Wel je keel in hè!quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:16 schreef Predator40 het volgende:
nu al voor de 4de keer keelpijn/verkouden in 4 maanden tijd.....zelftest gisteren negatief trouwens zal er vandaag nog eens een doen.
Gelijk jullie zielquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Welkom in het zwart, is stiekem veel leuker
Hoeveel schade die mensen aanrichten is niet normaal.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:03 schreef Johannes788 het volgende:
Economische schade winkels na drie weken lockdown al ruim 2 miljard euro
https://www.ad.nl/economi(...)ljard-euro~aa4d3224/
Ik zie eerlijk gezegd hier nergens wappies bejegend worden op de manier hoe bepaalde bewindslieden de strontkar over zich uitgestort krijgen. Je kunt wel alles onder frustratie schuiven, maar dan nog kan het allemaal best een tand minder.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En zo worden de zogenaamde ''wappies'' ook helemaal belachelijk gemaakt hier; of andere users als we het niet met ze eens zijn. Gaat twee kanten op.
Er zijn altijd mensen die veel te ver gaan, maar dat zie ik toch echt los van de frustratie die ik hier in het topic lees.
Straks hebben ze weer te veel prikkers omdat te weinig mensen komen opdagen. Al die militairen voor niets ingezet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze mogen blij zijn met 70% volgende maand hoor
was best rustig bij onze vaccinatie locatie al
maar omicron gaat zoveel mensen besmetten......dus geen probleem
Daarom prikken in het ziekenhuis doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:26 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Straks hebben ze weer te veel prikkers omdat te weinig mensen komen opdagen. Al die militairen voor niets ingezet.
Ja, goede vergelijking welquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het een prima discussie. Niet gevaccineerd? Geen coronazorg.
[…]
Zwanger? Niet naar het ziekenhuis komen voor je bevalling hoor.
dat is op zich wel jammer want er wordt veel naar het VK als beloofde land gekeken maar daar zitten ze al boven de 60% met die boosterquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:26 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Straks hebben ze weer te veel prikkers omdat te weinig mensen komen opdagen. Al die militairen voor niets ingezet.
Dan is er in elk geval genoeg capaciteit om de prikcampagne voor de vierde vaccinatie wel goed te beginnen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:26 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Daarom moeten ze nu heel snel vrije inloop organiseren, bij locaties dicht bij huis voor mensen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is op zich wel jammer want er wordt veel naar het VK als beloofde land gekeken maar daar zitten ze al boven de 60% met die booster
Nou in sommige gemeenschappen...quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, goede vergelijking wel
Want een zwangerschap is hetzelfde als een exponentieel groeiend virus
De complotdenkers gaan er toch niet in mee tenzij de vaccins als oorzaak aangewezen wordt.quote:
dan nog......quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:29 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Daarom moeten ze nu heel snel vrije inloop organiseren, bij locaties dicht bij huis voor mensen.
Scheelt enorm, Leeuwarden had er de ene dag 100 op een dag, met afspraak, en zonder afspraak kwamen er 1500 op één dag.quote:
De locatie waar ik was, was het dan weer aardig druk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is op zich wel jammer want er wordt veel naar het VK als beloofde land gekeken maar daar zitten ze al boven de 60% met die booster
quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan is er in elk geval genoeg capaciteit om de prikcampagne voor de vierde vaccinatie wel goed te beginnen.
Ze zullen niet opnieuw de fout maken om die mensen niet beschikbaar te houden toch?Als je het normaal plant heb je natuurlijk ook niet al die mensen nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een persoonlijke keuze die leidt tot het mogelijk nodig hebben van ziekenhuisondersteuning.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Blijft gewoon moeilijke materie, je zou misschien kunnen stellen dat het weigeren van een coronavaccinatie het weigeren van corona zorg is maar dan zou je een soort van codicil op moeten stellen dat met weigering van die zorg je ook afstand doet van andere corona zorg.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik wil best een afspraak maken, maar wel op het moment dat ik kan en niet wanneer zij vinden dat ik kan. Ik snap best dat je niet oneindig kan kiezen, maar geef mensen tenminste de optie om dagen te kiezen..quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:31 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Scheelt enorm, Leeuwarden had er de ene dag 100 op een dag, met afspraak, en zonder afspraak kwamen er 1500 op één dag.
niet mee eens hoor, het is gewoon prima georganiseerd, je mag van de burger ook nog wel wat verwachtenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:29 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Daarom moeten ze nu heel snel vrije inloop organiseren, bij locaties dicht bij huis voor mensen.
Het bedreigen en uitschelden van politici en bewindslieden is sowieso treurig.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd hier nergens wappies bejegend worden op de manier hoe bepaalde bewindslieden de strontkar over zich uitgestort krijgen. Je kunt wel alles onder frustratie schuiven, maar dan nog kan het allemaal best een tand minder.
Iets van 40-45 weken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:33 schreef Predator40 het volgende:
Hoelang is die booster nu geldig ???
9 maanden ? en dan moeten we er weer een willen we ergens heen kunnen of in kunnen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |