SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Die stem was ook in het huis te zacht, dus denk dat ze hem wat harder gezet hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Die BB stem staat echt op maximaal volume
nope niksssssssquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:04 schreef freaky40 het volgende:
Wat een saaie dag daar vandaag. Nog geen opdracht geweest volgens mij.
ja zij houd van jongens, maar zij huilte ook wegenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera kijkt even op naar Tobias, die iets uit z'n kast komt pakken.
[ afbeelding ]
Genoeg content blijkbaar. Ze doseren wel heel veel in de eerste dagen. Vorig jaar ook.quote:
op deze wijze haken mensen snel afquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Genoeg content blijkbaar. Ze doseren wel heel veel in de eerste dagen. Vorig jaar ook.
Misschien moeten ze die ook uitwassen en in de oven doen om te drogenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Het maandverband in het huis is op .. ze moeten de paar gebruiken die Grace in haar koffer had.
Dat is best slecht van BB.
Daar kwam vorig jaar kritiek op en toen werd er wel wat meer gedaan. Niet dat het er beter op werd overigens. Flut opdrachtjes en veel SL's dus ik weet niet wat dan erger is. Veel opdrachten maar daardoor meer SL's of weinig opdrachten en minder SL's...quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
op deze wijze haken mensen snel af
Getverquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien moeten ze die ook uitwassen en in de oven doen om te drogen
Ze wil het alleen nog niet toegeven, zei net tegen de meiden dat Dimitri haar voorkeur heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera kijkt even op naar Tobias, die iets uit z'n kast komt pakken.
[ afbeelding ]
en ze zitten nog altijdquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:11 schreef MacDeMarco het volgende:
de mannen moeten die wijven toch horen kakelen?
zo groot is de afstand niet
quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
en ze zitten nog altijd
bij de kledinghok?
Mijn vriend keek zo extreem verbaasd toen hij dat gisteren hoorde. Hij vond dat een goed idee.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft zijn baardlijn laten laseren begreep ik?
en kleinerquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Partner van Nouchine lijkt iets op Tobias, maar knapper .. en liever... en schattiger.
Bwoah, als ik later groot ben, neem ik ook zo'n dak.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Eindelijk wat spannends om naar te kijken
ja maar blikken zeggen niet altijdquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:16 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Die blikken van Vera naar Tobias zeggen meer dan woorden kunnen zeggen
@DGK_Tegengas : Was stream 1 .. duurt al zeker 20 minuten tot nuquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:16 schreef D. het volgende:
@:DGK_Tegengas
Leuk gesprek nu van de dames voor een filmpje
Ze heeft dus liever Dimiquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:16 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ze zit nog wat in denial.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:16 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Maar nu wel. Jammer voor je Mario, maar Tobias is straks bezet!quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar blikken zeggen niet altijd
de waarheit
Ze zegt het net tegen de andere damesquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:18 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik heb haar niet horen zeggen dat de Dimi knap vind in de DBK
Time will tellquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar blikken zeggen niet altijd
de waarheit
vor me? ik heb nog niet precies mijnquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar nu wel. Jammer voor je Mario, maar Tobias is straks bezet!
Jill hield vorig jaar ook eerst vol dat ze niet verliefd was op Thomas tot Thomas weg wasquote:
Je twijfelt nog tussen Tobias en Salarquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor me? ik heb nog niet precies mijn
favourit
Kun je naast kijken naar dat topdak, ook er naar luisterenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:21 schreef freaky40 het volgende:
Buiten mic op 2 staat nog steeds te hard.
Ja maar toen besefte ze pas dat ze verliefd wasquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:20 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Jill hield vorig jaar ook eerst vol dat ze niet verliefd was op Thomas tot Thomas weg was
Woorden zeggen niet altijd alles
gewoon afzetten en de andere stream kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:21 schreef freaky40 het volgende:
Buiten mic op 2 staat nog steeds te hard.
Dat doe ik dan ook, maar gewoon een constatering.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:22 schreef MacDeMarco het volgende:
gee
[..]
gewoon afzetten en de andere stream kijken
Oja, natuuurlijk!quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die heeft haar koffer en beautycase toch van de lopende band gehaald?
hou opquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je twijfelt nog tussen Tobias en Salar
Ze is wel van de lenzen in haar ogen hč. Die had ze ook maandag in toen ze het huis in kwam.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:23 schreef spapaars het volgende:
Grace tijdens de SBS dansmarathon.
[ afbeelding ]
Grace en Peter waren als eerste in het huis, kregen een lopende band spel, daar mochten ze 8 dingen voor het huis afpakken. ze kozen pasta, groente voor pasta grace koffer peter koffer grace make up koffer, ze lieten lopen 8 tandenborstels , thee en nog meer.quote:
Momenteel 2 mannen genomineerd blijkbaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:25 schreef mario390 het volgende:
maar als de 4 meiden zo goed
samenkunnen ,werd bij de nominatie
moelijk
Ahh, toch nog een kaartenbakje gecastquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:23 schreef spapaars het volgende:
Grace tijdens de SBS dansmarathon.
[ afbeelding ]
kitty de godmotherquote:
Hier de videoquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, toch nog een kaartenbakje gecast
ja ik bedoel niet dezequote:Op donderdag 6 januari 2022 16:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Momenteel 2 mannen genomineerd blijkbaar.
Is Manon weer terug?quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:31 schreef Blackprinces het volgende:
Kitty kamt nouch dr haar alsof ze een paard aan het borstelen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |