem helemaal niet. Hij is liever thuis.
Dus straks wat extra brood mee voor op de speelplaats? Of een bidon met pap?quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee hij vindt het juist leuk bij beide speelzalen.Hij is al vanaf 5.00 wakker; ik had verwacht dat hij nu wel honger zou hebben!
Hij heeft inmiddels een bammetje op, wel zonder korstjes.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus straks wat extra brood mee voor op de speelplaats? Of een bidon met pap?
Ach, als 'ie maar wat heeft gehad...quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels een bammetje op, wel zonder korstjes.
Haha inderdaad!quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach, als 'ie maar wat heeft gehad...
Dit keer hoef je niet je autoruiten te krabben, scheelt weer tijd.
Met je remote de standkachel aanzetten en na een half uur in een heerlijk verwarme auto stappen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:00 schreef ToT het volgende:
* ToT doet de gordijnen open en ziet de auto staan.
Oh nee, toch niet!
Tv uit, speelgoed weg en aan tafel zetten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zit hier een manneke in z'n pyjama cartoons te kijken en met autootjes te spelen, terwijl hij over een half uur op de spelzaal moet zijn met een gevuld buikje.
Nee beetje grof vandaagquote:
klopt eigenlijk niet. ik ben nooit grofquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij?Grof? Dat had ik nou nooit verwacht!
Wat voor nieuws?quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:46 schreef ToT het volgende:
Schrikken zeg, dat nieuws over tong80......
Oei, dat is minder iddquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft een zware hartaanval gehad.KLB / Tong80 opgenomen in het ziekenhuis na hartaanval
Yes. Vanmorgen vroeg schenkel en soepvlees erin gedaan, net de balletjes en de groente. En tomatensaus.quote:
Altijd handig iddquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:44 schreef maily het volgende:
[..]
Yes. Vanmorgen vroeg schenkel en soepvlees erin gedaan, net de balletjes en de groente. En tomatensaus.![]()
Vanavond af laten koelen en invriezen maarrrrr
Als de soep niet te heet is wil ik m'n ballen er wel even in dopen voor jequote:
Bij sommige soepen, is dat wel lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt wel graag ballen in je soep zitten?
Wat lief van jou weer zegquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als de soep niet te heet is wil ik m'n ballen er wel even in dopen voor je
Ik ben nou eenmaal de liefste user op dit forumquote:
* Mrsloveable zwijgt maar even daar overquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal de liefste user op dit forum
Hoeft niet hoor. Is een algemeen bekend feit. Dat hoef je niet onder stoelen of banken te schuivenquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable zwijgt maar even daar over
Ik heb daar zo mijn eigen mening overquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Is een algemeen bekend feit. Dat hoef je niet onder stoelen of banken te schuiven
Moonlight.quote:
En die sluit regelrecht aan bij wat ik net zeiquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb daar zo mijn eigen mening over
Helemaal nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
En die sluit regelrecht aan bij wat ik net zei
Verkeerde topicquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:39 schreef Rafeiro het volgende:
OMG, gaan burgermeesters niet handhaven bij winkels die wel open gaan.
Opsluiten die lui. Ja je hebt het zwaar, ja het is kut, maar De lockdown moet juist strenger dan past dit dus echt niet.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:06 schreef Schakeltopia het volgende:
oh wacht. viva alsin de oude viva die op zwart ging, niet deze
hoi henkquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Nee sinds dat viva zou stoppen, is deze sub forum toch geopend?
Tquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
We weten allebei dat je nu aan het jokken bentquote:
Yup, maar hun forum blijft toch open, waardoor dit subforum en dus deze chat ook feitelijk overbodig is geworden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Je wilt het gewoon van mij horen, dat je de allerliefste van fok bentquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:12 schreef dud0r het volgende:
Klop
[..]
T
[..]
We weten allebei dat je nu aan het jokken bent
Jaa, maar ze hebben sub forum gelukkig niet weg gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, maar hun forum blijft toch open, waardoor dit subforum en dus deze chat ook feitelijk overbodig is geworden.
Daarom dat we het lekker konden kraken!
WE ARE HERE!!!
quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je wilt het gewoon van mij horen, dat je de allerliefste van fok bent![]()
En met onze positiviteit gaan we hopelijk veel Viva-dames over de streep trekken om alsnog hier te komen posten!quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa, maar ze hebben sub forum gelukkig niet weg gedaan![]()
En nog steeds hier mogen zitten
Wie weet wel, of andere fokkersquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
En met onze positiviteit gaan we hopelijk veel Viva-dames over de streep trekken om alsnog hier te komen posten!
Dat zou helemaal mooi zijn!quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie weet wel, of andere fokkers![]()
Je zusje welquote:
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als de soep niet te heet is wil ik m'n ballen er wel even in dopen voor je
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt eigenlijk niet. ik ben nooit grof
Ik ben plaatsvervangend trots voor jouw mamaquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:17 schreef Schakeltopia het volgende:
het plan was vandaag nasi te eten, maar het word toch gewoon broccoli
Net als een @Bomenverzamelingquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Wij wachtten op jou![]()
Maar hee, dit is een relaxt topic
ik ga beginnen aan Over Waterquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond een nieuwe serie beginnen of film kijken..
Black Lake (1e seizoen) vind ik wel een aanrader, op Ziggo. Lekker spannend, beetje combinatie van The Shining en wat andere films en series.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Staat op mijn lijstquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga beginnen aan Over Water
geen idee of het leuk is, maar dat merken we vanzelf.
https://www.netflix.com/nl/title/81236051
Gaat wel, jij?quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb jij een lekker dagje gehad vandaag?
Heb al gegetenquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hoor niets bijzonders
zo even eten koken.
trek heb ik
Kijk meer series op Netflix dan Ziggo eigenlijk..quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Black Lake (1e seizoen) vind ik wel een aanrader, op Ziggo. Lekker spannend, beetje combinatie van The Shining en wat andere films en series.
We zijn nu met seizoen 2 begonnen en tot nu toe vinden we het enorm tegenvallen, maar ieder seizoen is een vrijwel compleet losstaand verhaal op zich, ondanks dat de hoofdrolspeler in zowel seizoen 1 als 2 voorkomt. (De gebeurtenissen van seizoen 2 speelt zich chronologisch voor seizoen 1 af, voor zover ik het nu begrijp.)
Je zou het eerste seizoen kunnen kijken en het daar bij kunnen laten.Wij gaan later een keer wel verder met het 2e seizoen, maar ik ben er nog alles behalve enthousiast over.
Die was ik vergeten dus morgen maar als het dan nog goed isquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omnomnomnom zeker nog zo'n lekker stukje kip van gisteren
hoe kan je dat nou vergetenquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Die was ik vergeten dus morgen maar als het dan nog goed ishad pasta carbonara
Zeker hearlikquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou vergeten
nouja wie wat bewaard heeft wat
hearlik pastaatje
Ja Ziggo heeft bijna alleen bagger idd, maar soms zit er wel wat goeds tussen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk meer series op Netflix dan Ziggo eigenlijk..
Mr Mercedes geloof ik ook wat van gezien en Siren, maar dat was wel een hele aparte seriequote:Op woensdag 12 januari 2022 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Ziggo heeft bijna alleen bagger idd, maar soms zit er wel wat goeds tussen.
Mr Mercedes was op zich vrij goed tijdens het grootste deel van 1e seizoen, maar het werd steeds ongeloofwaardiger. Het seizoen eindigde op een behoorlijk absolute manier, maar toch hebben ze er nog 2 seizoenen achteraan weten te proppen op een achterlijk krampachtige wijze.
Siren heb ik al een paar keer besproken: interessant verhaal over zeemeerminnen, maar het is woke as fuck, and then some more!
Wat ga je kijken?quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Goeie vraag, heb nog geen ideequote:
Een psychotisch relatief jong massamoordenaartje met een mama-obsessie, versus interraciale biseksuele zeemeerminnen die het slachtoffer zijn van de snode mensen en hun hebzucht.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mr Mercedes geloof ik ook wat van gezien en Siren, maar dat was wel een hele aparte serie
*noteertquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga beginnen aan Over Water
geen idee of het leuk is, maar dat merken we vanzelf.
https://www.netflix.com/nl/title/81236051
Zekers, ik had er al een aantal gezien. Deze is ook tof:quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:06 schreef ToT het volgende:
Ook wel een kleine aanrader als avondvulling trouwens, zijn Youtube-kanaal bekijken. Met name de Nederlandse dingen.
Wat ben je ook een heilig boontje.quote:
Yup, die heb ik er meteen na gekeken!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, ik had er al een aantal gezien. Deze is ook tof:
Het heiligste boontjequote:Op woensdag 12 januari 2022 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ben je ook een heilig boontje.
Hij pakt ook wel de betere muziek.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, die heb ik er meteen na gekeken!
Ik ben zijn spul aan het bingewatchen!
Felies!!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind de nieuwe Yv-video leuk en zag er zoveel gifjes in,. Ik ben alleen op vakantie en heb naast m’n mobiel alleen m’n oude gare iPad mee. Zal toch proberen straks.
En ik ben jarig!![]()
Precies dé dag om in SHO viva forever rond te hangen, gifjes te maken van een ‘showbizzhyena’,.
Uierzalf?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
Btw, weten jullie een middeltje dat goed helpt tegen kloven in je vingers?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:56 schreef maily het volgende:
[..]
Het is @:Lavenderr, niet Raggel Hazes
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:56 schreef maily het volgende:
[..]
Het is @:Lavenderr, niet Raggel Hazes
Sudocrèm misschien?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
Goed gedaan jochiequote:Op woensdag 12 januari 2022 18:58 schreef Schakeltopia het volgende:
@:maily ik heb gister ook een kwartier gespringtouwt
Klinkt heerlijk!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:54 schreef Schakeltopia het volgende:
hearlik! ik heb zilvervliesrijst met kidneyboontjes, broccoli, makreel en wat cashew nootjes
Ah nu lukt de quote wel!quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
G
[..]
Geprobeerd ToT, maar hielp niet. Bedankt voor de tip
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
G
[..]
Geprobeerd ToT, maar hielp niet. Bedankt voor de tip
Ph dat ga ik morgen halen denk ik, Vietnamese loempia met schelpe saus.quote:
Die zijn ook lekker iddquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ph dat ga ik morgen halen denk ik, Vietnamese loempia met schelpe saus.
Al jaren niet meer gehad maar volgens mij staat hij hier elke dondeldag op het winkelcentrum.
Hier ook jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:15 schreef Rafeiro het volgende:
Toen ik nog op het winkelcetrum woonde moest ik altijd over de markt naar school.
Flink wat loempias verorbert toen.
Dat zijn gevaarlijke omstandigheden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:15 schreef Rafeiro het volgende:
Toen ik nog op het winkelcetrum woonde moest ik altijd over de markt naar school.
Flink wat loempias verorbert toen.
Ze lokken je met geuren naar die kraampjesquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn gevaarlijke omstandigheden.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon op het deksel zitten. Maily komt wel schoonmaken
Huishoudelijk hulp was er deze week niet in verband mmet een uitvaart,quote:
Kijk, dan ga je dat waarderen! Namens mijn collega's : dankquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef Rafeiro het volgende:
Zelf lekker lomp en onbenullig in de weer gegaan, maar echt wat een ***** plee is dat om schoon te maken.
Wat voor wc had je dan en welke nu?quote:
Och ik ben al zo ondenkbaar dankbaar. Echt ik meen het ik wou beter in mijn vel te zitten, lekker te werken en betaald iemand als hulp te hebben. Maar ik noem haar "trubo truus" Want dagen dat ik me echt slecht voel, bizar hoeveel zij dan in korte tijd doet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk, dan ga je dat waarderen! Namens mijn collega's : dank
Had eem ouderwetse.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor wc had je dan en welke nu?
Normaal is een zwevend toilet wel goed, blijft de kak niet hangen lijkt mijquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had eem ouderwetse.
Nu zwevend maar te laag.
En plat gezegd blijft de kak hangen dus constant met de bostel aan de gang.
gewoon een onding dus en zwevend leek zo leuk.
blijft die dan zweven?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Normaal is een zwevend toilet wel goed, blijft de kak niet hangen lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |