Met uto 1 was die een behoorlijke tijd aanwezig, met 2 helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
in het begin ook een bestuurbare 360 cam die snel weer werd weggehaald
man man doe en spoilerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:42 schreef Paul het volgende:
DGK was leuk om te kijken altijd
[ afbeelding ]
het is verschrikkelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:43 schreef UtopiaFreak het volgende:
Vandaag niets gezien, vast ook niets gemist?
Ja, ik ben een vrouw. En de vrije vertaling is knalkutje.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je en meid? wat zall knalpoenani betekenen?
Ja wtf is dit steeds voor tuin(pad)quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was visueel al veel beter dan dat BB huis met een minituin.
Ik ben nooit zo snel klaar geweest met een RLS. Het wordt iedere keer weer slechterquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:44 schreef KnalPoenani het volgende:
Ja
[..]
Ja, ik ben een vrouw. En de vrije vertaling is knalkutje.
rood maakt agressief (ofzo)quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja wtf is dit steeds voor tuin(pad)
Wel want ze krijgen er 2500 mee voor de pot!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik ga er van uit, maar inderdaad, aanname
ik probeer het nog vol te houden tot de eliminatie en nieuwe bewonersquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:45 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo snel klaar geweest met een RLS. Het wordt iedere keer weer slechter
Spannender. Uitdagender. En JIJ beslist meer dan ooit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik probeer het nog vol te houden tot de eliminatie en nieuwe bewoners
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:47 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Spannender. Uitdagender. En JIJ beslist meer dan ooit.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:47 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Spannender. Uitdagender. En JIJ beslist meer dan ooit.
Ja voorals nog welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:35 schreef Paul het volgende:
De live streams zijn echt saai als ik ff stukje kijk zo
Neequote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:49 schreef UtopiaFreak het volgende:
hebben ze trouwens nieuw vlees gekregen? Kipfilet was gister op
Nee, er was niets aangevuld.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:49 schreef UtopiaFreak het volgende:
hebben ze trouwens nieuw vlees gekregen? Kipfilet was gister op
BB kan ook alleen bekend maken dat ze 2500 voor de pot verdiend hebben en het aan Nawal en Salar overlaten om te vertellen wat de geheime opdracht was, dus hoeft inderdaad nog niet meteen bekend te wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:46 schreef Poesjuh het volgende:
Ja
[..]
Wel want ze krijgen er 2500 mee voor de pot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |