Weet je welke Duitser wel effectief was?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:12 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ook niet van de effectiviteit.
Ik weet waar je op doelt, maar ik ga je een schaatsgerelateerd antwoord geven.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Weet je welke Duitser wel effectief was?
Ja, maar der Karl is een goede nummer Zwei.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Karajan was toch je favoriet?
Is dit Fries of is dit Fries gemengd met Nederlands? Dit klinkt verwarrend.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Femke lijkt in het Fries wat minder een heliumstemmetje te hebben.
(of dit is langer na de race)
Perfect Fries.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dit Fries of is dit Fries gemengd met Nederlands? Dit klinkt verwarrend.
Waarschijnlijk kan Femke niet zo goed Fries.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beetje half om half inderdaad.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jae-Bong Choi won er ook eentje en Kyu-Hyuk Lee (quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Doet me denken aan die Koreaan die ooit op het WK allround verscheen, kae ti ba of zoiets. Dat was een sprintkampioen die kwam om Zuid-Korea meerdere startplaatsen te kunnen geven, hij won de 500 maar moest ook een 5KM rijden, dat ging ehhh moeizaam.
Volgens mij is het vooral inspanningsgerelateerd inderdaad.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:03 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien kunnen ze Maalderink samen met Kramer met pensioen sturen.
Ik kan dit wel volgen,al blijft het een idiote taal.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
In tegenstelling tot de zwakzinnige generaliteitslanddialecten is het Fries gewoon een fatsoenlijke taal.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kan dit wel volgen,al blijft het een idiote taal.
Wow triggeredquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de zwakzinnige generaliteitslanddialecten is het Fries gewoon een fatsoenlijke taal.
Ook de interviewer spreekt niet goed Fries. Het is een mengelmoesje tussen Fries en Nederlands.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Neuh, ik kom uit Midden-Nederland en resideer al jaren in het Westen.quote:
Erg matig dan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:26 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ook de interviewer spreekt niet goed Fries. Het is een mengelmoesje tussen Fries en Nederlands.
Die verslaggever spreekt perfect Fries joh, alleen in het Fries zelf zijn ook weer veel variaties.quote:
Vooral Erik.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:29 schreef VoMy het volgende:
Kunnen de commentatoren na dit jaar eindelijk collectief ontslagen worden?
Dadelijk krijgen we Stekelenburg of Joris dan als vervanger.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:29 schreef VoMy het volgende:
Kunnen de commentatoren na dit jaar eindelijk collectief ontslagen worden?
Of Joris van den Bergquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dadelijk krijgen we Stekelenburg of Joris dan als vervanger.
Marcel Maijer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik met Joris.quote:
Of Frank Snoeksquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zou op zich geen drama zijn.quote:
Dat lijkt ze zelf in ieder geval wel te denken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:49 schreef franklop het volgende:
Denk dat als ze zelf valt het geen calamiteit is Mark
quote:“The rules are you have to fall to get a re-skate,” she said. “In the 500 even a stumble is enough to take you out of it. Maybe I should have sat down.”
Psychologisch voordeelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:33 schreef VoMy het volgende:
De commentatoren zaten de hele tijd te anticiperen op de aanval van Wüst die er niet kwam.
'Dan de verrassing Lollobrigida'.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar Dijkstra zat er nu net weer goed naast.
Eerst andere landen, maar dat zijn er niet veel volgens mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:22 schreef Felagund het volgende:
https://www.isu.org/docma(...)nication-2449-1/file
Op dit lijstje staat USA (3) op de eerste plek op de reservelijst. Betekent dit dat Jackson nu toch kan gaan nu de Noren waarschijnlijk geen gebruik kan gaan maken van hun plekken? Of valt dit onder "unused quota places", in welk geval andere landen voorrang krijgen?
Snap/weet jij dit @:wimderon?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eerst andere landen, maar dat zijn er niet veel volgens mij.
Ik kijk alleen voor Welmoedquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:34 schreef superniger het volgende:
Zie jullie straks wel in het Wie is de mol topic.
2. USA staat op de 3e plek op de reserve lijst.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eerst andere landen, maar dat zijn er niet veel volgens mij.
Eerste volgens onderstaand lijstje van de ISU, maar er wordt voorrang gegeven aan andere landen die nog geen plekken hebben.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
2. USA staat op de 3e plek op de reserve lijst.
Fresia is echt geweldig. Beetje a la G.I. Jane commando's brullen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fresiagodin. Roodharige is ook wel leuk
Er zijn 2 landen op de reserve lijst die nog geen plek hebben. Dus is USA als 3e aan de beurt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerste volgens onderstaand lijstje van de ISU, maar er wordt voorrang gegeven aan andere landen die nog geen plekken hebben.
https://www.isu.org/docma(...)nication-2449-1/file
Argentiine (R1), Roemenië (R2), en Belgie (R3) staan in ieder geval hoger volgens het lijstje. Ook Groot-Britannie volgens mij. Of ik snap niets van het lijstje, heel duidelijk is het allemaal niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er zijn 2 landen op de reserve lijst die nog geen plek hebben. Dus is USA als 3e aan de beurt.
Dat zijn dan Arias, Hogas, Vanhoutte en Smeding volgens mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Argentiine (R1), Roumenie (R2), en Belgie (R3) staan in ieder geval hoger volgens het lijstje. Ook Groot-Britannie volgens mij. Of ik snap niets van het lijstje, heel duidelijk is het allemaal niet.
De Argentijn en de Roemeen staan in de top30 en zouden daarmee aan de start mogen verschijnen op OS. Ook worden er maar 8 reserves aangewezen. De reden dat ze nu toch op de reserve lijst staan zal denk ik te maken hebben dat de ISU maar 166 atleten mogen inschrijven bij het IOC en dat ze op dit moment 207 tickets hebben verdeeld.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Argentiine (R1), Roumenie (R2), en Belgie (R3) staan in ieder geval hoger volgens het lijstje. Ook Groot-Britannie volgens mij. Of ik snap niets van het lijstje, heel duidelijk is het allemaal niet.
Ik ben blij met deze quote. Martin Feigenwinter was inmiddels een beetje weggezakt, maar toch wel de wegbereider voor Hänggi (die dit jaar overigens nog een puike 1.59.99 reed in Inzell. Helaas zijn de M50 records door Boutiette heel scherp gezet (nog los van die kulregel dat je echte mastersrecords alleen bij masterswedstrijden mag rijden)).quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jae-Bong Choi won er ook eentje en Kyu-Hyuk Lee () ook een keer (Martin Feigenwinter werd toen laatste op de 500 meter in 41.25 @:I.R.Baboon). Lee reed toen 7:23 op de 5 kilometer
![]()
https://youtu.be/J5SIkKRPo1g?t=3098
Ik begreep van het befaamde schaatsforum dat Smeding (nog) niet was voorgedragen door het lokale OC.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:58 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dat zijn dan Arias, Hogas, Vanhoutte en Smeding volgens mij.
Wel op de 1e plek met 5 sec.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die heeft een PR van 2:02, ik denk niet dat ze zich hier gaat plaatsen
Als je ziet dat ze eergisteren sneller reed dan Leerdam op het OKT op de 1000, valt die 1:55.8 op de 1500 wel tegen.quote:
Geen woord. Amerikaans verslag is nogal 13 in een dozijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wordt er iets gezegd over zware omstandigheden? Tijden vallen niet mee.
1024 hPa luchtdruk of zoiets. Niet heel ideaal, al was dat gisteren volgens mij ook niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wordt er iets gezegd over zware omstandigheden? Tijden vallen niet mee.
De resultaten op de eerste twee dagen waren heel goed. Zal toch iets veranderd zijn dan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
1024 hPa luchtdruk of zoiets. Niet heel ideaal, al was dat gisteren volgens mij ook niet.
Was op de 5km ook zo. Prima tijd ook voor een laaglandbaan waar Krol en Nuis nooit komen. Die was echt zo goedquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:02 schreef hole1988 het volgende:
Baanrecord nog in handen van Chad. 1:44.47
Ja het is een beetje random, maar boeiendquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:40 schreef Pino112 het volgende:
Wat doen die Amerikaanse resultaten in het EK-topic?
Doe dat in het OKT topic of desnoods het algemene.
Lekker belangrijk. Niemand klaagt er ook over dat dit topic niet in het schaats sub-forum staat.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:40 schreef Pino112 het volgende:
Wat doen die Amerikaanse resultaten in het EK-topic?
Doe dat in het OKT topic of desnoods het algemene.
Mobiel zie ik dat niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Niemand klaagt er ook over dat dit topic niet in het schaats sub-forum staat.
Ik denk niet dat die heel snel schaatstquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mobiel zie ik dat niet.
Maar als we alles door elkaar gaan halen wordt het nog lachen.
Wat vonden jullie van de afvaller in WIDM?
Duurt al snel te lang ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die heel snel schaatst
franklop postte het eerst over de Amerikaanse trials in het OKT topic, daar had het van mij best mogen blijven maar ik begon er vandaag niet overquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mobiel zie ik dat niet.
Maar als we alles door elkaar gaan halen wordt het nog lachen.
Wat vonden jullie van de afvaller in WIDM?
Dat vroeg ik me ook af. Ik denk dat US Speed Skating de ISU een klein bedrag betaalt om dat platform te gebruiken voor de uitslagen, maar dat het toernooi niet in de lijstjes met ISU toernooien mag verschijnen.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:18 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe vind je zulke events (USA trials) op de ISU kalender? Met de link hier gegeven kwam ik er, maar als ik vervolgens op die site rond klik en naar 'Events' ga, dan is het niet meer terug te vinden en staan er alleen internationale toernooien op een rijtje. Dus hoe kom je aan dat /2022_USA_0002/ gedeelte
Dat staat het wel!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Niemand klaagt er ook over dat dit topic niet in het schaats sub-forum staat.
Inmiddels wel. Zal noodgang wel gedaan hebben.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat staat het wel!
Verder eens met Pino hoor, laten we gewoon het OKT-topic gebruiken voor olympische kwalificatie.
Nee, ik toen ik die post zagquote:Op zondag 9 januari 2022 04:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Inmiddels wel. Zal noodgang wel gedaan hebben.
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 9 januari 2022 04:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Inmiddels wel. Zal noodgang wel gedaan hebben.
vanaf 14:05 op NPO1quote:Op zondag 9 januari 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Niet alles komt op teeveee neem ik aan? Aangezien ze veldrijden uitzenden.
Nu op NPO1, Hansquote:Op zondag 9 januari 2022 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het NK voor mannen (veldrijden) is straks en wordt uitgezonden zegt Dioon, Hans.
Nu wel voor live sport, dat vind ik een geldige reden.quote:
En dus kan je nu schaatsen kijken op NPO1.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja de mannen zijn ook nog niet begonnen, simpleton.
Niet alles komt op teeveee neem ik aan? Aangezien ze veldrijden uitzenden.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:12 schreef superniger het volgende:
[..]
En dus kan je nu schaatsen kijken op NPO1.
Valt weinig over te zeggen zonder de grootste concurrentie aanwezigquote:Op zondag 9 januari 2022 14:18 schreef Remco het volgende:
Dat zag er ook weer strak uit begin zowaar wat vertrouwen in de ploegenachtervolging te krijgen.
Tijd zegt wel watquote:Op zondag 9 januari 2022 14:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Valt weinig over te zeggen zonder de grootste concurrentie aanwezig
Wel een strakke tijd, maar 1,5 sec langzamer dan Takagi/Takagi/Sato in Calgary.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Valt weinig over te zeggen zonder de grootste concurrentie aanwezig
Ja die vielen daar ook een beetje tegen.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel een strakke tijd, maar 1,5 sec langzamer dan Takagi/Takagi/Sato in Calgary.
Klopt, al vind ik het nog steeds een enorm risico dat de mannen nog geen reserve hebben. Hoop dat dat goed met Bergsma besproken wordt.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:22 schreef Remco het volgende:
Maar ook dat beide teams nu al bekend zijn en dat daar weinig discussie meer over is dat is andere Olympische jaren wel anders geweest.
Dat heeft op zich ook wel te maken met dat je nog minder mensen hebt waar je uit kunt putten.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:22 schreef Remco het volgende:
Maar ook dat beide teams nu al bekend zijn en dat daar weinig discussie meer over is dat is andere Olympische jaren wel anders geweest.
Als je de beste bent maakt dat natuurlijk niets uit. Maar het kan wel het verschil zijn tussen brons en zilver.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:26 schreef Remco het volgende:
Het is ook een beetje geluk hebben met de loting op de OS.
Had het idee dat de Japansen die race vooral bezig waren met foutloos binnenkomen, na de val de week ervoor.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja die vielen daar ook een beetje tegen.
Wat ik wel knap vond was de versnelling in de laatste ronde met Schouten op kop
Eerste ronde is op tijd, daarna halve finale en finale. Tijd heb je in eigen handquote:Op zondag 9 januari 2022 14:26 schreef Remco het volgende:
Het is ook een beetje geluk hebben met de loting op de OS.
Kost hem een goeie klassering denk ik. Ben benieuwd naar Johansson.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen is wel behoorlijk kut op 1500
Geen Nederlanders op de baan zeker?quote:Op zondag 9 januari 2022 14:35 schreef hhh38 het volgende:
Tijdens een ander onderdeel naar een interview gaan
Doe tenminste split screen dan
Hebben ze toch ook?quote:Op zondag 9 januari 2022 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg altijd het gevoel dat Antwanet en Wust een teringhekel aan elkaar hebben.
Wordt nu ook bevestigd?quote:Op zondag 9 januari 2022 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg altijd het gevoel dat Antwanet en Wust een teringhekel aan elkaar hebben.
Wüst heeft een blauwtje gelopen bij Antwanet.quote:
Ze zaten samen in een team en ADJ had het moeilijk met de spelletjes van Wüst richting de belangrijke races, en de belangrijke races überhaupt.quote:
Wel artikel uit 2017:quote:
RIP ViKoenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Brodka de gouden meedalje winnaar. Weten jullie nog.
Jaromir Radke is zijn geestelijk vader.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Mooie wedstrijd was dat.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Alleen Bergsma kan goed schaatsen!quote:Op zondag 9 januari 2022 14:44 schreef DeLuna het volgende:
"Schaatsers die de 30 passeren"
Jeetje Nuis is ook 30+
Dit commentaar
Die is dan ook regelmatig stijf.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:44 schreef DeLuna het volgende:
Jeetje Nuis is ook 30+
Dit commentaar
Pechstein doet ook nog steeds mee.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:44 schreef DeLuna het volgende:
Jeetje Nuis is ook 30+
Dit commentaar
Dat was toch al zo tijdens zijn aanstellingquote:Op zondag 9 januari 2022 14:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij neemt niemand hem meer serieus.
Een Limbo die ze ergens bij schaatsclub Geleen in Grefrath hebben opgepikt rijdens het trainen van de junioren. Waarom zou je?quote:Op zondag 9 januari 2022 14:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat was toch al zo tijdens zijn aanstelling
Nee, niet te vergelijken, dat is ook een race i.p.v. ritten op tijd.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit kun je toch niet vergelijken met de 1.500 op de atletiekbaan.
Dit jaar weer prima in vorm hoor. 28.0 ook een prima slotronde.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:55 schreef VoMy het volgende:
Nee het was een debiele theorie van Johansson. Maar toen had ie iig nog conditie, dat is er nu een beetje af.
Spant er om denk ik, moet kunnen.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik denk niet dat Krol en Nuis deze tijd gaan verbeteren
Dit was weer gewoon goed.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:55 schreef VoMy het volgende:
Nee het was een debiele theorie van Johansson. Maar toen had ie iig nog conditie, dat is er nu een beetje af.
Zoals altijd is de 1500 meter de koningsafstand.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:01 schreef hhh38 het volgende:
De 1500m op de Spelen wordt echt genot. Zoveel kanshebbers
eerlijk gezegd was ik het vergetenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |