dat is een beetje het punt, doordat iedereen weet dat ze hier niet schieten denken ze dat ze alles kunnen maken, nu zeg ik niet dat schieten de oplossing is maar die normvervaging is al wat te lang aan de gangquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met harde hand he, en als het even kan gericht schieten.
dan gaat het wel erg op Tilburg lijkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bommen erop. Als de demonstratie in Amsterdam is althans.
In Rotterdam kan dat ook best. Die hebben ervaring en komen er altijd beter uit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bommen erop. Als de demonstratie in Amsterdam is althans.
Naja als er een keer een waterkanonnetje aan te pas komt is het hele land weer in rep en roer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een beetje het punt, doordat iedereen weet dat ze hier niet schieten denken ze dat ze alles kunnen maken, nu zeg ik niet dat schieten de oplossing is maar die normvervaging is al wat te lang aan de gang
Wel minder zwervers als ze een beetje goed mikken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan gaat het wel erg op Tilburg lijken
Dat hele beeld met die "veteranen" komt zo uitje met het gekkenhuis achtig over. Zover dat het al niet is natuurlijk. In de jaren 50 stopte ze dit type mens in kooien. Ik moet altijd even gniffelen als ik die "demonstranten" zo bij elkaar ziequote:Op donderdag 6 januari 2022 09:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De enige goede wappie is een dode wappie. En zeker die mongolen die zich 'veteraan' noemen en in een bij elkaar geraapt zooitje aan leger pakjes lopen.
Die kunnen we missen.
Wowquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan gaat het wel erg op Tilburg lijken
Graag "strijders" gebruiken ipv "demonstranten".quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat hele beeld met die "veteranen" komt zo uitje met het gekkenhuis achtig over. Zover dat het al niet is natuurlijk. In de jaren 50 stopte ze dit type mens in kooien. Ik moet altijd even gniffelen als ik die "demonstranten" zo bij elkaar zie
Zij komen wel op voor onze vrijheid. En wat doe jij???quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat hele beeld met die "veteranen" komt zo uitje met het gekkenhuis achtig over. Zover dat het al niet is natuurlijk. In de jaren 50 stopte ze dit type mens in kooien. Ik moet altijd even gniffelen als ik die "demonstranten" zo bij elkaar zie
denk dat 90% het wel leuk vondquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Naja als er een keer een waterkanonnetje aan te pas komt is het hele land weer in rep en roer.
sowieso als je meedoet aan een demonstratie waar Baudet en z'n maatjes zijn ben je wat mij betreft al afquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En dan mij gister tokkie noemenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De enige goede wappie is een dode wappie. En zeker die mongolen die zich 'veteraan' noemen en in een bij elkaar geraapt zooitje aan leger pakjes lopen.
Die kunnen we missen.
Oh eens hoor. Het gaat van alle kanten niet zo erg goed (in de gehele wereld volgens mij).quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een beetje het punt, doordat iedereen weet dat ze hier niet schieten denken ze dat ze alles kunnen maken, nu zeg ik niet dat schieten de oplossing is maar die normvervaging is al wat te lang aan de gang
#TeamCalandquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh eens hoor. Het gaat van alle kanten niet zo erg goed (in de gehele wereld volgens mij).
Ik kan me alleen een beetje storen aan dat topic hier, waar ze verzamelen, streams delen, en dan OOH HAHAHA WATERKANON JAAAAAAen het niet hard genoeg kan qua politieoptreden. Maar goed, @:Caland geniet daar met volle teugen van, dus wie ben ik
Ik ga daar ook wel lekker op. Helemaal als de politie een wappie te pakken heeft en de wappies er met z'n allen omheen staan te janken/schreeuwen/filmen. Dan is het heerlijk om te zien als de politie nog een paar kanjerklappen uitdeelt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
#TeamCaland
Als je naar zo'n demonstratie gaat en de aanbevelingen van de politie niet opvolgt dan mag er hard opgetreden worden. En sommige mensen vinden het prachtig om te zien hoe dom verongelijkt volk dat niet luistert de harde hand van de wet tegen komt.
Ik snap dat prima. Als je stomme spelletjes speelt met de politie, val je wel eens in de prijzen.
Als het uit de hand loopt is dat altijd wel mooi om te zien. Ook als bijvoorbeeld de politie in het nauw komt zoals in Rotterdam. Ik ben dan ook een echte ramptoerist.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh eens hoor. Het gaat van alle kanten niet zo erg goed (in de gehele wereld volgens mij).
Ik kan me alleen een beetje storen aan dat topic hier, waar ze verzamelen, streams delen, en dan OOH HAHAHA WATERKANON JAAAAAAen het niet hard genoeg kan qua politieoptreden. Maar goed, @:Caland geniet daar met volle teugen van, dus wie ben ik
Ohja die wappies die als stervende zwanen neergaan als de politie ze een duwtje geeft. Dat is echt heerlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het uit de hand loopt is dat altijd wel mooi om te zien. Ook als bijvoorbeeld de politie in het nauw komt zoals in Rotterdam. Ik ben dan ook een echte ramptoerist.
Maar als er een paar van die wappies aangepakt worden is dat dan wel extra grappig, ja. Vooral omdat ze zichzelf dus daadwerkelijk zien als verzetsstrijders die niks verkeerds doen met hun beperkte vermogen tot nadenken. Bij voetbalhooligans is het dan nog wel gewoon een redelijk eerlijke strijd, die miepen niet zo als ze wat tikjes krijgen.
En dan oproepen tot 'delen', omdat ze denken dat de wereld wakker wordt omdat zij een klap op de smoel hebben gehad. Alsof ze de Nederlandse George Floyd zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohja die wappies die als stervende zwanen neergaan als de politie ze een duwtje geeft. Dat is echt heerlijk.
I can't brrrrrquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dan oproepen tot 'delen', omdat ze denken dat de wereld wakker wordt omdat zij een klap op de smoel hebben gehad. Alsof ze de Nederlandse George Floyd zijn.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohja die wappies die als stervende zwanen neergaan als de politie ze een duwtje geeft. Dat is echt heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |