abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 april 2022 @ 10:12:04 #51
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204292426
quote:
4s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:36 schreef Leonos het volgende:
En dat in mijn stadje :r man man
Dat verbaast mij niets.
pi_204370455
twitter
pi_204370897
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 11:40 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Hij was met haar aan het stoeien om haar rustig te krijgen en ineens was ze dood.
:{
  vrijdag 8 april 2022 @ 12:45:47 #54
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204371095
Ik gok dat Esmee wilde stoppen met die 'relatie' en Olivier dat niet kon handelen cq accepteren.

Het lijkt ook wel een 'handige' move om het nu op een ongeluk te doen lijken en braaf alles mee te doen *) Maar als je al je sporen uitwist, zegt dat je nergens van weet als er naar haar gevraagd wordt en in het zesde verhoor sla je toch door, komt het op mij toch niet zo als een ongeluk over.

In het Pieterbaan Centrum gaan ze nu kijken of Olivier narcistische, psychopathische en manipulatieve trekjes heeft. Dat zou dan een onderliggende reden kunnen zijn om op deze manier de boel een beetje te willen beflikkeren. Verder is het interessant om te weten of Olivier krenkbaar is zodat een afwijzing van Esmee bij hem een heftige reaktie had kunnen opwekken.

En wat ook interessant is; in hoeverre heeft Olivier de beschikking over empathie. Want hoe kun je met je vriendin van 14 waar je een jaar van gehouden hebt en van alles mee gedeeld hebt (waaronder 25000! berichten) een beetje als lijk over haar fiets lopen zeulen en haar ergens in het groen flikkeren :? Zoiets doe je toch niet. Als normaal mens ga je daar toch kapot aan van verdriet. En daarna nog volhouden dat je nergens van weet.

Maar wat een drama voor die ouders om dit zo mee te krijgen. Moet ook gelijk aan Jos B. denken die zich ook voordeed om alle medewerking te geven ten gunstige van de nabestaanden :')

Maar ik vind Olivier er wel erg dubbel in zitten. Enerzijds probeert hij iedereen te slim af te zijn >:) en tegelijkertijd houdt hij zich van de domme en wil hij ook wel graag weten wat er nou eigenlijk gebeurd is :+

Alles bij elkaar gok ik op een narcistische stoornis van Olivier en het nagenoeg ontbreken van empathie. Maar nogmaals dat is een gok en het PBC rapport zal moeten uitwijzen wat het werkelijk is.

Vanuit narcisme is ook te verklaren dat hij de jeugd van een 14 13 jarig kind een jaar lang gijzelt en haar sexueel misbruikt. Zoiets doe je ook niet als gezond volwassen man. En dat stoeien zoals hij dat noemt komt op mij over als overpoweren en weer een vorm van iemand in je macht houden en letterlijk onderdrukken.

En ook die 25000 berichten zeggen wel iets vind ik. Dat zijn er dus gemiddeld 68 per dag. Ook dat komt voor mijn gevoel ook vooral van zijn kant om Esmee te willen controleren en onder controle te houden. Want ik kan me niet voorstellen dat Emee 34 keer per dag amoureuze berichtjes naar een man stuurde die haar vader had kunnen zijn. Te veel red flags voor mijn gevoel en Olivier seems quite fishy to me.

twitter


#speculatie

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 08-04-2022 16:30:12 ]
  vrijdag 8 april 2022 @ 13:25:38 #55
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_204371600
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 12:45 schreef Tengano het volgende:
Ik gok dat Esmee wilde stoppen met die 'relatie' en Olivier dat niet kon handelen cq accepteren.

Het lijkt ook wel een 'handige' move om het nu op een ongeluk te doen lijken en braaf alles mee te doen *) Maar als je al je sporen uitwist, zegt dat je nergens van weet als er naar haar gevraagd wordt en in het zesde verhoor sla je toch door, komt het op mij toch niet zo als een ongeluk over.

In het Pieterbaan Centrum gaan ze nu kijken of Olivier narcistische, psychopathische en manipulatieve trekjes heeft. Dat zou dan een onderliggende reden kunnen zijn om op deze manier de boel een beetje te willen beflikkeren. Verder is het interessant om te weten of Olivier krenkbaar is zodat een afwijzing van Esmee bij hem een heftige reaktie had kunnen opwekken.

En wat ook interessant is; in hoeverre heeft Olivier de beschikking over empathie. Want hoe kun je met je vriendin van 14 waar je een jaar van gehouden hebt en van alles mee gedeeld hebt (waaronder 25000! berichten) een beetje als lijk over haar fiets lopen zeulen en haar ergens in het groen flikkeren :? Zoiets doe je toch niet. Als normaal mens ga je daar toch kapot aan van verdriet. En daarna nog volhouden dat je nergens van weet.

Maar wat een drama voor die ouders om dit zo mee te krijgen. Moet ook gelijk aan Jos B. denken die zich ook voordeed om alle medewerking te geven ten gunstige van de nabestaanden :')

Maar ik vind Olivier er wel erg dubbel in zitten. Enerzijds probeert hij iedereen te slim af te zijn >:) en tegelijkertijd houdt hij zich van de domme en wil hij ook wel graag weten wat er nou eigenlijk gebeurd is :+

Alles bij elkaar gok ik op een narcistische stoornis van Olivier en het nagenoeg ontbreken van empathie. Maar nogmaals dat is een gok en het PBC rapport zal moeten uitwijzen wat het werkelijk is.

Vanuit narcisme is ook te verklaren dat hij de jeugd van een 14 13 jarig kind een jaar lang gijzelt en haar sexueel misbruikt. Zoiets doe je ook niet als gezond volwassen man. En dat stoeien zoals hij dat noemt komt op mij over als overpoweren en weer een vorm van iemand in je macht houden en letterlijk onderdrukken.

En ook die 25000 berichten zeggen wel iets vind ik. Dat zijn er dus gemiddeld 68 per dag. Ook dat komt voor mijn gevoel ook vooral van zijn kant om Esmee te willen controleren en onder controle te houden. Want ik kan me niet voorstellen dat Emee 34 keer per dag amoureuze berichtjes naar een man stuurde die haar vader had kunnen zijn. Te veel red flags voor mijn gevoel en Olivier seems quite fishy to me.

[ twitter ]
Dat zijn veel aannames. Het zal allemaal blijken, hoop ik. Zelfs al was de relatie vrijwillig is het allemaal nog steeds predatory en gestoord. Maar het gebeurt vaker dan ons lief is vermoed ik. Wat hij mankeert zullen we nooit uit deze informatie kunnen halen.

Hetgeen wat me het meest tegen het hoofd stoot is het "per ongeluk" wurgen van iemand door een stoeipartijtje. Volgens mij is het redelijk algemeen bekend dat je, om iemand te wurgen, minutenlang volle kracht moet gebruiken zelfs nadat iemand buiten bewustzijn is geraakt. Aparte verdediging dus.

Verder geloof ik best dat het allemaal in een panische waas gebeurd zou kunnen zijn. Maar dan heb je alsnog een bizarre relatie tussen een 13(!)-jarige en 31-jarige ofzo die wél een jaar lang bewust heeft plaatsgevonden. Pleit niet echt in je voordeel.

Ik leef echt intens mee met de nabestaanden vandaag. Deze zaak blijft echt als een mokerslag bij me inslaan, dus ik kan en wil me niet eens voorstellen hoe het voor hen is.
Het is hypocriet, met alle erge dingen die in de wereld gebeuren. En ik ken niemand persoonlijk. Maar als ik langs plaats delict rijd, of het huis van Esmee (ik kom op beide plekken geregeld) moet ik er nog steeds aan denken en grijpt het me nog steeds naar de keel ;( .
pi_204371688
Van de G. zegt in opwelling te hebben gehandeld na stoeipartij met Esmee (14)

https://www.nu.nl/binnenl(...)ij-met-esmee-14.html

Stukje stoeien. @de_boswachter
  vrijdag 8 april 2022 @ 13:35:37 #57
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204371729
quote:
Die nacht is de politie twee keer bij het huis van de man geweest. Daar zou hij verbaasd :? hebben gereageerd op de vermissing van Esmee.
pfff...

Hij was haar turndocent las ik net. Nog een machtselement dus. En hij heeft geen herinnering aan :? hoe hij haar precies in een wurggreep nam >:O

quote:
Van de G. heeft verklaard dat hij en Esmee op de avond van 30 december aan het stoeien waren in zijn woning in Leiden, waarna hij haar in een wurggreep nam. Hoe dat precies is gebeurd, zegt Van de G. zich niet goed te kunnen herinneren.
Ik heb toch een beetje het gevoel dat we hier met een nog niet ondekte acteur/fantast te maken hebben.

En het zou wel eens heel erg in zijn nadeel kunnen gaan werken dat hij volmondig aan iedereen heeft toegegeven dat hij alle medewerking wil verlenen. Dat zou wel een goed kunnen gaan backfiren als zijn verhaal toch niet helemaal blijkt te kloppen. En een rondje PBC gaat hem daar ook niet bij helpen :X

[ Bericht 30% gewijzigd door Tengano op 08-04-2022 13:49:18 ]
pi_204371776
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:35 schreef Tengano het volgende:

[..]
pfff...

Hij was haar turndocent las ik net. Nog een machtselement dus. En hij heeft geen herinnering aan :? hoe hij haar precies in een wurggreep nam >:O
[..]
Ik toch wel een beetje het gevoel dat we hier met een nog niet ondekte acteur te maken hebben.
Twee keer en haar dan nog niet vinden. Die gek woonde niet echt in een villa.

Ben benieuwd naar de tijdslijn van die nacht.
  vrijdag 8 april 2022 @ 13:51:35 #59
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204371858
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Twee keer en haar dan nog niet vinden. Die gek woonde niet echt in een villa.

Ben benieuwd naar de tijdslijn van die nacht.
Nou ja, Olivier levert zijn volledige medewerking zegt ie, dus we krijgen het binnenkort panklaar voorgeschoteld mag je dan verwachten...

Ik zit nog even te rekenen trouwens. Uitgaande dat ze 7 dagen per week appten en 8 uur van de dag niet ivm slaap dan kom je op 4,25 bericht per uur. Dan ben je nagenoeg constant met elkaar in gesprek of ben je iemand aan het controleren cq stalken. Als er dan twee agenten bij je aan de deur komen en je zegt geen idee te hebben waar Esmee is :) of wat er aan de hand is :) klinkt dat voor mij niet zo geloofwaardig 8)7

[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 08-04-2022 14:06:56 ]
  vrijdag 8 april 2022 @ 14:12:30 #60
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204372033
For the record en bij voorkeur in de OP

twitter


[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 08-04-2022 16:31:26 ]
pi_204372152
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:51 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nou ja, Olivier levert zijn volledige medewerking zegt ie, dus we krijgen het binnenkort panklaar voorgeschoteld mag je dan verwachten...

Ik zit nog even te rekenen trouwens. Uitgaande dat ze 7 dagen per week appten en 8 uur van de dag niet ivm slaap dan kom je op 4,25 bericht per uur. Dan ben je nagenoeg constant met elkaar in gesprek of ben je iemand aan het controleren cq stalken. Als er dan twee agenten bij je aan de deur komen en je zegt geen idee te hebben waar Esmee is :) of wat er aan de hand is :) klinkt dat voor mij niet zo geloofwaardig 8)7

Je hebt ook van die mensen die een enter gebruiken na elk woord, en wat emoties erachteraan en je hebt zo een berg berichten, in plaats van 1 berichtje.
pi_204372370
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:32 schreef Zipportal het volgende:
Van de G. zegt in opwelling te hebben gehandeld na stoeipartij met Esmee (14)

https://www.nu.nl/binnenl(...)ij-met-esmee-14.html

Stukje stoeien. @:de_boswachter
Klinkt net zo geloofwaardig als 'onderbroekje fatsoeneren'.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2022 15:01:26 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 8 april 2022 @ 15:03:50 #63
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204372436
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 14:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Je hebt ook van die mensen die een enter gebruiken na elk woord, en wat emoties erachteraan en je hebt zo een berg berichten, in plaats van 1 berichtje.
:@

Klopt
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204372728
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Twee keer en haar dan nog niet vinden. Die gek woonde niet echt in een villa.

Ben benieuwd naar de tijdslijn van die nacht.
Ze zijn bij hem aan de deur geweest, niet binnen. Dat mag niet zomaar.

Waren ze wel binnen geweest, dan hadden ze haar daar ook niet gevonden. Hij heeft haar weg gebracht zo gauw hij merkte dat ze dood was.
  Redactie Sport vrijdag 8 april 2022 @ 15:34:08 #65
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204372739
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:32 schreef Zipportal het volgende:
Van de G. zegt in opwelling te hebben gehandeld na stoeipartij met Esmee (14)

https://www.nu.nl/binnenl(...)ij-met-esmee-14.html

Stukje stoeien. @:de_boswachter
Nee ja dit geloven we niet allen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 8 april 2022 @ 15:40:39 #66
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_204372803
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 12:45 schreef Tengano het volgende:
#Let op! speculatie post

Ik gok dat Esmee wilde stoppen met die 'relatie' en Olivier dat niet kon handelen cq accepteren.

Het lijkt ook wel een 'handige' move om het nu op een ongeluk te doen lijken en braaf alles mee te doen *) Maar als je al je sporen uitwist, zegt dat je nergens van weet als er naar haar gevraagd wordt en in het zesde verhoor sla je toch door, komt het op mij toch niet zo als een ongeluk over.

In het Pieterbaan Centrum gaan ze nu kijken of Olivier narcistische, psychopathische en manipulatieve trekjes heeft. Dat zou dan een onderliggende reden kunnen zijn om op deze manier de boel een beetje te willen beflikkeren. Verder is het interessant om te weten of Olivier krenkbaar is zodat een afwijzing van Esmee bij hem een heftige reaktie had kunnen opwekken.

En wat ook interessant is; in hoeverre heeft Olivier de beschikking over empathie. Want hoe kun je met je vriendin van 14 waar je een jaar van gehouden hebt en van alles mee gedeeld hebt (waaronder 25000! berichten) een beetje als lijk over haar fiets lopen zeulen en haar ergens in het groen flikkeren :? Zoiets doe je toch niet. Als normaal mens ga je daar toch kapot aan van verdriet. En daarna nog volhouden dat je nergens van weet.

Maar wat een drama voor die ouders om dit zo mee te krijgen. Moet ook gelijk aan Jos B. denken die zich ook voordeed om alle medewerking te geven ten gunstige van de nabestaanden :')

Maar ik vind Olivier er wel erg dubbel in zitten. Enerzijds probeert hij iedereen te slim af te zijn >:) en tegelijkertijd houdt hij zich van de domme en wil hij ook wel graag weten wat er nou eigenlijk gebeurd is :+

Alles bij elkaar gok ik op een narcistische stoornis van Olivier en het nagenoeg ontbreken van empathie. Maar nogmaals dat is een gok en het PBC rapport zal moeten uitwijzen wat het werkelijk is.

Vanuit narcisme is ook te verklaren dat hij de jeugd van een 14 13 jarig kind een jaar lang gijzelt en haar sexueel misbruikt. Zoiets doe je ook niet als gezond volwassen man. En dat stoeien zoals hij dat noemt komt op mij over als overpoweren en weer een vorm van iemand in je macht houden en letterlijk onderdrukken.

En ook die 25000 berichten zeggen wel iets vind ik. Dat zijn er dus gemiddeld 68 per dag. Ook dat komt voor mijn gevoel ook vooral van zijn kant om Esmee te willen controleren en onder controle te houden. Want ik kan me niet voorstellen dat Emee 34 keer per dag amoureuze berichtjes naar een man stuurde die haar vader had kunnen zijn. Te veel red flags voor mijn gevoel en Olivier seems quite fishy to me.

[ twitter ]
Ha je hebt je bericht een beetje aangepast. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat er veel dingen te bedenken zijn die Oliviers gedrag kunnen verklaren. Het kan best zijn dat hij wel echt van haar gehouden heeft maar simpelweg niet om kon gaan met het feit dat hij zelf ook wel wist dat het wanstaltig, ranzig en ontzettend ongepast is.
Ergens hoop ik dat ook voor Esmee. Dat het, ondanks dat je als Turnleraar van je 13-jarige protegees moet afblijven en het ontzettend schadelijk, illegaal en moreel onjuist is omdat niet te doen, het verder een liefdevolle (maar hele ongezonde) relatie is geweest tot het draadje is geknapt en het gruwelijk is misgegaan. Moeilijk voor te stellen dat iemand die zulke gruweldaden pleegt, van iemand gehouden kan hebben... Maar een betere uitkomst dan veel andere scenario's die ik niet wens te concretiseren.

Dat iemand van 14, die hopeloos verliefd is op der turnleraar, óók veel berichtjes vind ik niet meer dan logisch, dus je kunt daaruit niet de conclusie dat hij haar stalkte.
Dat je bij hevige emoties niet meer weet wat je aan het doen bent is in principe ook niet ongeloofwaardig. Het is alleen een beetje jammer dat iedere advocaat je ook met klem zal aanraden om hoe dan ook dat argument erin te gooien om onder je voorbedachte raden uit te komen.

Om er een speculaasje in te gooien: Mijn vermoeden is dat hij sociaal emotioneel zwaar onder zijn daadwerkelijke leeftijd functioneert, daarom wellicht ook gevoelens had/levelde met minderjarigen en ook de gevolgen van zijn daden moeilijk kon overzien. Waardoor hij zichzelf in een dusdanige moeilijke en verachtelijke positie heeft gebracht (vooral als ze dreigde het te openbaren) dat hij het in een opwelling en paniek op deze manier heeft proberen te stoppen, zonder ook daarbij bij de gevolgen stil te kunnen staan. Ik sluit niet uit dat dit ook de reden is van het neurologische onderzoek.
  vrijdag 8 april 2022 @ 16:02:45 #67
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_204373004
Ik vermoed dat ze de omgeving van hun geheime relatie wilde inlichten, en dat hij het daar niet mee eens was. Zoiets.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 8 april 2022 @ 18:16:56 #68
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204374240
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2022 16:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vermoed dat ze de omgeving van hun geheime relatie wilde inlichten, en dat hij het daar niet mee eens was. Zoiets.
Ik hoop eigenlijk dat er nog genoeg terug te halen is van dat berichtenverkeer zodat je je goed kunt voorstellen wat er speelde tussen die twee. En dat we niet afhankelijk zijn van wat Olivier ons wil voorspiegelen net zoals Jos B. dat probeerde en we voor de rest helemaal geen idee hadden.

In dat berichtenverkeer moet ongetwijfeld iets te vinden zijn waar die fatale avond uiteindelijk toe leidde. Dat ging vast niet van het ene moment op het andere lijkt mij zo. Dan zal ze ongetwijfeld haar twijfels en struggelingen gedeeld hebben in die 25000 berichten en wordt het ook duidelijk hoe 'flexibel' Olivier hier tegenover stond.
pi_204374494
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:32 schreef Zipportal het volgende:
Van de G. zegt in opwelling te hebben gehandeld na stoeipartij met Esmee (14)

https://www.nu.nl/binnenl(...)ij-met-esmee-14.html

Stukje stoeien. @:de_boswachter
Zou Epke wel eens stoeien?
U MAD?
pi_204378747
Al die speculaties vind ik niet relevant. Waar het wel om gaat is:

Het Openbaar Ministerie (OM) verdenkt Van de G. van moord, ontucht en het wegmaken van het lichaam.

Drie ernstige delicten dus. Probleem is echter dat:

- de straffen in NL extreem laag zijn

- de straffen niet worden opgeteld

Een psychiatrisch onderzoek is verder niet nodig. Dat deze man gestoord is, staat immers al vast. Dat dergelijke lieden nooit van hun aandoening afgeholpen kunnen worden, is ook een feit.
pi_204380661
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 02:29 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Een psychiatrisch onderzoek is verder niet nodig. Dat deze man gestoord is, staat immers al vast. Dat dergelijke lieden nooit van hun aandoening afgeholpen kunnen worden, is ook een feit.
Het blijft lastig om te reageren zonder allerlei verzinsels hè?
pi_204384454
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 10:17 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het blijft lastig om te reageren zonder allerlei verzinsels hè?
Een volwassen man, een dertiger, heeft een jaar lang een intieme relatie met een kind van 13 of 14 jaar oud. En brengt haar dan om het leven. Ik hoef hiervoor niets te verzinnen, hij heeft het zelf allemaal bekend.
pi_204396975
Het is wel duidelijk dat verdachte Olivier weet wat er in de laatste uren van Esmee is gebeurd. Evenals dat hij Esmee al ruim een jaar kende en intensief contact met haar had.
Hopelijk wordt met de volgende pro-forma zitting meer duidelijk over de feiten.

Wat mij wel opvalt, is dat de omgeving van Esmee wist dat zij contact had met Olivier. Sterker nog, op de pro-forma zitting van vrijdag werd duidelijk dat toen Esmee haar ouders de politie inlichtten over haar vermissing, ze de naam van Olivier hebben genoemd.

Uit de berichten van Rechtbankverslaggevers op Twitter is te halen dat Olivier en Esmee elkaar van drie gebeurtenissen kenden: een schoolkamp, een training en een stage.
- Welk schoolkamp was het? Esmee zat op de dag van haar overlijden op OPDC de Delta in Leiden, wat een LWOO-school/bovenschoolse voorziening is. Olivier zou op het Da Vinci College Lammenschans hebben gewerkt. Zat Esmee eind 2020 op een andere school dan de Delta?
- Een rechtbankverslaggever noemt een training op Twitter, wat ik dan weer niet in de pers terug heb zien komen. Wat voor een training was dat? Ik zie op de sociale media van Esmee alleen maar content gerelateerd aan de paarden, en Olivier was een gymnastiek/turnleraar (ik ga er iig vanuit dat hij nu overal uit dienst is).
- Tenslotte die stage. Ze was op de dag van overlijden net iets ouder dan 14 jaar en 1 maand, hebben kinderen op die leeftijd (minus ongeveer een jaar?) al te maken met stages? Ik neem aan dat Esmee ten tijde van de stage misschien net in de brugklas zat?

Ik vind het heel apart dat Olivier op drie plekken in het leven van Esmee opduikt.
Dan is ze ook nog eens een maand voor haar overleden ineens lid geworden van Groepsspringen van Gymsport Leiden. Waar nieuwe leden alleen worden toegelaten op uitnodiging.

Concluderend: ik hoop dat er ook meer bekend gaat worden over de omgeving van Esmee. Van wat zij wisten over de relatie tussen Esmee en Olivier. Want Esmee zal wel niet de eerste zijn geweest die als "ontdekkende tiener" de verkeerde persoon trof.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2022 19:18:32 ]
pi_204397214
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:25 schreef Saboo het volgende:

[..]
Volgens mij is het redelijk algemeen bekend dat je, om iemand te wurgen, minutenlang volle kracht moet gebruiken zelfs nadat iemand buiten bewustzijn is geraakt. Aparte verdediging dus.
Dat is als je de lucht toevoer afsluit, als je de bloed toevoer naar de hersenen afsluit gaat iemand binnen 10 sec KO en als je dat daarna nog 30 sec volhoud is de kans groot dat diegene niet meer op staat.
pi_204397226
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 19:22 schreef Saboo het volgende:

[..]
Houd op hoor. 14 jarige meisjes hoor je niet te neuken om het neuken. Die zijn extreem kwetsbaar en moet je beschermen tegen allerlei gevoelens en complicaties met een seksuele relatie tevoorschijn komen.

Kan best zijn dat er 14 jarigen lol beleven aan seks (want hormonen). En dan is dat op hoop van zegen dat dat goed gaat. Maar vaak ook niet. En normaal is het, om die reden, al helemaal niet.

Rare post. Ongepast om het op de opvoeding te schuiven. Juist volwassen mannen zouden beter moeten weten.
Precies wat ik ook dacht. 13/14-jarigen fokken elkaar op met gesprekken en vragen over of ze "het" al eens hebben geprobeerd. Maar een 31/32-jarige man moet zich niet lenen om een 13/14-jarige te voldoen in haar experimenteerbehoefte.

Ik denk trouwens niet dat er iets aan de opvoeding van Esmee te wijten is. De ouders wisten van het bestaan van Olivier af, hebben haar zelf ingeschreven bij het Groepsspringen waar hij bij zat, en hadden wrs. geen idee van dat er sprake is van een "romantische" of "gedwongen" relatie.
pi_204398198
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 19:22 schreef Saboo het volgende:

[..]
Houd op hoor. 14 jarige meisjes hoor je niet te neuken om het neuken. Die zijn extreem kwetsbaar en moet je beschermen tegen allerlei gevoelens en complicaties met een seksuele relatie tevoorschijn komen.

Kan best zijn dat er 14 jarigen lol beleven aan seks (want hormonen). En dan is dat op hoop van zegen dat dat goed gaat. Maar vaak ook niet. En normaal is het, om die reden, al helemaal niet.

Rare post. Ongepast om het op de opvoeding te schuiven. Juist volwassen mannen zouden beter moeten weten.
Ben ik ook met je eens .

Maar ik heb het zelf mee gemaakt
Een stage loopster en dat was al dik 15 jaar geleden.
Ze liep stage bij mij en ging altijd met de metro.
Op een vrijdag na werk stapte ze in mijn auto.
Mijn gedachten was dat ze zal vragen of ik haar bij de metro af te zetten.
Aangezien ik daar voorbij rijdt.
Nee de antwoord was van haar dat ze al vaker geneukt had en eigenlijk op die manier rustige voor een goede punten , het geen probleem was.

Ik schok er van heb haar gelijk de kantoor mee genomen bij de directie.
Ze is gelijk overgeplaatst maandag en de school gemeld.


Dus nee ik ben niet meer verbaast deze dag dat meiden al plat gaan liggen voor dingen die hun willen.
Laat staan een leuke gozer .

Verschil is dat ik nu boven de 40 bent en dit een tijd geleden is
Maar als de jeugt in die tijd al makkelijk is geworden .
Laat staan als volwassen zijn en hun eigen kinderen opvoeden.

Ben ook van mening dat we echt in een neerwaartse spiraal zitten.
En langzaam zo uitbreid van steden naar dorpen toe.

Maar goed als ik kijk in mijn pubertijd jaren waren de meiden knal rood als je over seks had.
Tegenwoordige zeggen ze oud nieuws tegen hun ouders .
Ze weten er al meer van af dan dat het op de basis school in groep 8 de seksuele voorlichting begint.
En sommige basis scholen helemaal niet en word het in de brugklas gegeven.
Als het nog word gegeven aangezien we multicultureel zijn en sommige geloven en ouders het niet vinden dat school deze voorlichting geven.
pi_204398681
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 20:42 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Ben ik ook met je eens .

Maar ik heb het zelf mee gemaakt
Een stage loopster en dat was al dik 15 jaar geleden.
Ze liep stage bij mij en ging altijd met de metro.
Op een vrijdag na werk stapte ze in mijn auto.
Mijn gedachten was dat ze zal vragen of ik haar bij de metro af te zetten.
Aangezien ik daar voorbij rijdt.
Nee de antwoord was van haar dat ze al vaker geneukt had en eigenlijk op die manier rustige voor een goede punten , het geen probleem was.

Ik schok er van heb haar gelijk de kantoor mee genomen bij de directie.
Ze is gelijk overgeplaatst maandag en de school gemeld.

Dus nee ik ben niet meer verbaast deze dag dat meiden al plat gaan liggen voor dingen die hun willen.
Laat staan een leuke gozer .

Verschil is dat ik nu boven de 40 bent en dit een tijd geleden is
Maar als de jeugt in die tijd al makkelijk is geworden .
Laat staan als volwassen zijn en hun eigen kinderen opvoeden.

Ben ook van mening dat we echt in een neerwaartse spiraal zitten.
En langzaam zo uitbreid van steden naar dorpen toe.

Maar goed als ik kijk in mijn pubertijd jaren waren de meiden knal rood als je over seks had.
Tegenwoordige zeggen ze oud nieuws tegen hun ouders .
Ze weten er al meer van af dan dat het op de basis school in groep 8 de seksuele voorlichting begint.
En sommige basis scholen helemaal niet en word het in de brugklas gegeven.
Als het nog word gegeven aangezien we multicultureel zijn en sommige geloven en ouders het niet vinden dat school deze voorlichting geven.
De leeftijd waarop mensen voor het eerst seks (geslachtsgemeenschap) hebben is de afgelopen jaren omhoog gegaan: https://www.nji.nl/cijfer(...)0dat%2014%2C4%20jaar.

Los daarvan, we weten op dit moment nog niets van de context van de seks van Esmee en Olivier. Misschien was het niet zo vrijwillig vanuit Esmee's kant als er nu wordt gedacht.
pi_204399770
Ik kan me niet voorstellen dat je tijdens een stoeipartij met een 14 jarig meisje je "per ongeluk" haar keel dichtknijpt. Zo hard en zo lang dat ze het niet navertelt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_204400389
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 22:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je tijdens een stoeipartij met een 14 jarig meisje je "per ongeluk" haar keel dichtknijpt. Zo hard en zo lang dat ze het niet navertelt.
Zal je nu vast vertellen dat de verdediging aankomt met wurgseks. Nou ja dat zou Roethof doen.
pi_204400499
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zal je nu vast vertellen dat de verdediging aankomt met wurgseks. Nou ja dat zou Roethof doen.
Zal niet raar kijken.
Vuist neuken blijkt onder de tieners ook normaal te zijn.
Was toen een hele onderzoek naar gedaan .
Was wel in Engeland .
Maar goed daar lopen ze ook met een dikke buik met 14/15 jaar.
Was ook de reden dat Engeland een porno filter wilde hebben op de internet.
pi_204400512
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zal je nu vast vertellen dat de verdediging aankomt met wurgseks. Nou ja dat zou Roethof doen.
Ik heb de indruk dat het vooral inzage geeft in jouw belevingswereld.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2022 00:45:41 ]
pi_204401868
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zal je nu vast vertellen dat de verdediging aankomt met wurgseks. Nou ja dat zou Roethof doen.
Ik heb echt geen idee met welke hersengymnastiek wurgseks met een 14 jarig meisje, waarbij zij overlijdt bij een 32 jarige man in zijn verdediging kan werken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 11 april 2022 @ 11:44:46 #83
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_204402592
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 10:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik heb echt geen idee met welke hersengymnastiek wurgseks met een 14 jarig meisje, waarbij zij overlijdt bij een 32 jarige man in zijn verdediging kan werken.
Als blijkt dat de (seksuele) relatie vrijwillig was,
kom je op die manier wel onder de voorbedachte rade uit, juridisch gezien. Helaas.
Denk wel dat het de veroordeling van ontucht niet ten goede komt, understatement. Het kan een verdedigingslinie zijn, maar wel een hele nare.
pi_204402612
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 11:44 schreef Saboo het volgende:

[..]
Als blijkt dat de (seksuele) relatie vrijwillig was,
kom je op die manier wel onder de voorbedachte rade uit, juridisch gezien. Helaas.
Denk wel dat het de veroordeling van ontucht niet ten goede komt, understatement. Het kan een verdedigingslinie zijn, maar wel een hele nare.
Misschien was wurgseks niet de goede benaming maar mensen overlijden doorgaans niet van een stoeipartij.
pi_204427492
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 22:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je tijdens een stoeipartij met een 14 jarig meisje je "per ongeluk" haar keel dichtknijpt. Zo hard en zo lang dat ze het niet navertelt.
Ik vind het sowieso een beetje raar om met een 14-jarig meisje te gaan stoeien. Misschien was Esmee wel iemand die hield van stoeien, maar dat lijkt me meer iets voor op de judoles...

Los daarvan heb ik twijfels aan het verhaal dat het meisje thuis is overleden en vervolgens op de fiets is weggebracht. De mogelijke route over Rooseveltstraat en de Kanaalweg zijn niet bepaald onopvallend, nog los van hoe je een lijk op een fiets moet vervoeren nadat je het uit je appartement hebt gehaald.

We zullen zien welke verhalen van Olivier worden beoordeeld als verzinsels.
pi_204449708
Deze man moet levenslang opgesloten worden, anders volgen er meer slachtoffers, zoals we ook bij Michael P. hebben gezien.
pi_204449808
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Deze man moet levenslang opgesloten worden, anders volgen er meer slachtoffers, zoals we ook bij Michael P. hebben gezien.
Ronald Pieper wil na 13 jaar weer vrijkomen….

Blijkt zeer moeilijk te zijn om dit soort type daders compleet uit de maatschappij te kunnen weren.
  maandag 14 november 2022 @ 09:36:28 #88
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_206669830
SaskiaGOD doet vandaag verslag vanuit de rechtbank _O_ _O_

twitter
pi_206670594
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2022 09:36 schreef NoXia het volgende:
SaskiaGOD doet vandaag verslag vanuit de rechtbank _O_ _O_

[ twitter ]
twitter


Moeke is IJSKOUD @Zipportal
pi_206671052
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zal je nu vast vertellen dat de verdediging aankomt met wurgseks. Nou ja dat zou Roethof doen.
Roethof. :') Doodvermoeiend die man.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206671279
Die kerel is een kneus met een behoorlijke dosis fantasie.
Ik maak wel eens een wandelingetje op een begraafplaats bij mij in de buurt en stuitte op het graf van dit meisje. Wist niet dat ze er lag, enorm treurig verhaal dit.
pi_206671483
Hier gaan rechters nooit in mee, de meeste mensen denken dat net als in een film het 20 seconden duurt voordat iemand flauw valt, iemand met je handen wurgen is een langdurige proces wat vele minuten duurt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 14 november 2022 @ 12:42:06 #93
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206671972
Wat een fantast deze man _O-

twitter

PS: Deze man staat dus alles om. Alles wat hij over Esmee zegt gaat dus over hemzelf. Hij heeft het dus over zijn eigen gedrag en projecteert. OIivier gaat immers uit dat Esmee dit toch niet meer kan ontkennen.
twitter


[ Bericht 8% gewijzigd door Tengano op 14-11-2022 12:47:12 ]
pi_206672186
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 12:42 schreef Tengano het volgende:
Wat een fantast deze man _O-

[ twitter ]
PS: Deze man staat dus alles om. Alles wat hij over Esmee zegt gaat dus over hemzelf. Hij heeft het dus over zijn eigen gedrag en projecteert. OIivier gaat immers uit dat Esmee dit toch niet meer kan ontkennen.
[ twitter ]
Ja tuurlijk jij de expert zegt dat dit zo is, geloof het onmiddellijk.

Niet dat hij perse exact verteld zoals het was, maar wat jij nu doet is net zo’n zelfde onzin.
pi_206672540
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 10:59 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
[ twitter ]

Moeke is IJSKOUD @:zipportal
Als Sas door rood licht loopt belt ze zelf de politie. Zo keurig is ze.
Ik krijg nog geld van je.
  maandag 14 november 2022 @ 13:59:54 #96
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206672733
Bizar:

twitter
  maandag 14 november 2022 @ 14:19:00 #97
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_206672919
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 12:00 schreef raptorix het volgende:
Hier gaan rechters nooit in mee, de meeste mensen denken dat net als in een film het 20 seconden duurt voordat iemand flauw valt, iemand met je handen wurgen is een langdurige proces wat vele minuten duurt.
Precies

twitter
pi_206672985
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 12:42 schreef Tengano het volgende:
Wat een fantast deze man _O-

[ twitter ]
PS: Deze man staat dus alles om. Alles wat hij over Esmee zegt gaat dus over hemzelf. Hij heeft het dus over zijn eigen gedrag en projecteert. OIivier gaat immers uit dat Esmee dit toch niet meer kan ontkennen.
[ twitter ]
Ze hebben de appgesprekken om het te toetsen.
pi_206673007
twitter
Ik krijg nog geld van je.
  maandag 14 november 2022 @ 14:32:14 #100
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206673071
25636 berichten verwijderen...! Hoe lang ben je daar mee bezig :o

twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')