SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Da's heel persoonlijk natuurlijk. Als ik de borsten van dames moet raten zou ik doen:quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
En andersom ? Ben zelf nu niet de echte borstenfreak, maar die van Nouch springen er boven uit denk ik.
Is goed Mario, dank je wel voor het melden, zet volgende keer maar in feedback dan houden we het hier cleanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee om dat ik het erder zei is het vuur uit
raten?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's heel persoonlijk natuurlijk. Als ik de borsten van dames moet raten zou ik doen:
1) Vera
2) Navel
3) Grace
4) Noes
5) Dimitri
6) Kitty
Je hebt ze nog niet eens gezien maat. Misschien zijn die van Kitty wel strakker, dan die van Nawel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's heel persoonlijk natuurlijk. Als ik de borsten van dames moet raten zou ik doen:
1) Vera
2) Navel
3) Grace
4) Noes
5) Dimitri
6) Kitty
"spannender dan ooit" het spannendste dat er tot toe is gebeurd is dat ze zelf zeep moesten maken en Sercan die Kitty (Terecht!) op haar bemoeienis aanspreekt. Vorig jaar hadden we al vanaf de eerste paar dagen Theoquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:33 schreef freaky40 het volgende: [..] Kleine speldenprikjes, zeep maken en zulks. Ze overvoeren de bewoners niet met opdrachten is een understatement inmiddels...
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:38 schreef BasEnAad het volgende:
Als ze die jetsers maar niet in de pan laat zakken tussen de piepers.
Heb jij wel streams?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hebt ze nog niet eens gezien maat. Misschien zijn die van Kitty wel strakker, dan die van Nawel.
Dit noemen we een screenblobquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga BB aanklagen..... Mijn monitor is ingebrand van die roze screenlock![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk meiden van Holland. Dat zijn toch wel de goede streamsquote:
Helaas vind Kitty ze dan weer en moeten ze verhuizen....quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is wel leuk dat ze iedere keer een andere hangplek hebben met zijn allen...
In het BB-huis is altijd wat te doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is wel leuk dat ze iedere keer een andere hangplek hebben met zijn allen...
nee zeker niet zorten van nattekut of de jerrel of theo nog ergerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:41 schreef Stargazing het volgende:
Is het te laat om Nathalie er opnieuw in te smijten? of zelfs Jerrel, zolang ze Kitty maar vervangen. Nooit gedacht dat ik dat nog zou zeggen. Wat een saai mens is dit
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:41 schreef Stargazing het volgende:
Is het te laat om Nathalie er opnieuw in te smijten? of zelfs Jerrel, zolang ze Kitty maar vervangen. Nooit gedacht dat ik dat nog zou zeggen. Wat een saai mens is dit
We merken hetquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:41 schreef Hunter het volgende:
[..]
In het BB-huis is altijd wat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |