Yeahhh its raining notesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:52 schreef pferdfahrer het volgende:
It's raining notes, halleluja it's raining notes, ey ey EY EY, digital, long, mean and strong, hallelujah
Mooie lapo had het topic wel verdiendquote:
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
EDIT
Dacht dat dit de SC was. Sorry.
...De KLB-Verkiezingen 2021?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Het duurt al weer even dus hoe zit het met?...
Je verwacht het niet...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die zijn ongeldig verklaard wegens fraude
Jaquote:
Wat precies ?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:28 schreef pferdfahrer het volgende:
Het dreigt weer echt compleet de spuigaten uit te lopen.
Valt mee. Hoort bij KLB.quote:
Vroeger werden ze geslotenquote:Op maandag 17 januari 2022 06:36 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Valt mee. Hoort bij KLB.
Vroegah hadden we ook zure regen.quote:
Huh kluun post hier toch al jaren?quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nieuw op dit forum was?
Inb4 dan klik je er toch niet opquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:26 schreef Solotovski het volgende:
Is dat kluun?
Sterf, kansloze freak
Yupquote:
Lijkt mij nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:02 schreef babylon het volgende:
DR898 in KLB / Mannen die de focus leggen op wat vrouwen anders moeten doen
Ik zie aan de ballen opknippen toch wel als doodsverwensing. Kan hier op ingegrepen worden?
Welnee, het is zelfs gunstig voor het klimaatprobleem.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:02 schreef babylon het volgende:
Ik zie aan de ballen opknippen toch wel als doodsverwensing. Kan hier op ingegrepen worden?
quote:
Uit de OP: bemoeienis in dit topic wordt verwijderd + genoted.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 07:38 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Welnee, het is zelfs gunstig voor het klimaatprobleem.
'Laat je castreren'
Hooguit bijzonder pijnlijk, maar met de juiste medische hulp paraat lijkt het me niet dodelijk. Maar ook weer niet heel erg netjes om te zeggen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:02 schreef babylon het volgende:
Stel je niet aan hans.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:42 schreef babylon het volgende:
[..]
[..]
Uit de OP: bemoeienis in dit topic wordt verwijderd + genoted.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |