Dat is wel te hopen. Ben benieuwd hoe de groep dat zal verwerken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat gaat sws bekend worden, op welke manier dan ook
Zei hij datquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:43 schreef suzi1 het volgende:
sercan gaat er voor zorgen dat solar een nieuwe neus krijgt
Maar hij stonk niet volgens haar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:50 schreef engine het volgende:
Kitty heeft gepast een heel harde scheet gelaten op de slaapkamer. Voordat iedereen er was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog een paar fragmenten voor ik er vandoor ga ....
hoe werkt dit, dit zijn toch geen linkjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op donderdag 6 januari 2022 01:02 schreef Paul het volgende:
[..]
hoe werkt dit, dit zijn toch geen linkjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou gek worden van dat gesnurkquote:Op donderdag 6 januari 2022 01:16 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty nu in dromenland, snurkgeluiden van haar hoor je nu door het gesprek van nawal, nouchine en salar heen
iemand in dezelfde kamer heeft in ieder geval oordopjesquote:Op donderdag 6 januari 2022 01:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou gek worden van dat gesnurk
quote:Op donderdag 6 januari 2022 01:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
iemand in dezelfde kamer heeft in ieder geval oordopjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |