Wat deed je ?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat was bericht 303 in het vorige topicquote:
hier gewoon 299quote:Op maandag 10 januari 2022 21:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was bericht 303 in het vorige topic
Hier is het 301.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier gewoon 299![]()
had je het topic al lang open staan? dan is er wellicht een post verwijderd, dan wil de telling wel is door lopen zegmaar
Hierniet.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier is het 301.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja we hadden al geconcludeerd dat erquote:
Ik heb het ook al laten spoken en dat is niemand opgevallen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja we hadden al geconcludeerd dat er [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar?!quote:Op maandag 10 januari 2022 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het ook al laten spoken en dat is niemand opgevallen.
Jij ziet ook niet. Damn, ik ben echt goed.quote:
Geef eens een hintquote:Op maandag 10 januari 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ziet ook niet. Damn, ik ben echt goed.
Kapper.quote:
Snap het nog niet, voel mij nu heel domquote:
Vuurwerkverbod.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap het nog niet, voel mij nu heel dom
Zeg het maar, want ben de draad helemaal kwijt nuquote:
Zoek de verschillen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeg het maar, want ben de draad helemaal kwijt nu
Soury is weg en vuurwerkquote:Op maandag 10 januari 2022 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoek de verschillen.
[ [url=https://i.imgur.com/K5AW7o0.gif[]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Idd maar die is niet al heel langquote:Op maandag 10 januari 2022 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
vuurwerk, maar die is al heel lang
Het vorige topic stond die er nog maar De Dees heeft die op mijn verzoek aangepast.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind een week heel lang![]()
maar dat komt omdat ik nog jong ben
oh op die fiets, hij is nu weer zonder vuurwerkquote:Op maandag 10 januari 2022 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het vorige topic stond die er nog maar De Dees hoeeft die op mijn verzoek aangepast.
Er zijn nog 2 aanpassingen maar 1 is wel lastig. Nogmaals kapper en bonuswoord: pedicure.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh op die fiets, hij is nu weer zonder vuurwerk
Had, u gaat door voor de pozza-oven.quote:
Af en toe gaat een topic op F5quote:Op maandag 10 januari 2022 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier gewoon 299![]()
had je het topic al lang open staan? dan is er wellicht een post verwijderd, dan wil de telling wel is door lopen zegmaar
Vroeger wel maar tegenwoordig is het uit is uit. Ook in de slaapkamer niet internetten.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat jullie nog even de PC aanslingeren om nog even wat voor te werken voor de dag erna en 2,5 uur later nog steeds bezig zijn en helemaal vergeten te posten op FOK! ?
Soms een hele dagquote:Op maandag 10 januari 2022 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat jullie nog even de PC aanslingeren om nog even wat voor te werken voor de dag erna en 2,5 uur later nog steeds bezig zijn en helemaal vergeten te posten op FOK! ?
Hoe gaat het met je winkel?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms een hele dag![]()
Heb nu ook nauwelijks meer iets staan in MyAt, lekker rustig
In de slaap kamer hebben we eigenlijk alleen netflix en een PS3 waarvan alleen de dvd functie nog werkt omdat de blueray laser overleden isquote:Op maandag 10 januari 2022 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger wel maar tegenwoordig is het uit is uit. Ook in de slaapkamer niet internetten.
Geen drama en lekker rust in je hoofdquote:Op maandag 10 januari 2022 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms een hele dag![]()
Heb nu ook nauwelijks meer iets staan in MyAt, lekker rustig
Ik heb wel een tv in mijn slaapkamer met een HD. Soms wel lekker om nog even tv te kijken maar iig niet meer actief op internet zitten.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de slaap kamer hebben we eigenlijk alleen netflix en een PS3 waarvan alleen de dvd functie nog werkt omdat de blueray laser overleden is
wat doe jij actief op internetquote:Op maandag 10 januari 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een tv in mijn slaapkamer met een HD. Soms wel lekker om nog even tv te kijken maar iig niet meer actief op internet zitten.
Altijd wat te doen hierquote:Op maandag 10 januari 2022 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen drama en lekker rust in je hoofd![]()
In de slaapkamer heb ik alleen een stapel boeken en een ereaderquote:Op maandag 10 januari 2022 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de slaap kamer hebben we eigenlijk alleen netflix en een PS3 waarvan alleen de dvd functie nog werkt omdat de blueray laser overleden is
je bent ook gezelligquote:Op maandag 10 januari 2022 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Altijd wat te doen hier![]()
Toch vind ik Fok ook wel gezellig om ff te leuteren
December was de beste maand ooitquote:Op maandag 10 januari 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je winkel?
Behalve met MrsL dollen?quote:
quote:
Jij ook maar zij net iets meer.quote:
ik bedoel ze is een mensquote:Op maandag 10 januari 2022 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ook maar zij net iets meer.
Wat vertel je mij nou?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik bedoel ze is een mens
geen internet![]()
Correct en tevens juistquote:Op maandag 10 januari 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik bedoel ze is een mens
geen internet![]()
Dat geloof ik pas als we samen onder een dekentje tv zitten te kijken.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat geloof ik pas als we samen onder een dekentje tv zitten te kijken.
Wat nou, wil jij andere dingen dat onder het dekentje gebeuren?quote:
Wie weet..quote:Op maandag 10 januari 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat nou, wil jij andere dingen dat onder het dekentje gebeuren?
Pozza doorgeven.quote:
In bed probeer ik internetten ook tot een minimum te beperken.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een tv in mijn slaapkamer met een HD. Soms wel lekker om nog even tv te kijken maar iig niet meer actief op internet zitten.
Lekker leuterenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Altijd wat te doen hier![]()
Toch vind ik Fok ook wel gezellig om ff te leuteren
Wat een viespeuk maar als je een hand op je benen voelt onder het dekentje dan krijgt mijn parkiet de schuld.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Schakeltopia denkt meteen vieze dingen
Arme parkiet.. wordt ze niet jaloersquote:Op maandag 10 januari 2022 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een viespeuk maar als je een hand op je benen voelt onder het dekentje dan krijgt mijn parkiet de schuld.
Dat denk ik wel en dan gaat ze tussen ons inzitten.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Arme parkiet.. wordt ze niet jaloers![]()
Dat ik aangevallen word enz
Als ze maar niks doetquote:Op maandag 10 januari 2022 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat denk ik wel en dan gaat ze tussen ons inzitten.
Ligt er aan wat.quote:
Of afwasborstel als het huishouden maar gedaan wordt. Slaap lekker schone dame.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:52 schreef Mrsloveable het volgende:
De stofzuiger?![]()
Maar deze dame gaat slapen, weltrusten lieve vivaatjes![]()
Lekker slippenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:52 schreef Mrsloveable het volgende:
De stofzuiger?![]()
slaaplekkerquote:Op maandag 10 januari 2022 22:52 schreef Mrsloveable het volgende:
De stofzuiger?![]()
Niet echt maar het was weer gezellig vandaag in dit forum.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft er nog iemand een leuk verhaaltje te vertellen om deze tweede maandag van 2022 mee af te sluiten voor het slapen gaan?
Kijk, dat is ook een mooi verhaalquote:Op maandag 10 januari 2022 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt maar het was weer gezellig vandaag in dit forum.![]()
Ohw en ik heb een sol. afspraak kunnen maken.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dat is ook een mooi verhaal![]()
Sol? Sollicitatie?quote:Op maandag 10 januari 2022 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw en ik heb een sol. afspraak kunnen maken.
quote:
Lekker bezig! Beetje leuke baan waar je op afspraak mag komen?quote:Op maandag 10 januari 2022 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huisje Mrsloveable is bijna klaar en ik ben begonnen aan de supermarkt. Dan kan ze pozza kopen.
Iig wel iets wat ik zoek, of ik het daar leuk ga vinden is afwachten.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig! Beetje leuke baan waar je op afspraak mag komen?
En pozza kopen is wel een primaire levensbehoefte voor onze lieflijke mevrouw![]()
Of je het ergens echt leuk gaat vinden op de werkvloer is altijd afwachten, maar als het iets is wat je zoekt heb je wel al een voordeeltje.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig wel iets wat ik zoek, of ik het daar leuk ga vinden is afwachten.
Ohw en een tuinhuisje geschilderd.
Model auto's maken is ook wel een vak apart. Ik heb al lang niet meer aan modelbouw gedaan. Een simpel huisje is weer een uitdaging maar het is een begin om weer de hobbie op te starten.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of je het ergens echt leuk gaat vinden op de werkvloer is altijd afwachten, maar als het iets is wat je zoekt heb je wel al een voordeeltje.
Je bent lekker bezig geweest vandaag!![]()
![]()
Ik heb er wel ooit over nagedacht om van die model auto's in elkaar te gaan zitten en verven en zulks, maar daar heb ik ergens dan weer niet het geduld voor
Het was meer dat ik wat filmpjes ervan heb opgezocht en wat info over model bouw pakketjes heb opgezocht, maar dat was meer omdat ik de schaal modellen die ik heb best mooi vind en ik zoiets had van 'dat wil ik ook kunnen' maar ik ben daar totaal niet artistiek genoeg voor aangelegdquote:Op maandag 10 januari 2022 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Model auto's maken is ook wel een vak apart. Ik heb al lang niet meer aan modelbouw gedaan. Een simpel huisje is weer een uitdaging maar het is een begin om weer de hobbie op te starten.
Weet je? Welke hobbie je ook kiest er zal altijd iemand zijn die beter is. Maar een hobbie draait er niet om wie beter is maar om het plezier wat je er zelf aan hebt.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was meer dat ik wat filmpjes ervan heb opgezocht en wat info over model bouw pakketjes heb opgezocht, maar dat was meer omdat ik de schaal modellen die ik heb best mooi vind en ik zoiets had van 'dat wil ik ook kunnen' maar ik ben daar totaal niet artistiek genoeg voor aangelegd![]()
Maar aan de filmpjes die ik ervan gezien heb is het wel een vak apart en moet je best goede skills en een steady hand hebben om het te kunnen. Props dat je het doet trouwens!
Is ook absoluut zo, maar laat mij maar gewoon lekker aan karts en race auto's sleutelen en data analyse doen. Ben ik beter in en kan ik me liever in verliezenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je? Welke hobbie je ook kiest er zal altijd iemand zijn die beter is. Maar een hobbie draait er niet om wie beter is maar om het plezier wat je er zelf aan hebt.
greysbabequote:
wat staat er op de planning vandaagquote:
saaaaaaaaaaaaaaiquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slaperig ik nog ben!
Weinig kans het komende uur of zo.quote:
O jee .... maar je hebt het wel gedaan!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Weinig kans het komende uur of zo.
Gisteren een kutdag gehad, 's avonds redelijk op tijd naar bed gegaan, maar Mini-ToT kwam 2x naar onze kamer toe. Ik lag in een heel diepe slaap toen hij er aan kwam en moest mezelf dwingen om op te staan om hem weer terug naar zijn bed te brengen. Dat merk ik de volgende dag dan wel goed.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:00 schreef maily het volgende:
kamer toe. Ik lag in een heel diepe slaap toen hij er aan kwam en moest mezelf dwingen om op te staan om
de aanhouder wintquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Ja ik doe dat nu gewoon elke keer. Soms blijft hij wel liggen, soms komt hij het toch proberen.
Ja ik laat altijd een licht branden in een andere kleine slaapkamer zodat hij het gevoel heeft niet alleen te zijn, maar als hij 2x bij ons op de kamer is geweest, gaat dat licht uit als teken dat-ie ÉCHT moet gaan slapen, en dat werkt wel!quote:
heel goed ToTquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik laat altijd een licht branden in een andere kleine slaapkamer zodat hij het gevoel heeft niet alleen te zijn, maar als hij 2x bij ons op de kamer is geweest, gaat dat licht uit als teken dat-ie ÉCHT moet gaan slapen, en dat werkt wel!
Ach sowieso mogen we heel blij zijn met hoe makkelijk hij op bepaalde terreinen aan te sturen is, als je verhalen over andere kinderen hoort. Wat is het soms een drama bij andere gezinnen zeg.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel goed ToT
zoek jullie eigen manier om het duidelijk te maken
excuse me?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach sowieso mogen we heel blij zijn met hoe makkelijk hij op bepaalde terreinen aan te sturen is, als je verhalen over andere kinderen hoort. Wat is het soms een drama bij andere gezinnen zeg.
Gisteren iemand gesproken die standaard bij elke maaltijd de meubels met vuilniszakken inpakte.
Ja dat kind schijnt het eten over stoelen, fauteuils en banken heen te smeren. En de vuilniszakken schijnen na de maaltijd ook daadwerkelijk volgesmeerd te zijn.quote:
maar dan neem ik aan dat er wel wat meer mis isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat kind schijnt het eten over stoelen, fauteuils en banken heen te smeren. En de vuilniszakken schijnen na de maaltijd ook daadwerkelijk volgesmeerd te zijn.
Ik hoor diegene wel vaker extreme dingen vertellen over de kinderen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dan neem ik aan dat er wel wat meer mis is
maar die kinderen mankeren dan wel of niet wat?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoor diegene wel vaker extreme dingen vertellen over de kinderen.
Maar ook met andere mensen maak ik best heftige dingen mee, maar dan praat je wel over mensen uit een bepaald milieu die zelf waarschijnlijk ook geen ideale opvoeding hebben gehad.
Wat ontzettend sneu ...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoor diegene wel vaker extreme dingen vertellen over de kinderen.
Maar ook met andere mensen maak ik best heftige dingen mee, maar dan praat je wel over mensen uit een bepaald milieu die zelf waarschijnlijk ook geen ideale opvoeding hebben gehad.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar die kinderen mankeren dan wel of niet wat?
het is niet echt normaal als een kindje wat geestelijk helemaal in orde is dit soort dingen doet
Dit is niet bij die speciale instantie waar we nu lopen, maar ik vind de situaties ook niet bepaald normaal, nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:28 schreef maily het volgende:
[..]
Zitten die mensen in jullie """doelgroep"""? Begrijp me niet verkeerd aub!!
begrijpelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Dit is niet bij die speciale instantie waar we nu lopen, maar ik vind de situaties ook niet bepaald normaal, nee.
Openbaar forum, dus ik ga er zo liever even niet te veel op in.
Uhmmmmm, ik ben snoeihard andere dingen aan het krikkenquote:
Dat redden we niet idd, of er moeten twee topics per dag openenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:51 schreef DerRabbit het volgende:
Mensen mensen mensen, op dit post tempo halen het 1000ste topique niet voor het jaar uit is
je auto?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhmmmmm, ik ben snoeihard andere dingen aan het krikken
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhmmmmm, ik ben snoeihard andere dingen aan het krikken
Als we nu een modje zo gek kunnen krijgen om ieder nieuw topic te sluiten bij de fipo kan het welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat redden we niet idd, of er moeten twee topics per dag openen
Ik heb niet eens een autoquote:
wat ben je dan in hemelsnaam aan het krikkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een auto![]()
Wel een motor maar die is op dit moment niet thuis
Het woorden aantal van mijn scriptiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ben je dan in hemelsnaam aan het krikken
heb je hem al klaar dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het woorden aantal van mijn scriptie![]()
Laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we nu een modje zo gek kunnen krijgen om ieder nieuw topic te sluiten bij de fipo kan het wel
Nu niet achterlijk gaan doen, ik blijf wel een fatsoenlijke student zolang ik dat op papier nog benquote:
je bent pas student af als hij goedgekeurd isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu niet achterlijk gaan doen, ik blijf wel een fatsoenlijke student zolang ik dat op papier nog ben
Eind mei hoef ik hem pas in te leveren, dus dan is hij ook pas afquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent pas student af als hij goedgekeurd is
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eind mei hoef ik hem pas in te leveren, dus dan is hij ook pas af
Huis schoonmakenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:07 schreef dud0r het volgende:
sletjes van me. gaan we vandaag ook nog wat leuks doen of alleen maar werken
is dat leuk?quote:
ik moet eigenlijk ook weer een dweil hier doorheen halen maar heb er niet echt zin inquote:
Saai hequote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk ook weer een dweil hier doorheen halen maar heb er niet echt zin in
ftfyquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, dat is super mega leuk! Als je wil mag je het voor me komen doen!![]()
![]()
ja en ik vind dweilen echt kut om te doen.quote:
je zit toch niet in dezelfde kamer?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
er heeft er hier 1 online les
![]()
kan niet echt zoveel doen
Ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en ik vind dweilen echt kut om te doen.
ik ken filmpjes die zo beginnenquote:
ja sinds de 27equote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man man, dudje staat weer veel te lang droog
Dat is echt onmenselijk!quote:
echt he.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is echt onmenselijk!![]()
#fuckdud0r
Ik zou in haar DM sliden met 'zolang je dochter toch in de keuken snoeihard aan leren is.....'quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
echt he.
greys verschuift steeds onze afspraak
que?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
echt he.
greys verschuift steeds onze afspraak
oh ja we zouden onze affaire geheim houden he.quote:
goed planquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou in haar DM sliden met 'zolang je dochter toch in de keuken snoeihard aan leren is.....'![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja we zouden onze affaire geheim houden he.
oepsie
[..]
goed plan
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
Dus bij deze zijn we Grey en dud0r even kwijt voor een minuutje of anderhalf
zolang haar dochter nog in de keuken blijft hangen niet hoorquote:
Kan ze toch even weg sturenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
zolang haar dochter nog in de keuken blijft hangen niet hoor
ja zei ik ook al. ze mag ook kijken ter lering ende vermaeck maar dat zag ze ook niet zo zittenquote:
Dud0r schiet nou eens op, die jeugd van tegenwoordig is ook niet gister geboren!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
zolang haar dochter nog in de keuken blijft hangen niet hoor
Zo heb ik wel eens een beginnende relatie op Fok ontdekt. Het viel mij ineens op dat 2 mensen altijd tegelijkertijd aan- of afwezig waren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
Dus bij deze zijn we Grey en dud0r even kwijt voor een minuutje of anderhalf
@greysbones haar dochter is een keurige dame en die is nog zo onschuldig als een lammetjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dud0r schiet nou eens op, die jeugd van tegenwoordig is ook niet gister geboren!
Ik en mario weten van niks moet ik van onze notaris zeggenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens een beginnende relatie op Fok ontdekt. Het viel mij ineens op dat 2 mensen altijd tegelijkertijd aan- of afwezig waren.
Zoals je kunt verwachten van een keurige dame die @greysbones is als mamaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:greysbones haar dochter is een keurige dame en die is nog zo onschuldig als een lammetje
inderdaadquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals je kunt verwachten van een keurige dame die @:greysbones is als mama![]()
eerste updates zijn al gespot voor de a52s in korea, dus je krijgt hem vermoedelijk eerder dan ikquote:
Ah nicequote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
eerste updates zijn al gespot voor de a52s in korea, dus je krijgt hem vermoedelijk eerder dan ik
Viva Vivalandiaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum Viva Forever! van 01-01-2022 t/m 11-01-2022
nr / aantal posts / gebruiker
01 708 Schakeltopia
02 462 greysbones
03 406 Mrsloveable
04 396 Superbadeendje
05 382 ToT
06 313 DerRabbit
07 272 FreshFruit
08 249 SolidasRock
09 244 suzi1
10 185 Moonlight
10 185 maily
12 162 drakin
13 133 R-woud93
14 129 hemarookworst
15 118 engine
16 093 dud0r
17 085 gebrokenglas
18 061 Deisyy
19 023 Rafeiro
20 022 Sestra666
21 021 chufi
21 021 murp
23 018 Homijn
24 007 scrupuleus
25 006 devzero
26 004 Koen66
26 004 Rogue2.0
28 003 Soury
28 003 Tjacka
30 002 mario390
31 001 jigggy
31 001 Charz
31 001 Foshizzle79
31 001 roos94
klik hier voor meer stats
Nee kippenbouten voor het eerst maar volgens mijn begelieder beetje fout gedaan door er olie aan toe te voegenquote:
volgende keer gewoon zeggen dat het een zwarte kip wasquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee kippenbouten voor het eerst maar volgens mijn begelieder beetje fout gedaan door er olie aan toe te voegen
TR gemacht want een zwart kipt!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgende keer gewoon zeggen dat het een zwarte kip was![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgende keer gewoon zeggen dat het een zwarte kip was![]()
[ afbeelding ]
aah op die fietsquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]hij iser niet zwart uit gekomen hoor het is goed gegaan alleen er had dus brand kunnen ontstaan door de olie
jammer!! wij hadden graag de chicken of colour aanschouwdquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik weet nooit hoe je die fotos moet uploadne dus ik laat het hier maar even bij
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jammer!! wij hadden graag de chicken of colour aanschouwd
Jammiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:47 schreef Schakeltopia het volgende:
morgen denk ik ook even kip filet halen ofzo. voor door de nasi
Dat is idd niet nodigquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee kippenbouten voor het eerst maar volgens mijn begelieder beetje fout gedaan door er olie aan toe te voegen
Ja ik had het er bij gedaan terwijl de airfryer aan stond dus echt gevaarlijk ook ngquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is idd niet nodig![]()
Maar nu weet je het, en dan doe je het de volgende keer goed
Gelukkig dat het goed gegaan wasquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik had het er bij gedaan terwijl de airfryer aan stond dus echt gevaarlijk ook ng
Ja echt welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig dat het goed gegaan was![]()
Lekker met slagroomquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet hij een advocaat in de arm nemen?
[ afbeelding ]
Dat mag of eerlijk delen met de restquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat mag of eerlijk delen met de rest
Kratten vol en zoquote:
Wat heb je gegeten?quote:
nee nee ik had portie pasta van gisterenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch een pozza naar binnen geschoven ?
Altijd lekker. Eens kijken wat ik vanavond even in de ping zet...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee nee ik had portie pasta van gisteren
pingquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Altijd lekker. Eens kijken wat ik vanavond even in de ping zet...
Wat voor lekkers zit er in de oven?quote:
Mijn wasmachine zegt pingquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een geweldig handig apparaat.
Brand je mond zo scherp is deze kip-kipquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor lekkers zit er in de oven?
Die van mij (de magnetron dus) pingt ook niet maar piept.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn wasmachine zegt ping
Mijn oven niet
Oh, een glaasje melk/water erbij dusquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Brand je mond zo scherp is deze kip-kip
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Brand je mond zo scherp is deze kip-kip
Ik heb heerlijke chocomelk erbij, van die lekkere chocoladerepen van jeweetwel slaafvrij maar nu niet meer slaafvrij chocola en dat in een pannetje met melkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, een glaasje melk/water erbij dus
tony chocolonely ?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb heerlijke chocomelk erbij, van die lekkere chocoladerepen van jeweetwel slaafvrij maar nu niet meer slaafvrij chocola en dat in een pannetje met melk
buffalo style chicken, alleen deze is echt mega scherp.quote:
ja zooo lekker diequote:
Klopt, alhoewel ik ook wel van dunne chocola hou er met iets erin zoals koekjes of caramelquote:
Ik heb ook nog een reep van de bio markt, 100%quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel ik ook wel van dunne chocola hou er met iets erin zoals koekjes of caramel
Laatste aflevering van Stay Closequote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:43 schreef drakin het volgende:
Wat gaan we vanavond eigenlijk bingewatchen?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Laatste aflevering van Stay Close
Werd wel steeds ingewikkelder enzquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]alles zal op zijn plek vallen
ja kloptquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Werd wel steeds ingewikkelder enz
Ken ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind die jonge stel wel heel eng hoor..quote:
Op netflix, leuke serie met een aparte verhaallijnquote:
echt hequote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind die jonge stel wel heel eng hoor..
Daarna maar met een andere serie beginnenquote:
Ik heb nog wat series op de planning.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op netflix, leuke serie met een aparte verhaallijn
Is voeg gewoon leuke series en films toe aan mijn lijst.. en zie dan wel of echt leuk is of nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog wat series op de planning.
Gister met What if... begonnen samen met zoon
Ik had na een tijdje teveel series staan. Dus nu echt maar een paar series op de lijst en niks erbij.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is voeg gewoon leuke series en films toe aan mijn lijst.. en zie dan wel of echt leuk is of niet
The Fall is ook wel leuk volgens mij, ook een engelse politie serie
Oh ja, ik ook eigenlijk té veel.. Dus moet beetje meer series kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had na een tijdje teveel series staan. Dus nu echt maar een paar series op de lijst en niks erbij.
Is Star Trek wellicht wat? Dan kun je voorlopig effe vooruit, die heeft heel wat delen...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
Mja, series...er is niet gek veel wat zowel mevrouw ToT als mij direct lijkt te interesseren. En sommige dingen die ons in het begin wel interessant lijken, vallen halverwege / tegen het eind van het eerste seizoen toch enorm tegen. (Of soms is het eerste seizoen wel goed, maar is het 2e seizoen volkomen anders en echt enorm kut.)
Sorryquote:
Volgens mij ken ik deze zolder nog nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb op die zolder eens een chickie zien draaien
Maar je weet niet meer wie?quote:
Ik bij de snackbar, zo'n gegrildequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb op die zolder eens een chickie zien draaien
Luister zelf wel wat anders danquote:
oh nice is hardtrancequote:
Ja ik was al aan het kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:29 schreef Schakeltopia het volgende:
nu met timestamp van waar ze ook draait
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Luister zelf wel wat anders dan
ik ook niet verder, maar blijkbaar heb ik dat ooit gezienquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik was al aan het kijkenik ken chickie nie
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ook niet verder, maar blijkbaar heb ik dat ooit gezien
denk door fresh ofzo. en is ze mij bij gebleven
toen ik die zolder zag wist ik het gelijk![]()
Die heb ik gisteravond afgekeken, goede seriequote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat sowieso welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond afgekeken, goede serie
Sjakiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond afgekeken, goede serie
Is het een beetje leuk? Leuker dan de vorige?quote:
weet nog nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het een beetje leuk? Leuker dan de vorige?
Ja precies een beetje reuring in het geheel, spanning ende sensatiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet nog niet
begint nu een beetje wat meer wrijving te komen
en dat is juist wat we willen zien
Knusjes. Ik heb mijn kerstverlichting nog steeds, ik kan er nog geen afstand van doenquote:
ja dat was het moment dat ik hem maar weer even heb uitgezetquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:44 schreef engine het volgende:
Iets gaat er niet lekker bij Dazzler....schuifje vergeten ofzo
Gewoon hele jaar door, op een gegeven oment ben je weer op tijd voor kerstquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knusjes. Ik heb mijn kerstverlichting nog steeds, ik kan er nog geen afstand van doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |