Vind je?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou die zijn er niet beter op geworden.
Weer heeeel wat anders, tof dat hij over een kerel zingt. Outfit vind ik ook tof.quote:
Ja moet wel zeggen dat hij beter wordt als je je hem een paar keer luistert, maar daar heb je niet zoveel aan in Turijnquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:17 schreef molloot200 het volgende:
Ja ik dacht eigenlijk al dat The Rasmus net zou overtuigend zou gaan winnen in de televote straks als Blind Channel vorig jaarZou ik persoonlijk niet erg vinden, vind het nummer Jezebel zelf steeds leuker worden naarmate ik er vaker naar luister.
Maar wel fijn voor mijn eigen kijk/luisterplezierquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja moet wel zeggen dat hij beter wordt als je je hem een paar keer luistert, maar daar heb je niet zoveel aan in Turijn
Gewoon een poll op de Finse ad.nlquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:02 schreef Gutanoth het volgende:
Ik zou Jezebel echt fantastisch vinden!![]()
Zijn dit al de officiele votings? Of meer een maurice de hond achtig iets?
Deze is ook tofquote:
75% televote, 25% internationale jury.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Hoe wordt de winnaar bepaald? Jury + televote?
Hmzzz dan is het wel duidelijk dat het The Rasmus gaat worden, de rest komt voor spek en bonen opdagen, wel jammer dat de Finse omroep daarmee zoveel kwaliteit om zeep helpt, want hier hadden ze wel een paar jaar mee vooruit gekundquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
75% televote, 25% internationale jury.
Dat mag de pret niet drukken,......quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:19 schreef Cee het volgende:
Ik heb vanochtend wat live optredens van The Rasmus bekeken, en ik denk dat ze daarmee wel eens kunnen gaan struikelen, want het klonk allemaal niet best. Wat ik jammer zou vinden want het is mijn favoriet van UMK.
Ik ben het alleen niet eens met dit Nederlandse stemadvies.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:14 schreef koffieleuk het volgende:
Running order is bekend
[ twitter ]
Ik gok dat het Finse publiek ze daar niet voor gaat afstraffenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:19 schreef Cee het volgende:
Ik heb vanochtend wat live optredens van The Rasmus bekeken, en ik denk dat ze daarmee wel eens kunnen gaan struikelen, want het klonk allemaal niet best. Wat ik jammer zou vinden want het is mijn favoriet van UMK.
Gekke runningorder als je kijkt wat de favorieten zijn. Al zal dat met 7 deelnemers niet zo veel uitmaken maar wel gek vind ik.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:14 schreef koffieleuk het volgende:
Running order is bekend
[ twitter ]
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat het Finse publiek ze daar niet voor gaat afstraffen
Ja, met 75% televoting en een jury die ze ook niet snel onderaan zal zetten, lijkt me dit op naamsbekendheid alleen al beslist.quote:The final will take place on 26 February 2022.[11] It will be opened with a performance by previous Finnish representatives Blind Channel.[12] The results will be determined by combining televote (accounting for 75%) and international juries (25%), one of which is known as of 7 February 2022 to be in representation of Spain.[13]
De enige die ik The Rasmus zie kunnen verslaan is Bess. Zij staat nog steeds op nummer 1 in de Finse Top 50 op Spotify, heeft daar echt een hit met het UMK nummer. Maar als zij wint zal het wel een close race zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:46 schreef Fred_B het volgende:
Wat is hier de stempr
[..]
[..]
Ja, met 75% televoting en een jury die ze ook niet snel onderaan zal zetten, lijkt me dit op naamsbekendheid alleen al beslist.
Lees het nieuwtjes topic, gelukkig is het probleem al lang opgelostquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:59 schreef Meridiaan het volgende:
YLe heeft aangegeven dat zij niet meedoen aan het ESC als Rusland mee mag doen.
https://yle.fi/news/3-12334436
Voor Estland geldt dit ook trouwens.
Ooh ik zie hetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Lees het nieuwtjes topic, gelukkig is het probleem al lang opgelost
De staging van Cyan Kicks ziet er goed uitquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:09 schreef koffieleuk het volgende:
Recap!
[ twitter ]
The Rasmus doet een The Ark, Bess heeft goed gekeken naar Waldo's People.
Ben nu vooral nieuwsgierig naar Isaac en Cyan Kicks. De rest ziet er solide uit, maar beetje standaard.
Ik lijk iig beeld te hebben, dus wmb gaat het al veel beter.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:00 schreef usagi414 het volgende:
Hopelijk gaat deze stream beter dan Australië vanochtend.
Norma Jean had het beste moeten zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:03 schreef molloot200 het volgende:
Blind Channel is wel echt verdiend het beste Finse resultaat na Lordi
Dat is Marilyn Monroe.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Norma Jean had het beste moeten zijn
Het is me nog steeds een raadsel waarom die nooit is doorgegaanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Norma Jean had het beste moeten zijn
Met je cursor van het scherm afquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:05 schreef usagi414 het volgende:
Ik zie alleen steeds een "jaa ohjelma" ding in beeld.
Kan ik dat wegkrijgen @:Meridiaan ?
Ja! Ik kijk/luister!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Is er nu serieus engelse commentaar voor de buitenlandse fans?
Mensen konden dat jaar rustige, ingetogen nummers niet waarderen denk ik..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is me nog steeds een raadsel waarom die nooit is doorgegaan
Australië was te lui om hun geoblock van hun website en facebook stream te halenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat tof dat ze daar aan denken. Daar mogen de andere landen een voorbeeld aan nemen
Heb niet heel goed opgelet? Die QR code was om te stemmen op het een of ander dacht ikquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:05 schreef usagi414 het volgende:
Ik zie alleen steeds een "jaa ohjelma" ding in beeld.
Kan ik dat wegkrijgen @:Meridiaan ?
De dame in het zwart is hartstikke mooi als cello verkleedquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:08 schreef Meridiaan het volgende:
Wat een gedrochten van jurken hebben die dames aan
Maar ze spraken dan wel weer Engels, dus dat was wel sympathiek van ze.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Australië was te lui om hun geoblock van hun website en facebook stream te halen
Bedankt Mr. Songfestival Daniel Dekker.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen konden dat jaar rustige, ingetogen nummers niet waarderen denk ik..
Daarom werden Portugal en Bulgarije 1e en 2e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |