Norma Jean had het beste moeten zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:03 schreef molloot200 het volgende:
Blind Channel is wel echt verdiend het beste Finse resultaat na Lordi
Dat is Marilyn Monroe.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Norma Jean had het beste moeten zijn
Het is me nog steeds een raadsel waarom die nooit is doorgegaanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Norma Jean had het beste moeten zijn
Met je cursor van het scherm afquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:05 schreef usagi414 het volgende:
Ik zie alleen steeds een "jaa ohjelma" ding in beeld.
Kan ik dat wegkrijgen @:Meridiaan ?
Ja! Ik kijk/luister!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Is er nu serieus engelse commentaar voor de buitenlandse fans?
Mensen konden dat jaar rustige, ingetogen nummers niet waarderen denk ik..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is me nog steeds een raadsel waarom die nooit is doorgegaan
Australië was te lui om hun geoblock van hun website en facebook stream te halenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat tof dat ze daar aan denken. Daar mogen de andere landen een voorbeeld aan nemen
Heb niet heel goed opgelet? Die QR code was om te stemmen op het een of ander dacht ikquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:05 schreef usagi414 het volgende:
Ik zie alleen steeds een "jaa ohjelma" ding in beeld.
Kan ik dat wegkrijgen @:Meridiaan ?
De dame in het zwart is hartstikke mooi als cello verkleedquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:08 schreef Meridiaan het volgende:
Wat een gedrochten van jurken hebben die dames aan
Maar ze spraken dan wel weer Engels, dus dat was wel sympathiek van ze.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Australië was te lui om hun geoblock van hun website en facebook stream te halen
Bedankt Mr. Songfestival Daniel Dekker.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen konden dat jaar rustige, ingetogen nummers niet waarderen denk ik..
Daarom werden Portugal en Bulgarije 1e en 2e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |