SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
NAAKTE VERA!quote:Op zondag 9 januari 2022 20:25 schreef Benny het volgende:
Zou leuk zijn als ze nu foto's ertussen stoppen van
oh.quote:nieuwe bewoners
CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN YOU FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL THE LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE TONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHTquote:
Met wiequote:Op zondag 9 januari 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
Zei Nawel nu echt ik wilde net naar bed gaan?
uhhhhmmm jawel, ik h-zie baby foto'squote:Op zondag 9 januari 2022 20:28 schreef Ireth het volgende:
Wij mogen niet meekijken????
* Ireth pleurt streams uit...
Nieuw seizoen Criminal Minds gaat zo beginnen
jawelquote:Op zondag 9 januari 2022 20:28 schreef Ireth het volgende:
Huh? We kunnen alles zien toch? Stream 1.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:28 schreef Ireth het volgende:
Hoeveelste keer is dit ?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:29 schreef mario390 het volgende:
TT als hier jemand de kitty kennt metlezt![]()
![]()
vannacht was Squirtende Kitty en
nu Killerbaby Kitty
Kom maar terug, we kijken meequote:Op zondag 9 januari 2022 20:28 schreef Ireth het volgende:
Dit is leuk gedaan. Nieuwe bewoner misschien ja.quote:
M......quote:Op zondag 9 januari 2022 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jolien zal het niet zijn
Er is een M in beeld. Of het is iets anders
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:31 schreef Benny het volgende:
Die F heb ik trouwens neit gezien. Iemand?
Mafloes danquote:
Als ze het maar vol houden, hequote:Op zondag 9 januari 2022 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind de 2e week al nu al leuker
OMGGGGGG we mogen niet meekijken! Kut BB helemaal klaar mee, ik ga wat anders doen! Wat een baggerzooi! Echt niet norm... oh... die andere stream.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:32 schreef Ireth het volgende:
Ik zat nog op stream 2![]()
Oke,bb + cc dan maar
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
OMGGGGGG we mogen niet meekijken! Kut BB helemaal klaar mee, ik ga wat anders doen! Wat een baggerzooi! Echt niet norm... oh... die andere stream.![]()
Even teruggekeken... De F is niet voorbij gekomenquote:Op zondag 9 januari 2022 20:31 schreef Benny het volgende:
Die F heb ik trouwens neit gezien. Iemand?
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:34 schreef mike0709 het volgende:
Salade zit gelijk weer te janken over z’n koffers. “Oh die komen zo binnen met hun koffers” 🤮
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Nee, jij?quote:
Toch hebben ze het constant over een F. Denk dat wij dat niet gezien hebben.quote:
is ook zo, vertelde zelf dat ie in een gouden kooi woondequote:Op zondag 9 januari 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
Peter lijkt uit een heeeeeel nette familie te komen
Wij hebben alles gezien, wat hun ook zagen. Dimitri gooide de F erinquote:Op zondag 9 januari 2022 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Toch hebben ze het constant over een F. Denk dat wij dat niet gezien hebben.
Hilarischquote:Op zondag 9 januari 2022 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Melfy![]()
Als het wat een oudere dame is
MILF
Is dat nu sarcastischquote:
Vertaald: SLUIT NU JE VIDEOLAND ABO AF! GEEFT ONS GELD!quote:Op zondag 9 januari 2022 20:38 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ongeveer een half uur geleden gedeeld
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Wij hebben alles gezien, wat hun ook zagen. Dimitri gooide de F erin
Dat klinkt als een oostblok naam.quote:
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Even teruggekeken... De F is niet voorbij gekomen
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vertaald: SLUIT NU JE VIDEOLAND ABO AF! GEEFT ONS GELD!
F is inderdaad helemaal niet in beeld geweest.quote:
En dan meteen allebei nominerenquote:Op zondag 9 januari 2022 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een tweeling zou wel een stuntje zijn hoor
Alleen als ze uit één eitje zijn gekomenquote:Op zondag 9 januari 2022 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoor ik ook altijd. Psychiater zegt dat ik er niet naar moet luisteren.quote:
Ja zou leuk zijn!quote:Op zondag 9 januari 2022 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een tweeling
Dan kunnen ze al bonden op hun eigen.
Toch niet eerlijk als je al iemand kent?
Zo vlug verander ik van gedachtquote:Op zondag 9 januari 2022 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan er met de letters enige "Jolien gevormd worden?
Zou het wel doen.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoor ik ook altijd. Psychiater zegt dat ik er niet naar moet luisteren.
En naar hem moet je wel luisteren?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoor ik ook altijd. Psychiater zegt dat ik er niet naar moet luisteren.
"Kook Broccoli voor engine"quote:
Geen rozequote:
Goed gedaan Benny!quote:Op zondag 9 januari 2022 20:45 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat moeten we daar uithalen ???quote:Op zondag 9 januari 2022 20:45 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja lekkerquote:Op zondag 9 januari 2022 20:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Kook Broccoli voor engine"
Weet je 't zeker?
Ik herinner nog die actie met die kisten waar die bewoners inzatenquote:Op zondag 9 januari 2022 20:48 schreef GayGuy het volgende:
Als dit de inleiding voor de eerste nieuwe bewoners is, doen ze het een stuk beter dan vorrig jaar deze tijd
Bijna goed!quote:Op zondag 9 januari 2022 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja lekkerVolgens mij zegt de stem ook nog iets over knoflook, kaas en een krokant korstje
Gaan we filosofisch worden?quote:
beidequote:Op zondag 9 januari 2022 20:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zouden ze zoete of zoute popcorn hebben?
#teamzout
In elk geval zoet. Dat hoorde ik iemand zeggenquote:Op zondag 9 januari 2022 20:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zouden ze zoete of zoute popcorn hebben?
#teamzout
ik denk dat ze voor hem heel belangrijk is (geweest) in zijn leven, heeft ook een zoon met haar.quote:
quote:Myeline is een vettige witte stof die werkt als een soort isolatie-materiaal. Hierdoor kunnen signalen niet alleen sneller worden doorgegeven, maar het zorgt er ook voor dat het signaal alleen uitkomt bij de synaps aan het einde van het axon. Zonder myeline zou het signaal al halverwege het axon kunnen overspringen naar een cel waarvoor het signaal niet bedoeld is.
ja dat grijs is zo cheapquote:Op zondag 9 januari 2022 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Donker haar vind ik Vera veel mooier staan..
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Bijna goed!
"Laat je worstje aan engine zien"
Grace dacht een nieuwe bewoner, ze herkende de tanden nietquote:Op zondag 9 januari 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
tjeezzz Nawel heeft ook teveel aan zichzelf gesleuteld
zonde zeg
Heb vanmiddag een stukje van dat tanden verhaal geluisterd. Hoe kun je jezelf zo mishandelenquote:Op zondag 9 januari 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
tjeezzz Nawel heeft ook teveel aan zichzelf gesleuteld
zonde zeg
ik snap dat ook niet hoorquote:Op zondag 9 januari 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Heb vanmiddag een stukje van dat tanden verhaal geluisterd. Hoe kun je jezelf zo mishandelen
Heb ik gemist, wat had ze met haar tanden gedaan dan? Gebkleekt lijkt me... maar verderquote:Op zondag 9 januari 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Heb vanmiddag een stukje van dat tanden verhaal geluisterd. Hoe kun je jezelf zo mishandelen
Roelvink methodequote:Op zondag 9 januari 2022 20:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb ik gemist, wat had ze met haar tanden gedaan dan? Gebkleekt lijkt me... maar verder
Ze zijn allemaal tot driehoekjes geslepen en daar is deze zooi dan opgeplakt zoiets. Ik kon het niet aanhoren dus ben ergens wel afgehaakt.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb ik gemist, wat had ze met haar tanden gedaan dan? Gebkleekt lijkt me... maar verder
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal tot driehoekjes geslepen en daar is deze zooi dan opgeplakt zoiets. Ik kon het niet aanhoren dus ben ergens wel afgehaakt.
'facings'quote:Op zondag 9 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal tot driehoekjes geslepen en daar is deze zooi dan opgeplakt zoiets. Ik kon het niet aanhoren dus ben ergens wel afgehaakt.
quote:
Das facials. Dan word je gezicht met iets anders volgespoten🤣🤣🤣😅😅😅quote:Op zondag 9 januari 2022 20:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb een heel ander beeld bij dat woord
Omdat jij overal hetzelfde drama komt brengen.quote:
ohhhhhhh soort botoxquote:Op zondag 9 januari 2022 21:00 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Das facials. Dan word je gezicht met iets anders volgespoten🤣🤣🤣😅😅😅
Vertel ons meer over deze man.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Omdat jij overal hetzelfde drama komt brengen.
Denk dat Nickiepikkie alweer gone is🤣🤣🤣quote:Op zondag 9 januari 2022 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Omdat jij overal hetzelfde drama komt brengen.
je hebt er al 4 gemistquote:Op zondag 9 januari 2022 21:03 schreef odie22 het volgende:
zijn er van kitty geen jeugdfoto's ? of zijn die allemaal verloren gegaan in de 1e wereldoorlog ?
Toen die jong was, waren er nog geen fotocamera's.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:03 schreef odie22 het volgende:
zijn er van kitty geen jeugdfoto's ? of zijn die allemaal verloren gegaan in de 1e wereldoorlog ?
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:03 schreef odie22 het volgende:
Ze komt uit de tijd, dat men nog pencelen gebruikten op een canvas doek, joh. Rembrand heeft haar nog als melkezeltje gebruiktquote:Op zondag 9 januari 2022 21:03 schreef odie22 het volgende:
blanke, onbekende vrouw in de buggy.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:06 schreef suzi1 het volgende:
geen evelyn, want niet blank. of bestaan er ook donkere eveliens?
check de fotos in benny's topic, is geen blank kindjequote:Op zondag 9 januari 2022 21:07 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
blanke, onbekende vrouw in de buggy.
Jaquote:Op zondag 9 januari 2022 21:06 schreef suzi1 het volgende:
geen evelyn, want niet blank. of bestaan er ook donkere eveliens?
Dat ze ook niet bedenken dat ze er bij moeten onthouden wie op welke foto bij welke later staat he..quote:
hej weet je dat oud ben,ik heb selfs nur 1 kleinequote:Op zondag 9 januari 2022 21:07 schreef engine het volgende:
Nawel en Nouch zijn ook wel knuffelkonten he
iddquote:Op zondag 9 januari 2022 21:11 schreef Mickytjuh het volgende:
En nu lekker puzzelen.
En morgen moeten ze alle foto's bij de goede letters leggen
Nee waren gewoon leuke foto'squote:
Jammer. Ik kijk er nooit naar maar ergens wel leuk dat er nog foto's van zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
hej weet je dat oud ben,ik heb selfs nur 1 kleine
fotozameling van me als ik kind was,van leeftheit
15 - 30 niks
tweeling genotquote:
Ja ik ookquote:Op zondag 9 januari 2022 21:13 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
ze zijn toch vrij overtuigd van die F
Nee zo noemde ze iemand van de regie.quote:
Dimitri riep opeens dat hij ook een F zou hebben gezien. Dat is niet in de slideshow te zien geweest. Wij hebben dezelfde beelden gezien als zij, gezien het commentaar. De F is een spookletterquote:Op zondag 9 januari 2022 21:13 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
ze zijn toch vrij overtuigt van die F
Dimitri is de mol!quote:Op zondag 9 januari 2022 21:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Dimitri riep opeens dat hij ook een F zou hebben gezien. Dat is niet in de slideshow te zien geweest. Wij hebben dezelfde beelden gezien als zij, gezien het commentaar. De F is een spookletter
O jaquote:Op zondag 9 januari 2022 21:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee zo noemde ze iemand van de regie.
Ze mag er niet over praten. Die gene bestaat niet en is niet de bedoeling dat de die namen gaan geven
we zagen een jongen en meisje op die 2 foto'squote:
Dat zegt tegenwoordig niks meerquote:Op zondag 9 januari 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zagen een jongen en meisje op die 2 foto's
+1quote:Op zondag 9 januari 2022 21:16 schreef Sestra666 het volgende:
Graag hollands welvaart die wat ouder zijn
Teruggekeken, Thomas roept ineens 'Dimi, hiervoor was toch ook een letter? welke dan, een F toch?'quote:Op zondag 9 januari 2022 21:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Dimitri riep opeens dat hij ook een F zou hebben gezien. Dat is niet in de slideshow te zien geweest. Wij hebben dezelfde beelden gezien als zij, gezien het commentaar. De F is een spookletter
Hoe origineel ook. Als dit alles is wat ze kunnen verzinnenquote:
thomas?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:18 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Teruggekeken, Thomas roept ineens 'Dimi, hiervoor was toch ook een letter? welke dan, een F toch?'
Niks te zien op beeld
Wacht wat. Jij hoort Thomas roepen?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:18 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Teruggekeken, Thomas roept ineens 'Dimi, hiervoor was toch ook een letter? welke dan, een F toch?'
Niks te zien op beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |