Wat deed je ?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat was bericht 303 in het vorige topicquote:
hier gewoon 299quote:Op maandag 10 januari 2022 21:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was bericht 303 in het vorige topic
Hier is het 301.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier gewoon 299![]()
had je het topic al lang open staan? dan is er wellicht een post verwijderd, dan wil de telling wel is door lopen zegmaar
Hierniet.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier is het 301.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja we hadden al geconcludeerd dat erquote:
Ik heb het ook al laten spoken en dat is niemand opgevallen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja we hadden al geconcludeerd dat er [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar?!quote:Op maandag 10 januari 2022 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het ook al laten spoken en dat is niemand opgevallen.
Jij ziet ook niet. Damn, ik ben echt goed.quote:
Geef eens een hintquote:Op maandag 10 januari 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ziet ook niet. Damn, ik ben echt goed.
Kapper.quote:
Vuurwerkverbod.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap het nog niet, voel mij nu heel dom
Zoek de verschillen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeg het maar, want ben de draad helemaal kwijt nu
Soury is weg en vuurwerkquote:Op maandag 10 januari 2022 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoek de verschillen.
[ [url=https://i.imgur.com/K5AW7o0.gif[]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Idd maar die is niet al heel langquote:Op maandag 10 januari 2022 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
vuurwerk, maar die is al heel lang
Het vorige topic stond die er nog maar De Dees heeft die op mijn verzoek aangepast.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind een week heel lang![]()
maar dat komt omdat ik nog jong ben
oh op die fiets, hij is nu weer zonder vuurwerkquote:Op maandag 10 januari 2022 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het vorige topic stond die er nog maar De Dees hoeeft die op mijn verzoek aangepast.
Er zijn nog 2 aanpassingen maar 1 is wel lastig. Nogmaals kapper en bonuswoord: pedicure.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh op die fiets, hij is nu weer zonder vuurwerk
Had, u gaat door voor de pozza-oven.quote:
Af en toe gaat een topic op F5quote:Op maandag 10 januari 2022 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier gewoon 299![]()
had je het topic al lang open staan? dan is er wellicht een post verwijderd, dan wil de telling wel is door lopen zegmaar
Vroeger wel maar tegenwoordig is het uit is uit. Ook in de slaapkamer niet internetten.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat jullie nog even de PC aanslingeren om nog even wat voor te werken voor de dag erna en 2,5 uur later nog steeds bezig zijn en helemaal vergeten te posten op FOK! ?
Soms een hele dagquote:Op maandag 10 januari 2022 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat jullie nog even de PC aanslingeren om nog even wat voor te werken voor de dag erna en 2,5 uur later nog steeds bezig zijn en helemaal vergeten te posten op FOK! ?
Hoe gaat het met je winkel?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms een hele dag![]()
Heb nu ook nauwelijks meer iets staan in MyAt, lekker rustig
In de slaap kamer hebben we eigenlijk alleen netflix en een PS3 waarvan alleen de dvd functie nog werkt omdat de blueray laser overleden isquote:Op maandag 10 januari 2022 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger wel maar tegenwoordig is het uit is uit. Ook in de slaapkamer niet internetten.
Geen drama en lekker rust in je hoofdquote:Op maandag 10 januari 2022 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms een hele dag![]()
Heb nu ook nauwelijks meer iets staan in MyAt, lekker rustig
Ik heb wel een tv in mijn slaapkamer met een HD. Soms wel lekker om nog even tv te kijken maar iig niet meer actief op internet zitten.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de slaap kamer hebben we eigenlijk alleen netflix en een PS3 waarvan alleen de dvd functie nog werkt omdat de blueray laser overleden is
wat doe jij actief op internetquote:Op maandag 10 januari 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een tv in mijn slaapkamer met een HD. Soms wel lekker om nog even tv te kijken maar iig niet meer actief op internet zitten.
Altijd wat te doen hierquote:Op maandag 10 januari 2022 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen drama en lekker rust in je hoofd![]()
In de slaapkamer heb ik alleen een stapel boeken en een ereaderquote:Op maandag 10 januari 2022 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de slaap kamer hebben we eigenlijk alleen netflix en een PS3 waarvan alleen de dvd functie nog werkt omdat de blueray laser overleden is
je bent ook gezelligquote:Op maandag 10 januari 2022 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Altijd wat te doen hier![]()
Toch vind ik Fok ook wel gezellig om ff te leuteren
December was de beste maand ooitquote:Op maandag 10 januari 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je winkel?
Behalve met MrsL dollen?quote:
quote:
Jij ook maar zij net iets meer.quote:
ik bedoel ze is een mensquote:Op maandag 10 januari 2022 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ook maar zij net iets meer.
Wat vertel je mij nou?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik bedoel ze is een mens
geen internet![]()
Correct en tevens juistquote:Op maandag 10 januari 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik bedoel ze is een mens
geen internet![]()
Dat geloof ik pas als we samen onder een dekentje tv zitten te kijken.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat geloof ik pas als we samen onder een dekentje tv zitten te kijken.
Wat nou, wil jij andere dingen dat onder het dekentje gebeuren?quote:
Wie weet..quote:Op maandag 10 januari 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat nou, wil jij andere dingen dat onder het dekentje gebeuren?
Pozza doorgeven.quote:
In bed probeer ik internetten ook tot een minimum te beperken.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een tv in mijn slaapkamer met een HD. Soms wel lekker om nog even tv te kijken maar iig niet meer actief op internet zitten.
Lekker leuterenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Altijd wat te doen hier![]()
Toch vind ik Fok ook wel gezellig om ff te leuteren
Wat een viespeuk maar als je een hand op je benen voelt onder het dekentje dan krijgt mijn parkiet de schuld.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Schakeltopia denkt meteen vieze dingen
Arme parkiet.. wordt ze niet jaloersquote:Op maandag 10 januari 2022 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een viespeuk maar als je een hand op je benen voelt onder het dekentje dan krijgt mijn parkiet de schuld.
Dat denk ik wel en dan gaat ze tussen ons inzitten.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Arme parkiet.. wordt ze niet jaloers![]()
Dat ik aangevallen word enz
Als ze maar niks doetquote:Op maandag 10 januari 2022 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat denk ik wel en dan gaat ze tussen ons inzitten.
Ligt er aan wat.quote:
Of afwasborstel als het huishouden maar gedaan wordt. Slaap lekker schone dame.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:52 schreef Mrsloveable het volgende:
De stofzuiger?![]()
Maar deze dame gaat slapen, weltrusten lieve vivaatjes![]()
Lekker slippenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:52 schreef Mrsloveable het volgende:
De stofzuiger?![]()
slaaplekkerquote:Op maandag 10 januari 2022 22:52 schreef Mrsloveable het volgende:
De stofzuiger?![]()
Niet echt maar het was weer gezellig vandaag in dit forum.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft er nog iemand een leuk verhaaltje te vertellen om deze tweede maandag van 2022 mee af te sluiten voor het slapen gaan?
Kijk, dat is ook een mooi verhaalquote:Op maandag 10 januari 2022 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt maar het was weer gezellig vandaag in dit forum.![]()
Ohw en ik heb een sol. afspraak kunnen maken.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dat is ook een mooi verhaal![]()
Sol? Sollicitatie?quote:Op maandag 10 januari 2022 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw en ik heb een sol. afspraak kunnen maken.
quote:
Lekker bezig! Beetje leuke baan waar je op afspraak mag komen?quote:Op maandag 10 januari 2022 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huisje Mrsloveable is bijna klaar en ik ben begonnen aan de supermarkt. Dan kan ze pozza kopen.
Iig wel iets wat ik zoek, of ik het daar leuk ga vinden is afwachten.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig! Beetje leuke baan waar je op afspraak mag komen?
En pozza kopen is wel een primaire levensbehoefte voor onze lieflijke mevrouw![]()
Of je het ergens echt leuk gaat vinden op de werkvloer is altijd afwachten, maar als het iets is wat je zoekt heb je wel al een voordeeltje.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig wel iets wat ik zoek, of ik het daar leuk ga vinden is afwachten.
Ohw en een tuinhuisje geschilderd.
Model auto's maken is ook wel een vak apart. Ik heb al lang niet meer aan modelbouw gedaan. Een simpel huisje is weer een uitdaging maar het is een begin om weer de hobbie op te starten.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of je het ergens echt leuk gaat vinden op de werkvloer is altijd afwachten, maar als het iets is wat je zoekt heb je wel al een voordeeltje.
Je bent lekker bezig geweest vandaag!![]()
![]()
Ik heb er wel ooit over nagedacht om van die model auto's in elkaar te gaan zitten en verven en zulks, maar daar heb ik ergens dan weer niet het geduld voor
Het was meer dat ik wat filmpjes ervan heb opgezocht en wat info over model bouw pakketjes heb opgezocht, maar dat was meer omdat ik de schaal modellen die ik heb best mooi vind en ik zoiets had van 'dat wil ik ook kunnen' maar ik ben daar totaal niet artistiek genoeg voor aangelegdquote:Op maandag 10 januari 2022 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Model auto's maken is ook wel een vak apart. Ik heb al lang niet meer aan modelbouw gedaan. Een simpel huisje is weer een uitdaging maar het is een begin om weer de hobbie op te starten.
Weet je? Welke hobbie je ook kiest er zal altijd iemand zijn die beter is. Maar een hobbie draait er niet om wie beter is maar om het plezier wat je er zelf aan hebt.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was meer dat ik wat filmpjes ervan heb opgezocht en wat info over model bouw pakketjes heb opgezocht, maar dat was meer omdat ik de schaal modellen die ik heb best mooi vind en ik zoiets had van 'dat wil ik ook kunnen' maar ik ben daar totaal niet artistiek genoeg voor aangelegd![]()
Maar aan de filmpjes die ik ervan gezien heb is het wel een vak apart en moet je best goede skills en een steady hand hebben om het te kunnen. Props dat je het doet trouwens!
Is ook absoluut zo, maar laat mij maar gewoon lekker aan karts en race auto's sleutelen en data analyse doen. Ben ik beter in en kan ik me liever in verliezenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je? Welke hobbie je ook kiest er zal altijd iemand zijn die beter is. Maar een hobbie draait er niet om wie beter is maar om het plezier wat je er zelf aan hebt.
greysbabequote:
wat staat er op de planning vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |