Ben ik het mee eens. Ik was er ook tegen. Maar dit is gewoon de minst slechte oplossing, dat 2/3G is volkomen ruk. Dat werkt niet. En vrijwillig vaccineren heeft onvoldoende geholpen. Opties uitgeput, we hebben geen andere keuze.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:29 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik was eerst tegen een vaccinatieplicht. Toen het hele QR en 2G gebeuren op tafel kwam ben ik langzaam voor geworden. Als je dan toch mensen wil treiteren, neem dan je verantwoordelijkheid en verplicht het gewoon. Nu twijfel ik daar wel weer over: Gaat die vaccinatieplicht dan betekenen dat je 3x per jaar een booster moet gaan halen?
Eng. Een vaccinatieplicht per decreet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef capricia het volgende:
Nou, het is er zo te lezen al wel door in Italië.
Vaccinatieplicht voor alle 50 plussers tot in elk geval 15 juni.
[ twitter ]
We gaan het spoedig zien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog maar even zien hoe Ernst omgaat met druk van buitenaf. Hoe zal hij omgaan met OMT'ers als die weer eens de talkshows bestoken met doemscenario's?
In Italië is het Nederlandse recht van toepassing?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:34 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zoals je al zei, het discriminatie argument kan gewoon de prullenbak in als het daar gewoon kan.
Ja. Zo heet dat daar. Maar er wordt ook over gestemd in het parlement.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eng. Een vaccinatieplicht per decreet.
Ah. Check.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Zo heet dat daar. Maar er wordt ook over gestemd in het parlement.
Nou ja, er is blijkbaar geen internationaal recht wat het tegenhoudt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In Italië is het Nederlandse recht van toepassing?
Ik weet prima hoe het zitquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:38 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nou ja, er is blijkbaar geen internationaal recht wat het tegenhoudt.
Mocht het Nederlands recht het tegenhouden dan kan dat aangepast worden, net zoals ze voor andere maatregelen hebben gedaan.
Wat bereik je er nu nog mee? En hoe dwing je het af?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:37 schreef _serial_ het volgende:
Gezien de ellende die we hebben met (groot deel ongevaccineerd) 50+ in de ziekenhuizen, ben ik steeds meer voor vaccinatieplicht inmiddels. De uitgangspositie had veel beter kunnen zijn.
Ah weer een uit de categorie 'appels en peren'.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:37 schreef Jojoke het volgende:
De dienstplicht geldt ook voor een bepaalde leeftijdsgroep, dus waarom zou dat voor de vaccinatieplicht niet kunnen?
jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:29 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik was eerst tegen een vaccinatieplicht. Toen het hele QR en 2G gebeuren op tafel kwam ben ik langzaam voor geworden. Als je dan toch mensen wil treiteren, neem dan je verantwoordelijkheid en verplicht het gewoon. Nu twijfel ik daar wel weer over: Gaat die vaccinatieplicht dan betekenen dat je 3x per jaar een booster moet gaan halen?
netjes netjes !!!quote:
tuurlijk, waarom niet. Baat het niet, dan schaadt het nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:29 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Dat ziekenhuizen niet alsnog overstromen door de transmissie van Omikron.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat bereik je er nu nog mee? En hoe dwing je het af?
Zodeknetters Frankrijk, begin vorige week nog minder dan 100.000 😱quote:
wie zegt dat het gaat helpen, die vaccins zijn best slecht.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef capricia het volgende:
Nou, het is er zo te lezen al wel door in Italië.
Vaccinatieplicht voor alle 50 plussers tot in elk geval 15 juni.
[ twitter ]
Ja precies, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:42 schreef Wirelessmouse het volgende:
Maar goed, je hoeft je voor nu geen zorgen te maken, tegen de tijd dat zoiets geregeld is is Omikron al over het hoogtepunt heen.
Zou de overheid bij een eventuele vaccinatieplicht aansprakelijkheid worden voor letselschade bij zeldzame ernstige bijwerkingen door vaccinatie?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Ik was er ook tegen. Maar dit is gewoon de minst slechte oplossing, dat 2/3G is volkomen ruk. Dat werkt niet. En vrijwillig vaccineren heeft onvoldoende geholpen. Opties uitgeput, we hebben geen andere keuze.
En inderdaad, de overheid moet zn verantwoordelijkheid nemen. Door het allemaal maar af te schuiven op ondernemers, verenigingen en organisaties creëer je een onhoudbare spanning in de samenleving. Puur zodat de minister zn handen kan wassen in onschuld, moet je niet willen.
Wat betreft de booster, ik vind de huidige onderbouwing voor de booster op dit moment met dit vaccin wel heel dun. Maar ik kan me voorstellen dat je voor een omikronspecifieke booster gewoon weer het riedeltje afloopt, vrijwillig. Werkt niet dan maar een plicht.
en disneyland vol ( met nederlanders ook ) hahahaquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zodeknetters Frankrijk, begin vorige week nog minder dan 100.000 😱
Pompenquote:
Dat lijkt me wel. De fabrikanten hebben dat voor zichzelf uitgesloten in elk geval.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:42 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zou de overheid bij een eventuele vaccinatieplicht aansprakelijkheid worden voor letselschade bij zeldzame ernstige bijwerkingen door vaccinatie?
https://www.rivm.nl/nieuw(...)er-dan-gevaccineerdequote:Op woensdag 5 januari 2022 21:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie zegt dat het gaat helpen, die vaccins zijn best slecht.
En uiteraard gebeurt er dan nog niks, als dan blijkt dat het in het najaar wel weer handig zou zijn geweest, zijn ze alsnog te laat.quote:
KUT AJAX. @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:46 schreef PzKpfw het volgende:
Ajax dat op trainingskamp in Portugal halsoverkop terug mag vliegen naar Nederland na een aantal besmettingen in de selectie. Als willekeurige burger wordt je in het buitenland de cel in getrapt als je het ook maar waagt vanuit zelfs maar een quarantaine naar het vliegveld te gaan
Toch wel het grote voordeel van een eigen vliegtuig hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:46 schreef PzKpfw het volgende:
Ajax dat op trainingskamp in Portugal halsoverkop terug mag vliegen naar Nederland na een aantal besmettingen in de selectie. Als willekeurige burger wordt je in het buitenland de cel in getrapt als je het ook maar waagt vanuit zelfs maar een quarantaine naar het vliegveld te gaan
welke club gaat er nu elders op trainingskamp......tering wat domquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:46 schreef PzKpfw het volgende:
Een heuse klopjacht zoals die nederlandse toeristen was het toch een tijd geleden?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:46 schreef PzKpfw het volgende:
Euhm dat is een goede vraag, ik durf het je niet te zeggen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:42 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zou de overheid bij een eventuele vaccinatieplicht aansprakelijkheid worden voor letselschade bij zeldzame ernstige bijwerkingen door vaccinatie?
omdat je daar geen naalden in je lichaam krijgt geduwd!quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:37 schreef Jojoke het volgende:
De dienstplicht geldt ook voor een bepaalde leeftijdsgroep, dus waarom zou dat voor de vaccinatieplicht niet kunnen?
@Tijger_mquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat je daar geen naalden in je lichaam krijgt geduwd!
Wel fijn dat ze ook eigen vliegvelden hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel het grote voordeel van een eigen vliegtuig hebben.
Kneuzenkermis VBL ook weer aanwezigquote:
Ik zou dat mens niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Dat klinkt niet optimistisch.
Nee, jij zoekt ons altijd op.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kneuzenkermis VBL ook weer aanwezig
Liever naalden dan kogelsquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat je daar geen naalden in je lichaam krijgt geduwd!
oude data van 3 novquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:45 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/nieuw(...)er-dan-gevaccineerde
nederland gaat zeker over de 50k heen deze maandquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:50 schreef Blik het volgende:
[..]
28k besmettingen in Denemarken is ook best ziek, wonen nog geen 6 miljoen mensen daar.
Je moeder heeft me niet verteld dat je nog thuis woonde.quote:
Deze week..quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nederland gaat zeker over de 50k heen deze maand
Misschien zitten we al op die hoeveelheid. Er zullen best veel besmettingen gemist worden op dit moment vanwege drukte teststraten en asymptomatisch gevallen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Deze week nog. De geest is eindelijk uit de fles.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Bring it on.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Australie is ook wel bijzonder, 68k besmettingen met 25M inwoners. Terwijl ze in een megazware lockdown zitten. Omicron maakt het allemaal niks uitquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Is er wel zoveel test capaciteit ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
mooi dit toch.....serieusquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Australie is ook wel bijzonder, 68k besmettingen met 25M inwoners. Terwijl ze in een megazware lockdown zitten. Omicron maakt het allemaal niks uit
Iemand die zo pontificaal loopt te pronken met zijn mondkapje in zijn profielfoto kan ik zeer moeilijk serieus nemen. En dan dit als onderschrift:quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Ja leuk, doen we niks mee.quote:We must suppress and eliminate COVID. With its long-term complications and transmissibility, this is not a disease that we can accept as "endemic".
Goed voor het Italiaanse UWV inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:00 schreef mijntjexx het volgende:
Goed bezig Italy!
]NO Newsroom @:BNODesk
5m
BREAKING: Italy bans unvaccinated people over the age of 50 from going to work, starting Feb. 15
Ian Ricksecker - Senior Software Security Program Manager. Ik zou gewoon naar de experts luisteren als ik jou was.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Minimaal 4x en strikt genomen komt 5x eerder tot zijn recht omdat de aanmaak - aangesticht door de chemische draagstoffen - na een maand of 3 in werkzaamheid zullen zijn afgenomen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:29 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:00 schreef mijntjexx het volgende:
Goed bezig Italy!
5m
BREAKING: Italy bans unvaccinated people over the age of 50 from going to work, starting Feb. 15
Oftewel, vervroegd pensioen voor een heel pak mensen. Lekker man.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:00 schreef mijntjexx het volgende:
Goed bezig Italy!
5m
Er is natuurlijk vrij grote kans dat op langere termijn blijkt dat Covid-19 een zenuwziekte veroorzaakt. De neurologen gaan het druk krijgen in de toekomst.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Hoe ga je dat handhaven? Ga je razzia's houden of leg je het bij de werkgever neer? Beide onwenselijke fenomenen. Wanner verlaten regeringen nou eens deze doodlopende weg van uitsluiting. Kom dan gewoon met een vaccinatieplicht op straffe van een boete.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:00 schreef mijntjexx het volgende:
Goed bezig Italy!
5m
Moet een werkgever dan wel doorbetalen? Anders lijkt mij gewoon dat veel mensen in financiële problemen komen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oftewel, vervroegd pensioen voor een heel pak mensen. Lekker man.
Jouw situatie is anders dan die van mij. Maar voor me booster maakt het me eigenlijk ook niet zoveel uit om heel eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mooi dit toch.....serieus
ik wil het ook nog wel krijgen na onze booster
Ik vrees dat de man - zonder hulp van jachtbeluste meerderheden - het niet gaat redden. Politiek gezien is en wordt Kuipers een konijn waar de oppositie vrijelijk op gaat jagen. Wel slim van Rutte om zo wederom de aandacht van zich af te laten glijden. Ik hoop ook dat de media en vooral de Tweede Kamer zich niet laten storen in enige terughoudendheid t.a.v. hun journalistieke en controlerende taak. Benieuwd naar de show2die op 14jan22.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kuipers zit nu ook in een positie dat hij ineens veel meer verantwoordelijkheid heeft. En dan wordt die druk inderdaad groot.
Ik dacht dat ze klaar waren met lockdowns en de Engelse strategie hanteren nu?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Australie is ook wel bijzonder, 68k besmettingen met 25M inwoners. Terwijl ze in een megazware lockdown zitten. Omicron maakt het allemaal niks uit
Gaat weinig veranderen gok ik, in Italië moesten mensen de afgelopen twee/drie maanden al een green pass alten zien op het werk (3G, dus testen kon nog maar moest elke twee dagen)quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou mij gelijk ziek melden met een vreemd psychisch gevoel van onbehagen dat ik niet langer meer mijn werk kan doen..... zullen de werkgevers wellicht fijner vinden dat zij hun zieken nog twee jaar moeten gaan poortwachteren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, blijkbaar zijn ze half december in bijvoorbeeld Melbourne gestopt met de strenge lockdownquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze klaar waren met lockdowns en de Engelse strategie hanteren nu?
https://www.9news.com.au/(...)75-9928-66d990fb4e3d
Waarom is daar een grote kans op?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:06 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Er is natuurlijk vrij grote kans dat op langere termijn blijkt dat Covid-19 een zenuwziekte veroorzaakt. De neurologen gaan het druk krijgen in de toekomst.
Als je al bij je geld komt:quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Goed voor het Italiaanse UWV inderdaad.
Maar dat wordt toch gefinancieerd door West-Europa.
Dus als je je niet laat vaccineren moet je je laten testen voor je naar een overheidskantoor kan? Zo één waar je bijvoorbeeld je paspoort op moet halen? Of als je je niet laat vaccineren mag je straks niet meer werken, period. Geen alternatieven, geen opties, niet afhankelijk of je wel of niet thuis kunt werken?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je al bij je geld komt:
[ twitter ]
(Italië)
Volgens het Fok OMT is het hoog tijd dat Ab in lockdown gaat in zijn wijnkelder en daar de aankomende 5 jaar niet uitkomtquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:15 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Kinderen van 5-11 vaccineren om de school "veilig" open te houden.
https://www.metronieuws.n(...)-vaccineren-scholen/
Mee eens. Volkomen gestoord en eng tegelijk. Voor een verkoudheidsvirusje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dus als je je niet laat vaccineren moet je je laten testen voor je naar een overheidskantoor kan? Zo één waar je bijvoorbeeld je paspoort op moet halen? Of als je je niet laat vaccineren mag je straks niet meer werken, period. Geen alternatieven, geen opties, niet afhankelijk of je wel of niet thuis kunt werken?
Je zou verwachten dat de EU ondertussen wel 's zegt: Jo Italië, misschien moet je eventjes normaal gaan doen, anders krijg je geen Euro meer uit de EU-pot.
Als een democratisch gekozen regering zoiets beslist, net als bijv bij de vaccinatieplicht in Oostenrijk, wat is precies de zeggenschap van de EU hierin dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dus als je je niet laat vaccineren moet je je laten testen voor je naar een overheidskantoor kan? Zo één waar je bijvoorbeeld je paspoort op moet halen? Of als je je niet laat vaccineren mag je straks niet meer werken, period. Geen alternatieven, geen opties, niet afhankelijk of je wel of niet thuis kunt werken?
Je zou verwachten dat de EU ondertussen wel 's zegt: Jo Italië, misschien moet je eventjes normaal gaan doen, anders krijg je geen Euro meer uit de EU-pot.
Ook ouderen tonen solidariteit. Ik gooi 'm er nog maar even in aleer het weer zo'n feestje wordt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is tenminste wel gericht ingrijpen, zou ik wel achterstaan.
Voor het totale plaatje; ik zou hetzelfde zeggen als er juist een virus rondgaat wat enorm gevaarlijk was voor twintigers of dertigers; als juist die leeftijdsgroepen verantwoordelijk zouden zijn voor een zeer groot aandeel van de zorg druk. Als juist die leeftijdsgroepen er voor zorgden dat de rest van de samenleving al twee jaar lang solidariteit moet laten zien.
Maar het is alsof ze dat niet aandurven; dus dan maar iedereen meenemen. Terwijl daar gewoon veel minder (goede) medische onderbouwing voor is imo
Volgens mij 200k.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:20 schreef THEFXR het volgende:
wat is de huidige max testcapaciteit van de GGD?
Ik gun die vent echt een levercirrose. Ik mag 'm totaal niet. Enige viroloog die ik wel hoog heb zitten is Jaap Goudsmitquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:22 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgens het Fok OMT is het hoog tijd dat Ab in lockdown gaat in zijn wijnkelder en daar de aankomende 5 jaar niet uitkomt
Hier dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:25 schreef Wirelessmouse het volgende:
De komende weken kunnen we ons opmaken voor de quarantainecrisis, kijken hoe we daar mee omgaan 👍
Als onderdeel van het vedrag van Lissabon hebben Europese lidstaten er toch voor gekozen om aan de Europese 'regels' rondom mensenrechten e.d. te voldoen? EVRM en het 'Handvest' voor veilige werkomgeving en dergelijken?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Als een democratisch gekozen regering zoiets beslist, net als bijv bij de vaccinatieplicht in Oostenrijk, wat is precies de zeggenschap van de EU hierin dan?
daar is voor gewaarschuwd, dus geen smoesjes meer van het OMT, we zagen het niet aankomenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:25 schreef Wirelessmouse het volgende:
De komende weken kunnen we ons opmaken voor de quarantainecrisis, kijken hoe we daar mee omgaan 👍
Als Oostenrijk een vaccinatieplicht mag invoeren dan mag dit al helemaal van de EU.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om LHBTI wetgeving, dus dan mag het.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als onderdeel van het vedrag van Lissabon hebben Europese lidstaten er toch voor gekozen om aan de Europese 'regels' rondom mensenrechten e.d. te voldoen? EVRM en het 'Handvest' voor veilige werkomgeving en dergelijken?
Als je al maatregelen zou doen zou ik kiezen voor vaccinatieplicht voor 50+quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Voor het einde van de zomer ja? Eerder voor het einde van de winter met dit tempo. Het virus is er ook wel klaar mee inmiddels.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef Discombobulate het volgende:
Iedereen voor het einde van de zomer nog effe omikron alvorens het virus denkt jongens het is wel mooi geweest.
Ik heb de laatste jaren echt mijn bedenkingen bij een EU. Nou ja, eigenlijk ben ik gewoon tegen. Het begon als zo'n mooi idee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als Oostenrijk een vaccinatieplicht mag invoeren dan mag dit al helemaal van de EU.
Hopen idd.. En dan in het najaar gewoon als verkoudheidje door het leven. Einde komt in zichtquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef Discombobulate het volgende:
Iedereen voor het einde van de lente nog effe omikron alvorens het virus denkt jongens het is wel mooi geweest.
Ook daar heb ik nog steeds mijn vraagtekens bij, maar misschien heb ik gewoon een te positief beeld van wat voor invloed ze kunnen uitoefenen. Het lijkt wel alsof de EU dit virus ziet als een bedreiging voor het bestaan van de EU.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als Oostenrijk een vaccinatieplicht mag invoeren dan mag dit al helemaal van de EU.
Ik voel er anders weinig voor om iedere 6-9 maanden te prikken (en mogelijk ook nog kinderen van onder de 12) voor een virus waarvan mijn leeftijdsgroep niet zoveel last van heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
2G is de nagel aan de doodskist van een SAMENleving. Ik ben daar echt fel tegen. Laat de overheid gewoon zijn rol pakken en voer een vaccinatieplicht in. Klaar.
Ik had ge-edit 'lente', maar de winter is ook prima. Kom maar op.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Voor het einde van de zomer ja? Eerder voor het einde van de winter met dit tempo. Het virus is er ook wel klaar mee inmiddels.
De EU gaat hier niet over. En maar goed ook.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja dat hebben we gezien ja "NEE GEEN TWEESTROMENSAMENLEVING" (terecht!) tot dat de grijze golf geprikt was. Toen wisten ze niet hoe snel ze bewijsjes moesten eisen. Nee, ik geloof daar niet meer in. Op generatieniveau tonen die lui geen solidariteit, dat neemt niet weg dat er uiteraard op individueel niveau best een ander beeld kan zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook ouderen tonen solidariteit. Ik gooi 'm er nog maar even in aleer het weer zo'n feestje wordt.
Waarom maar goed ook? Dit is toch (gedeeltelijk) gecovered als onderdeel van het verdrag van Lissabon? Gelijkheidsbeginsel e.d.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De EU gaat hier niet over. En maar goed ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |