Ik ben bang dat het WEF met hun great reset niet het beste met ons voort heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
U heeft zich al vuistdiep in de fabeltjesfuik genesteld, merk ik.
Daarbij ga je er kennelijk nog steeds van uit dat er sprake is van zuiver kwaadaardige intenties. Het is precies dat giftige denken waar de oorzaak voor dit soort excessen ligt.
Welk boek?quote:Op donderdag 6 januari 2022 01:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het WEF met hun great reset niet het beste met ons voort heeft.
Lees dat boek maar.
Ja, en welke passages of agenda's daarin zijn suspect?quote:
Het gaat idd offtopic zo. Lees het zelf maar pdf kan je online vinden. Waren maar honderd nog wat bladzijden. Knal je best snek doorheen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en welke passages of agenda's daarin zijn suspect?
Ga naar Leeuwarden of Drachten vrije inloopquote:Op donderdag 6 januari 2022 07:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me steeds alleen op vrijdag laten boosteren, maar dat wil ik niet
Naast de deur ja!quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga naar Leeuwarden of Drachten vrije inloop
Wat is dat nou voor een kinderachtig antwoord? Altijd maar weer dat ‘ja maar Geert kan al 17 jaar niet over straat’.quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:48 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ach, Geert Wilders wordt al 17 jaar bedreigd en daar horen we niks meer over.
denk niet dat Hugo dat nog redt in z'n laatste week, zal Ernst moeten gaan doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:24 schreef vosss het volgende:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar of Hugo nu eindelijk eens een keer laat onderzoeken waar die forse oversterfte nu exact door komt.
Wat boeit het?quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:24 schreef vosss het volgende:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar of Hugo nu eindelijk eens een keer laat onderzoeken waar die forse oversterfte nu exact door komt.
Is dat nog niet bekend dan? Lijkt mij dat met de nederlandse registratie drang de doodsoorzaak wel wordt vastgelegd en dat het een "simpele" optelsom is waaraan mensen overlijden?quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:24 schreef vosss het volgende:
Komt door politiegeweld. Proberen ze in de doofpot te stoppen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:24 schreef vosss het volgende:
Zonder maatregelen was het nog veel erger geweest.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:22 schreef Wirelessmouse het volgende:
Volgende week voor het eerst in lange tijd maar eens die persconferentie kijken. De zorgelijke hoofdjes terwijl ze ons vertellen dat we ons beter aan de maatregelen moeten houden, nu het nog niet de tijd is om te versoepelen en dat we onze booster moeten halen om versoepelingen mogelijk te maken.
Ik ben wel benieuwd of ze iets gaan zeggen over het beleid vanaf zo'n beetje nu, lockdowns zijn niet echt meer nuttig dus eens horen of ze aan iets anders denken of stug vol blijven houden.
Wat denk jij dan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:24 schreef vosss het volgende:
Onderzoek zeker als dat onnodig is kost ook een hoop geld.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:24 schreef vosss het volgende:
En de mensen die daardoor overlijden registreren ze als "coronadoden" aangezien ze zijn neergemept bij een demonstratie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Komt door politiegeweld. Proberen ze in de doofpot te stoppen.
Word wakker mensen!!
Wat? Geen mod meer?quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En de mensen die daardoor overlijden registreren ze als "coronadoden" aangezien ze zijn neergemept bij een demonstratie.
Zo worden we beflikkerd door de media. En de roverheid doet NIETS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |