Ik heb dit persbericht zelf verzonnen en daarmee leek het mij gepast om de eeuwige privacy-oproep er bij in te plaatsen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:26 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
[..]
Hoezo hopen in de toekomst op privacy? Als Antwee iets geleerd zou moeten hebben de laatste tijd is het wel: waar mensen bij zijn, zitten spionnen/mensen die maar al te graag info lekken.
Ahh scusiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb dit persbericht zelf verzonnen en daarmee leek het mij gepast om de eeuwige privacy-oproep er bij in te plaatsen.
Hahah,quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Precies dit laatste dacht ik ook,. Zie je het voor je dat uit het management van André ineens zo’n persbericht komt:
[..]
Hahaha, jaaa! En jouw persbericht zou zo maar kunnen!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Precies dit laatste dacht ik ook,. Zie je het voor je dat uit het management van André ineens zo’n persbericht komt:
[..]
Wtf die is toch "gewoon" getrouwd en in de bajes?!quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:07 schreef AgnesGru het volgende:
Interessante Hazes cover weer bij Story (hi lakei Guido!) en Rachel met Klaas Otto??!!
[ afbeelding ][/url]
Ik vind het rechtsonder ook wel interessant over de Hilversumse beerputquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:07 schreef AgnesGru het volgende:
Interessante Hazes cover weer bij Story (hi lakei Guido!) en Rachel met Klaas Otto??!!
[ afbeelding ][/url]
quote:
En van welke volkszanger ....quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:48 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Precies ja van wie.
Dat zijn wel even de belangrijkere vragen 🧐
Daar moet ze echt minstens het worstje van een redacteur urenlang verwend voor hebben met haar aangekoekte bakkes.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:53 schreef AgnesGru het volgende:
Ook dat Verleidelijke Rachel op de cover, hoe dan?
Hallo... zijn we die Niccolò vergeten?quote:Rachel en Klaas kenden elkaar al langer. De weduwe van André Hazes was begin 2020 nog enkele maanden samen met Mike, haar eerste vriend sinds het overlijden van de volkszanger zestien jaar eerder.
quote:Met de Italiaanse zakenman Niccolò Armaroli durfde Rachel wel een liefdesavontuur aan te gaan, maar in 2011 gingen ze na een relatie van drie jaar uit elkaar.
Tieten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:53 schreef AgnesGru het volgende:
Rachel wil er denk ik graag een tweede weduwenpensioen op nahoudenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
En dan commentaar hebben op de partnerkeuze van haar zoon
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou dat de tigste baby van Douwe Bob zijn?
Onder tafel uiteraardquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Daar moet ze echt minstens het worstje van een redacteur urenlang verwend voor hebben met haar aangekoekte bakkes.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Daar moet ze echt minstens het worstje van een redacteur urenlang verwend voor hebben met haar aangekoekte bakkes.
Ik denk dat hij te simpel is om zich daar druk over te maken en dat het eerder Raggel is die zich met hem bemoeit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:34 schreef ootjekatootje het volgende:
André en zijn moeder hebben toch ruzie? Komt dat door de partnerkeuze van zijn moeder?
Dat is het laatste wat ik over haar zou zeggen, verleidelijk...quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:53 schreef AgnesGru het volgende:
I spy with my little eye… goed gezienquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:52 schreef suzebol75 het volgende:
I
[..]
Ik vind het rechtsonder ook wel interessant over de Hilversumse beerput
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |