SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daar zat ik ook al aan te denken...quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:32 schreef zodeju het volgende:
Ik ben er al uit, gewoon niet stemmen deze ronde, kan ik ook geen spijt krijgen. Want wil ze er alle twee inhouden.
Stem wel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:32 schreef zodeju het volgende:
Ik ben er al uit, gewoon niet stemmen deze ronde, kan ik ook geen spijt krijgen. Want wil ze er alle twee inhouden.
Sercan!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:33 schreef Donna1000 het volgende:
Als ik dan toch moet kiezen, dan Kristof eruit.
dat kan maar die Belgische telt zwaarderquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stem wel.
Stem voor de 1 hier en voor de ander op de Belgische site.
Of wacht
Niet weten dat de regie bepaalt wie er uit gaatquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan maar die Belgische telt zwaarder
Idem, kan niet kiezen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:32 schreef zodeju het volgende:
Aan wie moet je je dan ergeren, gekkiequote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet weten dat de regie bepaalt wie er uit gaat
Denken dat je stem echt telt
Jij bent er ook weerquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:36 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Aan wie moet je je dan ergeren, gekkie
Peterquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:36 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
ehhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:36 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ze switchten heeeel snelquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragmentje Nouchine en Nawel na de nominaties ook gevonden, kan er niet veel van maken helaas ....
POLLquote:
Zeg maar Gijquote:
Ja, was een beetje gesnotter maar ik hoorde niets over geheim houden of zo, ga het straks wel even monteren ...quote:
Wilde eigenlijk op die ander stemmen, maar weet niet met hoeveel efffffen je z'n naam schrijft.quote:
Zeurpietquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:41 schreef Paul het volgende:
WAAROM NIET EENS 1X EEN BIG BROTHER/GOUDEN KOOI ZONDER STREAMLOCKS CONSTANT! WOEDEND!
Geen act hierquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:41 schreef Paul het volgende:
WAAROM NIET EENS 1X EEN BIG BROTHER/GOUDEN KOOI ZONDER STREAMLOCKS CONSTANT! WOEDEND!
Das ook wel een ster in mensen irriterenquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:42 schreef Donna1000 het volgende:
Ik had me voorgenomen om me niet te gaan ergeren aan een bepaalde persoon, gewoon kijken en zien wat er gebeurd.
Het lukt me niet, ik erger me kapot aan Kitty,
Ze hebben hun koffers nog niet. de rest leent allemaal kleding van de 2 die wel koffers heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:34 schreef Paul het volgende:
Kan kitty nou niets anders aan dan dat roze pak?
Andere stream nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das ook wel een ster in mensen irriteren
Oke, dat kan maar lijkt me stug dat ze twee waar veel tv mee te maken valt nemen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet weten dat de regie bepaalt wie er uit gaat
Denken dat je stem echt telt
Stream 1 is gewoon vanuit de slaapkamer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:40 schreef Paul het volgende:
Waarom schakelen ze steeds naar buiten. Zijn dat de beruchte streamlocks hee
Waarom kan ik deze debiel hier niet blokkerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:41 schreef Paul het volgende:
Jij zit precies goed op FOK!quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:45 schreef Paul het volgende:
Zou een FOK!ker overleven in het BB-huis? Dus dat je opeens moet praten met mensen enzo
Waarom moet je je altijd ergeren aan vreselijke mensen.....De "normale" bewoners krijgen onderling toch wel onenigheid en komt de felheid bovendrijven.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:36 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
24 Kitchenquote:
Pindakaasquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
Grace ergert zich aan het lawaai in de keuken?
Zit te denken dat Salar eigenlijk nu in het verkeerde groepje zit en zo totaal niet met de andere boys verder kan. Of het moet hem totaal niet uitmaken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:59 schreef puzziepie het volgende:
Salar en Narwal konkel tijd kan beginnen
Da lekker slapen 💤quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:12 schreef thomas19844 het volgende:
Die twee willen nog even lekker roddelen maar the Pink panther gooit roet in het eten hahaha...
Wie is de nieuwe Judas?quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:14 schreef puzziepie het volgende:
Klitty ziet alles voor zich .. ze vindt het wel mooi
Oh over de kleding van Die nieuwe Judas
Salar in dit geval , maar die speelt samen met Narwal . Ook een Judasquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:16 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Salar. Op dit moment mijn favoriete bewoner.
ze hadden ook niet veel keusquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Salar in dit geval , maar die speelt samen met Narwal . Ook een Judas
Oh, en waarom dan precies? Wat ik van hem gezien heb vind ik wel okquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Salar in dit geval , maar die speelt samen met Narwal . Ook een Judas
Misschien niet hele populaire mening... maar zo'n mens moet je juist lang erin houden, of in ieder geval een paar weken. Dat zorgt voor reuring. Ik zou ook niet met deze vrouw 24/7 in een huis willen zitten. Maar kijk er toch wel graag naar. Anders wordt het zo saai.quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat was het beste geweest, maar om ze judas te noemen
Echt wel . die twee zaten regelmatig in smoes en fluister modus over bewoners en het stemmen , en na de nominatie weer verder konkelenquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat was het beste geweest, maar om ze judas te noemen
Hij is ook vast wel okay , ik heb meer tegen die Narwal , die is engquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:25 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh, en waarom dan precies? Wat ik van hem gezien heb vind ik wel ok
ik had niet willen ruilen met ze , als ik in die positie zat, maar goed , tis bedtijdquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel . die twee zaten regelmatig in smoes en fluister modus over bewoners en het stemmen , en na de nominatie weer verder konkelen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik had niet willen ruilen met ze , als ik in die positie zat, maar goed , tis bedtijd
Ze zaten 1.5 dag samen opgesloten in dat datacenterquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel . die twee zaten regelmatig in smoes en fluister modus over bewoners en het stemmen , en na de nominatie weer verder konkelen
Heb ik gezien , zij konden ook heel veel meekijkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zaten 1.5 dag samen opgesloten in dat datacenter
Nee kan je ze niet kwalijk nemen. Ze moesten nu eenmaal een keuze maken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:27 schreef Yolk het volgende:
Nawal en Salar hebben toch niets verkeerd gedaan, of vrienden 'verraden'?
dat gaat sws bekend worden, op welke manier dan ookquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee kan je ze niet kwalijk nemen. Ze moesten nu eenmaal een keuze maken.
Vraag mij af of het nog wel bekend wordt gemaakt dat hun 2 bewoners moesten kiezen.
Geilquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:39 schreef engine het volgende:
"Kijken in je ogen hoe ik aan het rukken ben?" - Salar
quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:40 schreef suzi1 het volgende:
zit ik hier voor niks met een oor in een box
Dat is wel te hopen. Ben benieuwd hoe de groep dat zal verwerken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat gaat sws bekend worden, op welke manier dan ook
Zei hij datquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:43 schreef suzi1 het volgende:
sercan gaat er voor zorgen dat solar een nieuwe neus krijgt
Maar hij stonk niet volgens haar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:50 schreef engine het volgende:
Kitty heeft gepast een heel harde scheet gelaten op de slaapkamer. Voordat iedereen er was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog een paar fragmenten voor ik er vandoor ga ....
hoe werkt dit, dit zijn toch geen linkjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op donderdag 6 januari 2022 01:02 schreef Paul het volgende:
[..]
hoe werkt dit, dit zijn toch geen linkjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou gek worden van dat gesnurkquote:Op donderdag 6 januari 2022 01:16 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty nu in dromenland, snurkgeluiden van haar hoor je nu door het gesprek van nawal, nouchine en salar heen
iemand in dezelfde kamer heeft in ieder geval oordopjesquote:Op donderdag 6 januari 2022 01:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou gek worden van dat gesnurk
quote:Op donderdag 6 januari 2022 01:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
iemand in dezelfde kamer heeft in ieder geval oordopjes
Nee joh die is diep wegquote:Op donderdag 6 januari 2022 06:57 schreef Hunter het volgende:
Iemand roept naar Kitty, maar het helpt niet
Ja dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2022 07:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En maar zeggen dat ze zo slecht slaapt
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 07:33 schreef lonneberga het volgende:
Gm,heeft Kit dat roze pak ook in bed aan?
Hier net zo. Maar ik zet de strean gewoon uit en zie hier wel als er wat anders gebeurd en dan zet ik hem weer aanquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:42 schreef Donna1000 het volgende:
Ik had me voorgenomen om me niet te gaan ergeren aan een bepaalde persoon, gewoon kijken en zien wat er gebeurd.
Het lukt me niet, ik erger me kapot aan Kitty,
Morguh Lonne. Ja ik zie de humor er ook niet meer van in.quote:Op donderdag 6 januari 2022 07:37 schreef lonneberga het volgende:
Wat een lijflucht zal er dan aanzitten![]()
Hopelijk krijgen ze vandaag hun koffers,grap heeft lang genoeg geduurd.
Gm Dot,vond het sowieso al achterlijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Lonne. Ja ik zie de humor er ook niet meer van in.
Laat de regie maar 'n (fysiek)spel organiseren waar de bewoners hun koffers mee kunnen "winnen"quote:Op donderdag 6 januari 2022 07:37 schreef lonneberga het volgende:
Wat een lijflucht zal er dan aanzitten![]()
Hopelijk krijgen ze vandaag hun koffers,grap heeft lang genoeg geduurd.
Ja, het laat nergens op, maar zal vast ergens goed voor zijn neem ik aanquote:Op donderdag 6 januari 2022 07:41 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Gm Dot,vond het sowieso al achterlijk
quote:Op donderdag 6 januari 2022 07:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Laat de regie maar 'n (fysiek)spel organiseren waar de bewoners hun koffers mee kunnen "winnen"![]()
Goedemorgen Cos
quote:Op donderdag 6 januari 2022 07:54 schreef Clasientje het volgende:
Krijgen hun elke dag opnieuw 25 minuten water?
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 07:33 schreef lonneberga het volgende:
Gm,heeft Kit dat roze pak ook in bed aan?
In Secret Story... Naam, Hakim of zoiets...quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja
Er was in een eerdere RLS ook iemand die zowat leefde in z'n rode broek. Wie was dat ook alweer?
Ruud.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja
Er was in een eerdere RLS ook iemand die zowat leefde in z'n rode broek. Wie was dat ook alweer?
Daar is ze weerquote:
die tuin is echt spuuglelijk met die balken en rode loper. Vond het er vorig jaar toch beter uitzienquote:Op donderdag 6 januari 2022 07:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Buiten beeld. Die lamp in het logo is nog steeds niet gerepareerd.
Dan moet hij op zijn beurt natuurlijk ook vragen hoe het met haar gaat... Kan ze weer even klagen...quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:17 schreef Burner82 het volgende:
Kutty vraagt aan Sercan hoe het met hem gaat.... heeft ze de strijdbijl al begraven?
Heeft ze nu al 3 dagen dit pak aan?quote:
MOrguh Fritsiequote:Op donderdag 6 januari 2022 07:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Laat de regie maar 'n (fysiek)spel organiseren waar de bewoners hun koffers mee kunnen "winnen"![]()
Goedemorgen Cos
In haar hoofd heeft ze de strijd voorlopig gewonnenquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:17 schreef Burner82 het volgende:
Kutty vraagt aan Sercan hoe het met hem gaat.... heeft ze de strijdbijl al begraven?
Goedemorgen,en ja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heeft ze nu al 3 dagen dit pak aan?
Ook niet buiten?quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:24 schreef Burner82 het volgende:
Ze mogen niet roken, maar vinden wel een A4-tje met niet roken regel(waarschijnlijk aan bordje met pauze-regels voor de bouwvakkers die alles gebouwd hebben..)
Loopt al een paar dagen in dat pak te zweten.quote:
Ze slaapt er ook in.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Loopt al een paar dagen in dat pak te zweten.
Nope, helemaal niet.quote:
O lekker dan als je roker bentquote:
Bah dat is toch ranzig. Zal ze wel leuke ruiken.quote:
Na het douchen zo weer aanquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Loopt al een paar dagen in dat pak te zweten.
[..]
Bah dat is toch ranzig. Zal ze wel leuke ruiken.
Sneupke.quote:
Gm Darkquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:27 schreef DarkRaven70 het volgende:
Goedemorgen COS, koffie en een peuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah dat is toch ranzig. Zal ze wel leuke ruiken.quote:
quote:
Zal wel plakken dan op sommige plekken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze loopt toch al langer in dat pak, ze zat er al voor de jaarwisseling
quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal wel plakken dan op sommige plekken.
En als ze gaat zitten begint het te kraken in het KittyKruisquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als ze gaat zitten begint het te kraken in het KittyKruis
quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel enige zelfreflectie.. hij ziet dat kristoff minder snel zou worden genomineerd door de kijkerquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Sercan denkt dat hij genomineerd is door de kijker omdat ze hem eruit willen hebben, maar dat Kristof is genomineerd door een sneaky vraag aan de kijker.
Die moet er gewoon uit Kitty, ze is de tijd niet waard die ze er nog zit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:34 schreef greysbones het volgende:
Het ontbijt mogen anderen doen
Dat is te simpel voor kitty
Ik denk dat er ook geen (echte/zware) roker in zit. Die had al lang de boel kort en klein geslagenquote:
Ze hebben 'n waterkoker, altijd wel warm water als het moet. Duurt alleen iets langer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar dus na dit de hele dag geen warm water meer?
GM![]()
In ieder geval 2 sets kledingquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:37 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Die moet er gewoon uit Kitty, ze is de tijd niet waard die ze er nog zit.
Maar ik vind sws dat het tijd wordt voor ze dat ze ook de koffers krijgen.
Ah da's niet veel, maar idd er is wat voor handenquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hebben 'n waterkoker, altijd wel warm water als het moet. Duurt alleen iets langer.
Of gewoon koken kan ook, maar is wel lastig douchenquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hebben 'n waterkoker, altijd wel warm water als het moet. Duurt alleen iets langer.
Sercan in de quarantaine daar gestoptquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook geen (echte/zware) roker in zit. Die had al lang de boel kort en klein geslagen
En dan niet ban het wassenquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:38 schreef Chanel5 het volgende:
de kleur begint een beetje van roze naar grijs te gaan?
ik weet idd wel dat er vorig jaar ook een konstant in hetzelfde liep, schijnt als een rode draad door alle rlssen te lopen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:35 schreef lonneberga het volgende:
Vorig jaar had Els ook steeds hetzelfde aan
Dat kennen ze ook niet.. dat ze weten hoe het moet is al een wonderquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:39 schreef Ebinas het volgende:
Zo dan, kokend water op het filter gieten met een noodvaart.
Ging net goed anders had de koffie erover heen gegust
Nooit kokend water over gemalen koffie gieten dan "verbrand"het en wordt je koffie bitter, altijdquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:39 schreef Ebinas het volgende:
Zo dan, kokend water op het filter gieten met een noodvaart.
Ging net goed anders had de koffie erover heen gegust
Echt ranzig dit. Va 31 dec. denk ik?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kennen ze ook niet.. dat ze weten hoe het moet is al een wonder
echt zonde, kort daarna staat hij er met een lepel in te roeren.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nooit kokend water over gemalen koffie gieten dan "verbrand"het en wordt je koffie bitter, altijd
na het koken ff minuutje wachten voor je op gaat schenken
Van kitty nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt ranzig dit. Va 31 dec. denk ik?
Mag er toch vanuit gaan dat ondergoed wel genoeg binnen is
Je zou maar ongesteld zijn, lekker frisquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt ranzig dit. Va 31 dec. denk ik?
Mag er toch vanuit gaan dat ondergoed wel genoeg binnen is
Kitty past ook niets van een ander, dus delen zit er ook niet in.quote:
Zeker niet aangezien ze 24:7 hetzelfde aan heeftquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:43 schreef Ebinas het volgende:
K
[..]
Kitty past ook niets van een ander, dus delen zit er ook niet in.
Daar zullen de anderen wellicht niet geheel rouwig om zijn
Er is er eentje wel ongesteld.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:42 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Je zou maar ongesteld zijn, lekker fris
Nawel heeft haar maandstondequote:Op donderdag 6 januari 2022 08:44 schreef Ebinas het volgende:
Een
[..]
Er is er eentje wel ongesteld.
Gisteren was ze naarstig opzoek naar maandverband.
Kweet niet of zij spullen heeft vanzich zelf.
Het zou voor mij een reden zijn om weg te gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker niet aangezien ze 24:7 hetzelfde aan heeft
Hoe zou dat nu kunnen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Filter kapot .. alle koffieprut in de koffie.
Ja, maar als je verder niks hebt, en je wilt caffeinequote:Op donderdag 6 januari 2022 08:49 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ziet er niet uit, ik zou het niet eens drinken
Van koffiepot naar steelpan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:49 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ziet er niet uit, ik zou het niet eens drinken
O echt, nooit geweten Fritsiequote:Op donderdag 6 januari 2022 08:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nooit kokend water over gemalen koffie gieten dan "verbrand"het en wordt je koffie bitter, altijd
na het koken ff minuutje wachten voor je op gaat schenken
quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Van koffiepot naar steelpan.
Nu weer naar het filter op de koffiepot.
Zal een lekker warm bakkie kracht zijn
Nou ik zit hier wel commentaar te leveren.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar als je verder niks hebt, en je wilt caffeine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |