SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze misschien wel meer schwänze binnen heeft gehad dan er klinknagels in de Moerdijkbrug zitten.
Nee terug gekeken. Vergistquote:
Nawel wou een t-shirt gaan halen en Nouch ging mee, toen kregen ze een zendercheck en Kitty dacht dat dat was omdat ze er niet meer uit mochten, ze moesten namelijk in de slaapkamers blijven, maar de dames haalden hun zenders op uit de slaapkamer en gingen de gang toch op, toen streamlockquote:
Morgen weer een herkansing.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:56 schreef Flory het volgende:
De geldstruik hangt er nog steeds
[ afbeelding ]
Niet meegenomen: plateau kruiden (50 euro), VRIJSTELLING, courgetten, sinaasappels en druiven, kleding 7,50 per stuk, plateau met krultang en fohnquote:Op maandag 10 januari 2022 23:45 schreef odie22 het volgende:
weet iemand waaruit kitty allemaal kon kiezen ?
quote:
haha, was geen serieuze vraag hoor, maar dit was al de 3e of 4e keer dat ze het verteldequote:Op maandag 10 januari 2022 23:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Niet meegenomen: plateau kruiden (50 euro), VRIJSTELLING, courgetten, sinaasappels en druiven, kleding 7,50 per stuk, plateau met krultang en fohn
wel meegenomen
3 Wasmuntjes
Wasmiddel
Kipschnitzel
Rode pepers
Knoflook
Lente ui
Conditioner
Lippenbalsem
Tandpasta
Koffie
Suiker
Ze heeft ook geen BH aan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:00 schreef Flow3r het volgende:
Nouch moet haar tieten vasthouden als ze rent![]()
[ afbeelding ]
kitty denkt dat is al nu maar dit klopt niet nu mogen zequote:Op maandag 10 januari 2022 23:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nawel wou een t-shirt gaan halen en Nouch ging mee, toen kregen ze een zendercheck en Kitty dacht dat dat was omdat ze er niet meer uit mochten, ze moesten namelijk in de slaapkamers blijven, maar de dames haalden hun zenders op uit de slaapkamer en gingen de gang toch op, toen streamlock
ohhhh sorry lolquote:Op maandag 10 januari 2022 23:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
haha, was geen serieuze vraag hoor, maar dit was al de 3e of 4e keer dat ze het vertelde
Salar wil fit zijn voor de strijd morgenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:01 schreef engine het volgende:
Salar: "al mijn tegenstanders slapen en ik zit hier nog wakker"
Mar, kruiden was zo ongeveer het heiligste dat je kon kiezen.. Waarom heeft ze dat niet gekozen dan? Boeit het haar niet, hoe het eten smaakt??quote:Op maandag 10 januari 2022 23:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Niet meegenomen: plateau kruiden (50 euro), VRIJSTELLING, courgetten, sinaasappels en druiven, kleding 7,50 per stuk, plateau met krultang en fohn
wel meegenomen
3 Wasmuntjes
Wasmiddel
Kipschnitzel
Rode pepers
Knoflook
Lente ui
Conditioner
Lippenbalsem
Tandpasta
Koffie
Suiker
Ow, ok? Ik heb geen verstand van BH's, maar zonder, lijkt het me logisch dat je ze vast moet houden als je rent?quote:
Ze had maar 100 euro, die kruiden was halve budget, dan kon ze de andere belangrijke dingen niet doenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mar, kruiden was zo ongeveer het heiligste dat je kon kiezen.. Waarom heeft ze dat niet gekozen dan? Boeit het haar niet, hoe het eten smaakt??
dat was 50 euro, dat vond ze te duurquote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mar, kruiden was zo ongeveer het heiligste dat je kon kiezen.. Waarom heeft ze dat niet gekozen dan? Boeit het haar niet, hoe het eten smaakt??
Ligt aan de omvangquote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, ok? Ik heb geen verstand van BH's, maar zonder, lijkt het me logisch dat je ze vast moet houden als je rent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet volgens mij.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Is er hier al gestemd voor de volgorde van het spel?
Ik zag in de uitzending geen oproepquote:
Ik heb volledig willekeurig gestemd. Kitty in het midden, geen idee waaromquote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Zie het nu pas!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:13 schreef Mickytjuh het volgende:
7 staan ,kristoff heeft de immnität ,2 namen mis ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:25 schreef Flory het volgende:
[..]
Je moet de volgorde bepalen door te verschuiven
In andere poll's staat ze steevast bovenaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kitty "lijkt" nu een flinke fan base te hebben maar volgens mij valt dat reuze mee. Met het boodschappenspel heeft Kitty gewonnen omdat alle andere stemmen onder 10 andere medebewoners werden verdeeld waar nog niet duidelijk is wie favoriet is en wie niet. Snapte....
Ja klopt, geen idee hoe dat komt, kan het niet meer zien ik heb al gestemdquote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
7 staan ,kristoff heeft de immnität ,2 namen mis ik
op de beeld
Dan snap je mijn uitleg niet, he toch....komt goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In andere poll's staat ze steevast bovenaan.
waarom staan tobi en nawel niet op?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja klopt, geen idee hoe dat komt, kan het niet meer zien ik heb al gestemd
Ik snap je punt niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:33 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dan snap je mijn uitleg niet, he toch....komt goed.
Die hadden immuniteit gewonnen met het spel gisteren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom staan tobi en nawel niet op?
Oja natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:34 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Die hadden immuniteit gewonnen met het spel gisteren.
En wat willen die mensen die op haar stemmen precies? Een borderline keukenverslaafde? Als ze op een ander gestemd hadden, was het misschien nog leuk geworden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In andere poll's staat ze steevast bovenaan.
toch nur kristoff volgens mequote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:34 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Die hadden immuniteit gewonnen met het spel gisteren.
Ik ben geen trol, was vorig jaar al actief hier maar niet zoveel als menigeen dus herinner je mij niet, erg onsympathiek dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ben van niemand fan. Maar troll lekker verder zou ik zeggen...
Dat mag u vinden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik ben geen trol, was vorig jaar al actief hier maar niet zoveel als menigeen dus herinner je mij niet, erg onsympathiek dit.
Denk het nog niet, morgenavond of woensdag na de uitzending waarin het slide foto item zit met de nieuwe bewoners er tussen.quote:
ja dann klopt hetquote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:45 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Zondag Tobias en Nawel
Maandag Kristof
hmm zou kunnen, ik hoop nog steeds op morgenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het nog niet, morgenavond of woensdag na de uitzending waarin het slide foto item zit met de nieuwe bewoners er tussen.
Serieus? Omdat het 30 minuten dinsdag is nu? Je kan ook overdrijven.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar erder zei je nawel,tobias gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je nog niet hebt geslapen leef je nog in 'vandaag=maandag'quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar erder zei je nawel,tobias gisteren
Niks bijzonders, je kunt de bewoners die nog geen immuniteit hebben op volgorde zetten waarin ze het nog onbekende spel van morgen (of voor sommigen: vandaagquote:Op dinsdag 11 januari 2022 01:31 schreef MMXMMX het volgende:
Ik zie dat ik kan stemmen maar kom net uit bed.
Wie weet waar dit over gaat ?
Oke 2x Vera op 1 dan maar en nu wil ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 01:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niks bijzonders, je kunt de bewoners die nog geen immuniteit hebben op volgorde zetten waarin ze het nog onbekende spel van morgen (of voor sommigen: vandaag) moeten gaan spelen.
Idd ik hoor ook vanallesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 06:37 schreef Hunter het volgende:
Er wordt ook nog gezaagd (niet alleen door Kitty) en getimmerd
Waarschijnlijk zijn ze binnen met iets bezigquote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Helemaal niks te zien ... alleen logo ... teleurstellend weer.
Ja, ze mochten niet van de slaapkamer af. Dus mogelijk iets in de huiskamer.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:32 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze binnen met iets bezig
Vorig jaar had de gameroom een deur naar buitenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:30 schreef greysbones het volgende:
Ik neem aan dat de game room zo gemaakt is dat ze er in kunnen zonder de bewoners lastig te vallen. Dus daarvoor hoeft het niet zo geheimzinnig te zijn
Nu ook, was duidelijk van buiten te zienquote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:34 schreef engine het volgende:
[..]
Vorig jaar had de gameroom een deur naar buiten
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:23 schreef engine het volgende:
Ze zullen onderhand toch wel wakker zijn.
Gouden kamer heeft een emmer.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:19 schreef Hunter het volgende:
Ik hoop voor de bewoners dat ze gisteren niet teveel water hebben gedronken
Ja dat is lekker voor de groepquote:
Die heb ik sowieso tot half vijfquote:
Dan slapen ze ook dus dat is niet zoquote:
Ik bedoel dat ik toch niet echt kan kijken tot die tijd. Ja stukjes tussendoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan slapen ze ook dus dat is niet zo
En gezaagquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn dus blijkbaar door al het getimmer heengeslapen
O je werk, waar zit je nu?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik toch niet echt kan kijken tot die tijd. Ja stukjes tussendoor.
Ik ook (als die sportscholen dichtblijven🤣)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:00 schreef Flow3r het volgende:
Nouch moet haar tieten vasthouden als ze rent![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |