quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Erg jammer
Ik ben dol op apenseks.
Dat was prima vermaak ja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gisteren trouwens die Harry Potter reünie gezien.
7/10
@:jr-style-93 @:yvonne
Dat is het sowieso.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:32 schreef scrupuleus het volgende:
Waarschijnlijk was het gewoon @:onlogisch
Dan weet je meteen dat ik het niet wasquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:53 schreef Bolasie het volgende:
Mijn post verdween binnen tien seconden.
Walgelijk.
Dit is een vrouw. Overleg met @RamboDirk niet nodig.quote:
Een lamp?quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:56 schreef GGMM het volgende:
Mijn pakketje is vandaag verstuurd, terwijl de verwachtte levertijd 11 januari was
Top!
Bij Amazon was dit nooit gebeurd.
Akkoord.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is een vrouw. Overleg met @:rambodirk niet nodig.
Eet smakelijk maatquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje vroeg maar vooruit!
Eet smakelijk.
Bepaal jijquote:
Had je ook zelf kunnen doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:56 schreef tong80 het volgende:
Wasmachine was stuk. Monteur erbij. Plastichandschoentje ergens in afvoerpijp. 5 minuten werk. Fucking 50 euro.
Ik wilde die reactie helemaal niet posten omdat ik hem achteraf niet zo leuk vond en dan vergeet ik ook nog een woord.quote:
Picsquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Cheesecake gemaakt. #walgelijkdik
Nee. Achteraf wel. Les voor volgende keer.quote:
Ik wel. Pas de Canon EF-S 10-18mm F/4.5-5.6 iS STM aangeschaft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sorry, heb geen groothoeklens.
Dit klinkt herkenbaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:38 schreef KingRoland het volgende:
Eerst even naar albert heijn dan voor groente en fruit naar de Lidl
Dat is een mooi lensje ja. Ik heb wel een leuke Samyang 7,5. Maar dat is een fisheye.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wel. Pas de Canon EF-S 10-18mm F/4.5-5.6 iS STM aangeschaft.
Zéér content mee
Er staan er nog 2 op mijn verlanglijstje. Een macro lens en een zoomlensquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is een mooi lensje ja. Ik heb wel een leuke Samyang 7,5. Maar dat is een fisheye.
Ja, is duur spul. Ik heb wel een mooie macro, geen telezoom. Mis hem eigenlijk ook niet echt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staan er nog 2 op mijn verlanglijstje. Een macro lens en een zoomlens
Maar ja, die prijzen hé
Ja terecht wel. Blijkbaar voelen mensen zich erdoor aangevallen of gekwetst. Redelijk apart ook dat dit zolang heeft gemogen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je befaamde TT kan niet meer.
#Canceled
Bah wat policorquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja terecht wel. Blijkbaar voelen mensen zich erdoor aangevallen of gekwetst. Redelijk apart ook dat dit zolang heeft gemogen.
Hoe gaat het met je zoon?quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja terecht wel. Blijkbaar voelen mensen zich erdoor aangevallen of gekwetst. Redelijk apart ook dat dit zolang heeft gemogen.
Goud geld voor de zzp’er.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:56 schreef tong80 het volgende:
Wasmachine was stuk. Monteur erbij. Plastichandschoentje ergens in afvoerpijp. 5 minuten werk. Fucking 50 euro.
Gasten kunnen nu vragen wat ze willen. Er is echt een schreeuwend tekort aan technische handjes. En geef ze eens ongelijk. 10/12 jaar geleden waren ze allemaal overbodig tijdens de crisis. Nu kunnen ze wat inhalenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:06 schreef onlogisch het volgende:
10/12 jaar geleden waren ze allemaal overbodig tijdens de crisis.
Bouwvakkers/elektriciens/timmerlieden/loodgieters etc. hadden het echt wel zwaar rond 2008/2010 hoor.quote:
Sommige sectoren, een korte periode. Maar overbodig is wel heel overdreven. Ze worden steeds schaarser in ieder geval, kunnen nu al meer vragen dan een gemiddelde advocaat.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bouwvakkers/elektriciens/timmerlieden/loodgieters etc. hadden het echt wel zwaar rond 2008 hoor.
Mijn oude buurman is deze maand gestopt bij zijn werkgever en begint voor zichzelf. Een pijpenfitter. Kan goud geld vragen voor hetzelfde werk wat ie gaat doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Sommige sectoren, een korte periode. Maar overbodig is wel heel overdreven. Ze worden steeds schaarser in ieder geval, kunnen nu al meer vragen dan een gemiddelde advocaat.
Toch zonde dat ik totaal niet handig ben en er vroeger nogal op werd neergekeken als je een technische opleiding ging doen. Ik zou het nu wel weten als ik een jaar of 18 was.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohja die wappies die als stervende zwanen neergaan als de politie ze een duwtje geeft. Dat is echt heerlijk.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:27 schreef RamboDirk het volgende:
Even naar de bouwmarkt kit halen. Oh nee w8 ff. Gezeik.
En de roverheid doet niks!
Paarden IC bijna vol?quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:11 schreef Coco het volgende:
Nu gaat het over paarden vaccineren in COR
En 50 euro extra voor nzcquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:46 schreef aTypisch het volgende:
je moeder vraagt ook 50 euro per prik
HAHAHAHA
Stilaan beter, dank voor het vragen.quote:
quote:
Kijk ik niet, dus geen mening (ja, ik heb een keer ergens geen mening over! Hoera).quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:49 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie jouw mening over Dexter graag
Doorgegeven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk ik niet, dus geen mening (ja, ik heb een keer ergens geen mening over! Hoera).
Ik denk dat ze even een FOK-pauze neemt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom vraagt ze het hier niet gewoon zelf dan? Wat is dit voor moeilijk gedoe!
Ik maak me inmiddels een beetje zorgen om FOK!.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ze even een FOK-pauze neemt.
Dat kan ik me goed voorstellen. (Zie post @:lenny_leonard van gisteren)
Ach, je kunt altijd je account door de shredder gooien.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik maak me inmiddels een beetje zorgen om FOK!.
Dat klopt, ik zie de relevantie niet echt met mijn post maar je hebt weer even makkelijk kunnen scorenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, je kunt altijd je account door de shredder gooien.
Ja, ik ook wel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
geen idee, moeten ze zelf wetenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Alsof mensen nu wel om een goede reden prikken.
Het gaat niet zo goed. Enerzijds door wat moderators maar aan de andere kant is het tijdperk van internetfora ook wat aan het uitsterven helaasquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou ik sowieso mee oppassen, denk dat er wel wat leukere dingen zijn om tijd in te stoppen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel.
Maar ik maak er gewoon het leukste en beste van en ik zie wel. (Zodra ik weer op 100% zit, want ik bemoei me er nu nog even niet zo intens mee als vroeger)
Hopelijk komt het allemaal goed. (Ja, begrijpelijk)quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel.
Maar ik maak er gewoon het leukste en beste van en ik zie wel. (Zodra ik weer op 100% zit, want ik bemoei me er nu nog even niet zo intens mee als vroeger)
Ja, eens dat sowieso.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou ik sowieso mee oppassen, denk dat er wel wat leukere dingen zijn om tijd in te stoppen.
Dan kijk je vast ontzettend uit naar mijn Afrika Cup topic waar ik zo mee aan de slag ga!quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel.
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kijk je vast ontzettend uit naar mijn Afrika Cup topic waar ik zo mee aan de slag ga!
Ook dat is nog best breed. Zoek je specifiek zoiets als pacific van soldaten of ook verhalen van joden etc? En moet het wo2 zijn?quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:49 schreef Caland het volgende:
Ik heb dus vorige week dit boek in een kleine drie dagen uitgelezen. Lang geleden dat ik zo verslaafd was.
Heeft iemand hier toevallig nog aanraders in dit genre (oorlog, geschreven door ooggetuigen/veteranen). Het liefst niet al te tactisch. Bedankt
Maar waar gaan we dan posten?quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat niet zo goed. Enerzijds door wat moderators maar aan de andere kant is het tijdperk van internetfora ook wat aan het uitsterven helaas
Nee, mag van alles zijn wat dat betreft. Liever wel vanuit soldaten ja, qua boeken vanuit Joods standpunt ben ik wel redelijk verzadigd denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook dat is nog best breed. Zoek je specifiek zoiets als pacific van soldaten of ook verhalen van joden etc? En moet het wo2 zijn?
Ik vind dat altijd wel een leuk toernooi.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kijk je vast ontzettend uit naar mijn Afrika Cup topic waar ik zo mee aan de slag ga!
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_17.22.ProductTitlequote:Op donderdag 6 januari 2022 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, mag van alles zijn wat dat betreft. Liever wel vanuit soldaten ja, qua boeken vanuit Joods standpunt ben ik wel redelijk verzadigd denk ik.
Ik heb in Zagreb een Walking Tour gedaan over de Balkanoorlog. Dat was echt ontzettend interessantquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:14 schreef Caland het volgende:
Zat ook naar boekjes te zoeken van de Balkanoorlog/geschiedenis, gezien ik daar toch heen ga over een maandje. Maar die zijn buiten feitelijke analyses redelijk schaars volgens mij.
Frank KramerGod erbijquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel een leuk toernooi.
Top, bedankt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_17.22.ProductTitle
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.27.ProductImage
https://www.bol.com/nl/nl(...).2_9.10.ProductTitle
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_16.20.ProductImage (wel heel droog)
https://www.bol.com/nl/nl(...).2_9.11.ProductTitle
Al is het lastig om echt zoiets als the pacific te vinden, vond dat ook een topboek namelijk en heb best veel gezocht.
Belgrado.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb in Zagreb een Walking Tour gedaan over de Balkanoorlog. Dat was echt ontzettend interessant. Weet niet waar je precies naar toe gaat?
BIBLIOTHEKEN.OPEN.NU @Muskusboktor57quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_17.22.ProductTitle
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.27.ProductImage
https://www.bol.com/nl/nl(...).2_9.10.ProductTitle
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_16.20.ProductImage (wel heel droog)
https://www.bol.com/nl/nl(...).2_9.11.ProductTitle
Al is het lastig om echt zoiets als the pacific te vinden, vond dat ook een topboek namelijk en heb best veel gezocht.
die zijn gelukkig gewoon open.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
BIBLIOTHEKEN.OPEN.NU @:Muskusboktor57
Die vond ik op zijn best als hij midden in de nacht wedstrijden uit de US versloeg waar niemand naar keek.quote:
The Illusion of Victory: America in World War Iquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, mag van alles zijn wat dat betreft. Liever wel vanuit soldaten ja, qua boeken vanuit Joods standpunt ben ik wel redelijk verzadigd denk ik.
Ik lees wel het liefst in het Nederlands, we zijn nou eenmaal een Nederlandse club.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
The Illusion of Victory: America in World War I
ik weet niet of dit is wat je zoekt
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_16.17.ProductTitlequote:Op donderdag 6 januari 2022 14:14 schreef Caland het volgende:
Zat ook naar boekjes te zoeken van de Balkanoorlog/geschiedenis, gezien ik daar toch heen ga over een maandje. Maar die zijn buiten feitelijke analyses redelijk schaars volgens mij.
Ik lees ontzettend veel ja, ook wel tijdschriften.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wist niet dat jij een lezer bent, je komt op mij meer over als een tijdschriften type.
Deze inschatting had ik al gemaakt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees wel het liefst in het Nederlands, we zijn nou eenmaal een Nederlandse club.
Sporadisch in het Engels hoor, maar ik merk dan dat ik toch af en toe moet nadenken en daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze inschatting had ik al gemaakt.
Dit kan niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees wel het liefst in het Nederlands, we zijn nou eenmaal een Nederlandse club.
Ik lees ook het meeste in het Nederlands hoor, eigenlijk vrijwel alles.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Sporadisch in het Engels hoor, maar ik merk dan dat ik toch af en toe moet nadenken en daar heb ik geen zin in.
Huehuehue.
ohquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak ook wel een nadeel met vertaalde boekjes, eigenlijk heb je al vrij snel door wanneer dat niet echt lekker is gedaan en dan gooi ik zo'n boekje meestal al meteen in de hoek.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees ook het meeste in het Nederlands hoor, eigenlijk vrijwel alles.
Daarom ben ik lid van de bieb, neem een boek of 10 mee en dan zie ik wel wat er leuk is.Tegenwoordig werken ze ook niet meer met boetes gelukkig.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak ook wel een nadeel met vertaalde boekjes, eigenlijk heb je al vrij snel door wanneer dat niet echt lekker is gedaan en dan gooi ik zo'n boekje meestal al meteen in de hoek.
Ik ben nu ook 'gewoon' bezig in een Stephen King hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Als ik de huidige thriller die ik lees (nee, dat is geen literair hoogstandje zoals jullie veel lezen) zal ik het Band of Brothers boekje eens lezen. Serie vond ik geweldig, maar het boek nog nooit gelezen en ik heb wel weer zin in wat Band of Brothers.
Geen Fries?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees ook het meeste in het Nederlands hoor, eigenlijk vrijwel alles.
Leuke review. Op basis van deze review ga ik dit boek NIET lezen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:32 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
dit was mijn favoriete boek van 2021
Dat is niet te doen joh, ik vind het al doodvermoeiend om een bericht van Omrop Fryslan te lezen. (of boomers die in het Fries appen)quote:
Welke?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben nu ook 'gewoon' bezig in een Stephen King hoor.
ik koop ze meestal gewoonquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom ben ik lid van de bieb, neem een boek of 10 mee en dan zie ik wel wat er leuk is.Tegenwoordig werken ze ook niet meer met boetes gelukkig.![]()
(en je kan boeken bestellen op een site die ze elders in het land dan hebben, wat een genot)
Ik heb ook een goed gevulde boekenkast maar ik lees een boek of 3 in de week, zoveel geld heb ik niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik koop ze meestal gewoon
boekenkastgoden
Staat intelligent, tactisch op de achtergrond tijdens een Teams meeting.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
boekenkastgoden
Ik doe nu alles digitaal eigenlijk, maar ik had ooit echt een hele zooi boeken. Allemaal verkocht, achteraf wel spijt van.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
boekenkastgoden
Audiobook van BofB is een goed slaapmedicijn. @fetXquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Als ik de huidige thriller die ik lees (nee, dat is geen literair hoogstandje zoals jullie veel lezen) zal ik het Band of Brothers boekje eens lezen. Serie vond ik geweldig, maar het boek nog nooit gelezen en ik heb wel weer zin in wat Band of Brothers.
Nee. Heb ook vrijwel nog nooit een e-book gelezen trouwens.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:37 schreef Coco het volgende:
Hebben jullie wel eens een audiobook geluisterd?
2 minuten als voorbeeldquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:37 schreef Coco het volgende:
ik heb nooit mijn cam aan bij meetingsquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Staat intelligent, tactisch op de achtergrond tijdens een Teams meeting.
Vaak in de auto, heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:37 schreef Coco het volgende:
De tering. 3 per week. Lees je zo bizar snel? Ik ben blij als ik 1 per maand haal.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook een goed gevulde boekenkast maar ik lees een boek of 3 in de week, zoveel geld heb ik niet.
bijna elke dagquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:37 schreef Coco het volgende:
Geen creditcard? Wat bijzonder.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 minuten als voorbeeld
Toen dacht ik oh dat is best interessant maar dan wil ik wel de Engelse originele versie van boeken en niet Nederlands ingesproken
Maar toen kon ik niks vinden in Nederland en heb geen creditcard dus dacht oke laat maar dan.
Wat voor spul lees jij?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De tering. 3 per week. Lees je zo bizar snel? Ik ben blij als ik 1 per maand haal.
Ik heb ook geen creditcard.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen creditcard? Wat bijzonder.
Ik ben een snelle lezer ja, maar het zijn ook niet allemaal boeken van 1000 pagina's hoor zitten ook veel flutthrillertjes tussen. Biografie van JFK ben ik al bijna een jaar in bezig.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De tering. 3 per week. Lees je zo bizar snel? Ik ben blij als ik 1 per maand haal.
Ik ben laatst al mijn e-books kwijtgeraakt bij een computercrash.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe nu alles digitaal eigenlijk, maar ik had ooit echt een hele zooi boeken. Allemaal verkocht, achteraf wel spijt van.
Krijgt je vriendin nog wel aandacht?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook een goed gevulde boekenkast maar ik lees een boek of 3 in de week, zoveel geld heb ik niet.
Dat is ook wel weer vervelend ja. Cloudgod.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben laatst al mijn e-books kwijtgeraakt bij een computercrash.
Audiblequote:
Die ligt vaak wat eerder op bed en dan vind ik het heerlijk om nog even te lezen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Krijgt je vriendin nog wel aandacht?
dat vind ik echt pure aidsquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:41 schreef RamboDirk het volgende:
Ik lees alleen boekjes van de best seller auteur.
Die leest natuurlijk ook, van die doktor romantjes. En dan fantaseert ze over hoe ze genomen wordt door haar tandarts enzo.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Krijgt je vriendin nog wel aandacht?
Wim Hordijk zekerquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die leest natuurlijk ook, van die doktor romantjes. En dan fantaseert ze over hoe ze genomen wordt door haar tandarts enzo.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rutger Bregman is mijn favoriete auteur.
Ja moet ik ook maar weer eens gaan doen nu ik wat meer lees. Gaat stiekem toch wel in de kosten lopen als ik het laatste jaar zo bekijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom ben ik lid van de bieb, neem een boek of 10 mee en dan zie ik wel wat er leuk is.Tegenwoordig werken ze ook niet meer met boetes gelukkig.![]()
(en je kan boeken bestellen op een site die ze elders in het land dan hebben, wat een genot)
Nee, dat is niet zo'n lezer eigenlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die leest natuurlijk ook, van die doktor romantjes. En dan fantaseert ze over hoe ze genomen wordt door haar tandarts enzo.
Als je er niets mee hebt kun je het beter niet kopen nee, dure hobby.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja moet ik ook maar weer eens gaan doen nu ik wat meer lees. Gaat stiekem toch wel in de kosten lopen als ik het laatste jaar zo bekijk.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als je er niets mee hebt kun je het beter niet kopen nee, dure hobby.
Boek kopen, uitlezen en terugsturen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja moet ik ook maar weer eens gaan doen nu ik wat meer lees. Gaat stiekem toch wel in de kosten lopen als ik het laatste jaar zo bekijk.
Wat vindt ze van Dexter? (de serie)quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo'n lezer eigenlijk.
Ik betaal geloof ik nog geen 5 tientjes per jaar. En ze hebben nieuwe boeken vaak vrij snel. Nou 2 van die boekjes en je hebt het er al uit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je hebt ook zo'n abo dat je 3,80 per boek moet afrekenen. Dat is denk ik voor mij de beste optie aangezien ik net een boekje per maand lees.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik betaal geloof ik nog geen 5 tientjes per jaar. En ze hebben nieuwe boeken vaak vrij snel. Nou 2 van die boekjes en je hebt het er al uit.
Wil ik ook bijzonder graag naar toe. Hoop dat ze daar ook iets hebben van een (walking) tour over de Balkan-oorlog, lijkt mij tof om de oorlog van beide perspectieven mee te krijgenquote:
Ben ook erg benieuwd ja, maar het zal hoofdzakelijk een beetje dom bier (en slivovitsj) drinken worden. We krijgen ook een rondleiding van een lid van de harde kern door dat stadion en op zaterdag bezoeken we Rode Ster - Partizan Belgrado. Toch wel een beetje de top als het gaat om Europese derby's.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil ik ook bijzonder graag naar toe. Hoop dat ze daar ook iets hebben van een (walking) tour over de Balkan-oorlog, lijkt mij tof om de oorlog van beide perspectieven mee te krijgen
Plus, het nachtleven is daar uitstekend en ik wil wel een potje van Rode Ster meemaken
die boeken zijn ook leuk van the witcherquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ze dat een hinderlijke onderbreking van The Witcher.
Die heb ik inmiddels ook binnen, wel zin in.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die boeken zijn ook leuk van the witcher
Ik ben ook een veel lezer. Minstens één keer per maand naar de kringloop om in te slaan. Het Diner voor een euro of Gijp voor 2 euro. Verder VI en Staanplaats.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees ontzettend veel ja, ook wel tijdschriften.
Daar wil je echt niet slaags raken met de ME.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd ja, maar het zal hoofdzakelijk een beetje dom bier (en slivovitsj) drinken worden. We krijgen ook een rondleiding van een lid van de harde kern door dat stadion en op zaterdag bezoeken we Rode Ster - Partizan Belgrado. Toch wel een beetje de top als het gaat om Europese derby's.
Behoorlijk veel zin in.
Ik spijt van 30 jaargangen Voetbal International en 25 jaargangen OOR. In opruimwoede verpatst. Gruwelijke spijt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe nu alles digitaal eigenlijk, maar ik had ooit echt een hele zooi boeken. Allemaal verkocht, achteraf wel spijt van.
Ik hoop vooral dat de kaarten ergens op de lange zijde zijn, maar eens.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar wil je echt niet slaags raken met de ME.
Oor is wel echt zonde ja. Mooi blad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik spijt van 30 jaargangen Voetbal International en 25 jaargangen OOR. In opruimwoede verpatst. Gruwelijke spijt.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:01 schreef Caland het volgende:
Toch wel iets andere koek dan het tunneltje in de Kuip
ah, had hij daar ook al een boek mee?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vorige week Gyan in paar uurtjes uitgelezen.
Ja, heb je dat gemist? Was in 2017 geloof ik, alle opbrengst ging naar Gyan omdat ie het toen ook al moeilijk had. Hele acties eromheen enzo.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah, had hij daar ook al een boek mee?
niet echt onthouden blijkbaarquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, heb je dat gemist? Was in 2017 geloof ik, alle opbrengst ging naar Gyan omdat ie het toen ook al moeilijk had. Hele acties eromheen enzo.
Die zijn nu goud geld waard, zonde.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik spijt van 30 jaargangen Voetbal International en 25 jaargangen OOR. In opruimwoede verpatst. Gruwelijke spijt.
Ik snap daarom niet waarom die gast dan zo opgehemeld wordt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, heb je dat gemist? Was in 2017 geloof ik, alle opbrengst ging naar Gyan omdat ie het toen ook al moeilijk had. Hele acties eromheen enzo.
Feyenoorders identificeren zich nogal makkelijk met mensen die slachtoffer zijn van hun eigen domheid.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik snap daarom niet waarom die gast dan zo opgehemeld wordt.
Zal wel iets Feyenoords zijn.
Lid van geweest.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:49 schreef Coco het volgende:
Vroegah had je nog de ECI voor boeken. Wat een flop was dat.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Feyenoorders identificeren zich nogal makkelijk met mensen die slachtoffer zijn van hun eigen domheid.
Wat snap je er niet aan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik snap daarom niet waarom die gast dan zo opgehemeld wordt.
Zal wel iets Feyenoords zijn.
ik denk dat de gemiddelde feyenoordsupporter érg ver af staat van hoe Gyan naar het leven keekquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Feyenoorders identificeren zich nogal makkelijk met mensen die slachtoffer zijn van hun eigen domheid.
Dan moet je dat boekje maar lezen, dan snap je het in één keerquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom die opgehemeld wordt.
Dat zei ik.
Ebola cup is een beetje kinderachtig.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm
VBL / [Afrika cup 2022] Wie wordt de opvolger van Algerij? #1
Als je de tikfout in de OP even fixed krijg je een like.
?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ebola cup is een beetje kinderachtig.
Done!quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm
VBL / [Afrika cup 2022] Wie wordt de opvolger van Algerije? #1
Als je de tikfout in de OP even fixed krijg je een like.
Goed om te horenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stilaan beter, dank voor het vragen.
Dat denk ik ook ja, maar dat verandert niets aan wat ik typte.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk dat de gemiddelde feyenoordsupporter érg ver af staat van hoe Gyan naar het leven keek
Hoe keek Gyan naar het leven dan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, maar dat verandert niets aan wat ik typte.
Wat ik er van weet is dat hij vanuit zijn christelijke overtuiging alles en iedereen wilde helpen en daarmee zichzelf in een paar jaar totaal failliet hielp.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe keek Gyan naar het leven dan?
Wat is er dom aan het (financieel) helpen van een familie of persoon die dat nodig heeft?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat ik er van weet is dat hij vanuit zijn christelijke overtuiging alles en iedereen wilde helpen en daarmee zichzelf in een paar jaar totaal failliet hielp.
Dat is iets totaal anders dan de gemiddelde Feyenoorder. Maar het blijft dom.
Niets, zolang je jezelf daarmee niet totaal failliet laat gaan en vervolgens weer donaties van anderen nodig hebt om fatsoenlijk begraven te worden (enzo).quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat is er dom aan het (financieel) helpen van een familie of persoon die dat nodig heeft?
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niets, zolang je jezelf daarmee niet totaal failliet laat gaan en vervolgens weer donaties van anderen nodig hebt om fatsoenlijk begraven te worden (enzo).
En ja, ik denk dat Gyan zelf ook niet één van de slimste was. Zoals alle mensen die streng gelovig zijn.
Je blijft het proberenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Marco Borsato een huurmoordenaar ingeschakeld. Die zag ik niet aankomen.
neenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:atypisch heb je dat boek van the handmaids tale ook gelezen?
Ik twijfel nog om dat boek te gaan lezen.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:caland voor als je nog een podcast zoekt.
Ik kan niet zo goed over Christian Flokstra.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:14 schreef Caland het volgende:
Napleiten is ook wel tof trouwens, als daar een beetje je interesse ligt @:maxi-mus @:napoleonfour
Oh, ik kende hem niet echt maar vind hem juist altijd wel humor hebben in dat podcastje.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed over Christian Flokstra.
Hij zit bij het vreselijke Ficq kantoor en is op twitter echt onuitstaanbaar pedant.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik kende hem niet echt maar vind hem juist altijd wel humor hebben in dat podcastje.
Ik ben het daarmee eens.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is mijn persoonlijke overtuiging. Hoef je het niet mee eens te zijn.
Van dat laatste kan ik me dan wel iets voorstellen ja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zit bij het vreselijke Ficq kantoor en is op twitter echt onuitstaanbaar pedant.
Staat hij op je lijstje @onlogisch ?quote:
Oké Badder.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is mijn persoonlijke overtuiging. Hoef je het niet mee eens te zijn.
wist niet dat drizzt zich liet interviewen voor een podcastquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:caland voor als je nog een podcast zoekt.
Walgelijk hoe de roverheid ons in de gaten houdt. Er bestaat niet meer iets als privacy.quote:
grappig zegquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Walgelijk hoe de roverheid ons in de gaten houdt. Er bestaat niet meer iets als privacy.
En wij pikken dit gewoon!!
Word wakker mensen.
Klokkenluider in Bosnië, Peacekeeping in Albania & Kosovo.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:14 schreef Caland het volgende:
Ik vind je in het zwart veel leuker dan in het blauw. Misschien zouden meer mensen hier gebaat zijn bij wat meer zwart.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Walgelijk hoe de roverheid ons in de gaten houdt. Er bestaat niet meer iets als privacy.
Word wakker mensen.
Kan je niet gewoon mod worden? Als user ben je echt niet grappigquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Word wakker mensen.
Een gozer in mijn team heeft een thuisgym maar die sport altijd om 8u, dus dat lukt me maar een keer of 2 in de week helaasquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:03 schreef RamboDirk het volgende:
Het valt mij op dat er hier weinig uurtjes worden gesport de laatste tijd.
@:Caland @:GGMM @:Lenny_Leonard @:Onlogisch @:Oriente @:Yvonne @:Coco
Een echte maat deelt zijn huis en zijn vrouw ook als hij er niet is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Een gozer in mijn team heeft een thuisgym maar die sport altijd om 8u, dus dat lukt me maar een keer of 2 in de week helaas
Net genoeg voor onderhoud wel
Het is ook niet echt een maat eigenlijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een echte maat deelt zijn huis en zijn vrouw ook als hij er niet is.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een maat eigenlijk
Maargoed, hij heeft zo’n heel rack met bankje en gewichten tot 200 kg dus voor nu is het mijn maat
Pzcgodinnenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
En 50 euro extra voor nzc
@:de_boswachter
kan jij niet gewoon #ANONIEM wordenquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon mod worden? Als user ben je echt niet grappig
ik vind wagyu vlees maar matigquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:48 schreef Gutanoth het volgende:
vandaag een wagyu A5 steak op, mijn hemel wat een genot
ik vind agnus gewoon beter maatquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een beter stukje rund op, wat raad je me aan?
Oh dan heb ik misschien nog nooit goede black angus op, komt voor mij namelijk niet eens in de buurt van die wagyu van vandaagquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind agnus gewoon beter maat
gewoon lekker van een goede argentijn
Ik ging onlo jr. net ophalen bij z'n opa en oma. Daar stond dat geneuzel op. Ik kijk daar altijd met plaatsvervangende schaamte naar. (Waarschijnlijk direct te herleiden naar mijn eigen sociale onkunde)quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde, je had er smakelijk om kunnen lachen
Ziet er heerlijk uit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit was één van de hoofdgerechten, we hadden een stuk of 6 gangen
agnusquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind agnus gewoon beter maat
gewoon lekker van een goede argentijn
quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wist niet dat drizzt zich liet interviewen voor een podcast
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef GGMM het volgende:
Cobra Kai, seizoen 4
8,5/10
@:caland @:coco @:scrummie @:lenny_leonard @:maxi-mus check m'n review
Hij leeft voort in Daniel san!quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bekijk net z'n wiki. Ook alweer 16 jaar dood
Ziet er heerlijk uit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit was één van de hoofdgerechten, we hadden een stuk of 6 gangen
Welkom terug maatquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die Douwe Bob is ook lekker in de weer geweest.
Uitstekende review.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef GGMM het volgende:
Cobra Kai, seizoen 4
8,5/10
@:caland @:coco @:scrummie @:lenny_leonard @:maxi-mus check m'n review
Ik lag er al om 20:00 uur in.quote:
Die kan je gewoon kopen bij de appie Hermquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lag er al om 20:00 uur in.
Hierbij bevestigen wij uw afspraak voor een coronatest bij de GGD op:
08-01-2022 om 09:57 uur
Goeiemorgen
Ik een bammetje ham/kaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |