SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
daar moet je bb italie vip de praten de hele dag en hebbenquote:
Hoe meer hoe liever. En niet steeds dat polcor-gedoe. Boring.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:03 schreef Poesjuh het volgende:
Idd ja bijv. wat stokers, paranoïdes, haantjes, heksen, arrogantjes, roddelaars, uitslovers, dommies etcccc
yep kip en broccoli is gezond,maar nach enquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:06 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nou hup, iedereen weer op de bank zitten wachten op de uitzending en speculeren over het vervolg.
Alsjeblieft geen spelletjes. Laat ze gewoon zelf gaan ipv dat voorgekookte gedoe.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar moet je bb italie vip de praten de hele dag en hebben
ook geen spelen,challenges is niet vorgezien ,davor werd hun zeer veel eten
gezendet ,de hebben alles,maar is verlangert van 90
op 180 dagen
nee koken moeten ze wel selfs,dat welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
A
[..]
Alsjeblieft geen spelletjes. Laat ze gewoon zelf gaan ipv dat voorgekookte gedoe.
Nee, er gaan ook wilde speculaties in het huis dat ze moeten battlen, en dat er dan 1tje terug komt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:09 schreef UtopiaFreak het volgende:
Sercan hoopt dat de kijkers mogen kiezen. Maar ehh, dan weten ze dus dat de kijkers niet hebben genomineerd?
Nee, hij denkt dat als de bewoners zelf mogen kiezen dat hij dan sowieso weg moetquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:09 schreef UtopiaFreak het volgende:
Sercan hoopt dat de kijkers mogen kiezen. Maar ehh, dan weten ze dus dat de kijkers niet hebben genomineerd?
Ja maar hoezo zou dat niet het geval zijn als de kijkers mogen kiezen (ervan uitgaande dat de kijkers al hebben genomineerd)quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:12 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee, hij denkt dat als de bewoners zelf mogen kiezen dat hij dan sowieso weg moet
Op dit moment kan ik niet zo vaak aanwezig zijn door vervelende omstandigheden, maar als dat beter gaat zien jullie me wel weer verschijnen hoor. Post wel zo vaak mogelijk gezellig mee xquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:08 schreef suzi1 het volgende:
lavenderr, hoezo ben jij hier geen mod meer??
Geen idee, ik kan niet in zijn hoofd kijken, Hij denkt meer kans te hebben om te mogen blijven als de kijkers mogen stemmenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:12 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ja maar hoezo zou dat niet het geval zijn als de kijkers mogen kiezen (ervan uitgaande dat de kijkers al hebben genomineerd)
hij is ook redelijk paranoia, dus zijn ideeën zullen wel gebaseerd zijn op onzinquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:14 schreef Krambo het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet in zijn hoofd kijken, Hij denkt meer kans te hebben om te mogen blijven als de kijkers mogen stemmen
ah hopelijk gaan die omstandigheden snel veranderen <3quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
O
[..]
Op dit moment kan ik niet zo vaak aanwezig zijn door vervelende omstandigheden, maar als dat beter gaat zien jullie me wel weer verschijnen hoor. Post wel zo vaak mogelijk gezellig mee x
Sterkte!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
O
[..]
Op dit moment kan ik niet zo vaak aanwezig zijn door vervelende omstandigheden, maar als dat beter gaat zien jullie me wel weer verschijnen hoor. Post wel zo vaak mogelijk gezellig mee x
Is dat een haarstuk of echt?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:15 schreef Flow3r het volgende:
toch geen porem die haren![]()
[ afbeelding ]
Sterkte de komende tijd en hopelijk zien we je weer snel hier!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
O
[..]
Probleem 1: wie wil er op date met kittyquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:24 schreef mario390 het volgende:
of bb en keer en date vor kitty organiseren
gaat hmm
weet nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:25 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Probleem 1: wie wil er op date met kitty
probleem 2: wie gaat er in isolatie voor een date met kitty
wie is de stagiair?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat de stagiair gewoon even naar de WC moest, en er niemand verder was om de camera's in de gaten te houden
Mag toch hopen van niet... we gaan toch geen SL's doen omdat de bewoners naakt / schaarsgekleed zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:26 schreef UtopiaFreak het volgende:
Vera liep dus (schaars gekleed?) naar de woonkamer, waarschijnlijk de reden van de SL...
Tantra yoga?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:26 schreef UtopiaFreak het volgende:
Vera liep dus (schaars gekleed?) naar de woonkamer, waarschijnlijk de reden van de SL...
zij huilte in dbk als kitty dequote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:26 schreef Clasientje het volgende:
Dat Noachine niet ruikt dat Kitty zo meurt in die pak hahaha
Nee joh, Rambo staat daar om de dames te beschermen tegen vietcong die ineens uit de doucheputjes komen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:27 schreef Lrod01 het volgende:
Valt me trouwens op dat Dimitri altijd in de badkamer staat als er vrouwen staan te douchen. Vies sneaky mannetje vind ik het.
Ahh oke. Ik vind t wel mooi staan!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze heeft een 'weave 'zoals ze het noemt
Hij bediend de douchepaneel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:27 schreef Lrod01 het volgende:
Valt me trouwens op dat Dimitri altijd in de badkamer staat als er vrouwen staan te douchen. Vies sneaky mannetje vind ik het.
Is mij al vaker opgevallen dat de regie snel schakelt bij mogelijke naaktheidquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet... we gaan toch geen SL's doen omdat de bewoners naakt / schaarsgekleed zijn
ik denk dat ze tegenwoordig zelfs een vechtpartij zullen wegschakelenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:29 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Is mij al vaker opgevallen dat de regie snel schakelt bij mogelijke naaktheid
Enige reden die ik me kan bedenken is dat ze die willen bewaren voor de tv show. Maar dat zou wel triest zijn. Waarom dan streamen? Zodra er iets mis gaat, naakt te zien is, discussies te heftig worden, of alles wat niet PG13 is... meteen SL.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:29 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Is mij al vaker opgevallen dat de regie snel schakelt bij mogelijke naaktheid
Alsof niemand anders dat een keer kan doen.quote:
Oh. Moet ik het ook melden als ik zelf ga douchenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:32 schreef mario390 het volgende:
hoezo meldete niemand dat vera
douchen ging ? moet ik weer terug
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:32 schreef mario390 het volgende:
Ben je een lekker wijf?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh. Moet ik het ook melden als ik zelf ga douchen
Hoe bedoel je dat brabanders hu inslikke en hu zinne niet afmake?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:32 schreef Poesjuh het volgende:
Oh en die stem
Niet alleen onverstaanbaar dus. Maar ook een Brabander die zijn woorden niet afmaakt en de laatste N steeds inslikt. Zo zonde van de hele klankkkk
om het goed te maken zullen we voortaan melden wanneer kitty gaat douchenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:32 schreef mario390 het volgende:
Jezus engine, doe eens inclusief! Of ik hem/haar/het/hen/die/drommels ben maakt niet uit. Wees inclusief en wordt gewoon geil van mij ja!quote:
alsjuuublieft nooitquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
om het goed te maken zullen we voortaan melden wanneer kitty gaat douchen
Is niet erg hoor, leuk. Maar nietttt voor de BB stem zo zonde vind ik. En klinkt ook heel agressief man deze stem damnnnquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat brabanders hu inslikke en hu zinne niet afmake?
Of gewoon 2 streams tegelijk op je scherm zetten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat werd weer werk
stream vor ,stream terug
switchen en switchen
Moet ook he ... ze willen een hele strenge BB dit jaar .. gerucht gaat trouwens dat het Leon Verdonschot is. Als je hem beluistert slikt ie ook inderdaad de helft van al z'n woorden inquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, leuk. Maar nietttt voor de BB stem zo zonde vind ik. En klinkt ook heel agressief man deze stem damnnn
Wou dat hij zich ook wat agressiever gedroeg.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, leuk. Maar nietttt voor de BB stem zo zonde vind ik. En klinkt ook heel agressief man deze stem damnnn
Streng ja maar waar blijft hij dannnnnnnnquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moet ook he ... ze willen een hele strenge BB dit jaar .. gerucht gaat trouwens dat het Leon Verdonschot is. Als je hem beluistert slikt ie ook inderdaad de helft van al z'n woorden in
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:14 schreef Krambo het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet in zijn hoofd kijken, Hij denkt meer kans te hebben om te mogen blijven als de kijkers mogen stemmen
Jawel. Is niet de eerste BB die we zien. Daarom: kap er dagelijks alcohol in !quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet... we gaan toch geen SL's doen omdat de bewoners naakt / schaarsgekleed zijn
Zo klinkt hij wel een beetje ja. Zou zomaar kunnen.quote:
bohhquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jezus engine, doe eens inclusief! Of ik hem/haar/het/hen/die/drommels ben maakt niet uit. Wees inclusief en wordt gewoon geil van mij ja!![]()
Ach, vorig jaar was er aan het begin ook bakken commentaar op de stem. Te Vlaams en te lief.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Streng ja maar waar blijft hij dannnnnnnn
Oke thnx kga ff zoeken en luisteren
quote:
Is ook de schuld van de productie, die voert geen reet uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:39 schreef Kinga het volgende:
Ennnn ze zitten weer samen. Saaie eikels.
Nu net?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:42 schreef Kinga het volgende:
Wat stopte Salar nou in zijn broekzak. Ik heb hier iemand zitten die overtuigd is dat het een mobieltje was. Ik keek net 1 seconde niet dus had het gemist.
Gewoon wat suiker erover tochquote:
ik denk eerder die zender van zijn micquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:42 schreef Kinga het volgende:
Wat stopte Salar nou in zijn broekzak. Ik heb hier iemand zitten die overtuigd is dat het een mobieltje was. Ik keek net 1 seconde niet dus had het gemist.
Misschien z'n zendertje.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:42 schreef Kinga het volgende:
Thomas met zijn litty pranks zoals die emmer met water boven de toiletdeur. Denk niet dat je daar veel van hoeft te verwachten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:41 schreef Whuzz het volgende:
Godver, wéér dat woorden-ketting spel.
Thomas, als je meeleest... DOE IETS!
Idd. Of het wordt saaier dan dit. BB 2023 gaat niet meer bestaan denk ik dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:41 schreef Whuzz het volgende:
MEN / Dierenlepeltopic #146quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:45 schreef Whuzz het volgende:
Hey ik weet een leuk spel! De volgende post moet beginnen met de laatste letter van de vorige post!
Da's leuk toch? toch? ... toch? nee? ok
"k"weet niet ;-)quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:45 schreef Whuzz het volgende:
Hey ik weet een leuk spel! De volgende post moet beginnen met de laatste letter van de vorige post!
Da's leuk toch? toch? ... toch? nee? ok
Meisjesnamenlepeltopicquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:49 schreef BeriBeri het volgende:
Waar kijk ik naar ??
Dacht dat het allemaal spannender etc zou zijn, zijn ze een saai spel(?) aan het doen om namen te raden
dafuq. Er zijn veel nutteloze foktopics, maar dat slaat echt allesquote:
Nous' quote was ook echtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:48 schreef Whuzz het volgende:
Snap ook niet dat Nouchine zo kleft met Kitty... Die heeft wat mama-issues volgens mij.
BB / [Bewoner] Nouchinequote:"Ik ben echt een beetje het mamaatje van het huis."
Ze bedoelde dus "babytje"... lekker kroelen bij mamakittyquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Nous' quote was ook echt
[..]
BB / [Bewoner] Nouchine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:50 schreef Ireth het volgende:
Haha en bij Kitty zaten de nieuwigheidsstrepen nog op de zijkant gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KittIreth!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je koken?
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Er zijn tal van varianten opquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
dafuq. Er zijn veel nutteloze foktopics, maar dat slaat echt alles
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Heerlijk die appelchips ..![]()
[ afbeelding ]
Tot... uh. Nooitquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:53 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ah k, superleuk, ik ga qat anders doen
Kijk wel weer zodra er drank vloeit
Thomas zit niet in de regie, dit zit zich thuis af te trekken op oude beelden van Jill.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:41 schreef Whuzz het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Snel.. douchecam op stream 2 @:mario390
Die lijkt inderdaad altijd alleen en als laatste te gaan douchen. Bang dat al die mannen over het muurtje naar d'r prachtlijf komen gluren...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:54 schreef Flow3r het volgende:
gaat kitty altijd alleen douchen ?
Zonde van dat warme water toch ? Of zijn ze allemaal al geweest ?
Volgens de hyenas hier in huis welquote:
Laat maar, weer kip.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens de hyenas hier in huis wel
(Vandaag roti kip kerrie gemaakt)
Je bent aangenomen!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens de hyenas hier in huis wel
(Vandaag roti kip kerrie gemaakt)
Nee, een "spel". Zal wel weer heeeeel spannend worden.quote:
Deed ze afgelopen dagen wel, jaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:54 schreef Flow3r het volgende:
gaat kitty altijd alleen douchen ?
Zonde van dat warme water toch ? Of zijn ze allemaal al geweest ?
gadverdamme, dat ga je toch niet eten?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Heerlijk die appelchips ..![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
sporten is zowat het enige dat ze kunnen doen om actief te blijven.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:01 schreef odie22 het volgende:
*foemp*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kitty: Huh? IK BEN MIJN HANDDOEK KWIJT!
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:00 schreef spapaars het volgende:
Alles staat klaar, maar het lukt mij maar niet om op de rode knop te drukken.
[ afbeelding ]
Sowieso he, doe alle spellen vanwege streamlock maar tijdens de uitzendingrnquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:00 schreef Benny het volgende:
Jaaaa leuk... Eerst het douchewater op. Daarna een intensief spel.
Let's go Thomas!
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:01 schreef odie22 het volgende:
De gehele handdoek nodig om d'r snee te drogen, en straks weer om het lichaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BB: "Kristof en Sercan... weten jullie eigenlijk.... door wie jullie zijn genomineerd?"quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:05 schreef Stargazing het volgende:
Ze zijn te hecht en vertrouwen elkaar teveel
Had allang een warm bad genomen in de hot tube, die stook je met hout.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:05 schreef Stargazing het volgende:
Iemand zou de de geheime opdracht moeten krijgen om al het warme water te laten weglopen, dan zal het spel pas echt beginnen
Zit volgens mij een slot op.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had allang een warm bad genomen in de hot tube, die stook je met hout.
die zit op slotquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
zit een hangslot opquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
volgens mij vertrouwt de productie te veel op Thomas en zijn "ervaringen" en word er daarom geen zak gedaanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:04 schreef UtopiaFreak het volgende:
Vorig jaar waren er nog saaie huisregels, zelfs die zijn er nu niet.
Zou leuk zijn voor ons maar, waarom zouden ze? Ze moeten iedereen te vriend houden ivm mogelijke nominaties en positieve stemmen tijdens finale. Mede hierom is het ook allemaal zo soft.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:05 schreef Stargazing het volgende:
Iemand zou de de geheime opdracht moeten krijgen om al het warme water te laten weglopen, dan zal het spel pas echt beginnen
Mjah, Thomas deed zelf ook gee fuck, tenzij hij door anderen (Jill, Michel) werd opgezweept.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:07 schreef Stargazing het volgende:
[..]
volgens mij vertrouwt de productie te veel op Thomas en zijn "ervaringen" en word er daarom geen zak gedaan
Thomas voerde zelf helemaal niks uit, wat weet die nou wat leuk isquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:07 schreef Stargazing het volgende:
[..]
volgens mij vertrouwt de productie te veel op Thomas en zijn "ervaringen" en word er daarom geen zak gedaan
Net niet, als niemand elkaar vertrouwt dan zullen er net meer spanningen zijn, meer drama, minder bondjes en meer eigen keuzes, zoals het hoort. Het is een spel waar iedereen competitie is van elkaar en er maar 1 de winnaar kan zijn maar dat zijn ze volgens mij bij de productie zelf vergetenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:07 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Zou leuk zijn voor ons maar, waarom zouden ze? Ze moeten iedereen te vriend houden ivm mogelijke nominaties en positieve stemmen tijdens finale. Mede hierom is het ook allemaal zo soft.
BB is niet zo creatief. En willen schijnbaar de mensen niet totaal op stang jagen gezien ze wekelijks gesprekken met psychologen hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:05 schreef Stargazing het volgende:
Ze weten al wie er genomineerd zijn dus het grootste gedeelte van het huis voelt zich redelijk veilig momenteel. Na zaterdag is dat voorbij.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:05 schreef Stargazing het volgende:
Ze zijn te hecht en vertrouwen elkaar teveel
neen met een sleutelquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oke, dan hopelijk een cijferslot, kunnen ze nog met dat een spelletje/opdracht spelen.
Ook al een paar dagen geleden gedacht. Maar hottube blijkt op slot.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Exit Thomas NU !!!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:07 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ze wilde het heftiger dan vorig jaar hebben, daar is deze groep toch op gecast neem ik dan aan? Dus je moet geen watjes casten als ze het 'heftiger en zwaarder' willen maken...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
BB is niet zo creatief. En willen schijnbaar de mensen niet totaal op stang jagen gezien ze wekelijks gesprekken met psychologen hebben.
Hij is een kleuter onder moeders rokken, die spelletjes mag spelen. Heeft in zijn leven eigenlijk nog nix gedaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
Thomas voerde zelf helemaal niks uit, wat weet die nou wat leuk is
Ja hoewel dit mijn favoriete onderdeel was.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:12 schreef Kinga het volgende:
Big Brother is al heel lang geen echt sociaal experiment meer. Ik vond dat met die tweets vorig jaar een goeie poging. Wat ook al snel geschrapt was omdat er gejankt werd in de DGK en psychologen opgetrommeld moesten worden voor de tere zieltjes.
dat is net wat ik bedoel, ze voelen zich te veilig. In Big Brother zou iedereen op zijn hoede moeten zijn. De Big Brother die ik me herriner van vroeger was hard, zette mensen tegen elkaar op, en had intensieve opdrachten. Deze Big Brother en die van vorig jaar zijn echte pussy's, en zwak, ze durven de bewoners niet uitdagen lijkt me.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ze weten al wie er genomineerd zijn dus het grootste gedeelte van het huis voelt zich redelijk veilig momenteel. Na zaterdag is dat voorbij.
ja waar is die sleutel eigenlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien was dat het de sleutel die op de lopende band lag.
heb jij en idee hoezo om 19:40 en SL was ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien was dat het de sleutel die op de lopende band lag.
Ik ken het niet van vroeger maar dat zou ik graag zien ja. Zou ook niet weten waarom het niet kan...het kost geen extra geld om wat harder te zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dat is net wat ik bedoel, ze voelen zich te veilig. In Big Brother zou iedereen op zijn hoede moeten zijn. De Big Brother die ik me herriner van vroeger was hard, zette mensen tegen elkaar op, en had intensieve opdrachten. Deze Big Brother en die van vorig jaar zijn echte pussy's, en zwak, ze durven de bewoners niet uitdagen lijkt me.
BB zou een psychologisch zwaar spel moeten zijn, ze worden letterlijk in een huis gedropt met complete vreemdelingen voor 100dagen. als mensen om de 2 seconden voor een klein iets naar de DBK kunnen gaan is er niets aan.
Nu is het gewoon een luxe vakantie en dat is het probleem
vera rende de woonkamer in om te vragen of iemand op de knop kon drukkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb jij en idee hoezo om 19:40 en SL was ?
de 2 meiden stonden nur in de douche
Kitty is het perfecte voorbeeld van iemand die NIET thuishoort in een spel als Big Brother. Ze wil helemaal niets doen en denkt dat ze effe 100 dagen volledig controle krijgt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:17 schreef Mickytjuh het volgende:
En Kitty is alweer klaar...
.hoe denkt zij spellen te kunnen winnen???
vor luxe vakantie hebben ze hel weinig te etenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dat is net wat ik bedoel, ze voelen zich te veilig. In Big Brother zou iedereen op zijn hoede moeten zijn. De Big Brother die ik me herriner van vroeger was hard, zette mensen tegen elkaar op, en had intensieve opdrachten. Deze Big Brother en die van vorig jaar zijn echte pussy's, en zwak, ze durven de bewoners niet uitdagen lijkt me.
BB zou een psychologisch zwaar spel moeten zijn, ze worden letterlijk in een huis gedropt met complete vreemdelingen voor 100dagen. als mensen om de 2 seconden voor een klein iets naar de DBK kunnen gaan is er niets aan.
Nu is het gewoon een luxe vakantie en dat is het probleem
Zoals ik mij de eerste BB België herinner, was er overal alcohol, en kon BB amper zijn gezag laten gelden. Remember Spillie, Bart, Katrijn, en Betty natuurlijk met haar badeendje ... Leuke en spannende afleveringen. Van livestreams was er nog geen sprake.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef Stargazing het volgende:
[..]
BB is een psychologisch spel, als mensen om de 2 seconden voor een klein iets naar de DBK kunnen gaan is er niets aan
Exact...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Kitty is het perfecte voorbeeld van iemand die NIET thuishoort in een spel als Big Brother. Ze wil helemaal niets doen en denkt dat ze effe 100 dagen volledig controle krijgt
maar niet met weinig kledingquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
vera rende de woonkamer in om te vragen of iemand op de knop kon drukken
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:20 schreef Clasientje het volgende:
Spelletjes spelen van squit Game zou leuk zijn vallen mensen af gaan er ook geld vanaf.
Heb nog gebeld, maar ze wilden het niet zeggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb jij en idee hoezo om 19:40 en SL was ?
de 2 meiden stonden nur in de douche
Zoals ik eerder al vermeldde : Cos Opgelicht heet dit programma eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:21 schreef freaky40 het volgende:
Maar al met al is deze eerste week van BB een grote scam gebleken, dat kunnen we wel concluderen.
Jezus wat ben jij een ontzettende Nederlander.....quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:21 schreef freaky40 het volgende:
Maar al met al is deze eerste week van BB een grote scam gebleken, dat kunnen we wel concluderen.
Zelfs dit is een herhaling van vorig jaar, hoe krijgen ze het voor elkaar..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof sloopt het decor
[ afbeelding ]
Spannender. Uitdagender. En JIJ beslist meer dan ooit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een ontzettende Nederlander.....
Het is harder... Het is een actieve groep.....
Harder? In je broekje zeker....quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Weinig eten, 25 minuten warm water en niet je koffer.quote:
Dat is de 2 of 3x al in 2 jaar BB...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof sloopt het decor
[ afbeelding ]
Mjah, ben het met je eens dat het theoretisch harder is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Weinig eten, 25 minuten warm water en niet je koffer.
Ja. Das harder.
En nee, niet in mijn broekje. Zou gek zijn als ik een harde in mijn broekje heb
Spilly vooral zal ik nooit vergeten. Die deed waar hij zin in had, je wist nooit wat je moest verwachten met hem. Het zou me verbazen als er nu nog iemand de deuren openbreekt en het dak op kruipt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zoals ik mij de eerste BB België herinner, was er overal alcohol, en kon BB amper zijn gezag laten gelden. Remember Spillie, Bart, Katrijn, en Betty natuurlijk met haar badeendje ... Leuke en spannende afleveringen. Van livestreams was er nog geen sprake.
En zie de opdrachten ! https://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_(Vlaanderen)
De keet was impressionant. Elke minuut gebeurde er iets.
Wat????? Waar kijk jij naar?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mjah, ben het met je eens dat het theoretisch harder is.
Maar als je naar ze kijkt, heb je dan het idee dat het moeilijk voor ze is?
Laten we eerlijk zijn... een week dezelfde kleding en nauwelijks douchen is wat half nederland doet tijdens de covid-lockdowns
wie heb je gebelt?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb nog gebeld, maar ze wilden het niet zeggen.
Je moeder. Die zei dat je moest gaan slapen.quote:
vera werd niet neuken,snap het nuquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Toch jammer dat Sercan er morgen uit gaat. Ik gok dat hij en Grees anders eerder aan het neuken slaan dat Tobias en Vera...
Je aanname is juist denk ik...... Mar dan nog zwaai ik Sercan met alle liefde uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Toch jammer dat Sercan er morgen uit gaat. Ik gok dat hij en Grees anders eerder aan het neuken slaan dat Tobias en Vera...
Maar die vreten zich wel vol tijdens de lockdown.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mjah, ben het met je eens dat het theoretisch harder is.
Maar als je naar ze kijkt, heb je dan het idee dat het moeilijk voor ze is?
Laten we eerlijk zijn... een week dezelfde kleding en nauwelijks douchen is wat half nederland doet tijdens de covid-lockdowns
niet moeilijk toch? er is letterlijk niets om uit te zenden. "Spannender dan ooit"quote:
nou met al die streamlocks, verwacht je wel iets meer van de uitzendingquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:43 schreef Stargazing het volgende:
[..]
niet moeilijk toch? er is letterlijk niets om uit te zenden. "Spannender dan ooit"
Weetje wat ook spannender dan ooit is? kijken hoe je vissen van de ene naar de andere kant zwemmen in hun aquarium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |