Hun nu zelf ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat was het moment dat ik hem maar weer even heb uitgezet
Precies, volgende week zeg ik gewoon dat ik er vroeg bij ben dit jaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon hele jaar door, op een gegeven oment ben je weer op tijd voor kerst
Ik zat keurig te wachtenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
Had te laat door dat ik lapo had, maar niet gekaapt
Zag gisteren nog een kerstboom bij iemand in huis staanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, volgende week zeg ik gewoon dat ik er vroeg bij ben dit jaar.
Ik ook. Wij zijn echt een keurig voorbeeld.quote:
Ongelooflijk dat ze dit toestaan, ik had de deur ingetrapt en die kerstboom meegenomenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag gisteren nog een kerstboom bij iemand in huis staan
Hier in de haven hangt ook nog overal de kerstverlichting, ik vind het wel gezellig staan in deze sombere tijden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag gisteren nog een kerstboom bij iemand in huis staan
Misschien staat ie daar wel het hele jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ze dit toestaan, ik had de deur ingetrapt en die kerstboom meegenomen
Is ook gezellig, hier hangt niks meer in t centrum etc..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier in de haven hangt ook nog overal de kerstverlichting, ik vind het wel gezellig staan in deze sombere tijden.
Kwamen nog met een nieuwe stream die na 1 minuut ook weer weg wasquote:
we have some technical difficulties please stand byquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Kwamen nog met een nieuwe stream die na 1 minuut ook weer weg was
Heyy ik heb deze mention niet gehadquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ze zijn nu op dazzler zijn stream @:engine
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Heyy ik heb deze mention niet gehad
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
mooi kun je ons op de hoogte houden
Las godverdomme wat is FOK! weer eens traag zeg Vegas?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Brazzler?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:14 schreef engine het volgende:
Meteen even geabboneerd op Dazzler. Mis ik die ook niet meer
Wil ik NIKS van missen!quote:
Nog meer series in je lijst met series die je nog wil zien?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook eigenlijk té veel.. Dus moet beetje meer series kijken
Bij dat kleine café?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier in de haven hangt ook nog overal de kerstverlichting, ik vind het wel gezellig staan in deze sombere tijden.
Zal eens tellen hoeveel ik erin heb staanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog meer series in je lijst met series die je nog wil zien?
Ik 3quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal eens tellen hoeveel ik erin heb staan
Welke allemaal en zal ik helpen welke je er wel uit kan knikkeren?quote:
Zal morgen wel door geven, zit nu op mijn mobielquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke allemaal en zal ik helpen welke je er wel uit kan knikkeren?
Ik ga zo op mijn mobiel, even nog een aflevering zien en de rest van de chocomelk opmakenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal morgen wel door geven, zit nu op mijn mobiel
Welke aflevering?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga zo op mijn mobiel, even nog een aflevering zien en de rest van de chocomelk opmaken
Alleen is die bijna leeg
aflevering 14quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke aflevering?
Morgen weer nieuwe chocomelk maken
Van welke seriequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
aflevering 14
Morgen spruitjes met spek
Once upon a time, eindelijk het laatste seizoen. Kijk al sinds augustus deze seriequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van welke serie
Dat is wel lekker
Ik vis met gebakken aardappeltjes
Zo best lang al zegquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Once upon a time, eindelijk het laatste seizoen. Kijk al sinds augustus deze serie
Doe ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Sommige nieuwe kijk ik wel gelijk of die ik vind,andere sla ik op maar kijk ik niet
Ja is best slim, anders vergeet ik welke serie het ook al weer leuk was etcquote:
Ik had er laatst een stel uit "mijn lijst" geknikkerd, achteraf spijt van ivm volgende seizoenen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja is best slim, anders vergeet ik welke serie het ook al weer leuk was etc
Oh dat is niet echt slim nee, maar een lijstje op je bureaublad welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had er laatst een stel uit "mijn lijst" geknikkerd, achteraf spijt van ivm volgende seizoenen.
Heb ook een lijstje op mijn bureaublad met wat ik nog wil zien.
Dan kan je wel lang bingewatchenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het niet erg om af en toe is wat te missen. soms stuit je op een pareltje van jaren geleden, en dan heb je gelijk meerdere seizoenen te kijken
ja preciesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan kan je wel lang bingewatchen
7 seizoenen en ook andere series, films, boeken, sociaal doen en vooral werken tussendoorquote:
Yep nu wel, wel een einde wat ik niet verwacht hadquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je stay close inmiddels uitgekeken?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep nu wel, wel een einde wat ik verwacht had
Misschien wel tegelijk met die van mijquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
in de usa is de uitrol van de update gespot voor mijn device @:mrsloveable
gaat echt niet zo lang meer duren
Hoop op nog een seizoen, maar dat het dan weer een paar jaar later isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee ik vond het wel een verrassend einde
ja zou maar zo kunnen, paar weekjes max denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel tegelijk met die van mij![]()
Toch?!
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
zeker niks mis mee, prima zo voor de dinsdag avond
ja lekker manquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaan nog best lang door eigenlijk.
Vinyl streams is eigenlijk altijd genietenquote:
ja vind dat ook vaak wel leukquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Vinyl streams is eigenlijk altijd genieten
Sowieso die early hardcorequote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja vind dat ook vaak wel leuk
op de een of andere manier is het ook leuker om te kijken als je ze met die platen in de weer ziet gaan
Net Stay Close afgekeken ..... wowquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
serieuze business dat series kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ff bluetooth doppen ingedaan, even dansje doen
Gaat wel steeds sneller nu. Hoop dat je niet ontploftquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
m;n hartslag gaat sneller dan de beat
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
toch wel bijna een kwartiertje gespingtouwt
Kan je morgen weer een pozza eten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
toch wel bijna een kwartiertje gespingtouwt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |