Hun nu zelf ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat was het moment dat ik hem maar weer even heb uitgezet
Precies, volgende week zeg ik gewoon dat ik er vroeg bij ben dit jaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon hele jaar door, op een gegeven oment ben je weer op tijd voor kerst
Ik zat keurig te wachtenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
Had te laat door dat ik lapo had, maar niet gekaapt
Zag gisteren nog een kerstboom bij iemand in huis staanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, volgende week zeg ik gewoon dat ik er vroeg bij ben dit jaar.
Ik ook. Wij zijn echt een keurig voorbeeld.quote:
Ongelooflijk dat ze dit toestaan, ik had de deur ingetrapt en die kerstboom meegenomenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag gisteren nog een kerstboom bij iemand in huis staan
Hier in de haven hangt ook nog overal de kerstverlichting, ik vind het wel gezellig staan in deze sombere tijden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag gisteren nog een kerstboom bij iemand in huis staan
Misschien staat ie daar wel het hele jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ze dit toestaan, ik had de deur ingetrapt en die kerstboom meegenomen
Is ook gezellig, hier hangt niks meer in t centrum etc..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier in de haven hangt ook nog overal de kerstverlichting, ik vind het wel gezellig staan in deze sombere tijden.
Kwamen nog met een nieuwe stream die na 1 minuut ook weer weg wasquote:
we have some technical difficulties please stand byquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Kwamen nog met een nieuwe stream die na 1 minuut ook weer weg was
Heyy ik heb deze mention niet gehadquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ze zijn nu op dazzler zijn stream @:engine
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Heyy ik heb deze mention niet gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |