SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
"Omzet Bol.com explodeert door lockdown: +70 procent"quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:34 schreef Blik het volgende: [..] Just for the record. Hoeveel extra omzet of winst heeft een bol.com of coolblue te pakken door corona? Ik denk dat je dat schromelijk overschat omdat daar een grote bottleneck tussenzit, namelijk de bezorging van die producten. Een PostNL kan niet opeens 100% meer pakketjes bezorgen. Voor wat betreft een supermarkt of thuisbezorgd ben ik het met je eens.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eijn-corona-lockdown![]()
Precies dat ja. In plaats van duizenden euro’s aan vakanties uit te geven besloten mensen vorig jaar massaal hun huis op te laten knappen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Absoluut. Zelfs keukenboeren en stucadoors zijn niet aan te slepen. Zelfs Praxis heeft in 2020, ondanks de lockdown en het winkelen op afspraak, de winst ongelooflijk zien stijgen.
Genoeg sectoren die daar profijt van hebben gehad.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zelfs de Praxis heeft in 2020 dikke winst zien stijgen. Ondanks lockdowns en winkelen op afspraak.
https://retailtrends.nl/n(...)-winst-flink-stijgen![]()
Het lijkt erop dat de Amerikaanse RIVM zich behoorlijk heeft verkeken op de situatie.
Voor de kerst was dit de verwachting.
Voor Oud & Nieuw werd de verwachting naar boven bijgesteld.
En dit is de huidige verwachting.
![]()
![]()
Tja, wat moet je erover zeggen? Twee miljard is een hoop geld. Maar KLM kreeg in de eerste week van de pandemie gelijk het dubbele overgemaakt.quote:![]()
Ik heb mijn vakantiegeld van 2020 en 2021 volledig ingezet voor het isoleren en moderniseren van mijn huis inderdaad.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies dat ja. In plaats van duizenden euro’s aan vakanties uit te geven besloten mensen vorig jaar massaal hun huis op te laten knappen.
Genoeg sectoren die daar profijt van hebben gehad.![]()
is dat heel gek met omnicron dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, toevallig dat dan ineens alleen kinderen met corona in het ziekenhuis komen....![]()
Wat totaal belachelijk is. Als er één sector is waarbij je 'pandemie' gewoon als bedrijfsrisico zou mogen zien, dan is het de luchtvaart wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, wat moet je erover zeggen? Twee miljard is een hoop geld. Maar KLM kreeg in de eerste week van de pandemie gelijk het dubbele overgemaakt.
En dat tekent dat er vooral wordt gekeken naar de economie en niet naar de impact op de individuele burger. Dat snap ik wel, maar daar mag men best wel wat explicieter over zijn.![]()
In 1 kwartaal misschien. Maar voor zover ik weet hebben we iets langer met corona te maken dan 1 kwartaalquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:43 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
"Omzet Bol.com explodeert door lockdown: +70 procent"
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eijn-corona-lockdownIk zeg ook niet dat deze partijen geen omzetgroei zien. Ik zeg alleen dat het meevalt omdat er andere bottlenecks zijn zoals distributie en logistiek.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Coolblue heeft zijn omzet met een derde zien stijgen in een jaar tijd. Deels ook vanwege nieuwe diensten, maar de postbezorging heeft niet zo veel invloed op Coolblue, omdat ze een heel groot deel zelf bezorgen.
Bol is tijdens de lockdown van 2020 gezegend met een omzetstijging van 70(!!!!)%.
Cijfers van 2021 zijn er nog niet, maar waarom zou dat effect er niet zijn. Of sterker nog, blijvend meer omzet omdat mensen de weg meer hebben gevonden.
En zoals ik al eerder aanhaalde, van bol.com weet ik dat ze best wel wat terugdoen voor verschillende groepen in de samenleving![]()
Het zijn vooral de kleine bedrijfjes die het moeilijk hebben, maanden dicht, iemand met een winkeltje of max 2. Maargoed die zijn toch al gedoemd om allemaal te verdwijnen de komende jaren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zelfs de Praxis heeft in 2020 dikke winst zien stijgen. Ondanks lockdowns en winkelen op afspraak.
https://retailtrends.nl/n(...)-winst-flink-stijgen
Dat geweld van alibaba/amazon/zalando en co. kan je moeilijk tegenop.![]()
Een derde omzetgroei voor een bedrijf dat al jaaaaren bestaat 'valt mee'? lolquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:46 schreef Blik het volgende:
[..]
In 1 kwartaal misschien. Maar voor zover ik weet hebben we iets langer met corona te maken dan 1 kwartaal
[..]
Ik zeg ook niet dat deze partijen geen omzetgroei zien. Ik zeg alleen dat het meevalt omdat er andere bottlenecks zijn zoals distributie en logistiek.
En zoals ik al eerder aanhaalde, van bol.com weet ik dat ze best wel wat terugdoen voor verschillende groepen in de samenleving![]()
En toch hadden ze het lef ons om geld te vragen om naar Spanje te vliegenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, wat moet je erover zeggen? Twee miljard is een hoop geld. Maar KLM kreeg in de eerste week van de pandemie gelijk het dubbele overgemaakt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2022 22:49:41 ]![]()
Dat was dan ook niet de discussie. het ging er om dat je juist die grote partijen vanaf het begin een solidariteitsbelasting op had moeten leggen. Vanaf de dag dat de steun voor de kleinere ondernemers werd aangekondigd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:47 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het zijn vooral de kleine bedrijfjes die het moeilijk hebben, maanden dicht, iemand met een winkeltje of max 2. Maargoed die zijn toch al gedoemd om allemaal te verdwijnen de komende jaren.
Dat geweld van alibaba/amazon/zalando en co. kan je moeilijk tegenop.![]()
Al iets gelekt van OMT adviezen, dat was toch vandaag? Ik wil naar de kapper. Die lockdowns hebben altijd de neiging om te beginnen als mijn kappersbezoek al 2 weken overdue is. Het is nu op zo'n lengte dat ik me er aan begin te ergeren.![]()
Het ging mij er meer om dat 70% meer toch per post op tijd kunnen verwerken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:46 schreef Blik het volgende:
[..]
In 1 kwartaal misschien. Maar voor zover ik weet hebben we iets langer met corona te maken dan 1 kwartaal
[..]![]()
Keek net OP1. Ze vergelijken alleen met Engeland en Denemarken. Maar niet met Zweden of Finland. In al die landen zijn winkels en horeca open. Diederik Gommers gaat daar totaal niet op in.![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:49 schreef mascara-klodder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zullen de aandeelhouders niet zo blij mee zijn, en zeker niet iets dat uit de hoed zou komen van VVD/Rutte 3-4 of 5.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet de discussie. het ging er om dat je juist die grote partijen vanaf het begin een solidariteitsbelasting op had moeten leggen. Vanaf de dag dat de steun voor de kleinere ondernemers werd aangekondigd.![]()
Officieel is er nog niets bekend, maar als ik jou was zou ik maar rekening houden met een verlenging van drie weken. Alle O's zijn aanwezig: Oplopende cijfers, Omikron, Onzekerheid, Open scholen, OMT-voorzichtigheid.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:50 schreef Schuifpui het volgende:
Al iets gelekt van OMT adviezen, dat was toch vandaag? Ik wil naar de kapper. Die lockdowns hebben altijd de neiging om te beginnen als mijn kappersbezoek al 2 weken overdue is. Het is nu op zo'n lengte dat ik me er aan begin te ergeren.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Oh noooo....quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Officieel is er nog niets bekend, maar als ik jou was zou ik maar rekening houden met een verlenging van drie weken. Alle O's zijn aanwezig: Oplopende cijfers, Omikron, Onzekerheid, Open scholen, OMT-voorzichtigheid.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Wellicht moet je even uitzoeken hoeveel omzet bol.com per jaar heeft gedaan. Dan zie je dat ze jaar op jaar makkelijk de 30% groei halenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een derde omzetgroei voor een bedrijf dat al jaaaaren bestaat 'valt mee'? lol
2016: 1 miljard
2017: 1.6 miljard
2018: 2.1 miljard
2019: 2.8 miljard
2020: 4.3 miljard
2021: 5.5 miljard ?
Welk onverklaarbare event gebeurde er in 2017 waardoor ze 60% groei lieten zien?![]()
Die 30% ging over Coolblue.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Wellicht moet je even uitzoeken hoeveel omzet bol.com per jaar heeft gedaan. Dan zie je dat ze jaar op jaar makkelijk de 30% groei halen
Welk onverklaarbare event gebeurde er in 2017 waardoor ze 60% groei lieten zien?![]()
Coolblue groeit ook gewoon 10-20% steady per jaar zonder coronaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die 30% ging over Coolblue.![]()
Je vergeet de belangrijkste: onwijze slechte leiders.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Officieel is er nog niets bekend, maar als ik jou was zou ik maar rekening houden met een verlenging van drie weken. Alle O's zijn aanwezig: Oplopende cijfers, Omikron, Onzekerheid, Open scholen, OMT-voorzichtigheid.![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:50 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met die hoge cijfers in november/december was het ook niet zo heel verstandig om het minimaal 2 weken uit te stellenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:50 schreef Schuifpui het volgende:
Al iets gelekt van OMT adviezen, dat was toch vandaag? Ik wil naar de kapper. Die lockdowns hebben altijd de neiging om te beginnen als mijn kappersbezoek al 2 weken overdue is. Het is nu op zo'n lengte dat ik me er aan begin te ergeren.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Genoeg kappers die nu tijd over hebben om bij je thuis te komen, even doorvragenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:50 schreef Schuifpui het volgende:
Al iets gelekt van OMT adviezen, dat was toch vandaag? Ik wil naar de kapper. Die lockdowns hebben altijd de neiging om te beginnen als mijn kappersbezoek al 2 weken overdue is. Het is nu op zo'n lengte dat ik me er aan begin te ergeren.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Wat ik hoor "Ik geef Kuipers een bal voor het doel zodat ie het OMT kan torpederen als dit goed uitkomt bij zijn nieuwe baan"quote:Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Ja, maar eerder 10 dan 20. En dat is allemaal in lijn met de toename van het aandeel online bestellingen. In één klap meer dan 30% is ongehoord voor Coolblue en grotendeels toe te schrijven aan corona.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Coolblue groeit ook gewoon 10-20% steady per jaar zonder corona
De omzet van Coolblue heeft altijd de lijn gevolgd van het online bestellen over de gehele linie, met een kleine plus omdat het gewoon een top bedrijf is. De stijging in 2020 (en vermoedelijk 2021) is totaal uit verhouding en te danken/wijten aan corona. Gelukkig zien zij (en de beleggingssites) dat zelf wel, dat is me meer waard dan jouw mening![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Officieel is er nog niets bekend, maar als ik jou was zou ik maar rekening houden met een verlenging van drie weken. Alle O's zijn aanwezig: Oplopende cijfers, Omikron, Onzekerheid, Open scholen, OMT-voorzichtigheid.![]()
Dit is toch niet meer te verkopen. Laat die besmettingen maar enorm omhoog knallen en die ziekenhuiscijfers flink achterblijven. Pandemie voorbij verklaren over een maandje en de test- en vaccinatiestraten sluiten, OMT opheffen en de GGD weer naar normale proporties afschalen. Boosters kunnen eventueel opgenomen worden in het jaarlijkse griepprikprogramma. QR's, reisbeperking en maatregelen opheffen en weer eens normaal doen met z'n allen. Wat kijk ik daar naar uit.![]()
tjah, cijfers waren aan het dalenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:57 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Met die hoge cijfers in november/december was het ook niet zo heel verstandig om het minimaal 2 weken uit te stellen![]()
Ik denk dat dat met name terug te voeren is op het kunnen profiteren van partners die andere vervoerders gebruiken (dhl,dpd,etc) en het feit dat er ook in België een lockdown gaande was waardoor BPost flink groter is geworden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:50 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat 70% meer toch per post op tijd kunnen verwerken.![]()
I know.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:57 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Met die hoge cijfers in november/december was het ook niet zo heel verstandig om het minimaal 2 weken uit te stellen![]()
Die afspraken moet ik maken als ik op m'n werk ben en dan vergeet ik dat. Ik heb altijd weken nodig om een prive-iets onder werktijd te regelen, omdat het te druk is en ik er niet aan denk. Het werkt gelukkig ook omgekeerd dat ik niets van werk kan herinneren als ik thuis ben. Tevens een van de belangrijkste redenen dat thuiswerken enorm ruk is, om het maar weer eens naar corona terug te brengen.![]()
Doe eens niet zo zuur, nergens ontken ik een corona-effect bij de online partijen. We moeten alleen niet doen alsof hier enorme winsten uit voortkomen en dat deze partijen niks terug hebben gedaan voor de maatschappij.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, maar eerder 10 dan 20. En dat is allemaal in lijn met de toename van het aandeel online bestellingen. In één klap meer dan 30% is ongehoord voor Coolblue en grotendeels toe te schrijven aan corona.
De omzet van Coolblue heeft altijd de lijn gevolgd van het online bestellen over de gehele linie, met een kleine plus omdat het gewoon een top bedrijf is. De stijging in 2020 (en vermoedelijk 2021) is totaal uit verhouding en te danken/wijten aan corona. Gelukkig zien zij (en de beleggingssites) dat zelf wel, dat is me meer waard dan jouw mening
En dat is wel het beeld dat werd gesuggereerd door jou. Maar je weet wel mijn post met 2 recente voorbeelden hiervan compleet te negeren zodat je je punt kan blijven maken![]()
Ik mag weer uit quarantaine, op naar de kroeg
~FEYENOORD~
Maar het kabinet luisterde nu toch ook niet alleen enkel naar het OMT als ik sommigen hier moet geloven?quote:![]()
![]()
Maar er was aardig was paniek vanwege de nieuwe variantquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:01 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
tjah, cijfers waren aan het dalen![]()
![]()
dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:07 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar er was aardig was paniek vanwege de nieuwe variant![]()
Ja ik herken dat wel een beetje, wat meestal doe is gewoon een e-mail naar mijn werk e-mail adres stuur zodat ik het mijzelf herinner.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:05 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
I know.![]()
Die afspraken moet ik maken als ik op m'n werk ben en dan vergeet ik dat. Ik heb altijd weken nodig om een prive-iets onder werktijd te regelen, omdat het te druk is en ik er niet aan denk. Het werkt gelukkig ook omgekeerd dat ik niets van werk kan herinneren als ik thuis ben. Tevens een van de belangrijkste redenen dat thuiswerken enorm ruk is, om het maar weer eens naar corona terug te brengen.
En ik vind het ideaal als ik bij een kapper de afspraak online kan inboeken.![]()
Volgens mij hebben ze eenmalig afgeweken van het OMT toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar het kabinet luisterde nu toch ook niet alleen enkel naar het OMT als ik sommigen hier moet geloven?~FEYENOORD~
Wat hebben die bedrijven precies terug gedaan voor de maatschappij?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zuur, nergens ontken ik een corona-effect bij de online partijen. We moeten alleen niet doen alsof hier enorme winsten uit voortkomen en dat deze partijen niks terug hebben gedaan voor de maatschappij.
Corona-effect heeft onzeker een booster gegeven aan online-verkoop en de supermarkten hebben ook kunnen profiteren omdat andere sectoren gesloten bleven.![]()
Welke voorbeelden? Van Bol.com? Daar heb ik dan vast heel bewust overheen gelezen omdat ik Bol.com niet serieus neem als het over solidariteit gaat. Die trekken volledig het vel over de botten van de ondernemers die zich daar aansluiten. Die maken zo belachelijk veel winst over de rug van hun onderaannemers. Nu vind ik dat die onderaannemers daar niet over moeten klagen omdat ze nu er desondanks beter van worden, maar om ze nu te prijzen omdat ze met de kaasrasp over hun miljoenenomzet gaan vind ik te ver gaan hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zuur, nergens ontken ik een corona-effect bij de online partijen. We moeten alleen niet doen alsof hier enorme winsten uit voortkomen en dat deze partijen niks terug hebben gedaan voor de maatschappij.
En dat is wel het beeld dat werd gesuggereerd door jou. Maar je weet wel mijn post met 2 recente voorbeelden hiervan compleet te negeren zodat je je punt kan blijven maken
Dat is echt iets anders dan dat je een substantieel deel van je eigen 10, 20, 30% omzetstijging dankzij Corona af moet staan om de verliezen van kleine ondernemers te compenseren.
Ik ben niet zuur. Ik vind gewoon dat dat één van de weinige punten is waarop onze regering wat ballen heeft laten vallen.![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Wellicht moet je even uitzoeken hoeveel omzet bol.com per jaar heeft gedaan. Dan zie je dat ze jaar op jaar makkelijk de 30% groei halen
Welk onverklaarbare event gebeurde er in 2017 waardoor ze 60% groei lieten zien?85% van alle verkopen via Bol.com is direct vanuit ondernemers, niet vanuit Bol.com zelf. Je moet Bol.com zien als marktplaats.nl voor ondernemers. Zij bieden hun producten aan, Bol verzorgt de logistiek (aanbieden van product + aanmaken verzend etiket + verantwoordelijkheid van de verzending). Het helpt ondernemers hun producten te verkopen zonder een fysieke winkel te openen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze niet vanaf het eerste moment een solidariteitsbijdrage hebben ingesteld voor ondernemers die enorme meer winst hebben gehaald vanuit hun online inkomsten. Bol, Coolblue en dat soort bedrijven hebben hun inkomsten zien exploderen door de maatregelen en het is gek dat daar niet naar gekeken is.
[ Bericht 11% gewijzigd door Kidjuh op 07-01-2022 23:17:50 (extra quote) ]![]()
Wel iets vaker; maar het zijn telkens hele kleine dingetjes. In grote lijnen volgen ze het OMT eigenlijk altijd wel; zou inderdaad fijn zijn als ze na twee jaar en allerlei lockdowns ook andere experts mee zouden nemen en dan net zo veel als het OMT. Lockdowns raakt de hele samenleving; maar toch laten ze zich voornamelijk lijden door slechts één instantie; die zich enkel met de zorg bezig houdt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze eenmalig afgeweken van het OMT toch?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: