Gelukkig gaat de WEF niet over NORAD en dergelijk. De WEF heeft geen middelen voor een great reset.quote:Op donderdag 6 januari 2022 01:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het WEF met hun great reset niet het beste met ons voort heeft.
Lees dat boek maar.
Het is denk wel een interessante vraag om antwoord op te hebben. Stel er gaan 300 mensen per week dood aan corona, maar 1000 aan uitgestelde zorg vanwege corona, dan doe je dus meer schade dan goed op deze manier. Vraag is wel of je daar nu nog iets aan kunt doen.quote:
Ik snap niet helemaal wat het Amerikaanse luchtruim te maken heeft met de WEF?quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de WEF niet over NORAD en dergelijk. De WEF heeft geen middelen voor een great reset.
Als we de oorzaak weten dan kunnen we er misschien iets aan doen?quote:
Ik bedoel meer de inzet van kernwapens en dergelijke.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat het Amerikaanse luchtruim te maken heeft met de WEF?
Alleen naar doden kijken is dan veel te simpel. De meeste te lang uitgestelde zorg zal leiden tot langer herstel, complicaties, permanente schade, etc.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is denk wel een interessante vraag om antwoord op te hebben. Stel er gaan 300 mensen per week dood aan corona, maar 1000 aan uitgestelde zorg vanwege corona, dan doe je dus meer schade dan goed op deze manier. Vraag is wel of je daar nu nog iets aan kunt doen.
Het aantal coronadoden heeft me nooit iets geïnteresseerd. Ik ben van capaciteit hè.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:38 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
Als we de oorzaak weten dan kunnen we er misschien iets aan doen?
Rare reactie dit,zeker van jou
Erg mooi.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, was mooi geweest.
Nu kan ik ook weer wat harder trollen. Toch? @:miss_sly @:capricia @:chratnox
Precies.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is denk wel een interessante vraag om antwoord op te hebben. Stel er gaan 300 mensen per week dood aan corona, maar 1000 aan uitgestelde zorg vanwege corona, dan doe je dus meer schade dan goed op deze manier. Vraag is wel of je daar nu nog iets aan kunt doen.
En dus nog meer druk op de zorg.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen naar doden kijken is dan veel te simpel. De meeste te lang uitgestelde zorg zal leiden tot langer herstel, complicaties, permanente schade, etc.
Dit kan wel met een enkeltje naar BNW. WEF bedoelt iets totaal anders met Great Reset dan een post apocalyptische wereld opnieuw opbouwen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de WEF niet over NORAD en dergelijk. De WEF heeft geen middelen voor een great reset.
En jij denkt dat Hugo in z’n laatste dagen daar nog iets aan gaat onderzoeken?quote:
En waar staat dan dat de WEF kernwapens wil inzetten? Bron graag!quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:39 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de inzet van kernwapens en dergelijke.
Die is echt zo hoog.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En jij denkt dat Hugo in z’n laatste dagen daar nog iets aan gaat onderzoeken?
Overigens ben ik benieuwd als het CBS of RIVM met een plausibele verklaring komt voor de oversterfte (is die overigens echt zo hoog?) of dat dan wel wordt aangenomen of dat dit weer zo’n complotdingetje gaat worden.
Op Facebook!quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:55 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
En waar staat dan dat de WEF kernwapens wil inzetten? Bron graag!
Nog even wachten, vrije inloop komt overal. Anders halen ze bij lange na niet het gestelde doel. Hugo gaat zich daar persoonlijk voor inzetten. Komop, Hugo!quote:
Maar dat is toch een logisch gevolg van onze keuze om acuut voor niet-acuut te laten gaan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen naar doden kijken is dan veel te simpel. De meeste te lang uitgestelde zorg zal leiden tot langer herstel, complicaties, permanente schade, etc.
Ik vind het een prima discussie. Niet gevaccineerd? Geen coronazorg. Roker? Geen behandeling bij longkanker. Skivakantie? Zoek het maar uit met je gebroken been.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar dat is toch een logisch gevolg van onze keuze om acuut voor niet-acuut te laten gaan?
Op korte termijn is dat volkomen te verdedigen maar als we door deze aanpak een veelvoud aan levensjaren verliezen dan we winnen, dan is het toch lastig te verdedigen imo. Toch willen we deze discussie niet voeren want dan ben je een Bolsonaro die mensen wil laten doodgaan op de stoep.
Een pandemie is voor niemand leuk. Was je lul maar stuk of ga maar een stukje hardhollen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:03 schreef Johannes788 het volgende:
Economische schade winkels na drie weken lockdown al ruim 2 miljard euro
https://www.ad.nl/economi(...)ljard-euro~aa4d3224/
ze mogen blij zijn met 70% volgende maand hoorquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:04 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Nog even wachten, vrije inloop komt overal. Anders halen ze bij lange na niet het gestelde doel. Hugo gaat zich daar persoonlijk voor inzetten. Komop, Hugo!
En maatschappij, en economie etcquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dus nog meer druk op de zorg.
Welkom in het zwart, is stiekem veel leukerquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, was mooi geweest.
Nu kan ik ook weer wat harder trollen. Toch? @:miss_sly @:capricia @:chratnox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |