Ze zegt het net tegen de andere damesquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:18 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik heb haar niet horen zeggen dat de Dimi knap vind in de DBK
Time will tellquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar blikken zeggen niet altijd
de waarheit
vor me? ik heb nog niet precies mijnquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar nu wel. Jammer voor je Mario, maar Tobias is straks bezet!
Jill hield vorig jaar ook eerst vol dat ze niet verliefd was op Thomas tot Thomas weg wasquote:
Je twijfelt nog tussen Tobias en Salarquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor me? ik heb nog niet precies mijn
favourit
Kun je naast kijken naar dat topdak, ook er naar luisterenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:21 schreef freaky40 het volgende:
Buiten mic op 2 staat nog steeds te hard.
Ja maar toen besefte ze pas dat ze verliefd wasquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:20 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Jill hield vorig jaar ook eerst vol dat ze niet verliefd was op Thomas tot Thomas weg was
Woorden zeggen niet altijd alles
gewoon afzetten en de andere stream kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:21 schreef freaky40 het volgende:
Buiten mic op 2 staat nog steeds te hard.
Dat doe ik dan ook, maar gewoon een constatering.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:22 schreef MacDeMarco het volgende:
gee
[..]
gewoon afzetten en de andere stream kijken
Oja, natuuurlijk!quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die heeft haar koffer en beautycase toch van de lopende band gehaald?
hou opquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je twijfelt nog tussen Tobias en Salar
Ze is wel van de lenzen in haar ogen hè. Die had ze ook maandag in toen ze het huis in kwam.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:23 schreef spapaars het volgende:
Grace tijdens de SBS dansmarathon.
[ afbeelding ]
Grace en Peter waren als eerste in het huis, kregen een lopende band spel, daar mochten ze 8 dingen voor het huis afpakken. ze kozen pasta, groente voor pasta grace koffer peter koffer grace make up koffer, ze lieten lopen 8 tandenborstels , thee en nog meer.quote:
Momenteel 2 mannen genomineerd blijkbaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:25 schreef mario390 het volgende:
maar als de 4 meiden zo goed
samenkunnen ,werd bij de nominatie
moelijk
Ahh, toch nog een kaartenbakje gecastquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:23 schreef spapaars het volgende:
Grace tijdens de SBS dansmarathon.
[ afbeelding ]
Hier de videoquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, toch nog een kaartenbakje gecast
ja ik bedoel niet dezequote:Op donderdag 6 januari 2022 16:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Momenteel 2 mannen genomineerd blijkbaar.
Is Manon weer terug?quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:31 schreef Blackprinces het volgende:
Kitty kamt nouch dr haar alsof ze een paard aan het borstelen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |