quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:16 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Salar. Op dit moment mijn favoriete bewoner.
ze hadden ook niet veel keusquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Salar in dit geval , maar die speelt samen met Narwal . Ook een Judas
Oh, en waarom dan precies? Wat ik van hem gezien heb vind ik wel okquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Salar in dit geval , maar die speelt samen met Narwal . Ook een Judas
Misschien niet hele populaire mening... maar zo'n mens moet je juist lang erin houden, of in ieder geval een paar weken. Dat zorgt voor reuring. Ik zou ook niet met deze vrouw 24/7 in een huis willen zitten. Maar kijk er toch wel graag naar. Anders wordt het zo saai.quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat was het beste geweest, maar om ze judas te noemen
Echt wel . die twee zaten regelmatig in smoes en fluister modus over bewoners en het stemmen , en na de nominatie weer verder konkelenquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat was het beste geweest, maar om ze judas te noemen
Hij is ook vast wel okay , ik heb meer tegen die Narwal , die is engquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:25 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh, en waarom dan precies? Wat ik van hem gezien heb vind ik wel ok
ik had niet willen ruilen met ze , als ik in die positie zat, maar goed , tis bedtijdquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel . die twee zaten regelmatig in smoes en fluister modus over bewoners en het stemmen , en na de nominatie weer verder konkelen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik had niet willen ruilen met ze , als ik in die positie zat, maar goed , tis bedtijd
Ze zaten 1.5 dag samen opgesloten in dat datacenterquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel . die twee zaten regelmatig in smoes en fluister modus over bewoners en het stemmen , en na de nominatie weer verder konkelen
Heb ik gezien , zij konden ook heel veel meekijkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zaten 1.5 dag samen opgesloten in dat datacenter
Nee kan je ze niet kwalijk nemen. Ze moesten nu eenmaal een keuze maken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:27 schreef Yolk het volgende:
Nawal en Salar hebben toch niets verkeerd gedaan, of vrienden 'verraden'?
dat gaat sws bekend worden, op welke manier dan ookquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee kan je ze niet kwalijk nemen. Ze moesten nu eenmaal een keuze maken.
Vraag mij af of het nog wel bekend wordt gemaakt dat hun 2 bewoners moesten kiezen.
Geilquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:39 schreef engine het volgende:
"Kijken in je ogen hoe ik aan het rukken ben?" - Salar
quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:40 schreef suzi1 het volgende:
zit ik hier voor niks met een oor in een box
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |