Ja man, die heb je tot maat xxxxxxxxxxxxl. Veel corset, VEEL snoer en rolladen maar!quote:
Je weet niet wat ze nog allemaal van plan zijn, maar ook dat zou zomaar kunnen. Naar eigen zeggen hebben 16.000 aanmeldingen gehad, dus ze kunnen even door...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Of gewoon eens alle bewoners eruit trappen en allemaal nieuwe erin
Ik dacht dat een bepaalde editie van een land dat keertje gedaan hebben.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
in jouw maat, in de mijne. dus ook in de hare
krijg je mooi lichtroze tijdens het mengenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:14 schreef Clasientje het volgende:
Gadverdamme sommigen mannen zijn vies met zijn schippen door de rode zee bij mijn gebeurd niks als ik mijn maandelijkse iets hebt.
He bahquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
krijg je mooi lichtroze tijdens het mengen
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's heel persoonlijk natuurlijk. Als ik de borsten van dames moet raten zou ik doen:
1) Vera
2) Navel
3) Grace
4) Noes
5) Dimitri
6) Kitty
je kunnt goed zeuren maar.. de spele komenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:14 schreef Kinga het volgende:
Kijk ze nou zitten met z'n 11en. Ik kan serieus geen favoriet kiezen. Tobias is echt nietszeggend. Dimitri is een kneus. Grace is gewoon irritant. De meiden zijn eigenlijk ook nietszeggend. Iedereen is onzichtbaar. Ze hebben werkelijk de meest saaie groep mensen bij elkaar gezet. Sercan is de enige die nog voor vuurwerk zou kunnen zorgen. Maar die vliegt er zaterdag toch uit.
If the river runs red, take the muddy pathquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
krijg je mooi lichtroze tijdens het mengen
Waar we niets van mogen zien...jammer joh...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kunnt goed zeuren maar.. de spele komen
zo in de volgende dagen
Abrupt einde dutjequote:
Regie moet ook even eten, hequote:
Hoogtepunt van de week, de streamlocks!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
De SL is Big Brother voor vliegtuigspotters
neinquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:31 schreef Paul het volgende:
hebben ze nou nog niet hun eigen kleren hee?
Dat zal wel chirurgisch verwijdert moeten worden ben lk bangquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:31 schreef Hznootje het volgende:
Zou Kitty dat pak nog wel uitkrijgen? Ze slaapt er zelfs in…buuhhhhh
gezeik dat iets niet haram is. maar dat zal niet gebeuren hoorquote:
Nog even en er zitten zoveel micro-organismes in dat pak dat die, bij elkaar opgeteld, de twaalfde bewoner kunnen vormen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:31 schreef Hznootje het volgende:
Zou Kitty dat pak nog wel uitkrijgen? Ze slaapt er zelfs in…buuhhhhh
Of weer een nieuw virus waardoor we 2 jaar in ons kot zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:35 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nog even en er zitten zoveel micro-organismes in dat pak dat die, bij elkaar opgeteld, de twaalfde bewoner kunnen vormen.
ja ze was 15quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:36 schreef Clasientje het volgende:
Heeft Grace een kind gekregen weet iemand dat?
ja is 20quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:36 schreef Clasientje het volgende:
Op haar 15de een zoon, tot schande van de familie in Brazilië blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:36 schreef Clasientje het volgende:
dus na de uitzending maken ze bekend wie er genomineerd hebben, dan kunnen we een uurtje genieten van de drama en dan worden ze naar bed gestuurd en horen we geen zak meer omdat ze fluisterenquote:
nee dat weten ze al.. oh wie? ja dat weten ze nog niet neequote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus na de uitzending maken ze bekend wie er genomineerd hebben, dan kunnen we een uurtje genieten van de drama en dan worden ze naar bed gestuurd en horen we geen zak meer omdat ze fluisteren
prachtig weer
zelfs utopia (vooral 1) was vaak genoeg vermakelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hoe kan het toch dat ze het elke keer voor elkaar krijgen . Binnen een paar dagen super saai. BB 1 was geweldig . DGK nog beter. Maar dit moet vlammen.
Nopequote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze weten al dat Nawal en Salar hun genomineerd hebben ?
ik zit dus te wachten op al die dramaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee dat weten ze al.. oh wie? ja dat weten ze nog niet nee![]()
Was visueel al veel beter dan dat BB huis met een minituin.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
zelfs utopia (vooral 1) was vaak genoeg vermakelijk.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze weten al dat Nawal en Salar hun genomineerd hebben ?
Denk gewoon dat ze het niet wil....hier zei ook al iemand dat ze altijd een tshirt kan pakken van Nouchine of een broek. En dan hoeft ze er tenminste niet in te slapen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:31 schreef Clasientje het volgende:
Als Kitty niet in haar jurk wilt lopen kan ze ook gewoon in haar badjas lopen voor 2 daagjes en haar roze pak is weer fris droog en schoon.
Ik ook. Ik mis altijd van alles op,de streams maar dit wil ik niet missen hoor;)quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zit dus te wachten op al die drama
Dat format van Utopia mis ik echt. Er is nog een heel hoofdstuk gewijd in het boek over John de Mol wat ik aan het lezen ben met verhalen achter de schermen ook. Erg leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
zelfs utopia (vooral 1) was vaak genoeg vermakelijk.
Hoe weet je dit? Misschien krijgen ze het wel nooit te wetenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus na de uitzending maken ze bekend wie er genomineerd hebben, dan kunnen we een uurtje genieten van de drama en dan worden ze naar bed gestuurd en horen we geen zak meer omdat ze fluisteren
prachtig weer
in het begin ook een bestuurbare 360 cam die snel weer werd weggehaaldquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was visueel al veel beter dan dat BB huis met een minituin.
jawel, want was een opdrachtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Misschien krijgen ze het wel nooit te weten
met een beetje mazzel kunnen we er dus even van genieten na de uitzending, dan gaan ze naar bedquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:41 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik ook. Ik mis altijd van alles op,de streams maar dit wil ik niet missen hoor;)
ben je en meid? wat zall knalpoenani betekenen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:41 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik ook. Ik mis altijd van alles op,de streams maar dit wil ik niet missen hoor;)
Misschien heeft ze een geheime missie dat ze dat pak 24/7 aan moet houden?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk gewoon dat ze het niet wil....hier zei ook al iemand dat ze altijd een tshirt kan pakken van Nouchine of een broek. En dan hoeft ze er tenminste niet in te slapen.
ik ga er van uit, maar inderdaad, aannamequote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Misschien krijgen ze het wel nooit te weten
morgen is pas liveshow hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
met een beetje mazzel kunnen we er dus even van genieten na de uitzending, dan gaan ze naar bed
Hier hebben ze de hele dag de tijd voor gehad
Met uto 1 was die een behoorlijke tijd aanwezig, met 2 helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
in het begin ook een bestuurbare 360 cam die snel weer werd weggehaald
man man doe en spoilerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:42 schreef Paul het volgende:
DGK was leuk om te kijken altijd
[ afbeelding ]
het is verschrikkelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:43 schreef UtopiaFreak het volgende:
Vandaag niets gezien, vast ook niets gemist?
Ja, ik ben een vrouw. En de vrije vertaling is knalkutje.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je en meid? wat zall knalpoenani betekenen?
Ja wtf is dit steeds voor tuin(pad)quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was visueel al veel beter dan dat BB huis met een minituin.
Ik ben nooit zo snel klaar geweest met een RLS. Het wordt iedere keer weer slechterquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:44 schreef KnalPoenani het volgende:
Ja
[..]
Ja, ik ben een vrouw. En de vrije vertaling is knalkutje.
rood maakt agressief (ofzo)quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja wtf is dit steeds voor tuin(pad)
Wel want ze krijgen er 2500 mee voor de pot!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik ga er van uit, maar inderdaad, aanname
ik probeer het nog vol te houden tot de eliminatie en nieuwe bewonersquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:45 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo snel klaar geweest met een RLS. Het wordt iedere keer weer slechter
Spannender. Uitdagender. En JIJ beslist meer dan ooit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik probeer het nog vol te houden tot de eliminatie en nieuwe bewoners
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:47 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Spannender. Uitdagender. En JIJ beslist meer dan ooit.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:47 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Spannender. Uitdagender. En JIJ beslist meer dan ooit.
Ja voorals nog welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:35 schreef Paul het volgende:
De live streams zijn echt saai als ik ff stukje kijk zo
Neequote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:49 schreef UtopiaFreak het volgende:
hebben ze trouwens nieuw vlees gekregen? Kipfilet was gister op
Nee, er was niets aangevuld.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:49 schreef UtopiaFreak het volgende:
hebben ze trouwens nieuw vlees gekregen? Kipfilet was gister op
BB kan ook alleen bekend maken dat ze 2500 voor de pot verdiend hebben en het aan Nawal en Salar overlaten om te vertellen wat de geheime opdracht was, dus hoeft inderdaad nog niet meteen bekend te wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:46 schreef Poesjuh het volgende:
Ja
[..]
Wel want ze krijgen er 2500 mee voor de pot!
Mijn abo bij Vl loopt tot begin feb.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Deze versie is natuurlijk nog spannender dan die van vorig jaar!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:51 schreef Kinga het volgende:
Vorig jaar hadden we al een redbull incident gehad. En het begin van die knikker in de creme van Daan.
Wel want ze krijgen er 2500 mee voor de pot!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik ga er van uit, maar inderdaad, aanname
Goeiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
BB kan ook alleen bekend maken dat ze 2500 voor de pot verdiend hebben en het aan Nawal en Salar overlaten om te vertellen wat de geheime opdracht was, dus hoeft inderdaad nog niet meteen bekend te worden
maar eventuele nieuwe bewoners weten het wél
SAME.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Haar energie werkt als bliksemafleider. Reuze benieuwd naar de sfeer als zij/grace weg zou zijnquote:
Geen luxe verblijf? Ik denk dat menig Nederlander slechter woontquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het komt altijd wat traag op gang. Ik vind er echt wel verbeteringen.
De cast is aantrekkelijker en actiever.
Ik hoor ze ook niet zeuren over het eten of hun koffers.
Dit is wel BB. Geen luxe verblijf zoals vorig jaar.
In het verleden werden ze ook niet verwend met al die boodschappen. Was het ook basis en werken voor wat extra's.
vind ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
In het verleden werden ze ook niet verwend met al die boodschappen. Was het ook basis en werken voor wat extra's.
Het is gewoon saai, teleurstellend en voorspelbaarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:56 schreef mario390 het volgende:
volgens me is het nu zo dat altijd meer
zeikers hier henn komen
er moeten echt half doorgedraaide typetjes in om het leuk te makenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:56 schreef Poesjuh het volgende:
Hele normale mensen gecast dit keer.
Net of ik kijk naar een nieuw team collega's dat er samen iets van moet maken of zo
Naar welk programma zit jij te kijken dan? Ik zie 11 ontzettend saaie nietszeggende mensen die in een week tijd nog 0 tv hebben gemaakt op dat kleine aanvarinkje tussen Kitty en Sercan na. Ben bang dat er ook niet veel meer in zit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die kapotte met gat erin. Net tijdens eten had ze m nog aan d8 ikquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Kitty heeft EINDELIJK haar onderbroek uitgewassen....
weinig eten geen nudeln,ardappelen, vleesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
ik heb de topic bedoeltquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:58 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Het is gewoon saai, teleurstellend en voorspelbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |