Weet je welke Duitser wel effectief was?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:12 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ook niet van de effectiviteit.
Ik weet waar je op doelt, maar ik ga je een schaatsgerelateerd antwoord geven.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Weet je welke Duitser wel effectief was?
Ja, maar der Karl is een goede nummer Zwei.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Karajan was toch je favoriet?
Is dit Fries of is dit Fries gemengd met Nederlands? Dit klinkt verwarrend.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Femke lijkt in het Fries wat minder een heliumstemmetje te hebben.
(of dit is langer na de race)
Perfect Fries.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dit Fries of is dit Fries gemengd met Nederlands? Dit klinkt verwarrend.
Waarschijnlijk kan Femke niet zo goed Fries.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beetje half om half inderdaad.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jae-Bong Choi won er ook eentje en Kyu-Hyuk Lee (quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Doet me denken aan die Koreaan die ooit op het WK allround verscheen, kae ti ba of zoiets. Dat was een sprintkampioen die kwam om Zuid-Korea meerdere startplaatsen te kunnen geven, hij won de 500 maar moest ook een 5KM rijden, dat ging ehhh moeizaam.
Volgens mij is het vooral inspanningsgerelateerd inderdaad.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:03 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien kunnen ze Maalderink samen met Kramer met pensioen sturen.
Ik kan dit wel volgen,al blijft het een idiote taal.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
In tegenstelling tot de zwakzinnige generaliteitslanddialecten is het Fries gewoon een fatsoenlijke taal.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kan dit wel volgen,al blijft het een idiote taal.
Wow triggeredquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de zwakzinnige generaliteitslanddialecten is het Fries gewoon een fatsoenlijke taal.
Ook de interviewer spreekt niet goed Fries. Het is een mengelmoesje tussen Fries en Nederlands.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Neuh, ik kom uit Midden-Nederland en resideer al jaren in het Westen.quote:
Erg matig dan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:26 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ook de interviewer spreekt niet goed Fries. Het is een mengelmoesje tussen Fries en Nederlands.
Die verslaggever spreekt perfect Fries joh, alleen in het Fries zelf zijn ook weer veel variaties.quote:
Vooral Erik.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:29 schreef VoMy het volgende:
Kunnen de commentatoren na dit jaar eindelijk collectief ontslagen worden?
Dadelijk krijgen we Stekelenburg of Joris dan als vervanger.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:29 schreef VoMy het volgende:
Kunnen de commentatoren na dit jaar eindelijk collectief ontslagen worden?
Of Joris van den Bergquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dadelijk krijgen we Stekelenburg of Joris dan als vervanger.
Marcel Maijer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dadelijk krijgen we Stekelenburg of Joris dan als vervanger.
Ja, dat bedoelde ik met Joris.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |