Tegenwoordig kan je als je een pcr test voor corona gaat doen ook meteen testen of je zwanger ben van Douwe Bob.quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind de nieuwe Yv-video leuk en zag er zoveel gifjes in,. Ik ben alleen op vakantie en heb naast m’n mobiel alleen m’n oude gare iPad mee. Zal toch proberen straks.
En ik ben jarig!![]()
Precies dé dag om in SHO rond te hangen, gifjes te maken van een ‘showbizzhyena’,.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Arnie misschien? De tv-baas over misbruik? Oerlemans dus.
Felies!!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind de nieuwe Yv-video leuk en zag er zoveel gifjes in,. Ik ben alleen op vakantie en heb naast m’n mobiel alleen m’n oude gare iPad mee. Zal toch proberen straks.
En ik ben jarig!![]()
Precies dé dag om in SHO rond te hangen, gifjes te maken van een ‘showbizzhyena’,.
Ja toch?quote:
Graciasquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:13 schreef quirina het volgende:
Hier moet op gezongen worden!
🎤 snuif! Alsof het je laatste lijn is.
Snuif Alsof de morgen niet bestahahahaaaat
Snuif! alsof het de laatste gram is
Snuif! Nak alles wat je kahahahaaan en ga haa haa haa haa🎶
Gefeliciteerd Chips! En geniet van je je vakantiequote:Op woensdag 12 januari 2022 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik ben jarig!![]()
Thanks,quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Chips! En geniet van je je vakantie![]()
![]()
Ze is wel uitgekookt dus zal wel goedkomen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:31 schreef maily het volgende:
Zou Rosé Anne ook andijviestamppot maken voor Antwee??
Peter Römer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I spy with my little eye… goed gezien! Welke tv-baas tilt de deksel van die put stiekem een beetje op dan?
Feliiiiiiquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik ben jarig!![]()
Thaaankss girl,quote:
Ja ik weet ... helaas ....quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
KLB / Tong80 opgenomen in het ziekenhuis na hartaanval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |