Hun nu zelf ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat was het moment dat ik hem maar weer even heb uitgezet
Precies, volgende week zeg ik gewoon dat ik er vroeg bij ben dit jaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon hele jaar door, op een gegeven oment ben je weer op tijd voor kerst
Ik zat keurig te wachtenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
Had te laat door dat ik lapo had, maar niet gekaapt
Zag gisteren nog een kerstboom bij iemand in huis staanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, volgende week zeg ik gewoon dat ik er vroeg bij ben dit jaar.
Ik ook. Wij zijn echt een keurig voorbeeld.quote:
Ongelooflijk dat ze dit toestaan, ik had de deur ingetrapt en die kerstboom meegenomenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag gisteren nog een kerstboom bij iemand in huis staan
Hier in de haven hangt ook nog overal de kerstverlichting, ik vind het wel gezellig staan in deze sombere tijden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag gisteren nog een kerstboom bij iemand in huis staan
Misschien staat ie daar wel het hele jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ze dit toestaan, ik had de deur ingetrapt en die kerstboom meegenomen
Is ook gezellig, hier hangt niks meer in t centrum etc..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier in de haven hangt ook nog overal de kerstverlichting, ik vind het wel gezellig staan in deze sombere tijden.
Kwamen nog met een nieuwe stream die na 1 minuut ook weer weg wasquote:
we have some technical difficulties please stand byquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Kwamen nog met een nieuwe stream die na 1 minuut ook weer weg was
Heyy ik heb deze mention niet gehadquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ze zijn nu op dazzler zijn stream @:engine
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Heyy ik heb deze mention niet gehad
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
mooi kun je ons op de hoogte houden
Las godverdomme wat is FOK! weer eens traag zeg Vegas?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Brazzler?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:14 schreef engine het volgende:
Meteen even geabboneerd op Dazzler. Mis ik die ook niet meer
Wil ik NIKS van missen!quote:
Nog meer series in je lijst met series die je nog wil zien?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook eigenlijk té veel.. Dus moet beetje meer series kijken
Bij dat kleine café?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier in de haven hangt ook nog overal de kerstverlichting, ik vind het wel gezellig staan in deze sombere tijden.
Zal eens tellen hoeveel ik erin heb staanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog meer series in je lijst met series die je nog wil zien?
Ik 3quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal eens tellen hoeveel ik erin heb staan
Welke allemaal en zal ik helpen welke je er wel uit kan knikkeren?quote:
Zal morgen wel door geven, zit nu op mijn mobielquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke allemaal en zal ik helpen welke je er wel uit kan knikkeren?
Ik ga zo op mijn mobiel, even nog een aflevering zien en de rest van de chocomelk opmakenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal morgen wel door geven, zit nu op mijn mobiel
Welke aflevering?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga zo op mijn mobiel, even nog een aflevering zien en de rest van de chocomelk opmaken
Alleen is die bijna leeg
aflevering 14quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke aflevering?
Morgen weer nieuwe chocomelk maken
Van welke seriequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
aflevering 14
Morgen spruitjes met spek
Once upon a time, eindelijk het laatste seizoen. Kijk al sinds augustus deze seriequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van welke serie
Dat is wel lekker
Ik vis met gebakken aardappeltjes
Zo best lang al zegquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Once upon a time, eindelijk het laatste seizoen. Kijk al sinds augustus deze serie
Doe ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Sommige nieuwe kijk ik wel gelijk of die ik vind,andere sla ik op maar kijk ik niet
Ja is best slim, anders vergeet ik welke serie het ook al weer leuk was etcquote:
Ik had er laatst een stel uit "mijn lijst" geknikkerd, achteraf spijt van ivm volgende seizoenen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja is best slim, anders vergeet ik welke serie het ook al weer leuk was etc
Oh dat is niet echt slim nee, maar een lijstje op je bureaublad welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had er laatst een stel uit "mijn lijst" geknikkerd, achteraf spijt van ivm volgende seizoenen.
Heb ook een lijstje op mijn bureaublad met wat ik nog wil zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |