OMGGGGGG we mogen niet meekijken! Kut BB helemaal klaar mee, ik ga wat anders doen! Wat een baggerzooi! Echt niet norm... oh... die andere stream.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:32 schreef Ireth het volgende:
Ik zat nog op stream 2![]()
Oke,bb + cc dan maar
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
OMGGGGGG we mogen niet meekijken! Kut BB helemaal klaar mee, ik ga wat anders doen! Wat een baggerzooi! Echt niet norm... oh... die andere stream.![]()
Even teruggekeken... De F is niet voorbij gekomenquote:Op zondag 9 januari 2022 20:31 schreef Benny het volgende:
Die F heb ik trouwens neit gezien. Iemand?
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:34 schreef mike0709 het volgende:
Salade zit gelijk weer te janken over z’n koffers. “Oh die komen zo binnen met hun koffers” 🤮
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Nee, jij?quote:
Toch hebben ze het constant over een F. Denk dat wij dat niet gezien hebben.quote:
is ook zo, vertelde zelf dat ie in een gouden kooi woondequote:Op zondag 9 januari 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
Peter lijkt uit een heeeeeel nette familie te komen
Wij hebben alles gezien, wat hun ook zagen. Dimitri gooide de F erinquote:Op zondag 9 januari 2022 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Toch hebben ze het constant over een F. Denk dat wij dat niet gezien hebben.
Hilarischquote:Op zondag 9 januari 2022 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Melfy![]()
Als het wat een oudere dame is
MILF
Is dat nu sarcastischquote:
Vertaald: SLUIT NU JE VIDEOLAND ABO AF! GEEFT ONS GELD!quote:Op zondag 9 januari 2022 20:38 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ongeveer een half uur geleden gedeeld
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Wij hebben alles gezien, wat hun ook zagen. Dimitri gooide de F erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |