abonnement Unibet Coolblue
pi_203176571
Typerend weer dat de vrouwen keihard falen
pindazakje
pi_203176682
Wanneer komt die online?
Ik zwaai naar dieren.
pi_203176742
Ik moest zo lachen toen Mo door het beeld kwam gestrompeld na het zwemmen.
  donderdag 13 januari 2022 @ 21:38:54 #104
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_203176806
Najib Amhali gaat ervoor.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_203176825
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 21:33 schreef Geerd het volgende:
Wanneer komt die online?
https://www.npostart.nl/k(...)01-2022/AT_300001154
  donderdag 13 januari 2022 @ 21:41:41 #106
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_203176869
Nu snap je ook direct waarom ze liever geen vrouwen bij de elite-eenheden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_203176897
Die Mo doet me denken aan die andere jongen in het vorige seizoen die was ook ietwat wazig maar ik denk dat Mo nog ver komt (als hij er door de instructeurs niet uitgegooid wordt).


Of net als in zweden (proef d8) een vrouwen commando groep oprichten.
pi_203176924
quote:
Ohw lol had net nog gekeken
Ik zwaai naar dieren.
pi_203177348
Ik had van Laura wel meer verwacht eigenlijk niet zo een insta sletje als die andere 2 die gestopt zijn..
Ik zwaai naar dieren.
pi_203177451
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 21:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Die begeleiding, wat een mongolen zijn dat zeg :')
Nog de grootste mongolen van heel de show, totaal ongeschikt om mensen op te leiden of überhaupt met mensen om te gaan.
Verneuken ook heel de sfeer, werkt averechts.
Wie en want?
pi_203177587
gewoon ff overslaan en door ....ja lekker makkelijk ff grote teen nat beetje janken klaar..man man man man
Ik zwaai naar dieren.
pi_203178438
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 13:43 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]
3KM in 18 min met 20KG bepakking, Jezus.
Het is een leuke oefening ja :+

Maar om het in perspectief te zetten, in een podcast/interview voorbij horen komen: op missie ‘s nachts uit een vliegtuig springen en dan is de bepakking niet 20 maar 50 kilo, plus nog een granaatwerper inclusief munitie, ook 50 kilo, en dan een bergtop op moeten, in het donker, om een OP op te zetten…
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_203178487
Mohamed, beetje de spongebob van de groep of wat ...lekker te dromen weer.

Staat die te klungelen met dat wapen beetje bevelen roepen _O- _O- _O- _O- _O-
Wat een figuur
Ik zwaai naar dieren.
pi_203178608
Hoe kan je nu die zandzak kwijtraken?

Verder is het gewoon bekend dat vrouwen fysiek niet kunnen matchen met mannen, zie ook topsport. Kun je deze individuele dames niet kwalijk nemen i.m.o..
pi_203178802
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 22:57 schreef Tegan het volgende:
Hoe kan je nu die zandzak kwijtraken?

Verder is het gewoon bekend dat vrouwen fysiek niet kunnen matchen met mannen, zie ook topsport. Kun je deze individuele dames niet kwalijk nemen i.m.o..
Gaat om kunnen matchen aan de eisen toch? Zij willen meedoen, dan hebben ze dezelfde eisen.
pi_203179048
Ik ben fan van die stewardes. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203179106
Mo weer ..chaotisch?? ik ?? hu?? _O- _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_203179114
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 23:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik ben fan van die stewardes. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mooie meid...
Ik zwaai naar dieren.
pi_203179245
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:59 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]
Veel mensen onderschatten het hardlopen. 3K is echt niet peanuts, zelfs niet als je een uitstekende zwemmers- of boksconditie hebt. Zeker de wat oudere deelnemers (30+) gaan het erg zwaar hebben om dat nog aan te tikken.
Vooral de snelheid -4m/km is vrij snel. Daar zul je wel een beetje voor moeten oefenen. Alhoewel dat makkelijker is als je jong bent.

Het punt is dat je een heel goede allround fitheid moet hebben, vooral cardio, maar ook sterk. Daarnaast moet je vooral ook weinig aan prestatievermogen inleveren in slechte omstandigheden.

Sporters leveren vaak uitstekende prestaties onder optimale omstandigheden. Dit soort militairen moeten altijd goed blijven, hoe slecht het ook wordt. Koud, nat, donker, hongerig, zonder slaap. Door het ijs zakken betekent meteen risico voor je leven en dat van je team.
Whatever...
pi_203179266
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:59 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]
Veel mensen onderschatten het hardlopen. 3K is echt niet peanuts, zelfs niet als je een uitstekende zwemmers- of boksconditie hebt. Zeker de wat oudere deelnemers (30+) gaan het erg zwaar hebben om dat nog aan te tikken.
Elk gezond mens..kan gewoon 5k lopen in 30 min...maar dan moet je idd niet al bij 300 meter gaan lopen janken..

10k binnen 50min, daar moet je wel beetje voor trainen...
Ik zwaai naar dieren.
pi_203179288
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 23:48 schreef Geerd het volgende:

[..]
Elk gezond mens..kan gewoon 5k lopen in 30 min...maar dan moet je idd niet al bij 300 meter gaan lopen janken..

10k binnen 50min, daar moet je wel beetje voor trainen...
5k in 30 is echt niet te vergelijken met 3 in 12. Dat tempo is voor velen ver anaeroob.
Whatever...
pi_203179302
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 23:51 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
5k in 30 is echt niet te vergelijken met 3 in 12. Dat tempo is voor velen ver anaeroob.
Ohw nee oke die cooper idd..nee inderdaad..
Ik zwaai naar dieren.
pi_203179354
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 22:57 schreef Tegan het volgende:
Hoe kan je nu die zandzak kwijtraken?

Verder is het gewoon bekend dat vrouwen fysiek niet kunnen matchen met mannen, zie ook topsport. Kun je deze individuele dames niet kwalijk nemen i.m.o..
Ze pakte iig nog wel een steen +1
Ik zwaai naar dieren.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 14 januari 2022 @ 21:50:24 #124
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203194228
Altijd mooi die stoere interviews vooraf, maar als die Laura na het erin springen met zwemmen al niet meer 'wil' stelt dat ook niks meer voor _O-
  vrijdag 14 januari 2022 @ 21:52:39 #125
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203194285
Die ondertiteling van volgende week: “Laat dan is zien”
pi_203194374
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 21:50 schreef Pino112 het volgende:
Altijd mooi die stoere interviews vooraf, maar als die Laura na het erin springen met zwemmen al niet meer 'wil' stelt dat ook niks meer voor _O-
Laura: "Ik ben een watersporter dus water is voor mij geen probleem. Ergens diep naar toe zwemmen vind ik alleen maar leuk. Kom maar op!"

Springt in het water.

A few moments later...

Laura: "Nee ik red het niet"

:D
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 14 januari 2022 @ 21:57:01 #127
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203194409
Gvd de rest kan ook al niet zwemmen :')

Erg jammer dat schoolzwemmen er bijna niet meer is.
pi_203195006
Ik vond het ook apart. Volgens mij moest je voor diploma B zeven meter onder water kunnen zwemmen, met kleren aan. Als kleine kindjes zeven redden, dan moet een fitte sporter toch geen moeite hebben met vijftien?

Ik heb vroeger veel aan zwemmen gedaan en dan haalde ik onder water ongeveer anderhalf baantje (in een 25 m-bad), dus 35 à 40 m.
pi_203195149
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:20 schreef Sodemieters het volgende:
Ik vond het ook apart. Volgens mij moest je voor diploma B zeven meter onder water kunnen zwemmen, met kleren aan. Als kleine kindjes zeven redden, dan moet een fitte sporter toch geen moeite hebben met vijftien?

Ik heb vroeger veel aan zwemmen gedaan en dan haalde ik onder water ongeveer anderhalf baantje (in een 25 m-bad), dus 35 à 40 m.
Scheelt natuurlijk wel 10C als je je ademhaling niet onder controle krijgt..wordt onderwater zwemmen niks natuurlijk..
Ik zwaai naar dieren.
pi_203195162
Iets ander geval dan even 3km marsen met een rugzak.
Ik zwaai naar dieren.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 14 januari 2022 @ 22:28:15 #131
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_203195189
Naar mijn idee dit seizoen heftiger dan vorig seizoen. Klopt dat? :D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_203195577
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:28 schreef Paul het volgende:
Naar mijn idee dit seizoen heftiger dan vorig seizoen. Klopt dat? :D
Wat heftiger? De uitvallers? Er is nota bene een seizoen hiervoor geweest vol met inspiratie waar je op moet trainen... het verbaast me allemaal wel
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 14 januari 2022 @ 22:46:07 #133
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_203195607
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:44 schreef JaapKroket het volgende:

[..]
Wat heftiger? De uitvallers? Er is nota bene een seizoen hiervoor geweest vol met inspiratie waar je op moet trainen... het verbaast me allemaal wel
Heftigere krachtproeven
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_203196126
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:20 schreef Sodemieters het volgende:
Ik vond het ook apart. Volgens mij moest je voor diploma B zeven meter onder water kunnen zwemmen, met kleren aan. Als kleine kindjes zeven redden, dan moet een fitte sporter toch geen moeite hebben met vijftien?

Ik heb vroeger veel aan zwemmen gedaan en dan haalde ik onder water ongeveer anderhalf baantje (in een 25 m-bad), dus 35 à 40 m.
Tuurlijk Laura
  vrijdag 14 januari 2022 @ 23:29:28 #135
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203196516
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:20 schreef Sodemieters het volgende:
Ik vond het ook apart. Volgens mij moest je voor diploma B zeven meter onder water kunnen zwemmen, met kleren aan. Als kleine kindjes zeven redden, dan moet een fitte sporter toch geen moeite hebben met vijftien?

Ik heb vroeger veel aan zwemmen gedaan en dan haalde ik onder water ongeveer anderhalf baantje (in een 25 m-bad), dus 35 à 40 m.
En nu eerst even fysiek aan je staart getrokken worden en dan met een overal het water in ipv de dunste halve broek en t-shirt wat je kon vinden.
pi_203197161
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:20 schreef Sodemieters het volgende:
Ik vond het ook apart. Volgens mij moest je voor diploma B zeven meter onder water kunnen zwemmen, met kleren aan. Als kleine kindjes zeven redden, dan moet een fitte sporter toch geen moeite hebben met vijftien?

Ik heb vroeger veel aan zwemmen gedaan en dan haalde ik onder water ongeveer anderhalf baantje (in een 25 m-bad), dus 35 à 40 m.
Is wel even wat anders na de hele dag afgemat te worden. Ik ben zelf op de zwemtest bij de selectie van de mariniers afgevallen, de allerlaatste dag waarbij 90% van de kandidaten sowieso al vertrokken was. Heb maandenlang zwemmen getrained, ook met gewicht en kleding. Raakte in paniek, net zoals die boerenlul. Als je 7x een liter water in je mond krijgt en denkt dat je bij de volgende liter niet meer boven komt dan denk je eerder aan vooral niet verdrinken dan dat wapen boven water houden :P
pi_203197495
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:28 schreef Paul het volgende:
Naar mijn idee dit seizoen heftiger dan vorig seizoen. Klopt dat? :D
Nee, ze hebben enkel de kandidaten geselecteerd die het niet vol kunnen houden.

een fitness meid en personal trainer. Het publiek denkt 'wat een sterke meid, die haalt het wel' in werkelijkheid heeft ze een killer body en kan ze een half uur fitnessen maar uithoudingsvermogen van 0. Dat soort figuren valt als eerste door de mand.

Net zoals de laatste aflevering die Laura, vast een prima meid, maar uithoudingsvermogen en duur training kent ze niet en kan haar lichaam niet aan, daarnaast is de mindset er niet en dan ben je snel klaar, want dat is niet wat ze bij de commando's zoeken.

De selectie is ook belangrijk, het blijft immers TV, dus zoeken ze kandidaten die op het oog potentieel hebben maar het never nooit niet gaan halen, want dat maakt leuke TV.

Je hoeft het allemaal niet goed te doen, je mag opdrachten falen of half halen, als je koppie er maar bij blijft en je kan door zetten dan haal je de eind streep

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203197695
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 00:09 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]
Is wel even wat anders na de hele dag afgemat te worden. Ik ben zelf op de zwemtest bij de selectie van de mariniers afgevallen, de allerlaatste dag waarbij 90% van de kandidaten sowieso al vertrokken was. Heb maandenlang zwemmen getrained, ook met gewicht en kleding. Raakte in paniek, net zoals die boerenlul. Als je 7x een liter water in je mond krijgt en denkt dat je bij de volgende liter niet meer boven komt dan denk je eerder aan vooral niet verdrinken dan dat wapen boven water houden :P
Ja, dat was ook mijn conclusie. Dat de eerdere afmatting ze al zodanig uitgeput had dat het niet meer lukte. De overal zal schelen, de kou ook. Hoewel, toen ik nog fanatiek zwom heb ik ook wel in heel koud water gezwommen en mijn ervaring is dat je daar vrij snel aan went. Je voelt de kou aanvankelijk letterlijk tot op je botten, maar daar ben je snel doorheen.

Specifiek trainen op zwemmen zullen deze kandidaten denkelijk ook niet gedaan hebben. Dat kan ook veel schelen. Als ik ging zwemmen met vrienden, die veel beter in sport waren dan ik, dan waren die over het algemeen heel erg slecht in zwemmen. Niet vanwege de conditie, maar gewoon omdat ze er niet getraind in waren.

Dit was overigens de eerste en enige proef waarvan ik denk dat ik 'm (in frisse toestand) zou halen. Ik zou echter nooit op dat punt komen, want alle andere proeven zou ik beslist niet halen.
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 08:51:32 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203198449
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 01:13 schreef Sodemieters het volgende:


Dit was overigens de eerste en enige proef waarvan ik denk dat ik 'm (in frisse toestand) zou halen. Ik zou echter nooit op dat punt komen, want alle andere proeven zou ik beslist niet halen.
Dat heb ik met het doorlopen van die rivier.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203198558
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 01:13 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, dat was ook mijn conclusie. Dat de eerdere afmatting ze al zodanig uitgeput had dat het niet meer lukte. De overal zal schelen, de kou ook. Hoewel, toen ik nog fanatiek zwom heb ik ook wel in heel koud water gezwommen en mijn ervaring is dat je daar vrij snel aan went. Je voelt de kou aanvankelijk letterlijk tot op je botten, maar daar ben je snel doorheen.

Nergens blijkt dat je die conclusie ook had getrokken. En ook hier heb je een verkapte maar

We lachen hier hoe die kandidaten het hebben onderschat en ondertussen gebeurt het ook in dit topic.
pi_203199696
Dat zwemmen was echt wel bruut. Ze waren al 12 uur lang fysiek en mentaal behoorlijk opgefokt en dan mogen ze nog even lekker in een bad van 17 graden tot treurens toe opdrachten uitvoeren in een overall die voor geen meter zit. Makkelijker gezegd dan gedaan denk ik. Al kwam Laura wel heel slap over bij dit onderdeel.
pi_203200497
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 10:58 schreef Mandéra het volgende:
Dat zwemmen was echt wel bruut. Ze waren al 12 uur lang fysiek en mentaal behoorlijk opgefokt en dan mogen ze nog even lekker in een bad van 17 graden tot treurens toe opdrachten uitvoeren in een overall die voor geen meter zit. Makkelijker gezegd dan gedaan denk ik. Al kwam Laura wel heel slap over bij dit onderdeel.
Dat zwemmen was ontzettend (!!!) zwaar maar er zit een verschil tussen direct opgeven (Laura) en proberen het beste er van maken (zoals de rest).
pi_203200945
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 08:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat heb ik met het doorlopen van die rivier.
Dat leek mij eigenlijk wel een leuke zondagmiddag. Misschien zonder die zandzak dan. Maar je ziet daar sommigen slenteren alsof ze door een woestijn lopen op dag 3 zonder water

Een aantal kunnen zich wel motiveren en halen dan ook meteen de groep in. 8 man inhalen als ze met tussenpozen van 10minuten gestart zijn is best wat.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 13:00:56 #144
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203202407
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:00 schreef AchJa het volgende:
Hadden ze trouwens de opdracht om die zandzak ik hun handen te houden? Ik had dat ding al lang in de rugzak gefrommeld.
Niemand deed dat dus dat mocht niet lijkt me.
pi_203202449
Die mo heeft het buskruit ook niet uitgevonden.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:30:20 #147
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203203363
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Niemand deed dat dus dat mocht niet lijkt me.
Of het mocht gewoon maar niemand durfde eigen initiatief te tonen omdat het niet gezegd was.

Anway, ik heb nergens gehoord dat het wel of niet mocht. Misschien wordt dat duidelijk in de volgende aflevering.
pi_203204179
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:30 schreef AchJa het volgende:

[..]
Of het mocht gewoon maar niemand durfde eigen initiatief te tonen omdat het niet gezegd was.

Anway, ik heb nergens gehoord dat het wel of niet mocht. Misschien wordt dat duidelijk in de volgende aflevering.
:D _O- Ze hadden nochtans de mogelijkheid om vragen te stellen, zelfs aan opperhoofd Ray.
pi_203205742
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 10:58 schreef Mandéra het volgende:
Dat zwemmen was echt wel bruut. Ze waren al 12 uur lang fysiek en mentaal behoorlijk opgefokt en dan mogen ze nog even lekker in een bad van 17 graden tot treurens toe opdrachten uitvoeren in een overall die voor geen meter zit. Makkelijker gezegd dan gedaan denk ik. Al kwam Laura wel heel slap over bij dit onderdeel.
Ik vroeg me af of ik dat goed verstond, maar jij hebt dus ook 17 graden gehoord. Dat is toch niet 'ijskoud'?

Ik heb een collega die aan ijszwemmen doet. Dan hakken ze 's ochtends een bevroren meertje open en gaan daar zwemmen. Het mooiste is volgens hem om dan 's middags te gaan schaatsen op datzelfde meertje. Dan heb je het over ijskoud water. Water van 17 graden is 'best fris'.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 17:53:27 #150
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203205859
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:43 schreef Sodemieters het volgende:
Ik vroeg me af of ik dat goed verstond, maar jij hebt dus ook 17 graden gehoord. Dat is toch niet 'ijskoud'?
Nee, maar koud genoeg om verre van comfortabel een uur of wat in te ploeteren.

quote:
Ik heb een collega die aan ijszwemmen doet. Dan hakken ze 's ochtends een bevroren meertje open en gaan daar zwemmen. Het mooiste is volgens hem om dan 's middags te gaan schaatsen op datzelfde meertje. Dan heb je het over ijskoud water. Water van 17 graden is 'best fris'.
Dat zal wel niet in Nederland zijn lijkt me... En verder is erin en eruit en naar de hottub rennen wel ff van een ander niveau he.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')