ja dat grijs is zo cheapquote:Op zondag 9 januari 2022 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Donker haar vind ik Vera veel mooier staan..
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Bijna goed!
"Laat je worstje aan engine zien"
Grace dacht een nieuwe bewoner, ze herkende de tanden nietquote:Op zondag 9 januari 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
tjeezzz Nawel heeft ook teveel aan zichzelf gesleuteld
zonde zeg
Heb vanmiddag een stukje van dat tanden verhaal geluisterd. Hoe kun je jezelf zo mishandelenquote:Op zondag 9 januari 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
tjeezzz Nawel heeft ook teveel aan zichzelf gesleuteld
zonde zeg
ik snap dat ook niet hoorquote:Op zondag 9 januari 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Heb vanmiddag een stukje van dat tanden verhaal geluisterd. Hoe kun je jezelf zo mishandelen
Heb ik gemist, wat had ze met haar tanden gedaan dan? Gebkleekt lijkt me... maar verderquote:Op zondag 9 januari 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Heb vanmiddag een stukje van dat tanden verhaal geluisterd. Hoe kun je jezelf zo mishandelen
Roelvink methodequote:Op zondag 9 januari 2022 20:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb ik gemist, wat had ze met haar tanden gedaan dan? Gebkleekt lijkt me... maar verder
Ze zijn allemaal tot driehoekjes geslepen en daar is deze zooi dan opgeplakt zoiets. Ik kon het niet aanhoren dus ben ergens wel afgehaakt.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb ik gemist, wat had ze met haar tanden gedaan dan? Gebkleekt lijkt me... maar verder
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal tot driehoekjes geslepen en daar is deze zooi dan opgeplakt zoiets. Ik kon het niet aanhoren dus ben ergens wel afgehaakt.
'facings'quote:Op zondag 9 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal tot driehoekjes geslepen en daar is deze zooi dan opgeplakt zoiets. Ik kon het niet aanhoren dus ben ergens wel afgehaakt.
al heel vaak en nu weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |