Wat deed je ?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat was bericht 303 in het vorige topicquote:
hier gewoon 299quote:Op maandag 10 januari 2022 21:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was bericht 303 in het vorige topic
Hier is het 301.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier gewoon 299![]()
had je het topic al lang open staan? dan is er wellicht een post verwijderd, dan wil de telling wel is door lopen zegmaar
Hierniet.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier is het 301.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja we hadden al geconcludeerd dat erquote:
Ik heb het ook al laten spoken en dat is niemand opgevallen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja we hadden al geconcludeerd dat er [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar?!quote:Op maandag 10 januari 2022 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het ook al laten spoken en dat is niemand opgevallen.
Jij ziet ook niet. Damn, ik ben echt goed.quote:
Geef eens een hintquote:Op maandag 10 januari 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ziet ook niet. Damn, ik ben echt goed.
Kapper.quote:
Snap het nog niet, voel mij nu heel domquote:
Vuurwerkverbod.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap het nog niet, voel mij nu heel dom
Zeg het maar, want ben de draad helemaal kwijt nuquote:
Zoek de verschillen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeg het maar, want ben de draad helemaal kwijt nu
Soury is weg en vuurwerkquote:Op maandag 10 januari 2022 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoek de verschillen.
[ [url=https://i.imgur.com/K5AW7o0.gif[]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Idd maar die is niet al heel langquote:Op maandag 10 januari 2022 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
vuurwerk, maar die is al heel lang
Het vorige topic stond die er nog maar De Dees heeft die op mijn verzoek aangepast.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind een week heel lang![]()
maar dat komt omdat ik nog jong ben
oh op die fiets, hij is nu weer zonder vuurwerkquote:Op maandag 10 januari 2022 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het vorige topic stond die er nog maar De Dees hoeeft die op mijn verzoek aangepast.
Er zijn nog 2 aanpassingen maar 1 is wel lastig. Nogmaals kapper en bonuswoord: pedicure.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh op die fiets, hij is nu weer zonder vuurwerk
Had, u gaat door voor de pozza-oven.quote:
Af en toe gaat een topic op F5quote:Op maandag 10 januari 2022 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier gewoon 299![]()
had je het topic al lang open staan? dan is er wellicht een post verwijderd, dan wil de telling wel is door lopen zegmaar
Vroeger wel maar tegenwoordig is het uit is uit. Ook in de slaapkamer niet internetten.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat jullie nog even de PC aanslingeren om nog even wat voor te werken voor de dag erna en 2,5 uur later nog steeds bezig zijn en helemaal vergeten te posten op FOK! ?
Soms een hele dagquote:Op maandag 10 januari 2022 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat jullie nog even de PC aanslingeren om nog even wat voor te werken voor de dag erna en 2,5 uur later nog steeds bezig zijn en helemaal vergeten te posten op FOK! ?
Hoe gaat het met je winkel?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms een hele dag![]()
Heb nu ook nauwelijks meer iets staan in MyAt, lekker rustig
In de slaap kamer hebben we eigenlijk alleen netflix en een PS3 waarvan alleen de dvd functie nog werkt omdat de blueray laser overleden isquote:Op maandag 10 januari 2022 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger wel maar tegenwoordig is het uit is uit. Ook in de slaapkamer niet internetten.
Geen drama en lekker rust in je hoofdquote:Op maandag 10 januari 2022 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms een hele dag![]()
Heb nu ook nauwelijks meer iets staan in MyAt, lekker rustig
Ik heb wel een tv in mijn slaapkamer met een HD. Soms wel lekker om nog even tv te kijken maar iig niet meer actief op internet zitten.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de slaap kamer hebben we eigenlijk alleen netflix en een PS3 waarvan alleen de dvd functie nog werkt omdat de blueray laser overleden is
wat doe jij actief op internetquote:Op maandag 10 januari 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een tv in mijn slaapkamer met een HD. Soms wel lekker om nog even tv te kijken maar iig niet meer actief op internet zitten.
Altijd wat te doen hierquote:Op maandag 10 januari 2022 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen drama en lekker rust in je hoofd![]()
In de slaapkamer heb ik alleen een stapel boeken en een ereaderquote:Op maandag 10 januari 2022 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de slaap kamer hebben we eigenlijk alleen netflix en een PS3 waarvan alleen de dvd functie nog werkt omdat de blueray laser overleden is
je bent ook gezelligquote:Op maandag 10 januari 2022 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Altijd wat te doen hier![]()
Toch vind ik Fok ook wel gezellig om ff te leuteren
December was de beste maand ooitquote:Op maandag 10 januari 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je winkel?
Behalve met MrsL dollen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |